abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100482048
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 17:21 schreef lanterfanteraar het volgende:
Gisteren heb ik met een vriendin mijn veranderingen besproken. Ze had ook nog mijn eerste topics hier gevonden en die zijn echt heel vaag?? En dan vooral die typstijl, ik was echt heel raar. Ook is mijn uitstraling enorm veranderd, positief ( door haar bevestigd). Op foto's van tot een paar weken/ maanden geleden is ook te zien hoe een vreemde bleek ik had, heel wazig of zo.

Ik ben wel blij dat ik heb uitgevonden dat mijn benauwde gevoel in schoolgebouwen waarschijnlijk angst is, dan kan ik dat voorleggen aan de mevrouw en dan zal de volgende studie wel goed gaan. Oja en ik heb wel angst voor een terugval. Maarja, dan weet ik wie ik moet contacten.

goed, positief hoor.
Goed om te horen Lant! Ik kan me ook nog wel wat posts van maanden terug herinneren en ik moet zeggen dat hierin veel vooruitgang zit.
pi_100482208
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 22:04 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Goed om te horen Lant! Ik kan me ook nog wel wat posts van maanden terug herinneren en ik moet zeggen dat hierin veel vooruitgang zit.
inderdaad. Ik las ook een heldere en positieve post :)
  maandag 8 augustus 2011 @ 22:08:38 #53
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_100482305
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 21:35 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ik ga niet meteen banden plakken langs de weg omdat hij zojuist leeg is gelopen. langs de weg bezig gaan is kut, en andere mogelijke oplossingen niet kunnen inzien is burgerlijk!

Ik vind door rijden met een lekke band het pad van de minste weerstand, te lui om te plakken. Of de onkunde om niet te kunen plakken.

Ik zie niet in waarom een band plakken burgelijk is, maar dit is wel een mooi voorbeeld van hoe jij bent. Jij denkt zo door soms tot in het extreme over een situatie.

Dat is typerend voor jou, maar zo ben jij dus niet erg. Maar helaas staat dit gedrag je vaak in de weg. En probeer dat te verkomen.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  maandag 8 augustus 2011 @ 22:17:53 #54
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_100482908
ik heb geen mening over hoe opgewonden ik zou raken als een randon meisje mn band plakt. het is nog nooit voorgekomen en dat zal zo blijven denk ik. maar mocht ze dat doen is een beetje cleavage leuk
Spreading the Word
  maandag 8 augustus 2011 @ 22:21:02 #55
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_100483089
quote:
10s.gif Op maandag 8 augustus 2011 22:17 schreef WokkelKardinaal het volgende:
ik heb geen mening over hoe opgewonden ik zou raken als een randon meisje mn band plakt. het is nog nooit voorgekomen en dat zal zo blijven denk ik. maar mocht ze dat doen is een beetje cleavage leuk
Ik heb wel eens een meisje mee achter op de fiets genomen. Ze liep langs een bos en ze keek elke keer achter haar en om zich een.

Dus ik stopte en vroeg of ze het eng vond, wat de meeste vrouwen daar vinden. En toen ze dit bevestigde zei ik van, joh stap achter op ik ga toch die kant op.

En uit eindelijk heb ik haar thuis gebracht en heb ik daar thuis nog wat zitten drinken wat erg gezellig was.

Soms moet je gewoon gek doen :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_100485381
De woordenwisseling van gisteren wil ik niet opnieuw oprakelen. Maar toch wil ik nog opmerken dat de verwijten aan het adres van Strawberry zeer onterecht waren.
The view from nowhere.
  maandag 8 augustus 2011 @ 22:57:54 #57
13411 NaRRaToR
Neee... Ik ben aan het Lasse!
pi_100485398
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 21:58 schreef Axel1988 het volgende:
Ik gaat vanavond eens Park Hilaria bekijken!
het is niet veel soeps..... (maar ik ben dan ook niet zo van de kermissen) Mensen kijken is wel leuk uiteraard.

vandaag @ de sportschool met een nieuwe sportser gesproken... weet nog niet of ze een vriend heeft maar dat zal vast wel. Het is eigenlijk best wel een voordeel dat een sportschool wat kleiner is en dat iedereen (inclusief andere klanten) je gewoon kennen. Het nadeel is dat je dus min of meer verplicht bent om met iedereen even te praten en dat je dan zo weer een uur langer aan het trainen bent.

@ stappen afgelopen zaterdag weer even moeten meemaken dat het toch gewoon een kwestie is van een schop onder je kont en gaan...
na na na na na na na Badjasman!
pi_100486421
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 22:02 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Mag ik vragen wie?
Ik weet niet, maar ik zie geen firefly, geen Halcon geen Strawberry geen Supersoep. Maar ze kunnen natuurlijk ook gewoon even niet op fok zijn (right :')).
Finally, someone let me out of my cage
  maandag 8 augustus 2011 @ 23:35:10 #59
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100487627
quote:
14s.gif Op maandag 8 augustus 2011 23:15 schreef minibeer het volgende:

[..]

Ik weet niet, maar ik zie geen firefly, geen Halcon geen Strawberry geen Supersoep. Maar ze kunnen natuurlijk ook gewoon even niet op fok zijn (right :')).
Ik moest hier toch wel even lachen.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  maandag 8 augustus 2011 @ 23:39:04 #60
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_100487845
Heloef ging dan ook klikken in de feedback topic. :')
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  maandag 8 augustus 2011 @ 23:47:52 #61
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100488399
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 23:39 schreef Keep_Walking het volgende:
Heloef ging dan ook klikken in de feedback topic. :')
Klikken? Ik heb alleen gezegd dat het niet zoveel zin had om het weer te her openen met mensen zoals firefly. Als dat klikken is ja dan weet ik het ook niet. :')
C'est la vie
pi_100488505
quote:

[..]

Ik ben er nog hoor.

Lant leuk om te lezen dat je in positieve zin veranderd bent!
pi_100489191
quote:
7s.gif Op maandag 8 augustus 2011 23:49 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik ben er nog hoor.
Mooi zo.
Het is wel een beetje stil nu heloef op vakantie is en een groot deel van de rest die regelmatig wat post geband is :P.
Dan maar even wat eten :)
pi_100490031
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 23:47 schreef heloef het volgende:

[..]

Klikken? Ik heb alleen gezegd dat het niet zoveel zin had om het weer te her openen met mensen zoals firefly. Als dat klikken is ja dan weet ik het ook niet. :')
Dat is geen klikken, want het topic is voor iedereen te lezen. Je gaf gewoon je mening.
The view from nowhere.
pi_100490050
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 18:41 schreef formerjellybean het volgende:
ha weer open en nu wel blijven gedragen he :D
Hoi, een tijdje niet meer gezien. Hoe is het met jou?
The view from nowhere.
pi_100490058
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 22:57 schreef NaRRaToR het volgende:
het is niet veel soeps..... (maar ik ben dan ook niet zo van de kermissen) Mensen kijken is wel leuk uiteraard.
Ik vond het best vet; was al een tijd niet meer op een kermis geweest dus weer een heel aantal attracties die ik nog nooit gezien had. Ook wel wat leuke meiden rond zien lopen her en der, al komt er ook veel zooi op af. Ik heb iig erg veel zin in seks nu.
pi_100490192
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 00:20 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ik vond het best vet; was al een tijd niet meer op een kermis geweest dus weer een heel aantal attracties die ik nog nooit gezien had. Ook wel wat leuke meiden rond zien lopen her en der, al komt er ook veel zooi op af. Ik heb iig erg veel zin in seks nu.
Oh, ik ken het, als ik uit ben geweest en er was veel leuks :Y
pi_100490282
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 00:23 schreef minibeer het volgende:

[..]

Oh, ik ken het, als ik uit ben geweest en er was veel leuks :Y
Ja, echt kut is dat altijd; ik ga me laten castreren denk ik.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 00:27:26 #69
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_100490347
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 00:25 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ja, echt kut is dat altijd; ik ga me laten castreren denk ik.
heb je het nu al gehad of niet
pi_100490363
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 00:27 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

heb je het nu al gehad of niet
Nee duh! Hoe loopt het bij jou eigenlijk nog?
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 00:37:44 #71
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_100490830
quote:

[..]

Halcon en firefly3

Ik ben van mening dat wanneer iedereen elkaars mening respecteerd dit topic prima met beiden heren kan lopen. Mits ze hun ervaringen niet als feit bestempelen en de rest als onzin afdoen.

Discussie mag en kan altijd mits goed onderbouwd. Niemand heeft alle wijsheidnin pacht :)

Ontopic

Ben blij te lezen dat er users positieve stappen maken. Soms groot en soms wat kleiner. Maar ze gaan voor uit en dat is het belangrijkste!

En wat ze niet moeten vergeten is dat ze het zelf doen en gedaan hebben! En daar moeten ze heel trots op zijn!
pi_100491028
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 00:37 schreef ook_gek het volgende:
Ontopic

Ben blij te lezen dat er users positieve stappen maken. Soms groot en soms wat kleiner. Maar ze gaan voor uit en dat is het belangrijkste!
Wat deze uitspraak betreft. Ik kom hier al sinds April ofzo; wanneer ik vergelijk hoe ik er nu voorsta tov. toen, dan moet ik concluderen dat mijn vooruitgang met name intern is. Meer zelfacceptatie; iets meer schijt aan meningen van anderen en meer eigen lijn volgen; iets minder labiel (vooral de laatste tijd is het wel prima). Wat betreft vrouwen is er sinds april eigenlijk niets gebeurt helaas :( (paar keer leuke gesprekken gehad en wat gedanst bij uitgaan, that's it).
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 00:52:25 #73
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_100491506
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 00:27 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Nee duh! Hoe loopt het bij jou eigenlijk nog?
oh ik sta nu 2 weken droog..

jaja, elke dag is een dag te veel..
pi_100491606
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 00:52 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

oh ik sta nu 2 weken droog..

jaja, elke dag is een dag te veel..
Haha; ja. Wat is trouwens je doel op dit moment? Vindt je het prima om wat rond te scharrelen, of wil je liever een vaste relatie met iemand opbouwen?
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 00:56:28 #75
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_100491684
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 00:41 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Wat deze uitspraak betreft. Ik kom hier al sinds April ofzo; wanneer ik vergelijk hoe ik er nu voorsta tov. toen, dan moet ik concluderen dat mijn vooruitgang met name intern is. Meer zelfacceptatie; iets meer schijt aan meningen van anderen en meer eigen lijn volgen; iets minder labiel (vooral de laatste tijd is het wel prima). Wat betreft vrouwen is er sinds april eigenlijk niets gebeurt helaas :( (paar keer leuke gesprekken gehad en wat gedanst bij uitgaan, that's it).
Het is een stap in de goede richting! Vergeet dat niet.

Je benadrukt het negatieve ipv het positieve.

Je bewijst je zelf dat je dus wel kan verranderen. En zo zal je elke weer een stap maken tot je een doel bereikt heb. Niet te snel willen, want dan raak je gefrustreerd!
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 00:58:10 #76
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_100491757
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 00:54 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Haha; ja. Wat is trouwens je doel op dit moment? Vindt je het prima om wat rond te scharrelen, of wil je liever een vaste relatie met iemand opbouwen?
Scharrelen is fijn, doet me goed, houdt me rustig. Op die manier kan ik "vanzelf" in de tussentijd iemand ontmoeten ( voor een relatie) bij de studie of op een vakantie of zo. Of weet ik veel.. Niet bij het uitgaan denk ik eigenlijk.

maarja, dat gescharrel moet wel regelmatig gebeuren, dit duurt me telkens echt te lang :P
pi_100492582
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 00:56 schreef ook_gek het volgende:
Niet te snel willen, want dan raak je gefrustreerd!
Dit is het met name; vaak best lastig om niet te snel te willen wanneer de mensen in je omgeving al wanhopig lopen te doen over 3 maanden single zijn of 3 weken droog staan.
pi_100493029
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 00:41 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ook minstens zo belangrijk, toch?
pi_100493076
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 01:29 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ook minstens zo belangrijk, toch?
True, ik heb eigenlijk bijna nooit noemenswaardige gesprekken met vreemden.
pi_100493283
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 00:58 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Scharrelen is fijn, doet me goed, houdt me rustig. Op die manier kan ik "vanzelf" in de tussentijd iemand ontmoeten ( voor een relatie) bij de studie of op een vakantie of zo. Of weet ik veel.. Niet bij het uitgaan denk ik eigenlijk.

maarja, dat gescharrel moet wel regelmatig gebeuren, dit duurt me telkens echt te lang :P
Ga je nog buikdansen?
The view from nowhere.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 02:16:39 #81
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_100494250
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 01:18 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Dit is het met name; vaak best lastig om niet te snel te willen wanneer de mensen in je omgeving al wanhopig lopen te doen over 3 maanden single zijn of 3 weken droog staan.
Wat andere mensen om je heen doen boeit niet! Gaat om jou en alleen jou in dit geval.

Je moet je niet spiegelen aan hun!
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 08:14:04 #82
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_100496865
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 00:56 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Niet te snel willen, want dan raak je gefrustreerd!
Dit is heel belangrijk ik heb mezelf gefrustreerd gemaakt door me steeds te spiegelen aan mijn omgeving van zij hebben wel vriendinnen, zij neuken wel et cetera et cetera zo maakte ik mezelf gefrustreerd en ook wanhopig. Dat probeer ik nu langzaam los te laten.
C'est la vie
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 10:02:18 #83
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_100498778
Ik heb zondag een kitesurfles gehad, en ik denk dat dat ook wel een goeie bezigheid is als je moeite hebt contact te maken met mensen. Afgezien van dat het gewoon een leuke sport is, heb je altijd een reden om mensen aan te spreken: of ze ff willen helpen je vlieger op te laten :)
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 11:04:48 #84
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_100500656
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 08:14 schreef heloef het volgende:

[..]

Dit is heel belangrijk ik heb mezelf gefrustreerd gemaakt door me steeds te spiegelen aan mijn omgeving van zij hebben wel vriendinnen, zij neuken wel et cetera et cetera zo maakte ik mezelf gefrustreerd en ook wanhopig. Dat probeer ik nu langzaam los te laten.
Goedzo!

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 10:02 schreef Catbert het volgende:
Ik heb zondag een kitesurfles gehad, en ik denk dat dat ook wel een goeie bezigheid is als je moeite hebt contact te maken met mensen. Afgezien van dat het gewoon een leuke sport is, heb je altijd een reden om mensen aan te spreken: of ze ff willen helpen je vlieger op te laten :)
Dat is inderdaad waar.

De horeca is het beste voor verlegen mensen. Daar leer je mensen in te schatten hoe ze zijn en hoe ze aangesproken willen worden. En hoe een gesprekje op te zetten.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 11:54:02 #85
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_100502403
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 00:37 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ontopic

En wat ze niet moeten vergeten is dat ze het zelf doen en gedaan hebben! En daar moeten ze heel trots op zijn!
Als ik zie hoe erg ik vooruit ben gegaan gewoon in mezelf nu ik hier over mijn problemen heb gepraat, is het echt niet normaal meer. Toen ik hier begon was ik depressief, had telkens de slechte dingen van mijn verleden achter me aan en had telkens terugvallen door meisjes die me ineens niet meer wilden zien en door mijn ouders. Nu ben ik echter vrolijk, ik drink nogsteeds maar wordt er niet meer depressief van (wel soms eenzaam maar dan ga ik naar muziek luisteren en dan houd ik het in toom), ik heb zelfs een date (de eerste ooit) en een heel leuk meisje dat mij volgens mij ook leuk vind. Mijn problemen hebben al 1 hele maand hun lelijke koppen niet meer opgestoken waardoor ik er intussen ook van overtuigd ben geraakt dat professionele hulp niet meer nodig is alleen een luisterend oor zo af en toe.

Het beste is dat dit allemaal door jullie komt, omdat jullie mij de kracht hebben gegeven mijn leven aan te pakken en geluisterd hebben naar mijn probleempjes die ik toen kon relativeren en uiteindelijk weer succesvol heb opgelost en/of weggedrukt. Door jullie geniet ik weer echt van het leven :D dus hartelijk bedankt :)
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 11:57:31 #86
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_100502541
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 11:04 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Goedzo!

[..]

Dat is inderdaad waar.

De horeca is het beste voor verlegen mensen. Daar leer je mensen in te schatten hoe ze zijn en hoe ze aangesproken willen worden. En hoe een gesprekje op te zetten.
Ik doe afwassen serveersters praten altijd met je als ze even tijd hebben daar leer ik denk ik ook wel iets van :)
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 13:11:33 #87
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_100505269
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 11:57 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Ik doe afwassen serveersters praten altijd met je als ze even tijd hebben daar leer ik denk ik ook wel iets van :)
Haha dat heb ik ooit nog gedaan. Moet je eens wat lekkers voor ze regelen om te eten. Krijg jij drank terug en na werk met ze alle op stap!
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 13:52:48 #88
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_100506883
ik dacht dat ik deze volgde...
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 15:16:31 #89
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_100510765
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_100512302
quote:
Bullshit als je het mij vraagt. Dit topic is tijdverdrijf; is een van de vele mogelijkheden om iets van je af te schrijven; een van de mogelijkheden om ergens over te klagen als je ergens mee zit. Tips en adviezen zijn overrated... natuurlijk worden ze gewaardeerd, maar je kunt er uiteindelijk alleen zelf voor zorgen om beter in het leven te kunnen staan. Ik sluit me daarom ook aan op de uitspraak van ook_gek gisteren "En wat ze niet moeten vergeten is dat ze het zelf doen en gedaan hebben! En daar moeten ze heel trots op zijn". Het is het toppunt van egoisme om te denken dat je door hier wat te adviseren een zelfmoord kunt voorkomen.
pi_100512569
quote:
Die OP. :') Jezus Christus...
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 15:50:50 #92
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_100512648
Kinderachtig gedoe inderdaad, geen aandacht aan geven...

Valt mij overigens op dat er hier helemaal geen dames met 'problemen' posten, zouden die sowieso minder moeitje daarmee hebben?
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
pi_100512731
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 15:50 schreef Murvgeslagen het volgende:

Valt mij overigens op dat er hier helemaal geen dames met 'problemen' posten, zouden die sowieso minder moeitje daarmee hebben?
Er zijn er een aantal geweest. En Lant post hier nog wel.
pi_100512744
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 15:50 schreef Murvgeslagen het volgende:

In de meeste gevallen zijn het de mannen die de stappen ondernemen bij het versieren; waardoor de dames niet het gevoel hebben echt problemen te hebben op dit gebied. Zelfs bij passief gedrag gaat het voor hun vanzelf.
pi_100513318
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 11:54 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Als ik zie hoe erg ik vooruit ben gegaan gewoon in mezelf nu ik hier over mijn problemen heb gepraat, is het echt niet normaal meer. Toen ik hier begon was ik depressief, had telkens de slechte dingen van mijn verleden achter me aan en had telkens terugvallen door meisjes die me ineens niet meer wilden zien en door mijn ouders. Nu ben ik echter vrolijk, ik drink nogsteeds maar wordt er niet meer depressief van (wel soms eenzaam maar dan ga ik naar muziek luisteren en dan houd ik het in toom), ik heb zelfs een date (de eerste ooit) en een heel leuk meisje dat mij volgens mij ook leuk vind. Mijn problemen hebben al 1 hele maand hun lelijke koppen niet meer opgestoken waardoor ik er intussen ook van overtuigd ben geraakt dat professionele hulp niet meer nodig is alleen een luisterend oor zo af en toe.

Het beste is dat dit allemaal door jullie komt, omdat jullie mij de kracht hebben gegeven mijn leven aan te pakken en geluisterd hebben naar mijn probleempjes die ik toen kon relativeren en uiteindelijk weer succesvol heb opgelost en/of weggedrukt. Door jullie geniet ik weer echt van het leven :D dus hartelijk bedankt :)
Fantastisch dat er tussen alle slowcat (en ruzies) door toch nog users zijn die jou hebben kunnen helpen. :)
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 16:14:29 #96
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_100513914
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 16:02 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Fantastisch dat er tussen alle slowcat (en ruzies) door toch nog users zijn die jou hebben kunnen helpen. :)
Een luisterend oor en mensen die in je geloven helpt al een hele boel.
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 17:02:07 #97
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_100515969
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 16:14 schreef Murvgeslagen het volgende:

[..]

Een luisterend oor en mensen die in je geloven helpt al een hele boel.
Dat is het vaak inderdaad. Wat ik al zei. Wij doen niks, dat doet de user toch echt helemaal zelf!

Het zal extreem arrogant zijn om te zeggen dat die stapjes door ons gekomen zijn.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 17:02:51 #98
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_100515996
Meteen een goed moment om de lurkers uit te nodigen eens wat te zeggen hier ;)
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 17:18:26 #99
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_100516637
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 17:02 schreef ook_gek het volgende:
Dat is het vaak inderdaad. Wat ik al zei. Wij doen niks, dat doet de user toch echt helemaal zelf!

Het zal extreem arrogant zijn om te zeggen dat die stapjes door ons gekomen zijn.
Nouja, ik ben blij dat Newbie114 aangeeft hier veel aan gehad te hebben, dat geeft me tenminste een reden dit topic te blijven volgen. Ik had al bijna de hoop opgegeven :)
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 18:45:32 #100
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_100519509
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 17:18 schreef Catbert het volgende:

[..]

Nouja, ik ben blij dat Newbie114 aangeeft hier veel aan gehad te hebben, dat geeft me tenminste een reden dit topic te blijven volgen. Ik had al bijna de hoop opgegeven :)
Er is nog wel nut en hoop voor dit topic hoor :) en als er flamewars zijn post ik ook vaker niet dan wel, onzin beleef je maar in ONZ :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')