quote:In the year 2130, a mysterious and apparently untenanted alien spaceship, Rama, enters our solar system. The first product of an alien civilisation to be encountered by man, it reveals a world of technological marvels and an unparalleled artificial ecology. But what is its purpose in 2131? Who is inside it? And why?
Leuk boek is datquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 09:35 schreef Biancavia het volgende:
Ik heb HhhH opzij gegooid en ben begonnen in:
[ afbeelding ]
Het is zo droog geschreven, prachtig. Totaal onrealistisch, maar je slikt alles voor zoete koek.quote:
Idd. Volledig absurd, maar het is geschreven alsof het heel gewoon is. Mijn vriend vergeleek het boek qua sfeer met Forrest Gump - beide verhalen worden verteld als één groot understatement.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 09:53 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Het is zo droog geschreven, prachtig. Totaal onrealistisch, maar je slikt alles voor zoete koek.
Deel vier? Die bestaat niet, dat is het eerste boek van Youngs tweede trilogie.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 10:27 schreef marcb1974 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is deel 2 van de trilogie. Deel 3 en 4 (ja, van de trilogie) heb ik ook nog.
Ik kon me er niet op concentreren. Het gaat ook erg over het politieke gebeuren en over de totstandkoming van het boek.quote:
Frans de Waalquote:Op zondag 14 augustus 2011 09:54 schreef Enfermera het volgende:
Deze gisteren uitgelezen:
[ afbeelding ]
En nu in deze begonnen:
[ afbeelding ]
Van dattem!quote:
Ja? Komt er meer daarover?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Van dattem!![]()
Robin HobbDat dat nieuwe deel van The Rain Wild Chronicles maar snel mag uitkomen!
Komt er een nieuw deel van The Rain Wild Chronicles? Dacht dat maar uit 2 delen zou bestaan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Van dattem!![]()
Robin HobbDat dat nieuwe deel van The Rain Wild Chronicles maar snel mag uitkomen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |