SPOILER: StatisticsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle OP'sSPOILER: #1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #4Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #5Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #8Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #9Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #10Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #11Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #14Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #15Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #16Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #17Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #19Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: #20Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kras op de plaatquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:46 schreef muhahaha het volgende:
Ja man met al je accounts was dat een zware bevalling![]()
![]()
Ik ben weer terug
Ik kan mijn pauze van een half uur nooit volmaken
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.![]()
Komt omdat je ons mistquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:47 schreef MissVanity het volgende:
Ik ben weer terug
Ik kan mijn pauze van een half uur nooit volmaken![]()
![]()
Ik denk het ookquote:
Na sneer 346578599 vind zelfs ik het niet meer grappigquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:48 schreef muhahaha het volgende:
Kom op cactus dat was toch een grappige sneer![]()
![]()
Tetten zijn wel leuk.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:48 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Na sneer 346578599 vind zelfs ik het niet meer grappig![]()
Bah wat een vieze man.Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Nah, dan zouden mijn vetrollen onder de wielen kunnen komen en dan kan ik niets meer.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:52 schreef muhahaha het volgende:
Ow is DAT chirpel, dat verklaart de rolstoel, hij is moddervet![]()
![]()
Je moet ook niet in een kabouterrolstoel gaan zitten... McDonals heeft vast wel een exemplaar waar jij in past![]()
Ik kijk van nature al zoquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:53 schreef MisterChirrel het volgende:
Het is dezelfde blik na een zakdoekje chloroform, wulps voor mij dus.![]()
![]()
Kan ook beiden hoor. Eerst stijf en dan een beetje natquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:55 schreef MisterChirrel het volgende:
Ik wordt altijd zo nat stijf van je.![]()
![]()
Ik zag 'm zomaar even over het hoofd. GA JE SCHAMENquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:55 schreef MisterChirrel het volgende:
Ik wordt altijd zo nat stijf van je.![]()
![]()
OH CHRISTUS.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik zag 'm zomaar even over het hoofd. GA JE SCHAMEN![]()
![]()
![]()
Deze meid heeft ervaring met haar wulpse blik en glazige ogen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:55 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Kan ook beiden hoor. Eerst stijf en dan een beetje natZoiets.
![]()
Ik lees ook wel eens een boekquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:57 schreef MisterChirrel het volgende:
Deze meid heeft ervaring met haar wulpse blik en glazige ogen.
Zojuist deze gekocht. Dat wordt soppen op vakantie![]()
![]()
![]()
Haar buste was in een te klein blousje verscholen, hij zag het en hief zijn glas op. "Mevrouw, ik ben hier enkel om wat documenten in te leveren." Ze keek op, haalde diep adem en liet zo een knoop zijn glas in vliegen. Haar blouse was nu voldoende geopend om haar wulpse borsten te tonen.quote:Best makkelijk schrijven, erotische romans.
![]()
Nieuwe carriere voor Chirrelquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:01 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Haar buste was in een te klein blousje verscholen, hij zag het en hief zijn glas op. "Mevrouw, ik ben hier enkel om wat documenten in te leveren." Ze keek op, haalde diep adem en liet zo een knoop zijn glas in vliegen. Haar blouse was nu voldoende geopend om haar wulpse borsten te tonen.Best makkelijk schrijven, erotische romans.
Schrijven is wel leuk in elk geval
Ik kan best soppen op een verhaal hoorquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:03 schreef muhahaha het volgende:
Soppen op een verhaal?
I dont want to live anymore
Als er maar veel details instaan
Zullen we hier met elkaar een verhaal schrijven?quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:03 schreef MissVanity het volgende:
Nieuwe carriere voor ChirrelSchrijven is wel leuk in elk geval
![]()
![]()
Geen carrière, wel al jaren een hobby.quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:03 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Nieuwe carrière voor ChirrelSchrijven is wel leuk in elk geval
![]()
Dit dusquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:03 schreef MissVanity het volgende:
Ik kan best soppen op een verhaal hoor
Als er maar veel details instaan![]()
![]()
Ja leukquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:04 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zullen we hier met elkaar een verhaal schrijven?Begin jij?
Hallon de ballon groentjens uit een regenig Slovenie groetjes gr.gr. Babette, Storm, Wolf en Kees. | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu![]()
Ik zie het nu al voor me, de indeling:quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:04 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zullen we hier met elkaar een verhaal schrijven?
[poëtisch goed geschreven stuk door een willekeurig Fok! vriendje]
[KUTTEN EN TIETEN DOOR CACTUS]
[probeersel om het weer goed poëtisch te maken]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: