Wees niet bang, morgen heel het land kans op onweer.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:50 schreef Tinos85 het volgende:
Onweer?
Heb al een hele poos geen onweer meegemaakt in NederlandLaatste onweersbui was toen ik vorige maand op vakantie was in de Dominicaanse Republiek.
gelukkig maar, ik was al bang dat Den Bosch e/o weer overgeslagen zou worden met de lichtshowquote:Op zondag 7 augustus 2011 22:53 schreef Drassss het volgende:
[..]
Wees niet bang, morgen heel het land kans op onweer.
Jij mag mijn portie onweer wel hebben morgen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:55 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
gelukkig maar, ik was al bang dat Den Bosch e/o weer overgeslagen zou worden met de lichtshow
Mhaw ik denk dat je vooral smorgens tussen 7 en 12 nog genoeg gaat zien hoorquote:Op zondag 7 augustus 2011 22:59 schreef Fredo55 het volgende:
Het ziet er (voor dit late tijdstip) nog actief uit boven Noord-Frankrijk.
Zal wel nachtwerk worden eer het hier (Zeeland) aan komt.
Veel zal ik er niet van mee maken.
Dan liggen "normale" mensen nog te slapenquote:Op zondag 7 augustus 2011 23:00 schreef Drassss het volgende:
[..]
Mhaw ik denk dat je vooral smorgens tussen 7 en 12 nog genoeg gaat zien hoor
Dan ben ik aan het werk, dus ik vrees dat ik er niets van mee maak.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:00 schreef Drassss het volgende:
[..]
Mhaw ik denk dat je vooral smorgens tussen 7 en 12 nog genoeg gaat zien hoor
Je werkt toch niet in een duitse bunker he?quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:01 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Dan ben ik aan het werk, dus ik vrees dat ik er niets van mee maak.
Veel ramen heeft het gebouw niet (kantoorgedeelte wel)quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:03 schreef Drassss het volgende:
[..]
Je werkt toch niet in een duitse bunker he?![]()
Uitkeringstrekkers en studenten bedoel je?quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:01 schreef JamFlava het volgende:
[..]
Dan liggen "normale" mensen nog te slapen
Nice! Op mijn vrije dag!quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:53 schreef Drassss het volgende:
[..]
Wees niet bang, morgen heel het land kans op onweer.
Kan hier zo niks zien..teveel huizenquote:Op zondag 7 augustus 2011 23:11 schreef ACT-F het volgende:
Belichting is 1,5 minuut, vandaar de flares van de straatverlichting.
[ afbeelding ]
Die valt een beetje tegen qua activiteit. Het was een wonder dat ik een foto heb kunnen schieten. De onderste rode pit die richting Hengelo gaat is een stuk actiever.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:14 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Volgens buienradar komt het nog wel over Almelo heen.
Via de webcamquote:Op maandag 8 augustus 2011 00:07 schreef Prowl het volgende:
Ik zie hier in Limburg nog de flitsen uit Overijssel
Bij helder weer kun je inderdaad de flitsen op verre afstanden zienquote:
Het betreffende filmpje dat hier al eerder is gepost:quote:(07 aug 2011, 15:55) Poster: het was ook heel eng.. maakt trouwens een oorverdovend lawaai. de brokstukken van huis buren lagen vlak bij ons huis ong 200 mr verder
(07 aug 2011, 12:14) Poster:i ja, maar ook fantastisch geluk gehad, huis van de buren (300 meter verder) heeft zware schade, gelukkig geen slachtoffers
(07 aug 2011, 12:05) Lid: hebben jullie fantastisch gefilmd![]()
(07 aug 2011, 11:20) Poster: Film ontstaan tornado boven noord oost friesland door ons gefilmd zie youtube tornado bij Hantum
Jep, ben nu op mijn werk in Enschede en het regent hier ook al hard en dat blijft nog wel effe doorgaan...quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:36 schreef kebabkever het volgende:
Wat een regen hier in hengelo. Hoost al half uur onafgebroken!!!
Aan buienradar te zien zeker tot een uur of 2quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:21 schreef MaLo het volgende:
Vanmorgen toen ik wegreed naar mijn werk was het gewoon droog. Onderweg echter enorme plensbuien gehad (ruitenwisser standje hoog
) en nu regent het gewoon maar door.
Voor eventjes, komt nog een fikse bui aan zie ik. Wind lijkt wat gedraaid van ZW naar W waardoor het hier iets eerder droog werd en we niet die lange staart van vanochtend hebben meegepikt.quote:
ik zie een gele code?quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:51 schreef Frutsel het volgende:
Zelfs wat onweer zat er in deze bui hierro
Code oranje in de oostelijke delen van Groningen, Drenthe, Overijssel, Gelderland en Limburg.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:21 schreef Fredo55 het volgende:
Saai in Zeeland, al dagentijd al saai geweest.
Yup, ik was echt precies op tijd op mn werkquote:Op maandag 8 augustus 2011 18:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mijn god, partij regen over ons heen gekregen hier vannochtend, niet normaal meer!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |