Wat een ellende, en dat op de Maandagochtendquote:
Say whut? bienenstich?quote:
Ik heb nog een week vakantie, ik denk dat ik zo een appelpunt ga scoren om het nog even te vieren.quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:20 schreef oh-oh het volgende:
Heb jij nog vakantie of werk je alweer?
Wij krijgen echt veel te vaak vlaai / taart
Ja ik taart op afstand met je meequote:Op maandag 8 augustus 2011 10:25 schreef oh-oh het volgende:
Doe maar net alsof ik trakteer![]()
![]()
Of spring in de trein en kom hier vlaaien
Van wat ik herinner zou ik er niet blij van worden op de Maandag zoquote:
Oh ff kieken vanavond of ik het online terug kan kieken!quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik wacht op een telefoontje dat moet voorkomen dat ik deadlinestress ga krijgen.
Gister waren ze op de markt Pisc, was wel grappig weer.
quote:
Ik ook, ik zat laatst al op Funda te kijken wat voor huizen te koop staan en wat het kostquote:
O is goed. Nadat ie geplaatst is zal ik hem inscannen. Morgen heb ik vrij, herinner me er wel aan!quote:
Wat leuk Duschk, ik herinner dubbel!quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Gelukkig, de stress omzeil ik. Het wordt een verhaal over honden en een man die behendigheidstoestellen voor ze bouwt. Ik bel hem straks, nu eerst voorbereiden.
Is goed, Pis zeikt er wel overquote:
Ik had een foto gemaakt hoor!quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:40 schreef Pisces29 het volgende:
Loopt er een stel van minstens 85 bij de Appie hand in hand door de winkelTe schattig!
quote:CONGRATULATIONS!
Now you may enter the weekly contest...
[Today's puzzle completed 1 Min, 39 Secs ]
Wat heerlijkquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:40 schreef Pisces29 het volgende:
Loopt er een stel van minstens 85 bij de Appie hand in hand door de winkelTe schattig!
Geeft hij zelf ook nog behendigheid of bouwt hij enkel en heeft hij zelf hondjes?quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Gelukkig, de stress omzeil ik. Het wordt een verhaal over honden en een man die behendigheidstoestellen voor ze bouwt. Ik bel hem straks, nu eerst voorbereiden.
quote:
Ik moest bijna janken van ontroering, maar die man sleepte zo'n trekmandje mee en was druk aan het babbelen, dus ik moest meteen lachenquote:
Nice!quote:
Ik zie tussen de middag vaak deze twee:quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[..]
Ik moest bijna janken van ontroering, maar die man sleepte zo'n trekmandje mee en was druk aan het babbelen, dus ik moest meteen lachen
Is niet meer nodig! De vraag van Pisc is uiteraard meegenomen. Ik ga het nu uitwerken, was een leuke maar wat schuchtere man.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik had een foto gemaakt hoor!
Vaduz, beetje lastig, mss als je iets specifieker zegt waar het over gaat dat ik inspiratie krijg?
quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zie tussen de middag vaak deze twee:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gaan elke dag even samen een ommetje maken nog![]()
En ze vinden mijn hondjes schilderachtig mooi, en ik hun
Dat dit kanquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Succes Dush!quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:51 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Is niet meer nodig! De vraag van Pisc is uiteraard meegenomen. Ik ga het nu uitwerken, was een leuke maar wat schuchtere man.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:16 schreef Bellatrix het volgende:
Meeeh, ik koop een paraplu in Amsterdam, denk dat ie gewoon zwart is, doe ik hem open staat er London op. #leukzegdoei
quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:16 schreef Bellatrix het volgende:
Meeeh, ik koop een paraplu in Amsterdam, denk dat ie gewoon zwart is, doe ik hem open staat er London op. #leukzegdoei
Het staat er 100 keer op ofzo.quote:
Haha.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het staat er 100 keer op ofzo.
Nouja, goed excuus om weer een keer naar London te gaan.
Stel er had Brussel of Madrid op gestaan.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Haha.Het kon altijd erger natuurlijk. Hiermee kun je je nog een beetje vertonen.
Hiermee maak je wel de blits in Ssjjkijndelquote:Op maandag 8 augustus 2011 12:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het staat er 100 keer op ofzo.
Nouja, goed excuus om weer een keer naar London te gaan.
Ouagadougou daarentegen was wel echt sjiek.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Stel er had Brussel of Madrid op gestaan._____________________!
Of Rotterdam, of Alkmaar of zoquote:Op maandag 8 augustus 2011 12:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Stel er had Brussel of Madrid op gestaan._____________________!
Alkmaar.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Of Rotterdam, of Alkmaar of zo
* zegt zij met haar Texeltas *
quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:44 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben es drie weken in Alkmaar op vakantie geweest.
Wat een genot![]()
Thanks Bellaquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:49 schreef Bellatrix het volgende:
Bij mij glijdt Hotmail als warme stroop op een pannenkoek.
Ja we zaten wel vaak op t strand, in Alkmaar zelf is niet veel te belevenquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]Had je er 5 km vandaan moeten zitten, strand en bosdorp
Wat was je doen in Alkmaar? Oh was dat met die naaktkatten?quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja we zaten wel vaak op t strand, in Alkmaar zelf is niet veel te beleven
Oh nee jaquote:
Nee gek, das Karel, Kees is korthaar heurquote:Op maandag 8 augustus 2011 15:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Op de borst toch wel een beetje fluffy? Dat kun je beetpakken toch?
Ik dacht dat ze beide fluffy warenquote:Op maandag 8 augustus 2011 15:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee gek, das Karel, Kees is korthaar heur
Hey Bosquote:
Nietes, ik wist dat de 1 een fluffy koppie had en de ander een kortharige, maar dacht nu even dat de kortharige een fluffy lijfje hadquote:Op maandag 8 augustus 2011 15:32 schreef oh-oh het volgende:
Nou Pis is de weg best wel kwijt
Hai Bos!
Op wat brakheid na oke Bosquote:
Oordopjes in en zwepen op de beat!quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:24 schreef Bellatrix het volgende:
Ik moet goan werken zodadelijk met iemand die ik niet mag, ik weiger!
quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:21 schreef Bellatrix het volgende:
Erwtjes en worteltjes, erpels, italiaanse roerbakgroenten en iets wat op kip lijkt!
Ik sla dat mokkel neer met m'n greenspeed en ik gooi d'r van een ballustrade af! Wat zal ik me Evita Perron 5 voelen! EN DAN IS HET NET EEN CLIFFHANGER BIJ GTST MET ROBERT EN LAUUUURA!quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oordopjes in en zwepen op de beat!
quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik sla dat mokkel neer met m'n greenspeed Plu uit Mokum! en ik gooi d'r van een ballustrade af! Wat zal ik me Evita Perron 5 voelen! EN DAN IS HET NET EEN CLIFFHANGER BIJ GTST MET ROBERT EN LAUUUURA!
quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oordopjes in en zwepen swifferen op de beat!
Oh, dus Benny Single?quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:45 schreef Bos81 het volgende:
Nee de ex van LUtte die nu niet meer de ex van Lutte is Benny
Goede samenvattingquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:45 schreef Bos81 het volgende:
Nee de ex van LUtte die nu niet meer de ex van Lutte is Benny
quote:
Die bril vond ik geweldig staanquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:35 schreef oh-oh het volgende:
Ja ik keek!
Ze is echt zo leuk geworden die Lola he
Ik heb nu zo'n secretaresse smal geval, maar ik denk dat ik ook weer zulke grote glazen wil, zie je tenminste wat in je ooghoekenquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:53 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou wel haast een bril willen weer ja
Oh man je komt als geroepen, dit montuurtje vráágt om die SHINE die je op de glazen zietquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik wil de glazen van je eventuele nieuwe bril wel een keer wassen Pisc. Ik heb in Duitsland geoefend met zo'n krabber in de douchecabine.
Ik weet heel weinig van haar, maar vond het leuk om haar zo eens te zienquote:Op maandag 8 augustus 2011 20:42 schreef Bos81 het volgende:
Toen ik haar laats met Art zag, vond ik het inderdaad best wel een lekker en leuk ding..
quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:02 schreef Bos81 het volgende:
Een collega van mij heeft ook een bril, die maakt haar saai, terwijl ik haar een keer zonder bril zag en meteen dacht eigenlijk is het best een lekker ding
Mijn ex-vriendje maakte het uit toen ik een bril kreegquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:02 schreef Bos81 het volgende:
Een collega van mij heeft ook een bril, die maakt haar saai, terwijl ik haar een keer zonder bril zag en meteen dacht eigenlijk is het best een lekker ding
Toen of omdat..quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mijn ex-vriendje maakte het uit toen ik een bril kreeg
Wat een zeikerdje, jouw bril staat je echt heel goedquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Komen je kijkers mooi in uit.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh man je komt als geroepen, dit montuurtje vráágt om die SHINE die je op de glazen ziet![]()
[ afbeelding ]
Ben je eigenlijk nog in de Aldi geweest daar Dushk? Nee zeker?
Ik herinner me nog een supermarkt in Duitsland, hoe blij ik werd van een andere kleur Hubba bubba dan hier, paars ofzo
Ik zit zwaar in de minderheid. Ben een minderheid. Krijg ik nu een subsidie?quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
Ik bedenk me nu dat we in deze SC best een meerderheid brilletjes hebben
Nee ik bedoel in den Deutschlandquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:06 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Komen je kijkers mooi in uit.
En nee, Aldi wordt em niet deze week. De honneurs werden voor me waargenomen.
Middelbare school uitmakingen zijn zo oppervlakkig.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jij compenseert iets eldersquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:07 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik zit zwaar in de minderheid. Ben een minderheid. Krijg ik nu een subsidie?
Omdat.quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, we hadden een vaste Aldi (Sud), ben ik drie keer geweest. En op de heenweg ook eentje.
Ja, highschoolmovie momenten.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Middelbare school uitmakingen zijn zo oppervlakkig.
Kringetjes!quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, highschoolmovie momenten.Giechelende groepjes.
De Aldi Sud was een luxere versie, tegen een normale supermarkt aan al qua uitstraling.quote:
Ze hebben ook meubeltjes, of wat kastjes iig zie ik.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De Aldi Sud was een luxere versie, tegen een normale supermarkt aan al qua uitstraling.
Ja, die geven zo lekker niet mee. Voor als je ook van die akelige houten stoelen hebt thuis.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze hebben ook meubeltjes, of wat kastjes iig zie ik.
Nordic walking stokken met houten frame
Oh nu ben ik benieuwdquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:20 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb een nieuwe bril trouwens, morgen even ophalen, lekker dik montuurtje, lekker Buddy Holly, lekker Franse arthouse film!
Oooeh leuk, benieuwd!!quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:20 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb een nieuwe bril trouwens, morgen even ophalen, lekker dik montuurtje, lekker Buddy Holly, lekker Franse arthouse film!
Zwart natuurlijk! Als ik een ander kleurtje doe ben ik net Coby van de Takkenstraat!quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh nu ben ik benieuwd![]()
Wat voor kleur Bella?
Zus van Leny?quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zwart natuurlijk! Als ik een ander kleurtje doe ben ik net Coby van de Takkenstraat!
Was dat nu Uden, waar ze ongeveer dezelfde kerk hebben als in Geldrop?quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:29 schreef Lutte het volgende:
Docu op Nederland 1 over een moord op een vrouw uit Uden (dorp naast Veghel).. Zo enorm..
Zou best kunnen.. Ken de kerk van Geldrop nietquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Was dat nu Uden, waar ze ongeveer dezelfde kerk hebben als in Geldrop?
Ja zelfde architect lees ik nu. Dacht altijd dat die in Geldrop was gemaakt door een leerling van de architect van die in Uden.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zou best kunnen.. Ken de kerk van Geldrop niet
Krijg meteen een uitvaartverzekering in de banner te zienquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:29 schreef Lutte het volgende:
Docu op Nederland 1 over een moord op een vrouw uit Uden (dorp naast Veghel).. Zo enorm..
quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Krijg meteen een uitvaartverzekering in de banner te zien
Oh ja daar trakteren ze ons normaal wel vaak opquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Een schaamlipcorrectiebanner was nog treuriger geweest
Ik zie erg vaak Alleenstaande mamma''s -bannersquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja daar trakteren ze ons normaal wel vaak op
Ja die, en de schaamlip en ook Glennis Grace krijg ik vaakquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zie erg vaak Alleenstaande mamma''s -banners
Dat ken ik helemaal niet, klinkt wel spannendquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:41 schreef Lutte het volgende:
Ik zit vaak mobiel, dus geen banners.. Maar op de laptop meestal Piratendating
Daten voor mensen die radio Hollandio luisteren enzo, of gewoon lager opgeleidenquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat ken ik helemaal niet, klinkt wel spannend
Wat moet jij met een Alleenstaande mama?quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja die, en de schaamlip en ook Glennis Grace krijg ik vaak
Nou ja, ik weet ook niet waarom ik een schaamlipcorrectie nodig hebquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat moet jij met een Alleenstaande mama?
Dus jij luistert radio Hollandio?quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Daten voor mensen die radio Hollandio luisteren enzo, of gewoon lager opgeleiden
Maar ik heb al een piraat gevonden haha hihi hoho
quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Daten voor mensen die radio Hollandio luisteren enzo, of gewoon lager opgeleiden
Ja, okee dat klopt ook weer jaquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou ja, ik weet ook niet waarom ik een schaamlipcorrectie nodig heb
quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:43 schreef Lutte het volgende:
Succes @ [H]!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, goedemorgen!
Ritje [H] zo weer. Iets teveel gelopen dus wat stagnatie verwacht ik.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb een chauffeur geregeld. Wel fijn, want ik was gisteravond wat aangeschoten en ben nu best wel gaar.
Dat zijn de goeie Maandagenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 09:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Het was zomaar een gezellige doordeweekse maandag hier thuis.
Goeiemorgen zonnetjequote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:25 schreef oh-oh het volgende:
en ben ik met hem en Chico op de foto geweest![]()
Mn zusje en ik waren vroeger echt smoor op hem
I'm pretty sure he doesquote:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:31 schreef oh-oh het volgende:
En ze zeiden dat hij gladder en zachter aanvoelde dan het hoofd van hun papa!
Het is niet mijn type, maar hij ziet er altijd lekker strak verzorgd uitquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:35 schreef oh-oh het volgende:
Humberto is echt nog steeds een lekkertje he
Hij is ook niet echt mijn type, maar ik vind hem sowieso niet echt "een type" zeg maar.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is niet mijn type, maar hij ziet er altijd lekker strak verzorgd uit, maar die sportoutfit vind ik echt geweldig
Weinig mensen die er toch sportief en netjes uitzien in trainingspak!
Ik zat me al af te vragen waarom die linker in hockey meuk stondquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:37 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind die eerste foto zo leuk, kijk die drie Tannetjes poseren, en Chico ook![]()
En ze kwamen zo van het sportveld af allemaal, de dametjes hadden de scheenbeschermers nog om
Ik vind hem helemaal geen type om dat te doen, volgens mij heeft hij geen geduld met honden die dus druk zijn, wat hij nu dus niet wilde, maar ik kan er ook naast zitten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:41 schreef oh-oh het volgende:
Maar dat item bij Bouelvard is leuk he![]()
Het zou zooooooooo leuk zijn als ie de Nederlandse Cesar werd![]()
![]()
![]()
![]()
Neuh zijn ze ook niet nee, ze zien een hond als waakhond, iets met nut, niet als huisdier, laat staan wat wij allemaal voor onze honden doen qua verzorging en aandacht, dat vinden ze idiootquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:51 schreef oh-oh het volgende:
Surinamers zijn ook echt geen hondenmensen, ik had een Surinaams vriendje ooit es, die was doodsbang voor onze hond, en onze hond greep m altijd in zn poten, die beet echt niemand, alleen hem
Noodweer hebben wij vannacht gehad, keuken stond helemaal blankquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:58 schreef Pisces29 het volgende:
Noodweer barst los hier, gelukkig ben ik nog thuis, wilde net 5km gaan fietsen
En nu?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Noodweer hebben wij vannacht gehad, keuken stond helemaal blank
Dweilenquote:
Wat kut zegquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
DweilenEn de keukenkastjes waren ook nat dus ook alle theedoeken enzo wassen
Ook lekker voor de vloer trouwens, al dat vocht
Fiets je vaak?
quote:
Mwah met dit weer ben je al zeiknat als je de straat uitloopt, dan kan ik de hele vakantie binnen zitten voor jan regen, dan maar nat.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:02 schreef oh-oh het volgende:
Hoooooo Lutte, dat is kutte!
Pis, jij had mazzel , het is hier geen weer waarbij ik überhaupt een fietstocht zou overwegen
Ja heuvels fietsen is ellendequote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:12 schreef oh-oh het volgende:
Ja dat is waar, ik heb gewoon echt een grafhekel aan fietsen , maar die schijtheuvels hier ook![]()
Naar huis lopen vanaf mn werk is wel 7 km, daar draai ik mn hand niet voor om, maar t moet geen kutweer zijn dan
Je moet er wat voor over hebben, met zulk mooi landschapquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:15 schreef oh-oh het volgende:
Naar mijn huis toe is het vanaf welke kant dan ook altijd echt een pokke end berg op
Is je Postcodefiets je eerste nu of had je al een gewone?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:17 schreef oh-oh het volgende:
Ik geef het fietsen er met liefde voor op
Oh jaquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:29 schreef oh-oh het volgende:
Oh nee, dan stuur ik mn Fikkies Maastricht natuurlijk in
Die regenboog is echt heel tof jaquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 11:51 schreef oh-oh het volgende:
Tja, zelf maken is ook weer zoiets, dat kan alleen voor maatje kuttenlikker![]()
Chico zn regenbooghalsbandje, daar ben ik zoooooooo blij mee![]()
Dat matcht echt zoveel outfits uitmuntend
Aaaah, das superquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Enorme tevredenheid over het herstel van m'n voet! Ben best wel verbaasd. Hij vond mijn eigen gepruts om opgehoopt bloed weg te laten lopen achter de voetoppervlakte een belangrijke zet. Daardoor heeft het herstel door kunnen gaan.
Ik doe dat veel te weinig, terwijl je in Eindhoven best mooi kan wandelen (ja dat kan hier in de stad). Maar maandag ga ik met iemand een stukje wandelen. Ik had al een tijd (jaar of 2 al) terug via Mee een advertentie laten plaatsen of er iemand om de zoveel tijd wat leuks met me wilde doen. Want toen zat ik echt in een enorme dip. Nu gaat het wel wat beter, maar ik denk wel dat dit me nog een beetje de goede kant kan ophelpen . En degene met wie ik dus ga wandelen had op die advertentie gereageerd. Vrijdag kennis gemaakt en maandag gaan we dus voor het eerst iets doenquote:
Ja, is al wel 2 jaar geleden. Maar we hadden nog een paar keer contact met MEE of we er nog mee doorgingen en ik had zo iets van ja doe maar. Het is vrijblijvend en zo kan ik me goed verder ontwikkelen denk ik.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat leuk Bos.Ik vind het zo goed dat je zo'n advertentie ook gewoon plaatst.
Wat een lekker onverwacht nieuws Vaduschk!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Enorme tevredenheid over het herstel van m'n voet! Ben best wel verbaasd. Hij vond mijn eigen gepruts om opgehoopt bloed weg te laten lopen achter de voetoppervlakte een belangrijke zet. Daardoor heeft het herstel door kunnen gaan.
Wat leuk Bos, een wandelpartner!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik doe dat veel te weinig, terwijl je in Eindhoven best mooi kan wandelen (ja dat kan hier in de stad). Maar maandag ga ik met iemand een stukje wandelen. Ik had al een tijd (jaar of 2 al) terug via Mee een advertentie laten plaatsen of er iemand om de zoveel tijd wat leuks met me wilde doen. Want toen zat ik echt in een enorme dip. Nu gaat het wel wat beter, maar ik denk wel dat dit me nog een beetje de goede kant kan ophelpen . En degene met wie ik dus ga wandelen had op die advertentie gereageerd. Vrijdag kennis gemaakt en maandag gaan we dus voor het eerst iets doen
Het is niet alleen een wandelpartner. Als ik vraag of we een keer gaan fietsen naar de Peel ofzo. Kan dat eventueel ook. Of zwemmen..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat leuk Bos, een wandelpartner!Wandelen kan zo verfrissend werken als je je rot voelt. En als je je niet rot voelt is het ook heerlijk
![]()
En tof dat je die advertentie hebt geplaatst![]()
Wat leuk, daar kun je alle kanten mee uit, top!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is niet alleen een wandelpartner. Als ik vraag of we een keer gaan fietsen naar de Peel ofzo. Kan dat eventueel ook. Of zwemmen..![]()
Nu echt weg..
Heb je nog inspiraasssiie voor een Pfaffertjes TT? De lapo is vergeten.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 13:42 schreef oh-oh het volgende:
Oh heerlijk Bos, ik loop echt altijd al mn stress eruit, heeeeeeeerlijk!
Toen ik begin dit jaar 8 weken ziek was werd ik ook echt megadepri, omdat ik niet kon gaan lopen![]()
Ik liep hier net in de stad achter Aart Staartjes![]()
Echt heel grappig, ik hoorde alle mensen die ons tegemoet liepen van de andere kant zeggen AAAAAAAAAAAH dat was Aart Staartjes , van Sesamstraat man, gaaf man!
Ik heb hem zelf alleen van achteren gezien, ik heb wel foto's gemaakt wat later, toen hij overstak en ik naar rechts moest
Yes, maak hem maarquote:
Daar moest ik nu dus net meteen aan denken maar ik twijfelde, ik wist het niet meerquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:01 schreef oh-oh het volgende:
Oh my fucking gawd, ik besef me nu pas hoe toepasselijk Aart Staartjes hier is, issie niet de bedenker van Ome Willem?
Correct!quote:
Wieteke van Dort?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:10 schreef Pisces29 het volgende:
En nou stond Aart nog op de foto met een vrouw die ook in die tijd in al die series zat, ze hadden een makeover... oude foto een jaar of 40 later opnieuw gekiekt, maar ben haar naam kwijt
Tante Lienquote:
Hetty Heyting is dat..quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tante Lien![]()
Of mss zij van de familie Knots?
Ja dat zou best wel eens kunnen!quote:
Ik ben blij dat ik die oude leuke dingen ken juist, zoveel meer toffe dingen op tv vroegerquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:30 schreef Bos81 het volgende:
IK voel me nu best oud, dat ik dit allemaal weet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |