Yes!quote:
Iets droogsquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:52 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Yes!
[ afbeelding ]
Dit is de laatste die ik op voorraad heb. Later vanavond misschien meer, moet eerst ff weg.
Yup. 9Volt batterij.quote:
Snelgroeiend. In veel vormen te snoeien.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:48 schreef RockNijntje het volgende:
Die heb ik laatst nog gezien
Waarom kan ik er nou niet op komen
quote:
Dat voorste ding van een penquote:
Ah dankje. Deze microscopen zijn best handig voor de determinatie van insecten, maar ik weet niet wat ik er verder mee zou kunnen (behalve bijdragen aan een stoer topic). Maar het is ook jammer als je een microscoop hebt waarbij je perse alles tussen preparaatglaasjes moet doen, dan kun je geen dikker materiaal bekijken. Beide tegelijkertijd is wel ideaal.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:19 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ik heb deze :
http://www.dnt.de/index.p(...)2092&app_tv_current=
Was 90 euro oid bij Conrad. :
quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat voorste ding van een pen
Edit: Nvm, foto laadde maar half
Nee.quote:
Een betere opvallend en doorvallend licht microscoop heeft een in hoogte verstelbare tafel zodat je er wel een insectje mee kan bekijken. Denk dan aan hooguit een paar centimeter verstellen. Nadeel dit type microscoop is de scherptediepte. Als je een object met veel hoogteverschil / reliëf hebt dan kan je maar op een klein stukje focussen. Voor insecten zou ik een stereomicroscoop kiezen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:06 schreef Levolution het volgende:
Ah dankje. Deze microscopen zijn best handig voor de determinatie van insecten, maar ik weet niet wat ik er verder mee zou kunnen (behalve bijdragen aan een stoer topic). Maar het is ook jammer als je een microscoop hebt waarbij je perse alles tussen preparaatglaasjes moet doen, dan kun je geen dikker materiaal bekijken. Beide tegelijkertijd is wel ideaal.
Je conifeer search staat er ook nog inquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:11 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Een betere opvallend en doorvallend licht microscoop heeft een in hoogte verstelbare tafel zodat je er wel een insectje mee kan bekijken. Denk dan aan hooguit een paar centimeter verstellen. Nadeel dit type microscoop is de scherptediepte. Als je een object met veel hoogteverschil / reliëf hebt dan kan je maar op een klein stukje focussen. Voor insecten zou ik een stereomicroscoop kiezen.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:14 schreef Me_Wesley het volgende:
Je conifeer search staat er ook nog inWas je aan het twijfelen?
Die middelste knop op een xbox-controller?quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:24 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Vooral gamers zouden het snel moeten kunnen herkennen.
Yeah baby!quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:32 schreef Levolution het volgende:
Die middelste knop op een xbox-controller?
Dacht dat het duur zou zijn, maar Conrad heeft zo'n stereomicroscoop voor 40 euro. Ik ga het onthouden voor in de toekomst, bedankt.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:11 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Een betere opvallend en doorvallend licht microscoop heeft een in hoogte verstelbare tafel zodat je er wel een insectje mee kan bekijken. Denk dan aan hooguit een paar centimeter verstellen. Nadeel dit type microscoop is de scherptediepte. Als je een object met veel hoogteverschil / reliëf hebt dan kan je maar op een klein stukje focussen. Voor insecten zou ik een stereomicroscoop kiezen.
Oh, koek danquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:34 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Nee. Maar toch wel een beetje warm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |