SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!
[ Bericht 2% gewijzigd door Klinkerbotsing op 08-08-2011 11:44:59 ]
het is je vergevenquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh oeps zo nieuw plaatje erin.
En ik wist geen betere TT, sorry.
voor schoolgaande mensen is dat kut, voor mij is dat prettiger.quote:
Sorry manquote:
Dit is echt de laatste hoorquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij gaat altijd op vakantie mang.
Die van mij een beetje geluk aankomende zomer naar Belgiëquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:49 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Sorry man
[..]
Dit is echt de laatste hoorDan de eerstvolgende misschien met kerst/jaarwisseling.
hoe moet ik dan op mn werk komen?quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:53 schreef HappyBob het volgende:
Makkelijk op te lossen. Auto weg doen.
Fiets, openbaar vervoer, step, skates, longboard, lopen, motor ...quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe moet ik dan op mn werk komen?
fiets is ook aan vervanging toe, en is me te ver.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:57 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Fiets, openbaar vervoer, step, skates, longboard, lopen, motor ...
Geen idee hoe ver jij van je werk af woont.
lekker in bed jwzquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:39 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Hier ookheb de verwarming maar aangezet
Neej!!quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Neej!!
ik wil het knuffelen en mee naar huis nemen en in een kooitje stoppen!
Niet in de kelder?quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Neej!!
ik wil het knuffelen en mee naar huis nemen en in een kooitje stoppen!
nee, dan komt ze aan de wijn voorraad..quote:
Ik drink geen wijnquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, dan komt ze aan de wijn voorraad..
quote:
¡wacht!quote:
oke, dan mag je ook in de kelder, of waar je maar wil..quote:
*slijpt tanden en doet als een vampier*quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke, dan mag je ook in de kelder, of waar je maar wil..
buitenaardse bezoekers zijn altijd welkom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geylquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
*slijpt tanden en doet als een vampier*
neej!quote:
ik voel me aangesprokenquote:
gewoon.quote:
Alsof wij niet beter zijn dan vrouwen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:50 schreef HappyBob het volgende:
Ooit zullen mannen ook een stukje van de evolutie meepikken.
Definieer 'beter'.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:55 schreef Beach het volgende:
[..]
Alsof wij niet beter zijn dan vrouwen.
Mannenquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:50 schreef HappyBob het volgende:
Ooit zullen mannen ook een stukje van de evolutie meepikken.
Ik meer dan genoeg over en van vrouwen. Maar bedankt voor je bezorgdheid.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:01 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Je bent ouder dan.mij maar hebt nog.veelbte leren mien jong
Dit gaat niet over het oppervlakkige liefde haha ik vind je leuk oh nee je breekt mijn hart want het is niet wederzijds verhaaltje. Dit gaat over intelligentie, inzicht en gedrag.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:07 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik meer dan genoeg over en van vrouwen. Maar bedankt voor je bezorgdheid.
Dit vat ik op als een belediging.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:09 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Dit gaat niet over het oppervlakkige liefde haha ik vind je leuk oh nee je breekt mijn hart want het is niet wederzijds verhaaltje. Dit gaat over intelligentie, inzicht en gedrag.
clear je dns cache danquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:42 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Nee iets met DNS lookup ofso
En meteen je system32 map.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:46 schreef FreezePop het volgende:
[..]
verwijder je explorer of formatteer je c schijf
quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:46 schreef FreezePop het volgende:
[..]
verwijder je explorer of formatteer je c schijf
quote:
Thnxquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:45 schreef Beach het volgende:
Flushing the DNS Cache
On to the commands. Windows users need to open a command prompt to flush the DNS cache. The easiest way to do that is to press Windows-r, type cmd, and hit the enter key.
The command ipconfig /flushdns clears the DNS cache. All records up to this point in time are removed from the cache.
C:\Users\Martin>ipconfig /flushdns
Windows IP Configuration
Successfully flushed the DNS Resolver Cache.
Klinkt goedquote:Op maandag 8 augustus 2011 23:30 schreef dralion13 het volgende:
Hallo
Ik ben nu aan het aan het bowlen op vlieland
heb net gewonnen
nu gooien we random ballen op de baan omdat de beheerder zo chill is dat we gratis nootjes mogen en gratis mogen bowlen
Voor mn vakantie gekocht.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:57 schreef Spaghettivreter het volgende:
Zojuist een externe harde schijf besteld
Merelquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:23 schreef 92Merel het volgende:
Wat is het hier rustig zeg.. Vakantiedip of echte dip ?
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hehehe lekker trollenDwangmatig tank-syndroom ?
Ik voel me nu een beetje ongewenst.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:10 schreef HappyBob het volgende:
Wat doen die mensen hier in dit topic?
Misschien had ik mijn opmerking iets anders moeten formuleren. Ik bedoelde het totaal niet negatief. Was alleen een beetje verbaasd.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik voel me nu een beetje ongewenst.
Oooooohhh.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:16 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Misschien had ik mijn opmerking iets anders moeten formuleren. Ik bedoelde het totaal niet negatief. Was alleen een beetje verbaasd.
Bruin en melancholisch. Wil weer terug op vakantiequote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oooooohhh.Hoe is het met Bobje?
Begrijpelijk welquote:Op woensdag 10 augustus 2011 00:23 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Bruin en melancholisch. Wil weer terug op vakantieEn hoe is het met jou?
Ik moet er nog een kopen, maar ook nog een nieuwe accu voor mijn laptop. Keuzesquote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:01 schreef Spaghettivreter het volgende:
Mijn externe harde schijf is binnen
http://www.hardeschijfsto(...)rive-xxs-320-gb.htmlquote:
Is zat voor mijquote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:10 schreef Beach het volgende:
320maar?tegenwoordig kost 1tb bijna niks meer
1tb is alleen voor mensen die niet weten hoe ze hun pc op orde moeten houden.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:10 schreef Beach het volgende:
320maar?tegenwoordig kost 1tb bijna niks meer
Geloof mequote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:41 schreef FreezePop het volgende:
[..]
1tb is alleen voor mensen die niet weten hoe ze hun pc op orde moeten houden.
Lekker en makkelijk. Paar seconde in de magnetron en eten maar.quote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:56 schreef Beach het volgende:
Jouw leven is perfect SV; altijd lachen, bier drinken en Döner/bakpao eten
Precies.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 13:56 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Lekker en makkelijk. Paar seconde in de magnetron en eten maar.
Oneens. Elke keer weer genieten van deze lekkernij.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:04 schreef FreezePop het volgende:
Bapaodat vieze deeg met dat matige vlees
Dat deeg is gewoon rauw man. Gewoon rauw. Dat vlees is net kattenvoer.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:08 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Oneens. Elke keer weer genieten van deze lekkernij.
Denk dat ik binnenkort maar eens een blik Whiskas moet halen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:09 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Dat deeg is gewoon rauw man. Gewoon rauw. Dat vlees is net kattenvoer.
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:12 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Denk dat ik binnenkort maar eens een blik Whiskas moet halen.
Ben persoonlijk meer een Sheba man.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:12 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Denk dat ik binnenkort maar eens een blik Whiskas moet halen.
Kan je ook eens hier komen zuigen?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:26 schreef Spaghettivreter het volgende:
Huis ook weer gezogen, vloeren weer lekker schoon alles
De vloer neem ik aan?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:45 schreef Beach het volgende:
[..]
Kan je ook eens hier komen zuigen?
Ik dm m'n adres zo.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:54 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Als ik tijd en zin heb kan ik het doen.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:30 schreef Omdatappel het volgende:
Goeeeed, week lang zonder internet geleefd. Terug van vakantie. Hoe gaat het met jullie?
Het idee alleen alquote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:30 schreef Omdatappel het volgende:
Goeeeed, week lang zonder internet geleefd. Terug van vakantie. Hoe gaat het met jullie?
IT'S FRIDAY FRIDAY GOTTA GET DOWN ON FRIIIIIIIIIIIIDAAAYYYquote:
Fijne vakantie en verjaardag en allesquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:29 schreef Flippiee het volgende:
Alvast een dikke kus aan iedereen hier, en misschien tot gauw en misschien kick ik dankzij de vakantie zo van het forum af dat het een vaarwel wordt. Al met al, ik ben er voorlopig niet. Kusje
Veel plezierquote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:29 schreef Flippiee het volgende:
Alvast een dikke kus aan iedereen hier, en misschien tot gauw en misschien kick ik dankzij de vakantie zo van het forum af dat het een vaarwel wordt. Al met al, ik ben er voorlopig niet. Kusje
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
IT'S FRIDAY FRIDAY GOTTA GET DOWN ON FRIIIIIIIIIIIIDAAAYYY
TGIF TGIF TGIF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111!1!111!!!1
Hey.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:40 schreef Spaghettivreter het volgende:
Hoi Appel, Henkie en BlankeHarry![]()
Ja euh. Ik had permanente ban enzulks. :3quote:
Beter dan normaal, maar nog niet helemaal super.quote:
Onwaar.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:43 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ja euh. Ik had permanente ban enzulks. :3
Toch geen gekke dingen gedaan hè, als je snapt wat ik bedoel?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:43 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Beter dan normaal, maar nog niet helemaal super.Met jou?
Op het moment kunnen het 2 dingen zijn volgens mij.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:45 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Toch geen gekke dingen gedaan hè, als je snapt wat ik bedoel?
Met mij gaat het wel redelijk.
Praat me bij!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:46 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Op het moment kunnen het 2 dingen zijn volgens mij.
Hoezo redelijk?
Weet je toch?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:46 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Praat me bij!
Nou, ehm, redelijk goed.
Dus dat is positief!
Eentje over medicijnen, die bedoelde ik.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:50 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Je weet ze allebei, maar volgens mij bedoel je die dan niet daarmee.
Mensen die dit lezen snappen er geen fuck meer van.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:51 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Eentje over medicijnen, die bedoelde ik.
Of je doet dat gewoon niet.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:52 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Mensen die dit lezen snappen er geen fuck meer van.
Maareh, op het moment heb ik die niet meer.Moet nieuwe halen maar ben er eigenlijk te lui voor.
Wat had je gedaan dan?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:43 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ja euh. Ik had permanente ban enzulks. :3
En dan word je verslaafd alles, lekker.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:00 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Dan kan ik zelfs m'n stiefpa verdragen.
Dat kan niet eens. ;3quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:02 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
En dan word je verslaafd alles, lekker.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:02 schreef BlankeHarry het volgende:
Bedspringer (12) stuitert uit raam en sterft!
Wtf.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:02 schreef BlankeHarry het volgende:
Bedspringer (12) stuitert uit raam en sterft!
quote:
Nee, dat niet. Tenminste, niet voorzover ik weet.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:08 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Dezelfde reden waarom sharr enzo geband was?
Die was ook geband door dat Graseter gezeikquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:08 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Tenminste, niet voorzover ik weet.
Kan gebeurenquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:09 schreef FreezePop het volgende:
Sv ik zag je niet man sorry.
Appel alles goed daar?
Henks lang niet gesehen
Zij had Graseter toch haar inloggegevens verteld ofzo? Ik niet.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:08 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Die was ook geband door dat Graseter gezeik
Permban mang jwz.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:09 schreef FreezePop het volgende:
Sv ik zag je niet man sorry.
Appel alles goed daar?
Henks lang niet gesehen
Houdoe.quote:
zheerlijk. Eindelijk weer eens vrije avondje.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:09 schreef Omdatappel het volgende:
Ja, gaat goed hoor Freezen, bij jou ook?
Thanks. :3quote:
Wat doet ie (niet)?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:13 schreef Spaghettivreter het volgende:
Externe harde schijf die ik eergister heb binnengekregen doet kut, ga maar eens een mail sturen naar de klantenservice om 'm weer retour te sturen...
Gaat telkens aan en uit (ontkoppelt zichzelf en daarna sluit 'ie zich weer aan) dat doet 'ie continu. Bestanden laden gaat ook traagquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:30 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Thanks. :3
[..]
Wat doet ie (niet)?
Misschien is t kabeltje kapot. Mja, dat zou niet zo snel moeten kunnen gebeuren.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:32 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Gaat telkens aan en uit (ontkoppelt zichzelf en daarna sluit 'ie zich weer aan) dat doet 'ie continu. Bestanden laden gaat ook traag
Heb er een klein verlengkabeltje bij gekocht omdat het bijgeleverde kabeltje 2cm is ofsoquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:33 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Misschien is t kabeltje kapot. Mja, dat zou niet zo snel moeten kunnen gebeuren.
Ja, da's meestal zo.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 17:35 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Heb er een klein verlengkabeltje bij gekocht omdat het bijgeleverde kabeltje 2cm is ofso
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |