Vmbo had het in het 2e jaarquote:Op zondag 7 augustus 2011 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
2e klas en eco?Bij ons in het 3e leerjaar economie
Ik kreeg het ook vanaf de 2equote:Op zondag 7 augustus 2011 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
2e klas en eco?Bij ons in het 3e leerjaar economie
Guldens? Wasdaquote:Op zondag 7 augustus 2011 20:46 schreef gebrokenglas het volgende:
wat kost dat nou tegenwoordig? in mijn tijd 35 gulden
jij leeft nog in de jaren 90?quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:46 schreef gebrokenglas het volgende:
wat kost dat nou tegenwoordig? in mijn tijd 35 gulden
Wel een beetje grefo haar met een knip en zo'n rok aanquote:Op zondag 7 augustus 2011 20:46 schreef Palomar het volgende:
De vrouw met de mand probeerde nog te vluchten
quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:47 schreef MarkoAlmelo het volgende:
HET IS HELEMAAL WIT EEN ANDER T-SHIRT
Gewoon een plakvloer activeren als ze naar beneden gaanquote:Op zondag 7 augustus 2011 20:47 schreef MarkoAlmelo het volgende:
En terecht. al dat spul dat door het rode spoorovergang licht rijdt..aanpakken
als het een brede neger was dan was hij er niet achteraan gelopenquote:Op zondag 7 augustus 2011 20:47 schreef WcPot het volgende:
[..]
Wel een beetje grefo haar met een knip en zo'n rok aan
Tenzij er in dat mandje KFC zatquote:Op zondag 7 augustus 2011 20:49 schreef gers het volgende:
[..]
als het een brede neger was dan was hij er niet achteraan gelopen
Of een Marokkaan...quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:49 schreef gers het volgende:
[..]
WAT MOET JE VAN ME MANGquote:Op zondag 7 augustus 2011 20:50 schreef Maraca het volgende:
[..]
Of een Marokkaan...
"WAT KIJK JE NOU?!"
Volgende week wel van elbertoquote:Op zondag 7 augustus 2011 20:50 schreef TigerXtrm het volgende:
Zijn er nou nieuwe afleveringen van Rob of niet?
Vanaf 5 septemberquote:Op zondag 7 augustus 2011 20:50 schreef TigerXtrm het volgende:
Zijn er nou nieuwe afleveringen van Rob of niet?
vmboquote:
Plaatjes die het niet doenquote:
bijnaquote:Op zondag 7 augustus 2011 20:52 schreef gers het volgende:
[..]
vmbo [img]http://forums.ratedesi.com/images/smilies/greddysmiley.gif/img]
toch geluktquote:
Gerent ja!quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:49 schreef gers het volgende:
[..]
21 augustusquote:Op zondag 7 augustus 2011 20:54 schreef Studiotje het volgende:
Komen er ook weer nieuwe Wegmisbruikers?
en terecht ?quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:55 schreef gebrokenglas het volgende:
ja hoor, prorail gaat weer schrijven!
als de bomen nog niet neer zijn is de trein er nog niet...quote:
Keukentrapjes leveren meer doden opquote:
doe ik ook zovaakquote:
Treinen rijden 140 ja. Maar niet in de bebouwde komquote:
Door rood rijdenquote:Op zondag 7 augustus 2011 20:59 schreef Nuchterheid het volgende:
En waarom krijg zij 180 euro en die fietser 70 euro?
dat krijg je in deze haastige maatschappij, waar tijd geld isquote:
was je vader dan fout in de oorlog ?quote:
Ik heb wel eens mee gemaakt dat de overweg bomen omhoog gingen en toen kwam er toch nog een trein aan met half dichte bomenquote:Op zondag 7 augustus 2011 20:59 schreef gebrokenglas het volgende:
dat heb ik wel eens meegemaakt, dat die bomen weer openging en gelijk weer dicht. Dus ik wacht altijd tot alles ophoudt met knipperen.
moet dat echt in elk topicquote:
Bij enkelspoor is het onzinquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:00 schreef Doler12 het volgende:
Mensen zijn gewoon te dom om te wachten
Darwinquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:00 schreef Doler12 het volgende:
Mensen zijn gewoon te dom om te wachten
Ja echt hequote:Op zondag 7 augustus 2011 21:01 schreef Studiotje het volgende:
Moet om 10 uur op m'n werk zijn
Ik ging heel snel even een tas kopen in het dorp.
Eh.. ?
Meer opruimingskostenquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:01 schreef Nuchterheid het volgende:
Belachelijk dat automobilisten meer dan het dubbele moeten betalen
als de lichten uitgaan kunnen ze ook weer aan. ik zou nooit meer oversteken!quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:00 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik heb wel eens mee gemaakt dat de overweg bomen omhoog gingen en toen kwam er toch nog een trein aan met half dichte bomen
met menopauze!quote:
http://www.liveleak.com/view?i=935_1220048342quote:
Die is in de container gevallen en is nu kwijt!quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:02 schreef Nuchterheid het volgende:
Is die lelijke Diana er niet bij deze keer?
met je handenquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:03 schreef Studiotje het volgende:
Dianawaar is ze, hoe moet ik nou fappen vanavond?
Briefje bovenop: Mijn gegevens liggen onderinquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:03 schreef themole het volgende:
Eigenlijk zou je een vuilniszak vol met luiers daar neer moeten zetten waar geen papier inzit.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:03 schreef themole het volgende:
Eigenlijk zou je een vuilniszak vol met luiers daar neer moeten zetten waar geen papier inzit.
Gelukkig is er nog een foto in de OPquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:03 schreef Studiotje het volgende:
Dianawaar is ze, hoe moet ik nou fappen vanavond?
quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:03 schreef WcPot het volgende:
Ik zou expres allemaal ranzige dingen in zo'n zak stoppen zonder papieren erin zonder een naam er op en van een afstandje gaan toekijken
Wel een maandloon van 1200!quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:03 schreef Ronaldsen het volgende:
Gadverdamme dit is toch mensonterend werk
't hoort blijkbaar bij de functiequote:Op zondag 7 augustus 2011 21:03 schreef Ronaldsen het volgende:
Gadverdamme dit is toch mensonterend werk
Hehe slim!quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:03 schreef Maraca het volgende:
Nu weet ik weer waarom ik alles met namen en adressen versnipper
Dat is stoere vuilnispolitie-taal.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:04 schreef Palomar het volgende:
CHARLY ZULO FOXTROT VUILNISZAK AT RENDEZ VU!
Voor vuilnis naast de container?quote:
We hebben hier pasjesquote:
dat pasje is niet het punt, maar het feit dat ze die vuilnis gewoon op straat zet...quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:05 schreef donald_dick het volgende:
en dan krijg je een boete omdat je geen pasje hebt
Ja we kunnen veel beter nog meer investeren in de Marokkaanse probleem jongerenquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:06 schreef TigerXtrm het volgende:
Jezus wat kansloos. Ze mogen toch gebruik maken van die container, doe niet zo moeilijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |