SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen!
DE OP IS HIER TE VINDEN
koffie en daarna game.quote:
quote:
quote:
Over 2 weekjes Deus Exquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:29 schreef SuperFruitig het volgende:
wat nieuws posten, een meeting uittikken, een storyboard + flowchart maken, en dan nog een websiteje knutselen
like a bawwsss
Trouwens werk aside, ik zit eigenlijk al zeker 2 weken naar mn plafond te huilen (zuuuuuuu) dat ik geen leuke games meer heb om te spelen. Alles wat ik nog heb liggen voor te leen is dom (star wars tfu, too human, brutal legend etc) en die shit die ik nog heb die vet is (LA noire enzulks) heb ik even geen zin in.
Dus de fuque moet ik nu gaan kopen? Ik weet niksFucking komkommertijd.
GO NICK GO NICK GO NICKquote:
http://www.humblebundle.com/quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:29 schreef SuperFruitig het volgende:
wat nieuws posten, een meeting uittikken, een storyboard + flowchart maken, en dan nog een websiteje knutselen
like a bawwsss
Trouwens werk aside, ik zit eigenlijk al zeker 2 weken naar mn plafond te huilen (zuuuuuuu) dat ik geen leuke games meer heb om te spelen. Alles wat ik nog heb liggen voor te leen is dom (star wars tfu, too human, brutal legend etc) en die shit die ik nog heb die vet is (LA noire enzulks) heb ik even geen zin in.
Niet vandaagquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:34 schreef Poit het volgende:
Trouwens Solique! Ben jij niet jarig vandaag?
Gratz ouwe!
Ik loop graag voorquote:
Wat voor 1?quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:12 schreef Sharana_LV het volgende:
Zo morgen van die blackberry af
nieuwe phone
Geen idee nog, zaterdag voor familie.quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:52 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik loop graag voor
-edit Waar is het feestje??
quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:12 schreef Sharana_LV het volgende:
nieuwe phone
Say bye bye to the BB...quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:12 schreef Sharana_LV het volgende:
nieuwe phone
Die had je toch net pas?quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:12 schreef Sharana_LV het volgende:
nieuwe phone
Ja koop dan nieuwe!!!!!!quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:29 schreef SuperFruitig het volgende:
like a bawwsss
quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:12 schreef Sharana_LV het volgende:
nieuwe phone
Ik heb al bijna 5 jaar dezelfde telefoon, en dat is te zien ookquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mmmmm half jaartje ofzeu ...
[..]
Nokia E7
Ik zie dat hij te vergelijken is met de E75, maar dan met touchscreen.quote:
Nokia.. Maakt al jaren geen echt goede producten meer helaas..quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik zie dat hij te vergelijken is met de E75, maar dan met touchscreen.
In dat geval zou ik hem direct weer verkopen. Wat een kolereding was dat zeg
Na een maand was het plastic al kapot (zonder dat hij was gevallen oid), ding liep regelmatig vast, er zat sneller stof onder het scherm dan dat ik weg kon poetsen, was traag, de ovi store is gruwelijk...
Arme jij
hmh, vind Nokia toestellen toch echt niets de laatste jaren.quote:
Deze is veel steviger dan de E75, die heb ik namelijk ook gehad maar snel weer weg gedaan. Mijn Nokia E71 was wel een heel fijn toestel, toen kwam deze BB maar daar loop ik mij al een tijdje aan te irriteren, dus ik wil een ander.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik zie dat hij te vergelijken is met de E75, maar dan met touchscreen.
In dat geval zou ik hem direct weer verkopen. Wat een kolereding was dat zeg
Na een maand was het plastic al kapot (zonder dat hij was gevallen oid), ding liep regelmatig vast, er zat sneller stof onder het scherm dan dat ik weg kon poetsen, was traag, de ovi store is gruwelijk...
Arme jij
heb geen andere keuze dus tsja, ik zie het wel, als het nix is vraag ik gewoon weer een anderquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:31 schreef Solique het volgende:
[..]
hmh, vind Nokia toestellen toch echt niets de laatste jaren.
Weet niet of die symbian update er al op zit, daarmee moet het beter werken.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
heb geen andere keuze dus tsja, ik zie het wel, als het nix is vraag ik gewoon weer een ander
Pocketline Swingquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:33 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Nokia 3310 was echt baas, lang geleden
Dat sowieso.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:33 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Nokia 3310 was echt baas, lang geleden
Nog 27 uur werken en dan heb ik vakantiequote:Op maandag 8 augustus 2011 12:15 schreef SpankmasterC het volgende:
'HALLO IK BEN ER WEER BIJ!!!
Vakantie was ultiem relaxend!
Nice, gardameer is awesome!quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:20 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Nog 27 uur werken en dan heb ik vakantie
Vanaf zaterdag 8 dagen Gardameer. Heb er zin an.
Ja krijg mijn telefoon van het werk, vandaar dat ik ook alleen de keuze heb tussen de E72 en de E7quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:38 schreef Solique het volgende:
[..]
Weet niet of die symbian update er al op zit, daarmee moet het beter werken.
Maar het is toch vanuit je werk dat je een telefoon krijgt?
Voordeel wel van zo'n toestel is dat ie tenminste niet binnen een dag aan het infuus moetquote:Op maandag 8 augustus 2011 12:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja krijg mijn telefoon van het werk, vandaar dat ik ook alleen de keuze heb tussen de E72 en de E7
Dan zou ik ook voor de E7 gaan.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja krijg mijn telefoon van het werk, vandaar dat ik ook alleen de keuze heb tussen de E72 en de E7
Da's wel een beetje jammer van die smartphones ja..quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:56 schreef Tain het volgende:
[..]
Voordeel wel van zo'n toestel is dat ie tenminste niet binnen een dag aan het infuus moet
mijn bb moet elke avond in de lader, die red soms een hele dag niet eensquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:04 schreef Poit het volgende:
[..]
Da's wel een beetje jammer van die smartphones ja..
Alhoewel, als ik een beetje rustigaan doen dan red m'n sensation het wel 2 dagen.
Had eerst alles aan en toen ging mijn BB 4 uur mee ofzo.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mijn bb moet elke avond in de lader, die red soms een hele dag niet eens
Met een custom rom en een beetje normaal gebruik doet mijn Desire het ook wel 2 dagen, maar zodra ik een beetje ga internetten via wifi dan gaat het heel hard met de accuquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:04 schreef Poit het volgende:
[..]
Da's wel een beetje jammer van die smartphones ja..
Alhoewel, als ik een beetje rustigaan doen dan red m'n sensation het wel 2 dagen.
Wifi lijkt bij mij minder energie te verbruiken dan G3quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:10 schreef Tain het volgende:
[..]
Met een custom rom en een beetje normaal gebruik doet mijn Desire het ook wel 2 dagen, maar zodra ik een beetje ga internetten via wifi dan gaat het heel hard met de accu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |