Goed om te horen Lant! Ik kan me ook nog wel wat posts van maanden terug herinneren en ik moet zeggen dat hierin veel vooruitgang zit.quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:21 schreef lanterfanteraar het volgende:
Gisteren heb ik met een vriendin mijn veranderingen besproken. Ze had ook nog mijn eerste topics hier gevonden en die zijn echt heel vaag?? En dan vooral die typstijl, ik was echt heel raar. Ook is mijn uitstraling enorm veranderd, positief ( door haar bevestigd). Op foto's van tot een paar weken/ maanden geleden is ook te zien hoe een vreemde bleek ik had, heel wazig of zo.
Ik ben wel blij dat ik heb uitgevonden dat mijn benauwde gevoel in schoolgebouwen waarschijnlijk angst is, dan kan ik dat voorleggen aan de mevrouw en dan zal de volgende studie wel goed gaan. Oja en ik heb wel angst voor een terugval. Maarja, dan weet ik wie ik moet contacten.
goed, positief hoor.
inderdaad. Ik las ook een heldere en positieve postquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:04 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Goed om te horen Lant! Ik kan me ook nog wel wat posts van maanden terug herinneren en ik moet zeggen dat hierin veel vooruitgang zit.
Ik vind door rijden met een lekke band het pad van de minste weerstand, te lui om te plakken. Of de onkunde om niet te kunen plakken.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:35 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik ga niet meteen banden plakken langs de weg omdat hij zojuist leeg is gelopen. langs de weg bezig gaan is kut, en andere mogelijke oplossingen niet kunnen inzien is burgerlijk!
Ik heb wel eens een meisje mee achter op de fiets genomen. Ze liep langs een bos en ze keek elke keer achter haar en om zich een.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:17 schreef WokkelKardinaal het volgende:
ik heb geen mening over hoe opgewonden ik zou raken als een randon meisje mn band plakt. het is nog nooit voorgekomen en dat zal zo blijven denk ik. maar mocht ze dat doen is een beetje cleavage leuk
het is niet veel soeps..... (maar ik ben dan ook niet zo van de kermissen) Mensen kijken is wel leuk uiteraard.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:58 schreef Axel1988 het volgende:
Ik gaat vanavond eens Park Hilaria bekijken!
Ik weet niet, maar ik zie geen firefly, geen Halcon geen Strawberry geen Supersoep. Maar ze kunnen natuurlijk ook gewoon even niet op fok zijn (rightquote:
Ik moest hier toch wel even lachen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:15 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik weet niet, maar ik zie geen firefly, geen Halcon geen Strawberry geen Supersoep. Maar ze kunnen natuurlijk ook gewoon even niet op fok zijn (right).
Klikken? Ik heb alleen gezegd dat het niet zoveel zin had om het weer te her openen met mensen zoals firefly. Als dat klikken is ja dan weet ik het ook niet.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:39 schreef Keep_Walking het volgende:
Heloef ging dan ook klikken in de feedback topic.
Ik ben er nog hoor.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:15 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik weet niet, maar ik zie geen firefly, geen Halcon geen Strawberry geen Supersoep. Maar ze kunnen natuurlijk ook gewoon even niet op fok zijn (right).
Mooi zo.quote:
Dat is geen klikken, want het topic is voor iedereen te lezen. Je gaf gewoon je mening.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Klikken? Ik heb alleen gezegd dat het niet zoveel zin had om het weer te her openen met mensen zoals firefly. Als dat klikken is ja dan weet ik het ook niet.
Hoi, een tijdje niet meer gezien. Hoe is het met jou?quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:41 schreef formerjellybean het volgende:
ha weer open en nu wel blijven gedragen he
Ik vond het best vet; was al een tijd niet meer op een kermis geweest dus weer een heel aantal attracties die ik nog nooit gezien had. Ook wel wat leuke meiden rond zien lopen her en der, al komt er ook veel zooi op af. Ik heb iig erg veel zin in seks nu.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:57 schreef NaRRaToR het volgende:
het is niet veel soeps..... (maar ik ben dan ook niet zo van de kermissen) Mensen kijken is wel leuk uiteraard.
Oh, ik ken het, als ik uit ben geweest en er was veel leuksquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:20 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik vond het best vet; was al een tijd niet meer op een kermis geweest dus weer een heel aantal attracties die ik nog nooit gezien had. Ook wel wat leuke meiden rond zien lopen her en der, al komt er ook veel zooi op af. Ik heb iig erg veel zin in seks nu.
Ja, echt kut is dat altijd; ik ga me laten castreren denk ik.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:23 schreef minibeer het volgende:
[..]
Oh, ik ken het, als ik uit ben geweest en er was veel leuks
heb je het nu al gehad of nietquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:25 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ja, echt kut is dat altijd; ik ga me laten castreren denk ik.
Nee duh! Hoe loopt het bij jou eigenlijk nog?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:27 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
heb je het nu al gehad of niet
Halcon en firefly3quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:15 schreef minibeer het volgende:
[..]
Wat deze uitspraak betreft. Ik kom hier al sinds April ofzo; wanneer ik vergelijk hoe ik er nu voorsta tov. toen, dan moet ik concluderen dat mijn vooruitgang met name intern is. Meer zelfacceptatie; iets meer schijt aan meningen van anderen en meer eigen lijn volgen; iets minder labiel (vooral de laatste tijd is het wel prima). Wat betreft vrouwen is er sinds april eigenlijk niets gebeurt helaasquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:37 schreef ook_gek het volgende:
Ontopic
Ben blij te lezen dat er users positieve stappen maken. Soms groot en soms wat kleiner. Maar ze gaan voor uit en dat is het belangrijkste!
oh ik sta nu 2 weken droog..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:27 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Nee duh! Hoe loopt het bij jou eigenlijk nog?
Haha; ja. Wat is trouwens je doel op dit moment? Vindt je het prima om wat rond te scharrelen, of wil je liever een vaste relatie met iemand opbouwen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:52 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
oh ik sta nu 2 weken droog..
jaja, elke dag is een dag te veel..
Het is een stap in de goede richting! Vergeet dat niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:41 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Wat deze uitspraak betreft. Ik kom hier al sinds April ofzo; wanneer ik vergelijk hoe ik er nu voorsta tov. toen, dan moet ik concluderen dat mijn vooruitgang met name intern is. Meer zelfacceptatie; iets meer schijt aan meningen van anderen en meer eigen lijn volgen; iets minder labiel (vooral de laatste tijd is het wel prima). Wat betreft vrouwen is er sinds april eigenlijk niets gebeurt helaas(paar keer leuke gesprekken gehad en wat gedanst bij uitgaan, that's it).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |