Wat een ellende, en dat op de Maandagochtendquote:
Say whut? bienenstich?quote:
Ik heb nog een week vakantie, ik denk dat ik zo een appelpunt ga scoren om het nog even te vieren.quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:20 schreef oh-oh het volgende:
Heb jij nog vakantie of werk je alweer?
Wij krijgen echt veel te vaak vlaai / taart
Ja ik taart op afstand met je meequote:Op maandag 8 augustus 2011 10:25 schreef oh-oh het volgende:
Doe maar net alsof ik trakteer![]()
![]()
Of spring in de trein en kom hier vlaaien
Van wat ik herinner zou ik er niet blij van worden op de Maandag zoquote:
Oh ff kieken vanavond of ik het online terug kan kieken!quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik wacht op een telefoontje dat moet voorkomen dat ik deadlinestress ga krijgen.
Gister waren ze op de markt Pisc, was wel grappig weer.
quote:
Ik ook, ik zat laatst al op Funda te kijken wat voor huizen te koop staan en wat het kostquote:
O is goed. Nadat ie geplaatst is zal ik hem inscannen. Morgen heb ik vrij, herinner me er wel aan!quote:
Wat leuk Duschk, ik herinner dubbel!quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Gelukkig, de stress omzeil ik. Het wordt een verhaal over honden en een man die behendigheidstoestellen voor ze bouwt. Ik bel hem straks, nu eerst voorbereiden.
Is goed, Pis zeikt er wel overquote:
Ik had een foto gemaakt hoor!quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:40 schreef Pisces29 het volgende:
Loopt er een stel van minstens 85 bij de Appie hand in hand door de winkelTe schattig!
quote:CONGRATULATIONS!
Now you may enter the weekly contest...
[Today's puzzle completed 1 Min, 39 Secs ]
Wat heerlijkquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:40 schreef Pisces29 het volgende:
Loopt er een stel van minstens 85 bij de Appie hand in hand door de winkelTe schattig!
Geeft hij zelf ook nog behendigheid of bouwt hij enkel en heeft hij zelf hondjes?quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Gelukkig, de stress omzeil ik. Het wordt een verhaal over honden en een man die behendigheidstoestellen voor ze bouwt. Ik bel hem straks, nu eerst voorbereiden.
quote:
Ik moest bijna janken van ontroering, maar die man sleepte zo'n trekmandje mee en was druk aan het babbelen, dus ik moest meteen lachenquote:
Nice!quote:
Ik zie tussen de middag vaak deze twee:quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[..]
Ik moest bijna janken van ontroering, maar die man sleepte zo'n trekmandje mee en was druk aan het babbelen, dus ik moest meteen lachen
Is niet meer nodig! De vraag van Pisc is uiteraard meegenomen. Ik ga het nu uitwerken, was een leuke maar wat schuchtere man.quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik had een foto gemaakt hoor!
Vaduz, beetje lastig, mss als je iets specifieker zegt waar het over gaat dat ik inspiratie krijg?
quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zie tussen de middag vaak deze twee:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gaan elke dag even samen een ommetje maken nog![]()
En ze vinden mijn hondjes schilderachtig mooi, en ik hun
Dat dit kanquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zie tussen de middag vaak deze twee:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gaan elke dag even samen een ommetje maken nog![]()
En ze vinden mijn hondjes schilderachtig mooi, en ik hun
Succes Dush!quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:51 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Is niet meer nodig! De vraag van Pisc is uiteraard meegenomen. Ik ga het nu uitwerken, was een leuke maar wat schuchtere man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |