ik zie een gele code?quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:51 schreef Frutsel het volgende:
Zelfs wat onweer zat er in deze bui hierro
Code oranje in de oostelijke delen van Groningen, Drenthe, Overijssel, Gelderland en Limburg.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:21 schreef Fredo55 het volgende:
Saai in Zeeland, al dagentijd al saai geweest.
Yup, ik was echt precies op tijd op mn werkquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mijn god, partij regen over ons heen gekregen hier vannochtend, niet normaal meer!!
Wordt een mooie aaneengesloten lijn die lekker sleept... lang van genieten dus als het over trekt.quote:
Bekijk het van de andere kant: nu kun je veel beter bliksemfoto's schieten als het onweert.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:26 schreef Fredo55 het volgende:
Inderdaad, jammer dat het niet overdag is.
Áls het onweert ja.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:26 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Bekijk het van de andere kant: nu kun je veel beter bliksemfoto's schieten als het onweert.
Ja net 5 min geleden best wel pittig. De achtertuin staat weer blank.quote:Op maandag 8 augustus 2011 23:24 schreef Ceetje.. het volgende:
het dondert en bliksemt hiero nu (omgeving DB)
Idemquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 00:10 schreef Ceetje.. het volgende:
was kort maar heftig hier, een minuut of 10 enorme regenbui en wat donderklappen en bliksemflitsen. Brandweer is hier in de buurt inmiddels aan het pompen geslagen, haha
maar inmiddels helemaal droog, niks lang genieten
Kan wel kloppen, hier begon het feest rond middernacht.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:03 schreef Drassss het volgende:
Jep ,ook hier in NO-Brabant ging het best loos. Ik gok zo'n 03.00 dat het echt aan het hozen was + bliksem.
zelfde hierquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 10:03 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Kan wel kloppen, hier begon het feest rond middernacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |