das toch al afgelopen ?quote:
Nieuw pasje is 25 euroquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:05 schreef donald_dick het volgende:
en dan krijg je een boete omdat je geen pasje hebt
quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:07 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
De ideale wereld volgens sommige hier.
daar wordt ast verlies op geleden!quote:
Komen we wel in het programma 'verslaafd aan verzamelen'quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:07 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
en nu verwacht je dat wij dat voor je gaan doenquote:
da's een hoop geld zeg! een bankpas van de ING is al goedkoper.quote:
Wat een droomloon voor een droombaan.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:07 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Wel netto hè!
Kun je dikke hypotheek nemen jonge!
een vernederlandsing van Hoardersquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:08 schreef Maraca het volgende:
[..]
Komen we wel in het programma 'verslaafd aan verzamelen'
Das echt een geweldig programma! Snap alleen niet hoe mensen zo kunnen levenquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:08 schreef Maraca het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:08 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dode katten onder het vuilnisquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:08 schreef donald_dick het volgende:
[..]
een vernederlandsing van Hoarders
De nachtmerrie van Diana en Georgios.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:07 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Potjes met mensenvet onder het vuilnis!quote:
En ontmoeten we Pepijn Bierenhutspotquote:
dat is echt een achternaam van iemand?quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:10 schreef Maraca het volgende:
[..]
En ontmoeten we Pepijn Bierenhutspot![]()
quote:
BIERENBROODSPOTquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:10 schreef Maraca het volgende:
[..]
En ontmoeten we Pepijn Bierenhutspot![]()
Reportage!quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:10 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Potjes met mensenvet onder het vuilnis!
must see!quote:
quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:10 schreef donald_dick het volgende:
[..]
dat is echt een achternaam van iemand?
Ook door het biketeamquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
whehe mn ma zei net dat een overbuurman ook een boete van 70 euro heeft gehad vanwege afval naast de container
wat een kutleven heb je danquote:
quote:Het nieuwe studiejaar staat voor de deur en dus beginnen nu de introductieweken met de welbekende ontgroeningsrituelen. Sommige ontgroeningen zijn zo extreem dat nieuwelingen tot op het bot worden vernederd, mishandeld of zelfs gedood. Daders en slachtoffers vertellen over deze onmenselijke praktijken.
Mwua.. bier en hutspotquote:
paula de struisvogelquote:
Kijk, dat is nuttig om te kijkenquote:
serieusquote:
Mevrouw Borsatoquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:12 schreef Kissofarose het volgende:
Alweer zo;n pittig kort kapsel bij Hart in Aktie
wil pepijn bierkutjehutspot nu naar voren komenquote:
Bierenhutspotquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:12 schreef donald_dick het volgende:
[..]
wil pepijn bierkutjehutspot nu naar voren komen
daar waren we toch al over eens? behalve Doler danquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:13 schreef MarkoAlmelo het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=935_1220048342
Video van het treinfilmpje van net
Dan hoor en zie je wel dat het filmpje nep is.
Leuk uitvallers van ontgroening zijn altijd leuk om te horen. Ben zelf ook ontgroend.quote:
Hopelijk doen ze weer die stemmetjes in het emmertjequote:Op zondag 7 augustus 2011 21:13 schreef WcPot het volgende:
Ik ga even naar Ned 3 De klusjesmannen. Ik blijf wel mee lezen met jullie
moest jij ook 2 varkens neukenquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:13 schreef themole het volgende:
[..]
Leuk uitvallers van ontgroening zijn altijd leuk om te horen. Ben zelf ook ontgroend.
ja dat was grappig :|quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:14 schreef tralalala het volgende:
[..]
Hopelijk doen ze weer die stemmetjes in het emmertje
Pepijn Bierenhutspotquote:
Pepijn De Paling!quote:
Brilsmurf, grote smurf haal me eruitquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:14 schreef tralalala het volgende:
[..]
Hopelijk doen ze weer die stemmetjes in het emmertje
Nee, door wat modder kruipen en wat zooien. Viel reuze mee, het is niet de leukste tijd van je leven maar ook zeker niet erg.quote:
hoeveel zou ie nou verdienen voor minuutjes voorleeswerkquote:
Dat wil je niet wetenquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:15 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik begin straks ook op het HBOwat zal ik allemaal ondergaan straks
HBO ontgroeningquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:15 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik begin straks ook op het HBOwat zal ik allemaal ondergaan straks
Booh ik wil er niet aan denkenquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:16 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat wil je niet wetenZeker op Saxion
die had wel een sexy achterbumperquote:
De mamma's en de pappa's gaan het je niet makkelijk makenquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Booh ik wil er niet aan denken!
quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
De mamma's en de pappa's gaan het je niet makkelijk maken
het is me wat,quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dus je kunt maar liever een lief kindje zijnquote:
quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
zou jij wel vrolijk zijn als je voor overtreders wordt aangehoudenquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:18 schreef Kissofarose het volgende:
Op tv worden ze nooit vrolijk lijkt wel
Nee, want geen Koosquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:19 schreef gers het volgende:
[..]
zou jij wel vrolijk zijn als je voor overtreders wordt aangehouden
Ik zou me kapot lachen bij dat bike teamquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:19 schreef gers het volgende:
[..]
geen kees bedoel jequote:
Die politie zei dat, wel opletten hequote:Op zondag 7 augustus 2011 21:19 schreef gers het volgende:
[..]
Van ONZE belastingcentenquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:21 schreef dubidub het volgende:
Ik ben blij om te zien dat er zo veel overheidspersoneel bezig is met dit soort futiliteiten
je hoeft toch niet mee te werken aan je eigen veroordeling?quote:
Wat een sukkelquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:22 schreef Kissofarose het volgende:
SLEUTELS IN JE BUDDY LATEN ZITTEN!!![]()
![]()
![]()
Met dat geblur lijkt hij op die vent van Tosh.0quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:24 schreef gebrokenglas het volgende:
dat blurren helpt ook niet, je ziet gewoon bijna wie het is .
Dat interesseert me niet zozeer. Agenten zijn er nu eenmaal en die kosten geld, prima, maar laat ze dan alsjeblieft gewoon criminaliteit kunnen bestrijden in plaats van met tig man dit soort minimale zaken 'aan te pakken'.quote:
Hehe lol!quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:24 schreef donald_dick het volgende:
een vriend van had ook zijn scooter opgevoerd, maar een paar dagen daarna was ie gejat. Uiteindelijk had de politie zijn scooter terug gevonden had hem kosteloos weer naar de orginele staat terug gebracht
tegenwoordig gaat dat allemaal electronisch die dingen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:24 schreef gers het volgende:
vroegah zette je gewoon het benzinekraantje iets dicht
quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:25 schreef TigerXtrm het volgende:
Komen ze langs lopen met een helm![]()
Prachtig!
Ze krijgen ook geen boete voor het rijdenquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:25 schreef gers het volgende:
ze hebben toch niet gezien dat ze er op rijden ?
opvoersetjes die je bestuurd met je gameboyquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
tegenwoordig gaat dat allemaal electronisch die dingen.
Tegenwoordig verbaast het me dat dit nog niet kanquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:26 schreef Kissofarose het volgende:
Lol.. Denken dat je kan weglopen van de politie met een grote bek
gewoon zeggen dat je in een open keuken woont 14.gifquote:
Surprise! BUTTSEKS!!quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Hij springt als een boomhosselaar achter die boom vandaan![]()
![]()
dat heb ik ookquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:28 schreef gers het volgende:
[..]
gewoon zeggen dat je in een open keuken woont 14.gif
Met 6 andere studentenquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:28 schreef gers het volgende:
[..]
gewoon zeggen dat je in een open keuken woont 14.gif
precies een soort communequote:
quote:
TAK TAK TAK !quote:
squirten, je doet het fout!quote:
heb jij daar ook last vanquote:
Wacht maar tot Alberto terug isquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:33 schreef Kissofarose het volgende:
Wat Rob de Geus toch teweeg kan brengen bij sommige FOkkers ..
voegen meteen weggebrandquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:33 schreef missU het volgende:
[..]
Lol misschien daarna als die spetter z'n werk goed doet
ik las een vrouw vasgebonden met rubberquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:35 schreef Kissofarose het volgende:
[..]
Vast een blonde vrouw met rubbertjes
quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:35 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik las een vrouw vasgebonden met rubber
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |