Tja, van dichtbij zit overal van alles in wat je er liever niet in wil hebben.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:42 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Nee. Er zitten stukjes in. Ik hoop in jouw boter niet.
Inderdaadquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:43 schreef Levolution het volgende:
[..]
Tja, van dichtbij zit er overal van alles in wat je er liever niet in wil hebben.
quote:
Klopt. Was niet zo moeilijk inderdaad.quote:
turks fruit?quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:00 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Het lijkt op een gepoedersuikerd iets. Zo'n Turkse lekkernij, weet even de naam niet.
Het was meer een gok door je hintsquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:08 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, van die Haust-toastjes met vierkantjes erop.
quote:
Door die foto wist ik hetquote:
Ik ging nat door de kleur. De witbalans van jouw microscoop is ook niet optimaal.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:10 schreef Isegrim het volgende:
Je ziet een soort 'kruising'. Dat is van die vierkantjes.
Klopt.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:12 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ik ging nat door de kleur. De witbalans van jouw microscoop is ook niet optimaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Eentje in ieder gevalquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:21 schreef Levolution het volgende:
Hey, als je weggaat, laat ons voortaan dan achter met een tiental foto's!
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 01:21 schreef Levolution het volgende:
Hey, als je weggaat, laat ons voortaan dan achter met een tiental foto's!
lcd schermpje?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:23 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Nieuwe dag nieuwe kansen :
[ afbeelding ]
bedrukking van iets.. een tijdschrift?quote:
Yup, drukinkt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
bedrukking van iets.. een tijdschrift?
Wat mij betreft is dat niet standaard noodzakelijk.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:54 schreef Whipper het volgende:
Misschien is het soms leuk om een normale foto te plaatsen als hij geraden is? Of vind men dat teveel moeite en overbodig. Verder een leuk topic!
oregano?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:34 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Kruid ja. Geen mix, Geen thee.
Enig idee welk kruid?
Nee, daarom zei ik al, schelpenzand. Zo heb je ook koraalzand.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:49 schreef Isegrim het volgende:
"Sand is just little rocks."
(Eternal sunshine of the spotless mind)
Het is een mineraal in ruwe vorm.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:37 schreef Oerbeer het volgende:
Ziet er een beetje uit als popcorn, maar dat is dan niet 2/3 cm groot...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |