Ik moet ook de hele dag aan Q.tie denkenquote:Op maandag 8 augustus 2011 09:38 schreef Spirit82 het volgende:
Q! Ik moest net aan je denkenDe naam van het bedrijf waar ik voor werk begint met een Q en dat korten ze standaard af tot: Q. Dus iedereen heeft het bij ons de hele dag over Q. En nu kan ik niet meer normaal erover praten zonder dat ik daarbij aan jou denk
En in het gesproken woord hoef je niet aan mij te denken?quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:38 schreef Spirit82 het volgende:
Q! Ik moest net aan je denkenDe naam van het bedrijf waar ik voor werk begint met een Q en dat korten ze standaard af tot: Q. Dus iedereen heeft het bij ons de hele dag over Q. En nu kan ik niet meer normaal erover praten zonder dat ik daarbij aan jou denk
cue-tie klinkt veel beter dan q-tie jaquote:Op maandag 8 augustus 2011 09:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En in het gesproken woord hoef je niet aan mij te denken?
Vanochtend nog toen ik een komkommer in mijn hand hadquote:Op maandag 8 augustus 2011 09:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En in het gesproken woord hoef je niet aan mij te denken?
En wat waren je gedachten?quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vanochtend nog toen ik een komkommer in mijn hand had
Wat tof.quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:38 schreef Spirit82 het volgende:
Hihihihi.quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik moet ook de hele dag aan Q.tie denkenzo leuk
Begrijpelijkquote:Op maandag 8 augustus 2011 09:47 schreef Godtje het volgende:
Die is vergaan. Die moet de vuilnisbak in.
+1, totaal gestoord die gast, hele zieke denkbeelden ook...quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef Godtje het volgende:
Wat is die maanvis toch een infantiele josti
Je hoopt niet dat ze ook kaal is?quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:51 schreef HeatWave het volgende:
Wij hebben hier ook een "Q" maar dat is een enorm lekker, klein, blond grietje, ik heb er weinig associatie met "onze" Q bij.
linkje?quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef Godtje het volgende:
Wat is die maanvis toch een infantiele josti
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |