Deze prijzen waren alleen gisteren (24 augustus) te boeken. Op KLM.nl was na het invoeren van voorkeursdata een overzicht van de beschikbaarheid te zien. Ook op expedia.nl waren deze prijzen te vinden maar op geen van beide sites werden deze tarieven gepromoot.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 12:47 schreef EddyAlbena het volgende:
hm ik krijg dat er niet uit, zie het ook nergens geadverteerd worden?
Hoe kom je aan die info? Voor zover ik weet ben ik op alle nieuwsbronnen van KLM ingeschreven.
Erg jammer. Ik had de prijzen zien staan en gingen er even over nadenken en kijken of we vrij konden nemen-----> weg tickets! Wachten dan maar op de volgende aanbieding.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:48 schreef spotreisje het volgende:
[..]
Deze prijzen waren alleen gisteren (24 augustus) te boeken. Op KLM.nl was na het invoeren van voorkeursdata een overzicht van de beschikbaarheid te zien. Ook op expedia.nl waren deze prijzen te vinden maar op geen van beide sites werden deze tarieven gepromoot.
twitter:SpotReisje twitterde op maandag 05-09-2011 om 13:16:57Gratis tegoedcode voor 40 euro korting op een Lufthansa vliegticket! Reis vanaf Amsterdam en vóór 29 februari 2012. http://t.co/xbL40xG reageer retweet
Bij de toko. http://www.tokogids.nl/quote:Op zondag 11 september 2011 15:56 schreef koffiegast het volgende:
Wellicht niet de beste plek om te vragen, maar waar in Nederland (omgeving Amsterdam/Rotterdam), kan ik geïmporteerde Chinees voedsel vinden? Zoals instant noodles enzo.
Ik gebruik waarschijnlijk niet de juiste zoektermen op google want tot nu toe heb ik enkel groothandel websites gevonden die zelf niet de producten direct aan de man verkopen.
http://www.aerlingus.com/home/index.jspquote:Goedkoop naar Ierland met Aer Lingus
De Ierse luchtvaartmaatschappij Aer Lingus doet momenteel de vliegtickets naar Dublin en Cork in de aanbieding. Zo vlieg je in de periode van 11 oktober 2011 tot 24 maart 2012 voor slechts ¤ 39,99,- van Amsterdam naar deze Ierse steden. Een mooie kans dus om de historische plaatsen en bezienswaardigheden in Dublin of Cork te bezoeken of de prachtige landelijke natuur van Ierland te ontdekken.
Voor deze aanbieding gelden de volgende voorwaarden:
- Alle tarieven gelden voor enkele reizen, inclusief belastingen en toeslagen.
- reizen: 11 oktober – 24 maart '12.
- Beperkte beschikbaarheid tijdens vakantieperioden en speciale evenementen.
- Aanbieding is afhankelijk van beschikbaarheid.
- Administratiekosten van ¤6 per creditcard/bankpastransactie kunnen van toepassing zijn.
Hopelijk met Denpasar erbij..quote:Op maandag 12 september 2011 10:39 schreef matthijst het volgende:
Over 48 uur beginnen de werelddealweken van KLM weer.
quote:
de verkoopperiode is t/m 3 oktober. Voor wanneer de deals gelden, weet ik niet, maar ik vermoed t/m maart 2012. De bestemmingen zouden vandaag bekend gemaakt moeten worden.quote:Op dinsdag 13 september 2011 09:17 schreef Grunner het volgende:
Voor welke periode gelden die werelddealweken?
Ik zie ze idd ook nog niet op de KLM site.quote:Op woensdag 14 september 2011 11:17 schreef Lemans24 het volgende:
Heeft de start van de werelddealweken last van een bug?
Dat zijn er alleen geen 80.quote:Op woensdag 14 september 2011 11:32 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik zie ze idd ook nog niet op de KLM site.
Hier staan ze wel: http://www.worldticketcen(...)mo=klm-info_14092011
Dat is een goed punt!quote:
Valt idd een beetje tegen, maar Curaçao voor 500 is wel goedkoop.quote:Op woensdag 14 september 2011 13:21 schreef zipcon het volgende:
Die werelddealweken zijn wel geen echte deal als je vanuit Brussel of Antwerpen wil/kan vertrekken. Je kan via connections.be (een Belgisch reisbureau) veel goedkoper boeken, bijvoorbeeld:
• New York: ¤376 (ipv ¤500)
• Jakarta: ¤615 (ipv ¤699)
• Dubai: ¤384 (ipv ¤499)
• Seoul: ¤561 (ipv ¤699)
Het zijn verschillen tot ¤150 per ticket.
Hoe heb jij er dan 450 euro voor betaald? Want dan wordt een reisje naar Z-Amerika wel erg interessant, heb het telkens uitgesteld omdat ik de vliegtickets wel erg duur vondquote:Op woensdag 14 september 2011 14:11 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
De site doet het ondertussen.![]()
Voor mijn gevoel zitten er bij de Zuid Amerika en Noord Amerika aanbiedingen wel goede deals. Alhoewel het ticket naar Bogota nog steeds 2 keer zo duur is als wat ik ervoor heb betaald.
Een of andere andere aanbieding van Lufthansa waar ik stomtoevallig tegenaan liep.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:17 schreef Blik het volgende:
[..]
Hoe heb jij er dan 450 euro voor betaald? Want dan wordt een reisje naar Z-Amerika wel erg interessant, heb het telkens uitgesteld omdat ik de vliegtickets wel erg duur vond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |