SPOILER: Een beste man, doordeweeks een hardwerkende kostwinnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een prima gast, toch? Beetje een saaie droplul, op zijn ontblote bovenlichaam na.
Maar wat is dit? Zowaar! Een pose waar superhelden alleen maar van kunnen dromen.SPOILER: I make the f'ing woosh-sounds here!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar na een dag hard werken, zit het er weer op voor vandaag en kruipt hij ietwat schijnheilig in zijn kribbe.SPOILER: Neun, zehn! Schlafen Gehen!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oei, het slapen wil maar niet. [sad_face] Wat nu? Oh, laat ik eens dat jonge meisje verwennen met pikante foto's van mijn onderstel.SPOILER: Kiekeboe, zei KarbonkelOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat zal haar goed doen.
Zo volgen er waarschijnlijk nog wel meer, ik moet mijn computer nog even goed doorzoeken voor meer foto's [en soms zelfs filmpjes]. Tot dan blijf ik actief als meisje.![]()
Wat doet mijn vader in jouw OP?
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien![]()
Die laatste iswou net gaan slapen... heb ik weer nachtmerries..
Drinking for the motherland, thinking for myself.![]()
Ik zit te denken, zal ik de profielen van desbetreffende mensen ook posten?
En eventuele 'namen' die ze gebruiken. Ftl0lz.![]()
Dit is een beetje achterhaald he.
Vind je het niet een beetje gay dat je naaktfoto's van oude mannen accepteert![]()
![]()
Haal je er echt plezier uit om urenlang met vieze gasten geile praatjes te houden en in volle concentratie via de webcam zijn lichaam zit te bekijken met je vinger krampachtig boven de printscreen knop zodat je er vliegensvlug bij bent mocht hij iets flashen?
Begrijp me niet verkeerd ik begrijp dat je deze gasten voor lul wilt zetten en deels de grap ervan maar is het je echt waard om zoveel tijd daar in te steken.Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.![]()
goed topic.
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.![]()
Ik geniet er meer van dan dat zij zelf doen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:03 schreef Dribbel_ het volgende:
Dit is een beetje achterhaald he.
Vind je het niet een beetje gay dat je naaktfoto's van oude mannen accepteert
Dus ja, het is wel een aparte hobby. Weer eens iets anders dan zo'n lullig modeltreintje.
Al komt zijn treintje aardig in de buurt.![]()
NEE TS NEE. DIE LAATSTE![]()
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.![]()
Oh nee, ik spendeer hier zo'n half uur per dag aan en op school, maandag, zo'n 4 uur achter elkaar. Als er überhaupt een cam aan te pas komt, die ik die gewoon op de achtergrond plaats en als er beweging is, dan ps ik wat.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:04 schreef mirved het volgende:
Haal je er echt plezier uit om urenlang met vieze gasten geile praatjes te houden en in volle concentratie via de webcam zijn lichaam zit te bekijken met je vinger krampachtig boven de printscreen knop zodat je er vliegensvlug bij bent mocht hij iets flashen?
Begrijp me niet verkeerd ik begrijp dat je deze gasten voor lul wilt zetten en deels de grap ervan maar is het je echt waard om zoveel tijd daar in te steken.
Ik ben niet obsessief bezig met deze heren.![]()
Ah okquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:06 schreef Chirrel het volgende:
[..]
Oh nee, ik spendeer hier zo'n half uur per dag aan en op school, maandag, zo'n 4 uur achter elkaar. Als er überhaupt een cam aan te pas komt, die ik die gewoon op de achtergrond en als er beweging is, dan ps ik wat.
Ik ben niet obsessief bezig met deze heren.
In de OP zag je al die foto's op verschillende momenten dus ik dacht dat je echt urenlang met deze gasten bezig was.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.![]()
tvp jwz tog killI noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.![]()
ik kijk op mijn iPod.... Dan zijn de spoilers al standaard uitgeklaptquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:00 schreef o.us het volgende:
MIJN GOD MENSEN KLIK NIET OP DE SPOILERS VOOR JULLIE EIGEN BESTWIL![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn piek is kwijt![]()
TS ziet graag naakte mannen en doet zich als een geil meisje voor.A little knowledge is a dangerous thing.![]()
Dat dus.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:09 schreef drumminggod het volgende:
[..]
ik kijk op mijn iPod.... Dan zijn de spoilers al standaard uitgeklaptOp maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.![]()
Ik met Fok!silver layout, zelfde dus.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:09 schreef drumminggod het volgende:
[..]
ik kijk op mijn iPod.... Dan zijn de spoilers al standaard uitgeklapt![]()
![]()
Ik zal nog een leuke plaatsen, die jongen heeft mij op school en op mijn andere computer een filmpje gestuurd waar hij de vleselijke zonde begaat, solo.
En met zijn favoriete animatie-character.SPOILER:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: