Niet duur, maar die A380 machines moeten natuurlijk ook vol. Daarnaast waren veel van deze bestemmingen eerder ook al in de aanbieding voor de maanden januari. februari en maart, dus als je in die periode wilt moet je nog even wachten met boeken, ik vermoed door de inzet van de A380 machines dat ook deze data nog wel in de aanbieding komen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:16 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Bij Lufthansa:
Beijing from 449 ¤*
Nagoya from 599 ¤*
Osaka from 549 ¤*
Singapore from 499 ¤*
Tokyo from 549 ¤*
Conditions for this offer
Purchase by: 09.08.2011
Departure period: 01.11.2011-15.12.2011
Return period: 06.11.2011-15.03.2012
Minimum stay: the night from Saturday until Sunday or 6 days
Maximum stay: 3 months
Dat is niet duur!
http://www.ah.nl/nsquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:43 schreef Veersesmurf het volgende:
Weet iemand toevallig of er binnenkort nog aanbiedingen van de ns komen? (voor de maanden sept./okt.)
Super! Bedanktquote:
Volgens mij heb ik KLM op de Azie route nog nooit iets onder de 549 euro zien aanbieden met vertrek vanuit AMS, meestal vanaf 649 euro.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:08 schreef matthijst het volgende:
Mooie prijzen van Lufthansa!
Hoop dat KLM met hun werelddeals ook die richting op gaat.
Maar als je een beetje flexibel bent en Antwerpen of Dusseldorf behoort tot de opstartmogelijkheden zie je regelmatig deze ticketprijzen naar voren komen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 20:33 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik KLM op de Azie route nog nooit iets onder de 549 euro zien aanbieden met vertrek vanuit AMS, meestal vanaf 649 euro.
Dat was vorig jaar met KLM. Nu heb ik 520 euro betaald met Lufthansa vanaf Schiphol voor november dit jaar. Ook geen geld trouwens.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:03 schreef matthijst het volgende:
Met wie vlieg je naar Hong Kong vanaf Dusseldorf?
Lufthansa?
En ook:quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:02 schreef spotreisje het volgende:
Opnieuw aanbiedingen van Lufthansa:
Amsterdam-Singapore vanaf 500 euro retour.
Mumbai en Delhi retour vanaf 400 euro.
Tickets met vertrek in september of oktober.
http://www.lufthansa.com/nl/en/Homepagequote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:53 schreef ozzietukker het volgende:
Voor de mensen die in de periode januari - maart 2011 willen, wacht geduldig af, Finnair en Lufthansa hebben al deals gehad, maar beide maatschappijen hebben nog genoeg stoelen te vullen en er komt nog wel een actie voor deze periode.
Deze prijzen waren alleen gisteren (24 augustus) te boeken. Op KLM.nl was na het invoeren van voorkeursdata een overzicht van de beschikbaarheid te zien. Ook op expedia.nl waren deze prijzen te vinden maar op geen van beide sites werden deze tarieven gepromoot.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:47 schreef EddyAlbena het volgende:
hm ik krijg dat er niet uit, zie het ook nergens geadverteerd worden?
Hoe kom je aan die info? Voor zover ik weet ben ik op alle nieuwsbronnen van KLM ingeschreven.
Erg jammer. Ik had de prijzen zien staan en gingen er even over nadenken en kijken of we vrij konden nemen-----> weg tickets! Wachten dan maar op de volgende aanbieding.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:48 schreef spotreisje het volgende:
[..]
Deze prijzen waren alleen gisteren (24 augustus) te boeken. Op KLM.nl was na het invoeren van voorkeursdata een overzicht van de beschikbaarheid te zien. Ook op expedia.nl waren deze prijzen te vinden maar op geen van beide sites werden deze tarieven gepromoot.
twitter:SpotReisje twitterde op maandag 05-09-2011 om 13:16:57Gratis tegoedcode voor 40 euro korting op een Lufthansa vliegticket! Reis vanaf Amsterdam en vóór 29 februari 2012. http://t.co/xbL40xG reageer retweet
Bij de toko. http://www.tokogids.nl/quote:Op zondag 11 september 2011 15:56 schreef koffiegast het volgende:
Wellicht niet de beste plek om te vragen, maar waar in Nederland (omgeving Amsterdam/Rotterdam), kan ik geïmporteerde Chinees voedsel vinden? Zoals instant noodles enzo.
Ik gebruik waarschijnlijk niet de juiste zoektermen op google want tot nu toe heb ik enkel groothandel websites gevonden die zelf niet de producten direct aan de man verkopen.
http://www.aerlingus.com/home/index.jspquote:Goedkoop naar Ierland met Aer Lingus
De Ierse luchtvaartmaatschappij Aer Lingus doet momenteel de vliegtickets naar Dublin en Cork in de aanbieding. Zo vlieg je in de periode van 11 oktober 2011 tot 24 maart 2012 voor slechts ¤ 39,99,- van Amsterdam naar deze Ierse steden. Een mooie kans dus om de historische plaatsen en bezienswaardigheden in Dublin of Cork te bezoeken of de prachtige landelijke natuur van Ierland te ontdekken.
Voor deze aanbieding gelden de volgende voorwaarden:
- Alle tarieven gelden voor enkele reizen, inclusief belastingen en toeslagen.
- reizen: 11 oktober – 24 maart '12.
- Beperkte beschikbaarheid tijdens vakantieperioden en speciale evenementen.
- Aanbieding is afhankelijk van beschikbaarheid.
- Administratiekosten van ¤6 per creditcard/bankpastransactie kunnen van toepassing zijn.
Hopelijk met Denpasar erbij..quote:Op maandag 12 september 2011 10:39 schreef matthijst het volgende:
Over 48 uur beginnen de werelddealweken van KLM weer.
quote:
de verkoopperiode is t/m 3 oktober. Voor wanneer de deals gelden, weet ik niet, maar ik vermoed t/m maart 2012. De bestemmingen zouden vandaag bekend gemaakt moeten worden.quote:Op dinsdag 13 september 2011 09:17 schreef Grunner het volgende:
Voor welke periode gelden die werelddealweken?
Ik zie ze idd ook nog niet op de KLM site.quote:Op woensdag 14 september 2011 11:17 schreef Lemans24 het volgende:
Heeft de start van de werelddealweken last van een bug?
Dat zijn er alleen geen 80.quote:Op woensdag 14 september 2011 11:32 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik zie ze idd ook nog niet op de KLM site.
Hier staan ze wel: http://www.worldticketcen(...)mo=klm-info_14092011
Dat is een goed punt!quote:
Valt idd een beetje tegen, maar Curaçao voor 500 is wel goedkoop.quote:Op woensdag 14 september 2011 13:21 schreef zipcon het volgende:
Die werelddealweken zijn wel geen echte deal als je vanuit Brussel of Antwerpen wil/kan vertrekken. Je kan via connections.be (een Belgisch reisbureau) veel goedkoper boeken, bijvoorbeeld:
• New York: ¤376 (ipv ¤500)
• Jakarta: ¤615 (ipv ¤699)
• Dubai: ¤384 (ipv ¤499)
• Seoul: ¤561 (ipv ¤699)
Het zijn verschillen tot ¤150 per ticket.
Hoe heb jij er dan 450 euro voor betaald? Want dan wordt een reisje naar Z-Amerika wel erg interessant, heb het telkens uitgesteld omdat ik de vliegtickets wel erg duur vondquote:Op woensdag 14 september 2011 14:11 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
De site doet het ondertussen.![]()
Voor mijn gevoel zitten er bij de Zuid Amerika en Noord Amerika aanbiedingen wel goede deals. Alhoewel het ticket naar Bogota nog steeds 2 keer zo duur is als wat ik ervoor heb betaald.
Een of andere andere aanbieding van Lufthansa waar ik stomtoevallig tegenaan liep.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:17 schreef Blik het volgende:
[..]
Hoe heb jij er dan 450 euro voor betaald? Want dan wordt een reisje naar Z-Amerika wel erg interessant, heb het telkens uitgesteld omdat ik de vliegtickets wel erg duur vond
Dat vraag ik me dus ook af. Wil in april/mei gaan vliegen, dus heeft met deze actie niet veel zin. Die gaat maar uiterlijk tot eind febr. Zal die connections.be eens checkenquote:Op maandag 12 september 2011 21:53 schreef ozzietukker het volgende:
[..]Maar hoe goed is de 'deal' van KLM tijdens de werelddealweken?
Probleem met Denpasar is dat die vlucht wordt gecombineerd met de vlucht naar Singapore, juist naar Singapore is het yield van de vlucht (bedrag wat mensen kunnen/willen betalen) voor de vlucht wat hoger, waardoor een echte spotprijs niet logisch zal zijn.
Overigens, een vlucht vanaf Singapore naar Denpasar en terug is wel belachelijk goedkoop, zo goedkoop, 100 euro voor een vlucht van 2 uur in een 777 is altijd fijn!
Het is trouwens tijdens de werelddealweken ook verstandig om op de Duitse en Belgische KLM site te kijken, vaak zijn de aanbiedingen, zeker naar bestemmingen veraf nog beter dan met vertrek vanaf Amsterdam.
Hij duurt tot eind maart, en dat geldt voor de vertrekdatum. 29 april terugvliegen in nog mogelijk voor 788 euro.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:19 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus ook af. Wil in april/mei gaan vliegen, dus heeft met deze actie niet veel zin. Die gaat maar uiterlijk tot eind febr. Zal die connections.be eens checken
quote:Op woensdag 14 september 2011 17:07 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Hij duurt tot eind maart, en dat geldt voor de vertrekdatum. 29 april terugvliegen in nog mogelijk voor 788 euro.
Niet zozeer connections.be, hoewel daar opzich niets mis mee is, maar de Belgische KLM site, gewoon rechtsbovenin je land veranderen.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:19 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus ook af. Wil in april/mei gaan vliegen, dus heeft met deze actie niet veel zin. Die gaat maar uiterlijk tot eind febr. Zal die connections.be eens checken
Goeie tip, dan is het gewoon een kwestie van losse tickets boekenquote:Op woensdag 14 september 2011 21:16 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
Niet zozeer connections.be, hoewel daar opzich niets mis mee is, maar de Belgische KLM site, gewoon rechtsbovenin je land veranderen.
Ook bij vertrek uit Amsterdam is het nog goedkoper om via de Belgische KLM site te boeken omdat daar geen boekingskosten worden berekend.
Mocht je trouwens nog goedkoop naar Bali willen, vanaf Singapore zijn er legio mogelijkheden, niet alleen KLM, maar ook Air Asia, Lion Air, Qatar willen je goedkoop vervoeren.
Opzich redelijke prijzen, maar je kan dezelfde vluchten boeken via Lufthansa zelf, of goedkoper via D-reizen, omdat de vanaf prijzen wel leuk zijn, maar er komen nog allemaal zaken bij zoals customer service tax, boekingskosten, ticket fee en booking fee.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:37 schreef Stuurloos het volgende:
World Ticket Center:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tip: lees de kleine letters (vooral waar het over belastingen en toeslagen gaat, tel alles bij de 29¤ van de voucher) en trek zelf een conclusie nadat je de totale prijzen ook op bv klm.nl hebt bekeken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:01 schreef Babbatuur het volgende:
http://www.groupon.nl/dea(...)CRM_1_0_0_277&a=2394
Is dit een goede deal?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:36 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
Opzich redelijke prijzen, maar je kan dezelfde vluchten boeken via Lufthansa zelf, of goedkoper via D-reizen, omdat de vanaf prijzen wel leuk zijn, maar er komen nog allemaal zaken bij zoals customer service tax, boekingskosten, ticket fee en booking fee.
En lees dit:quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Tip: lees de kleine letters (vooral waar het over belastingen en toeslagen gaat, tel alles bij de 29¤ van de voucher) en trek zelf een conclusie nadat je de totale prijzen ook op bv klm.nl hebt bekeken.
Volgens mij niet zo'n bijzonder goede deal dus.quote:Exclusief luchthavenbelasting, brandstoftoeslagen en overige belastingen, af te rekenen op de website met creditcard (bijvoorbeeld ¤ 66 voor een retourvlucht naar Barcelona of ¤ 173 voor een retourvlucht naar Athene)
Wel bijna 9000 keer gekocht...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
En lees dit:
[..]
Volgens mij niet zo'n bijzonder goede deal dus.
Niet iedereen leest de voorwaarden blijkbaar. Mensen die dat wel doen kopen nl niet omdat de 'deal' weinig nuttig is.quote:
Zit een Griekse toko achter die ook in Italie, Duitsland, UK deze aanbieding op Groupon uitgezet heeft. (Italie 22.000x a ¤33). Vervolgens verkopen ze via een dodgy bookingsengine vluchten die je uiteraard zonder uitzondering goedkoper bij de airline zelf kunt krijgen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:59 schreef DutchTrain het volgende:
Ziet er uit als een mooie manier om snel veel geld te verdienen. 15% van die 29 euro gaat naar Groupon, 15 % van de vouchers wordt nooit ingewisseld en aangezien het 'over ons' knopje op de website niet eens werkt, zou de aanbieder volgende week ook nog zijn failissement kunnen aanvragen. En vervolgens verkopen ze vluchten van Transavia, op basis van beschikbaarheid (dus alleen het 39 euro tarief) exclusief toeslagen, die nergens te vinden zijn. Ik denk dat er iemand in één dag een paar ton heeft verdient...
Ik ben benieuwd wanneer we deze deal terug kunnen zien in Radar, Kassa etc.
Barcelona en Athene worden werden als voorbeelden genoemd op de site van Groupon en kosten respectievelijk 66 en 173 euro.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:30 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
AMS-BCN ¤89 (¤97) bij KLM, ¤168 (¤192) bij Swiss.
AMS-ATH ¤190 (¤209) bij Lufthansa.
Bedragen tussen haakjes bij Airfasttickets, waar je wellicht ook nog voor creditcardbetaling oid moet betalen, zo ver ben ik niet gekomen
mijn bedragen waren ook incl. de ¤29 trouwensquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:56 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Barcelona en Athene worden werden als voorbeelden genoemd op de site van Groupon en kosten respectievelijk 66 en 173 euro.
Jumbo was de laatste actie, maar dat is toch alweer van een aantal weken terug. Dus ik zou de site van Jumbo even bekijken.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:45 schreef Miendientje het volgende:
Weet iemand of er op het moment nog aanbiedingen lopen voor reizen met de trein in Nederland zoals de Kruitvatkaartjes?
Ja die was al afgelopen. Ik heb maar weer een kortingskaart genomen. Paar keer met de trein is die er ook weer uit.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:23 schreef MCH het volgende:
[..]
Jumbo was de laatste actie, maar dat is toch alweer van een aantal weken terug. Dus ik zou de site van Jumbo even bekijken.
Beetje misleidend, de zomer begint voor de meesten toch echt pas begin juli.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:24 schreef Luck het volgende:
Delta heeft op het moment hele mooie tarieven voor begin zomer 2012.
AMS - SFO bijvoorbeeld, vertrek tot halverwege juni, voor maar 525 euro retour.
Wel als je kinderen hebt ja, niet als je die niet hebtquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:08 schreef Blik het volgende:
[..]
Beetje misleidend, de zomer begint voor de meesten toch echt pas begin juli.
Bedankt, maar zet er dan niet bij dat het in de zomer is. Je zult de heenvlucht namelijk voor half juni moeten doen, en dat is nog geen zomer.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:44 schreef Luck het volgende:
"Bedankt voor de tip Luck"
Graag gedaan hoor.
Terugvliegen kan tot halverwege juli, dus toch echt begin zomer.
wie is er op zijn pik getrapt doordat die niet bedankt wordt?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:13 schreef Luck het volgende:
Wat een frustratie.
Adem in, adem uit.
Ik zet er toch bij dat het vertrek tot halverwege juni is?
Stel je alsjeblieft niet zo aan zeg.
Heb je al gekeken op de website van Hong Kong airport? Daar staat ook vermeld wie vanaf waar daarheen vliegt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:46 schreef ik.ben.hier het volgende:
Vraagje, is er een site waar je kan zien welke plaatsen op Hong Kong vliegen?
Wil namelijk die kant op, Amsterdam is het meest logisch, alleen benieuwd vanaf waar ze in Belgie en Duitsland vliegen...
heb al ff lopen zoeken maar kan ze niet voor onder de 480 vinden? 377 euro gevonden, das neit duur!quote:Op woensdag 23 november 2011 20:17 schreef Mazou het volgende:
KLM en Delta, en tevens Continental, United en Lufthansa bieden nu vluchten aan naar New York voor onder de ¤ 400,- vanaf Amsterdam. Reizen tot eind maart.
Wat me opvalt aan Emirates is dat ze ook luchthavens beginnen aan te doen die minder evident lijken (Baghdad, Mosul, Harare (weliswaar in combinatie met Lusaka)). Vroeger had ik het gevoel dat ze zich enkel richtten op de grotere luchthavens met veel passagiers.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:26 schreef Thetallguy het volgende:
en het gaat goed met Emirates want de geruchten over een 2e dagelijkse vlucht worden steeds sterker.
quote:Op donderdag 1 december 2011 08:11 schreef Grunner het volgende:
Retourvlucht van Amsterdam naar Europese topsteden: kies uit 100 luchtvaart-maatschappijen en vlieg wanneer je maar wil de komende 12 maanden naar Rome, Praag, Barcelona en nog veel meer bestemmingen.
http://www.groupon.nl/dea(...)se-topsteden/1878742
Maar goed, exclusief belastingen ed, dus geen idee of het interessant is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |