Tsk, je fietst gewoon de Laan van NOI helemaal uit, na het viaduct onder de trein door links aanhouden, en dan ben je in dat kleine rare winkelcentrumpje. Echt niet verder dan de Jumbo Scheveningen!quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:05 schreef Viking84 het volgende:
Jumbo Voorburg, weet je wel hoe ver dat is?. Als je de volgende keer ook even voor me kunt checken of ze daar nog wel kriekbier hebben, dan is het miss nog de moeite waard
.
Rozemarijn btw, niet rosemarijn.
Klinkt idd niet als heel verquote:Op zondag 7 augustus 2011 18:10 schreef Laureline het volgende:
[..]
Tsk, je fietst gewoon de Laan van NOI helemaal uit, na het viaduct onder de trein door links aanhouden, en dan ben je in dat kleine rare winkelcentrumpje. Echt niet verder dan de Jumbo Scheveningen!
Verder heb ik met bovenmenselijke wilsinspanning NIET gekocht: Tripel Karmeliet, Thai Chilichips, Heartbreakers, Heksehyl Caramel, Advocaatrepen, Katjang Pedis, Indische cake en Caramecake.
Poezen die uit je armen springen zodra je ze oppaktquote:
Normaal is deze trouwens niet op zondag open, dus ook niet doen vandaag hoor!quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Klinkt idd niet als heel ver. Ik ga wel een keertje kijken. Maar niet vandaag nog
.
Envoor alles wat je níet gekocht hebt!
En beter gesorteerd en goeikopert dan de AHquote:Op zondag 7 augustus 2011 18:18 schreef Viking84 het volgende:
Check net even waar die Jumbo zit en dat is idd heel niet ver!
Alleen jammer dat 'ie niet op zondag open is (alhoewel die op Scheveningen miss wel). Wij doen altijd op zondag onze boodschappen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En beter gesorteerd en goeikopert dan de AH
Scheveningen is wel open op zondag. Nu Mark nog zo ver krijgen dat 'ie met mij naar Scheveningen ipv naar de XL wil fietsen voor de weekboodschappenquote:Op zondag 7 augustus 2011 18:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oja, dat ben ik niet gewend, aangezien je hier gestenigd wordt als je iets op zondag wilt kopen.
Oh, kan jij een beetje optrekken? Doe je dat al lang en hoe vaak enzo?quote:
Nopequote:Op zondag 7 augustus 2011 19:01 schreef sigme het volgende:
Er komen nog steeds Jumbo's bij; wel Super de Boer in de buurt? Dan maak je best kans op een Jumbo..
[..]
Oh, kan jij een beetje optrekken? Doe je dat al lang en hoe vaak enzo?
Jammer voor je. Niet alle SdB's worden Jumbo, helaasquote:Op zondag 7 augustus 2011 19:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nopehier hebben ze de Suoer vervangen door een C1000.
Ik las van onder naar boven en dacht, wut, Shinyfaces die Jumbo worden?quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Jammer voor je. Niet alle SdB's worden Jumbo, helaas.
't Is wel een fijne winkel, de Jumbo. Dat ik dat nog zou moeten zeggen over zo'n Brabantse keten..
quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Jammer voor je. Niet alle SdB's worden Jumbo, helaas.
't Is wel een fijne winkel, de Jumbo. Dat ik dat nog zou moeten zeggen over zo'n Brabantse keten..
Nou, eerlijk gezegd lijkt het nog nergens op. Heb heel weinig armkracht. Ik doe het sinds vorige week en probeer het 3 keer per week te doen. Daarnaast ook nog opdrukken (op mijn knietjes, want weinig kracht) in de hoop wat armkracht te kweken.quote:[b]Op zondag 7 augustus 2011 19:01
Oh, kan jij een beetje optrekken? Doe je dat al lang en hoe vaak enzo?
Oh. Maar kan je jezelf wel optrekken dan? Tot hoever? Je hangt vast niet alleen machteloos te spartelenquote:Op zondag 7 augustus 2011 19:55 schreef Xennia het volgende:
[..]
Nou, eerlijk gezegd lijkt het nog nergens op. Heb heel weinig armkracht. Ik doe het sinds vorige week en probeer het 3 keer per week te doen. Daarnaast ook nog opdrukken (op mijn knietjes, want weinig kracht) in de hoop wat armkracht te kweken.
Had hem ook van masterchef, althans de toevoeging van feta enzo, want bonenstoof maak ik vaak. Maar ja het is net inter buiten dus tjahquote:Op zondag 7 augustus 2011 20:00 schreef MarMar het volgende:
Die zag ik van de week op mastercheflijkt me meer een wintergerecht, maar zag er lekker uit.
'truste uniekhoorn!quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:00 schreef uniekhoorn het volgende:
wij hebben straks 2 Jumbo's...
Dus...
En nu ga ik douchen en slapen, fijne avond
Ik kan mezelf iets optrekken, maar kom nauwelijks met mijn hoofd boven het klimrek uit.quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh. Maar kan je jezelf wel optrekken dan? Tot hoever? Je hangt vast niet alleen machteloos te spartelen.
Hier ook AH walhalla; echt, ik heb nog nooit iets anders gezien dan AH en Jumbo. Het is dat ik een keer richting Scheveningen moest, waardoor ik de Jumbo ontdekte, anders zou ik echt gedacht hebben dat er echt alleen maar AH's zijn in Den Haagquote:Op zondag 7 augustus 2011 19:25 schreef MevrouwPuff het volgende:
Bij mij zit ie ook niet in de buurt. AH walhalla is het hier.
De pizza is prima
Optrekken aan een klimrek in een speeltuin.quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:08 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga trouwens vanaf komende week 2 keer per week hardlopen, 1 keer 5 km op woensdag en 1 keer een duurloop in het weekend, omdat het anders te belastend wordt. Dat betekent dat ik meer tijd heb voor krachttraining, dus ik wil daartoe ook een plan opstellen. Wat zou ik allemaal thuis kunnen doen aan krachttraining?
1) push-ups
2) squats
3) gewichtjes
4) .... vul in aub?
Die is inderdaad verrassend lekker.quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:02 schreef sigme het volgende:
Ik heb witvis met kruidenkaas in bladerdeeg gemaakt uit het Het grote Knierten-en-Krenten-Culi-Topic! (2)
Was lekker. Met broccoli.
En courgettesoep vooraf.
En eerder witlofsalade met tonijn en mayo, 5 krekkers & beleg en vanochtend begonnen met yoghurt & muesli.
Situpsquote:Op zondag 7 augustus 2011 20:08 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga trouwens vanaf komende week 2 keer per week hardlopen, 1 keer 5 km op woensdag en 1 keer een duurloop in het weekend, omdat het anders te belastend wordt. Dat betekent dat ik meer tijd heb voor krachttraining, dus ik wil daartoe ook een plan opstellen. Wat zou ik allemaal thuis kunnen doen aan krachttraining?
1) push-ups
2) squats
3) gewichtjes
4) .... vul in aub?
en via youtube kun je ook echt veel handige oefeningen e.d. vindenquote:Op zondag 7 augustus 2011 20:23 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Situps
Nog beter: een boek met gymoefeningen uit de bieb halen en/of een app met diverse thuistraningen downloaden.
Ik vind dat altijd zo lastigquote:Op zondag 7 augustus 2011 20:24 schreef progje het volgende:
[..]
en via youtube kun je ook echt veel handige oefeningen e.d. vinden
quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:45 schreef Laureline het volgende:
Vik, in de Breitnerlaan (het stuk met de jaren '50-flats) zit ook een 'ander' merk supermarktje! Als je eens wat afwisseling wil![]()
En voor optrekken kan ik het speelkasteel in Clingendael aanradenOf je doet zoals een acrobate waar ik een pakje bij moest passen bij haar thuis: die had in haar keukendeuropening een ijzeren stang gemonteerd. Voor je iets gaat eten, moet je dan bijvoorbeeld 10 x optrekken.
Handig ook voor het doorpassen, konden we gelijk kijken of er geen naadjes sprongen bij bepaalde houdingen
om eerlijk te zijn klinkt dat ook een stuk praktischer dan het gezoek op youtubequote:Op zondag 7 augustus 2011 20:25 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo lastigWeet nooit waar ik op moet zoeken. In een boek staan alle oefeningen gewoon lekker makkelijk allemaal op een rijtje en hoef ik alleen de bladzijde maar om te slaan
Alleen vind ik het wel prettig om te ZIEN hoe iets moet, want anders denk ik dat ik het toch fout doe en stop ik er weer meequote:Op zondag 7 augustus 2011 20:53 schreef progje het volgende:
[..]
om eerlijk te zijn klinkt dat ook een stuk praktischer dan het gezoek op youtube
Ja dat is ook een beetje mijn probleem. Ik ben er ook gewoon niet zo goed inquote:Op zondag 7 augustus 2011 20:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Alleen vind ik het wel prettig om te ZIEN hoe iets moet, want anders denk ik dat ik het toch fout doe en stop ik er weer mee.
Ik raak juist altijd in de war van die filmpjes. Beschrijving lezen + een paar verhelderende foto's vind ik veel praktischer. Duidelijk een kind van voor de digitale revolutiequote:Op zondag 7 augustus 2011 20:55 schreef progje het volgende:
[..]
Ja dat is ook een beetje mijn probleem. Ik ben er ook gewoon niet zo goed in
Daarom is die Xbox Kinect met oefeningen echt ideaal!
De Duitse Lidl heeft het altijd, ben het bij de Nederlandse bijvoorbeeld nog niet niet tegengekojmen. Hebben jullie een markt in de buurt?quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:15 schreef motorbloempje het volgende:
Het was inderdaad wat zoetig, maar had ze ook wel gekruid met wat zout en peper, en de mayo/curry/uitjes deden hun werk ook goed. Ik was in ieder geval aangenaam verrast, maar wil morgen proberen om knolselderij te kopen.. kon het vorige week nergens vinden
Niet gezien maar de hint zegt ook wel wat.quote:
Dat.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:03 schreef sigme het volgende:
[..]
Niet gezien maar de hint zegt ook wel wat.
Zeg vileine vrouw, zou je die moeder van je niet eens op d'r nummer zetten?quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat.
Onderweg naar huis. Stiekem vond ik het niet zo leuk dat mn moeder met haar vinger op mn lovehandle wees toen we net klaar waren met eten en 'ik zie het wel' zei en vervolgens vroeg of ik alweer aan het sporten was.
Meh.
jouw moeder mogen ze imo wel naar de zon schietenquote:Op zondag 7 augustus 2011 22:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat.
Onderweg naar huis. Stiekem vond ik het niet zo leuk dat mn moeder met haar vinger op mn lovehandle wees toen we net klaar waren met eten en 'ik zie het wel' zei en vervolgens vroeg of ik alweer aan het sporten was.
Meh.
Gatver zegquote:Op zondag 7 augustus 2011 22:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat.
Meh.
Ik zou niet weten hoe. Ze overrompelde me ook en ben niet zo adrem.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:08 schreef sigme het volgende:
[..]
Zeg vileine vrouw, zou je die moeder van je niet eens op d'r nummer zetten?
Zal mijn Mr eens lief aankijkenquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:37 schreef sigme het volgende:
Ik heb een rekstang op de deel hangen. Meestal verzamelen we er pakkiestouw over, maar het doel was eigenlijk optrekken en dat doe ik nu ook weer af en toe. Het pakkiestouw kan aan de kant geschoven worden.
En Duvel?quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe. Ze overrompelde me ook en ben niet zo adrem.
Moeilijk is dat. Ik bedenk snedige antwoorden ook meestal de dag erna.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Oh, dat vilein zijn kan ook later. Iets met wraak en zoet en soep en minder heet.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Een adrem antwoord hoeft niet eens, zeggen dat je zo'n opmerking niet op prijs stelt voldoet. Werkt!quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Oeh dat is er 1 in de categorie "is dat nou rot bedoeld of niet?"quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:17 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh, dat vilein zijn kan ook later. Iets met wraak en zoet en soep en minder heet.
"Zeg, mam, hoe is het nu om rimpels te hebben? En wallen? En kipfilets als armen? Ik weet nog wel dat ik je vroeger echt mooi vond.
Ah, nu vertellen kan wel helpen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn moeder is er erg bedreven in. Denk dat Duvel het niet eens gemerkt heeft dat het een vervelende opmerking voor me was.
Herkenbaar. B. zou dat ook niet opmerken. Sterker nog, laatst maakte hij zelf een opmerking over mijn figuur die hij ''als grapje'' bedoelde (hij zei dat hij mijn ''richel'' voeldequote:Op zondag 7 augustus 2011 22:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn moeder is er erg bedreven in. Denk dat Duvel het niet eens gemerkt heeft dat het een vervelende opmerking voor me was.
Ik had inderdaad de loterij.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:33 schreef Laureline het volgende:
Maar co, jij had dan weer een geweldige schoonmoeder destijds, toch?
''Een richel'' is een beetje vet wat over mijn broekrand valt als ik in mijn natuurlijke habitat, omringd door mijn lief, me helemaal relaxed lig te voelen zonder mijn buik in te houden.quote:
Volgende keer moet je XM maar die vaas droogbloemen meegeven, als ze weer bij haar moeder op bezoek gaatquote:
Jouw moeder zou toch moeten weten dat jij zelf al bijzonder kritisch kijkt naar jouw eigen lichaam en dat haar feedback dus niets toevoegt?quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Naja, die handle zal er ook wel zitten, want buik is opgezet, had net gegeten, nieuwe jeans aan die nog ingelopen moet worden, tijd vd maand staat voor volgende week op 't program en ben geen dennetje. Maar toch he.
Volgende keer zeg je dat je dat meer een observatie voor een schoonmoeder of stiefmoeder vindt.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Naja, die handle zal er ook wel zitten, want buik is opgezet, had net gegeten, nieuwe jeans aan die nog ingelopen moet worden, tijd vd maand staat voor volgende week op 't program en ben geen dennetje. Maar toch he.
XM doe mij een plaatje van een mens met richel waarover je kan lopen?quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:33 schreef sigme het volgende:
Een richel is een rand waarover je kan lopen.
Ojee dan heb ik een bergpad met spijkerbroek aanquote:Op zondag 7 augustus 2011 22:35 schreef Xennia het volgende:
[..]
''Een richel'' is een beetje vet wat over mijn broekrand valt als ik in mijn natuurlijke habitat, omringd door mijn lief, me helemaal relaxed lig te voelen zonder mijn buik in te houden.
Al was je een olifant, dan nog nietquote:Op zondag 7 augustus 2011 22:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik snap hem nietquote:Op zondag 7 augustus 2011 22:37 schreef Laureline het volgende:
[..]
Volgende keer moet je XM maar die vaas droogbloemen meegeven, als ze weer bij haar moeder op bezoek gaat
Daar had ik broers voorquote:Op zondag 7 augustus 2011 22:42 schreef Laureline het volgende:
Overigens word je van lieve ouders dus echt helemaal niet adrem. Als iemand me vroeger iets flikte was mijn meest bijdehante reactie meestal alleen "hu?"
PM is welkom, advies volgt morgen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:44 schreef Razztwizzle het volgende:
Thanks ladies. Weggehaald wegens dramallama en herkenbaarheid en privé en weet ik het. Kan wel via PM, maar nu even niet, laat maar weten wie wil luisteren, heb graag advies. Ben iig weer thuis.
quote:
Ik ga nog niet naar bedquote:Op zondag 7 augustus 2011 22:44 schreef Razztwizzle het volgende:
Thanks ladies. Weggehaald wegens dramallama en herkenbaarheid en privé en weet ik het. Kan wel via PM, maar nu even niet, laat maar weten wie PM wil, heb graag advies. Ben iig weer thuis.
Ik geef graag advies (al krijg ik het hier vaker dan dat ik het geef, wat heelquote:Op zondag 7 augustus 2011 22:44 schreef Razztwizzle het volgende:
Thanks ladies. Weggehaald wegens dramallama en herkenbaarheid en privé en weet ik het. Kan wel via PM, maar nu even niet, laat maar weten wie PM wil, heb graag advies. Ben iig weer thuis.
Wat zij zegt!quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:45 schreef sigme het volgende:
[..]
PM is welkom, advies volgt morgen.
Ik ga slapen, truste!
Goed dat je gaatquote:Op zondag 7 augustus 2011 22:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wat zij zegt!
En morgenochtend naar huisarts voor het-gevoel en als ik niet verder weer bloed hoef te prikken ofzo, ga ik naar kantoor.. Dus helaas MI!
PM ook welkom hier.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:44 schreef Razztwizzle het volgende:
verhelderend als in de deur is nu definitief dicht of staat hij toch weer op een kier?quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:09 schreef Amsel het volgende:
Ik heb trouwens nog een verhelderend gesprek gehad met de collega dit weekend. En dat was, uh, verhelderend dus.
Ik heb eerlijk gezegd geen idee. Ik kan wel stoer zeggen "ik wil 'm nooit meer zien" maar we weten allemaal dat de kans bestaat dat ik op een gegeven moment toch toegeef. Ik heb me wel vast voorgenomen dat het voorbij is, dat wel.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:10 schreef _aurum_ het volgende:
verhelderend als in de deur is nu definitief dicht of staat hij toch weer op een kier?
Ja, maar dat snap ik zelf ook niet zo goedquote:Op zondag 7 augustus 2011 22:28 schreef Xennia het volgende:
[..]
Herkenbaar. B. zou dat ook niet opmerken. Sterker nog, laatst maakte hij zelf een opmerking over mijn figuur die hij ''als grapje'' bedoelde (hij zei dat hij mijn ''richel'' voelde). Hij begreep oprecht niet waarom daarna mijn stemming compleet omsloeg en dit lange tijd zo bleef.
Hij bleef daarna maar herhalen hoe mooi hij me vindt en hoe perfect, maar die opmerking vergeet ik nooit meer.
B. vertelde later aan een collega op zijn werk van onze avond en hij zei ''kerel, dat ligt gevoelig. Ik ben ook door schade en schande wijs geworden. Ik zei eens tegen mijn vriendin dat ze ''sinaasappelhuid'' op haar billen had en daarna heb ik 2 weken droog gestaan.''
Ik heb natuurlijk ook verslag uit gebracht van mijn avond aan mijn vriendinnen en die zeiden allemaal ''oh, wat vreselijk! Wat zul jij je kut hebben gevoeld!''
Hij heeft dus zelf wel de deur weer op een kier gezet? Althans, dat lees ik er een beetje in.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:13 schreef Amsel het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd geen idee. Ik kan wel stoer zeggen "ik wil 'm nooit meer zien" maar we weten allemaal dat de kans bestaat dat ik op een gegeven moment toch toegeef. Ik heb me wel vast voorgenomen dat het voorbij is, dat wel.
Yes. Samenwonen hoeft toch niet te betekenen dat je opeens trouw moet zijn ofzo?quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hij heeft dus zelf wel de deur weer op een kier gezet? Althans, dat lees ik er een beetje in.
Ah, op die manier.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:18 schreef Amsel het volgende:
Yes. Samenwonen hoeft toch niet te betekenen dat je opeens trouw moet zijn ofzo?
Ik heb een combi vanquote:Op zondag 7 augustus 2011 23:18 schreef Amsel het volgende:
[..]
Yes. Samenwonen hoeft toch niet te betekenen dat je opeens trouw moet zijn ofzo?
Me too. Maar stiekem moet ik toegeven dat die kier er nu voor zorgt dat ik nog van de bank af kan komen en me niet verzuip in Ben & Jerry's. Ik hoef nog niet toe te geven dat het voorbij is en kan er langzaam aan wennen ofzoquote:Op zondag 7 augustus 2011 23:21 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ah, op die manier.
Nou ja, hopelijk blijf je sterk genoeg om je aan je voornemen te houden
Hier word ik een beetje sip vanquote:Op zondag 7 augustus 2011 23:18 schreef Amsel het volgende:
[..]
Hmm, hoop dat je snel een leukere man tegen gaat komenquote:Op zondag 7 augustus 2011 23:25 schreef Amsel het volgende:
[..]
Me too. Maar stiekem moet ik toegeven dat die kier er nu voor zorgt dat ik nog van de bank af kan komen en me niet verzuip in Ben & Jerry's. Ik hoef nog niet toe te geven dat het voorbij is en kan er langzaam aan wennen ofzoIk ben een slappeling, ik weet het...
I know. En van wat ik gehoord heb is meisje1 net zo'n type als ik, zij trapt er net zo hard met open ogen in.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:26 schreef Laureline het volgende:
Maar echt, sommige mannen zijn daar ontzettend bedreven in: bij alle exen/scharrels de deur altijd nog op een kier houden, en het vlammetje net genoeg aanwakkeren om ze niet helemaal weg te kunnen laten gaan. Doorgaans zijn dat niet de types waar je op kan bouwen, zeg maar.
Nouja, ik word vooral sip voor Amsel. Als ze nu zelf een vrolijke, dolgelukkige minnares van minstens een stuk of 3 leuke kerels (al dan niet samenwonend, is hun probleem toch?) was, en daar helemaal tevreden mee, lijkt zo'n constructie me prima. Volgens mij is dat zo te regelen voor haar!quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:26 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Hier word ik een beetje sip van
Eens. Maar ik voel me niet misbruikt ofzo, zoals Syrena. Ik ben er zelf bij. En ik maak m'n eigen keuzes en dat kan ik niemand anders verwijten behalve mezelf.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:32 schreef Laureline het volgende:
En dan is het toch zonde van de tijd hierin te blijven hangen, want het levert zo weinig op.
Ik was op zich niet anti-de collega, maar dit gaat mij een stap te ver hoor. Waarom dan uberhaupt samenwonen?quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:18 schreef Amsel het volgende:
[..]
Ja, precies.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:37 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik was op zich niet anti-de collega, maar dit gaat mij een stap te ver hoor. Waarom dan uberhaupt samenwonen?
Ook al ligt er een lief exemplaar zoet naast mij te slapen, ik vind mannen nu even Stom.
Overigens is dat natuurlijk ook gewoon iets tussen hen. Zij weet inmiddels ook wel wat voor vlees ze in de kuip heeft en dat ze niet met een brave knul gaat samenwonen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:37 schreef anna82 het volgende:
Ik was op zich niet anti-de collega, maar dit gaat mij een stap te ver hoor. Waarom dan uberhaupt samenwonen?
Wist zij van jou?quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:41 schreef Amsel het volgende:
[..]
Overigens is dat natuurlijk ook gewoon iets tussen hen. Zij weet inmiddels ook wel wat voor vlees ze in de kuip heeft en dat ze niet met een brave knul gaat samenwonen.
Maar ik ging erover ophouden
Ja dat weet ik en toch ben ik de enige die het woord richel mag gebruiken over mezelf.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ja, maar dat snap ik zelf ook niet zo goedJe wéét toch vast wel dat je man/vriend je mooi vindt? En dat mannen gewoon soms wat lomp zijn?
Juist! Mijn Wolve isquote:Op zondag 7 augustus 2011 23:43 schreef Laureline het volgende:
Wat hebben de Mannen in het algemeen hier nu weer mee te maken? Sommige mannen zijn stom, andere niet. Net als vrouwen eigenlijk![]()
Ik: "Wat weet zij over mij?"quote:
Zo denkt hij over samenwonenquote:Op zondag 7 augustus 2011 23:43 schreef Laureline het volgende:
Maar goed, ik heb ook wel eens bewust verkeerde keuzes gemaakt. Dan wìst ik dat iets fout zou aflopen, maar ik wilde het liever toch wel meemaken dan niet![]()
Dat gevoel kwam bij mij ook achteraf pas. Toen ik er middenin zat dacht ik er ook zo over als jij en ik vraag me nu af waarom ik niet meer voor mezelf gekozen heb, de mannen in kwestie hadden het nooit afgekapt als ik niet zelf op een gegeven moment (veel te laat) was opgehouden ermee.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:36 schreef Amsel het volgende:
[..]
Eens. Maar ik voel me niet misbruikt ofzo, zoals Syrena. Ik ben er zelf bij. En ik maak m'n eigen keuzes en dat kan ik niemand anders verwijten behalve mezelf.
Werkt dat?quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:44 schreef Amsel het volgende:
[..]
Ik: "Wat weet zij over mij?"
Collega: "Heel weinig. Maar ze is ook niet achterlijk."
Tja. Ik denk echt dat ze is zoals ik: "Als ik er niet aan denk en er niets van merk dan kan ik het best negeren"
quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Juist! Mijn Wolve is![]()
![]()
![]()
en ik ben.. nou ja, hè?
![]()
Dat hij daarmee een bewust verkeerde keuze maakt?quote:
De Mc is om 23:00 dichtquote:Op zondag 7 augustus 2011 23:47 schreef Amsel het volgende:
Ik verwacht nu eigenlijk wel een smsje van McSex, die ruikt het altijd meteen als ik me rot voel en mannenaandacht nodig heb!
Nu zit ik met een mental image die niet meer weg wilquote:Op zondag 7 augustus 2011 23:48 schreef anna82 het volgende:
Alleen die ballen, die zou hij nog wel iets meer mogen laten groeien
Hij heeft kleine zachte balletjes met babyhaar erop?quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:48 schreef anna82 het volgende:
Blijft de vraag: waarom dan samenwonen?
En die van mij is top! Vannacht kon ik niet slapen, dus ik vroeg of hij beneden een appeltje voor me wilde halen. Hij naar beneden, appel zoeken (in mijn moeders huis), appel schillen en in stukjes doen, weer naar boven lopen, mij slapend aantreffen op zijn kussen over 3-4 van het bed en dan blij zijn voor mij dat ik slaap en genoegen nemen met het laken dat ik voor hem overgelaten heb.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:48 schreef anna82 het volgende:
Blijft de vraag: waarom dan samenwonen?
En die van mij is top! Vannacht kon ik niet slapen, dus ik vroeg of hij beneden een appeltje voor me wilde halen. Hij naar beneden, appel zoeken (in mijn moeders huis), appel schillen en in stukjes doen, weer naar boven lopen, mij slapend aantreffen op zijn kussen over 3-4 van het bed en dan blij zijn voor mij dat ik slaap en genoegen nemen met het laken dat ik voor hem overgelaten heb.
Wehe. Nee, maar als ik midden in de nacht zoiets voor hem zou doen, zou ik hem zeker wakker maken om eer van mijn werk te hebben.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hij heeft kleine zachte balletjes met babyhaar erop?
ik las 'onbehaarde softy'...quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:54 schreef anna82 het volgende:
[..]
Wehe. Nee, maar als ik midden in de nacht zoiets voor hem zou doen, zou ik hem zeker wakker maken om eer van mijn werk te hebben.
Hij is zo'n onbaatzuchtige softy
Als je weet dat hij je heel veel pijn doet en zal blijven doen, snap ik niet waarom je jezelf zo kwelt.quote:
Ach ja, daar zou een psych flink veel geld aan kunnen verdienen denk ikquote:Op zondag 7 augustus 2011 23:56 schreef Xennia het volgende:
Als je weet dat hij je heel veel pijn doet en zal blijven doen, snap ik niet waarom je jezelf zo kwelt.
Ik heb geen dude waar ik tegen kan klagenquote:
Op een of andere manier is er een associatie opgekomen met behaarde ballen, waardoor ik moet denken aan haarballen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:55 schreef Syrena het volgende:
Zou een bekertje anijsmelk helpen? Het is echt nastyhelemaal als er zo'n burpje nog omhoogkomt
TMI
en jij bent?quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:00 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik heb geen dude waar ik tegen kan klagen![]()
![]()
I'm an oversharer
ik val nog net geen wildvreemden lastig
ehhh wacht....
Dat dus.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:57 schreef conleche het volgende:
Ik wil ook best advies geven. Hoewel ik me wel afvraag wat ik van de liefde af weet, lately.
Ik moet gaan slapen geloof ik, ik word met de minuut cynischer.
Je zou een keer een schop onder je hol moeten krijgen en ophouden met jezelf in zo'n afhankelijke rol te (laten) plaatsen. Die gozer is het niet waard (ook al heeft ie een lul van goud), dat weet je maar al te goed, dus hop: B&J terug in de vriezer en werken aan jezelf!quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:25 schreef Amsel het volgende:
[..]
Me too. Maar stiekem moet ik toegeven dat die kier er nu voor zorgt dat ik nog van de bank af kan komen en me niet verzuip in Ben & Jerry's. Ik hoef nog niet toe te geven dat het voorbij is en kan er langzaam aan wennen ofzoIk ben een slappeling, ik weet het...
Regenjas aan terwijl ik met OV ging!quote:Op maandag 8 augustus 2011 08:39 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!
Man, wel 5 druppels op m'n hoofd gekregen toen ik naar m'n auto liep...
Wat een boutweer!
Oew, is jouw wekker nu verspookt?!quote:Op maandag 8 augustus 2011 07:45 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goedemorgen!
Wekker ging niet af, het regent en ik was mn plan nu al vergeten!
quote:Op maandag 8 augustus 2011 08:41 schreef Duvel het volgende:
[..]
Je zou een keer een schop onder je hol moeten krijgen en ophouden met jezelf in zo'n afhankelijke rol te (laten) plaatsen. Die gozer is het niet waard (ook al heeft ie een lul van goud), dat weet je maar al te goed, dus hop: B&J terug in de vriezer en werken aan jezelf!
Herkenbaar +10quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:50 schreef Syrena het volgende:
Oh en tot De Mail (na 3.5 jaar relatie) had ik ook kunnen zweren dat ik een betrouwbaar exemplaar had. Ik vraag me nu nog wel eens af wat voor dingen hij uitgevreten heeft achter mijn rug om wat ik nooit te weten ben gekomen.
En dan je jas gaan droogwapperen midden in de trein!quote:Op maandag 8 augustus 2011 08:45 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Regenjas aan terwijl ik met OV ging!
Noes! Op naar zo'n hippe eettentquote:Op maandag 8 augustus 2011 09:22 schreef Perruche het volgende:
Shit. Ben mijn brood + mueslibar vergeten
Zelf maar even googlen waar je kan reagerenquote:EnergieOverheid.nl zoekt bijdragen
We zijn op zoek naar mensen die incidentele bijdragen willen leveren aan EnergieOverheid.nl. Daarnaast zoeken we een actieve blogger cq. communitymanager.
Het is net zo als mannen die hun vrouw slaan. Dat is natuurlijk slecht en verwerpelijk en schandalig enzo, maar de vrouw kiest er zelf voor om te blijven. En ik kan dat weten, ik was ook zo'n vrouw.quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
AmselEr zijn nog leuke manskerels hoor! Maar wat de rest zegt is idd erg waar: die plurk is je tijd/energie/tranen niet waard, ook niet omdat het een potentiële liefde was, want dat is ie zo te horen nooit geweest. Ik denk dat die gast ook wel eens bij zichzelf te rade mag gaan over zijn gedrag en zijn visie op samenwonen/liefde
Iemand die zo lomp met andermans gevoelens omgaat, ogenschijnlijk zonder er ook maar bij stil te staan hoeveel pijn hij bij anderen veroorzaakt, schijnbaar omdat het 'kan', blargh
Ja is ook zoquote:Op maandag 8 augustus 2011 09:33 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Het is net zo als mannen die hun vrouw slaan. Dat is natuurlijk slecht en verwerpelijk en schandalig enzo, maar de vrouw kiest er zelf voor om te blijven. En ik kan dat weten, ik was ook zo'n vrouw.
Ik had het er gisteravond nog met Martijn over. Weet niet meer precies hoe het verwoordde, maar hij had geen goed woord over voor zo'n kerel (dat zijn geen echte mannen). Wél zei hij ook dat er blijkbaar vrouwen zijn die het blijkbaar toch-niet-zo-heel-erg-vinden (of niet erg genoeg), anders zouden ze hem er niet mee weg laten komen (daar maakte hij zich nog behoorlijk kwaad over, dat zo'n klootzakken er nog mee weg komen ook).quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
AmselEr zijn nog leuke manskerels hoor! Maar wat de rest zegt is idd erg waar: die plurk is je tijd/energie/tranen niet waard, ook niet omdat het een potentiële liefde was, want dat is ie zo te horen nooit geweest. Ik denk dat die gast ook wel eens bij zichzelf te rade mag gaan over zijn gedrag en zijn visie op samenwonen/liefde
Iemand die zo lomp met andermans gevoelens omgaat, ogenschijnlijk zonder er ook maar bij stil te staan hoeveel pijn hij bij anderen veroorzaakt, schijnbaar omdat het 'kan', blargh
Wat dacht je van je ziekmelden wegens burnout oid. en een tijdje gezond gaan eten en leven?quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, pilletjes tegen misselijkheid meegekregen. Hij dacht aan combi stress en verrotte darmflora door drie pittige kuren. 'Probeer anders een tijdje Yakult'. Buik voelde goed aan, dus geen ontsteking o.i.d. Naja, en als het aanhoudt ga ik wel ff bij een nice english doctor langs ofzo.
ja, dat valt dus onder 'soyameel etc' en ga ik dus morgen voor kijkenquote:Op maandag 8 augustus 2011 09:42 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Sojameel, zag ik bij de tuinen liggen. 2,69 ofzo voor een pond.
En volgens mij hebben ze daar nu een 2+1 gratis actie.
Je zou je eega er binnenkort op uit kunnen sturen Mo!
Nou, ik zit al tijdje thuis, nu nog, maar dan voor 50% en volgens mij re-de-lijk gezond aan het leven... Niet a la sigme, maar het kan veel slechter.quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:44 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wat dacht je van je ziekmelden wegens burnout oid. en een tijdje gezond gaan eten en leven?
Yakult oid (of de goedkope versie van de Aldi en Lidl) kan ik je trouwens echt aanraden tegen een verrotte darmflora.
In Duitsland zouden ze je 8 weken op Kur sturen. 8 weken lang gezond eten en bewegen, aangepast aan je lijf. Doet wonderen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou, ik zit al tijdje thuis, nu nog, maar dan voor 50% en volgens mij re-de-lijk gezond aan het leven... Niet a la sigme, maar het kan veel slechter.
Gewoon lekker op ferkansie binnenkort.
Mja, maar ik woon niet in Duitsland.. Dus kan niet 8 wkn op Kur..quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:50 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
In Duitsland zouden ze je 8 weken op Kur sturen. 8 weken lang gezond eten en bewegen, aangepast aan je lijf. Doet wonderen.
ja, na de Dosaanval van gisteren is wellicht je IP geblokkeerd?quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef loveli het volgende:
I'm jinxed. Op m'n computer kan ik fok niet bereiken, het ligt niet aan de browser. Opnieuw opstarten helpt ook niet. Is er een nerd in da house die weet wat het probleem wel kan zijn?
Pijnstiller plus warmte, pijnstiller is om niet te verdampen als je pijn voelt. En niet in een verkeerde houding naar beeldscherm kijken.quote:Op maandag 8 augustus 2011 09:27 schreef progje het volgende:
Razz, ik weet niet wat er is, maar heel erg veel sterkte er mee
En goedemorgen, ik kan me niet echt goed meer bewegen
Het is in mijn nek geschoten (of zoiets?) auw auw auw
Ik kan nog maar 1 kant op kijken en mijn man heeft me zo ongeveer uit bed moeten takelen...
Niet echt praktisch dit
Orthica is goed spul. De prijs is wel stevig, maar het is een hele complete basis.quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh lov! Ik heb de multi van Orthica gehaald!
Ja, tamelijkquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:09 schreef loveli het volgende:
[..]
Orthica is goed spul. De prijs is wel stevig, maar het is een hele complete basis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Volgens de bijsluiter voor rust en soepele gewrichten. Nouquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:12 schreef progje het volgende:
Ik slik nu braaf Visolie + vitamine B en waar zijn zink + selenium en magnesium dan goed voor?
Ik ken niet het hele verhaal, maar vaak zie je bij dit soort verhalen wel een terugkerend relatiepatroon en als je dat inderdaad niet oplost blijf je dit soort mannen tegen komen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 08:41 schreef Duvel het volgende:
[..]
Je zou een keer een schop onder je hol moeten krijgen en ophouden met jezelf in zo'n afhankelijke rol te (laten) plaatsen. Die gozer is het niet waard (ook al heeft ie een lul van goud), dat weet je maar al te goed, dus hop: B&J terug in de vriezer en werken aan jezelf!
Bah ruziequote:Op maandag 8 augustus 2011 10:49 schreef Razztwizzle het volgende:
Goedemorgen. PM verstuurd aan mensen die dat wilden. Nu ga ik eten en bijkomen. Voel me wel beter dan gisteren, nachtje slapen doet ook wonderen na een ruzie. Met de ochtend lijkt alles minder dramatisch.
Oxide altijd links laten liggen, dat stoppen ze in goedkope supplementen, maar het is nuttiger om bij het turnen je handen mee in te wrijven. Citraat is volgens mij de goedkoopste vorm die goed wordt opgenomen, pidolaat is duurder, maar die wordt op zo'n beetje alle plaatsen/alle weefsels in je lichaam opgenomen. Ik denk dat je met pidolaat het snelste resultaat merkt.quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:25 schreef progje het volgende:
MarMar gefeliciteerd met de Mini
En Loveli, ik ben heel erg gevoelig voor geluid (super irritant) dus welke soort magnesium zou je daarvoor het beste kunnen gebruiken?
*kuch*quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:49 schreef Razztwizzle het volgende:
Goedemorgen. PM verstuurd aan mensen die dat wilden. Nu ga ik eten en bijkomen. Voel me wel beter dan gisteren, nachtje slapen doet ook wonderen na een ruzie. Met de ochtend lijkt alles minder dramatisch.
^^quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:56 schreef Perruche het volgende:
Razzt ik ben wel benieuwd wat er is gebeurd. Maar sowieso sterkte
Ik bedoelde bonen als in - kidneybonen, zwarte bonen, enz... Sorry dat was niet duidelijk!!quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:52 schreef motorbloempje het volgende:
Ik haal tegenwoordig diepvriessperziebonen en ben er helemaal fan van
Ze zijn al geblancheerd ingevroren, en als ik ze ontdooi door er wat gekookt water over heen te gooien en ze even een halve minuut laat ontdooien zijn ze precies goed (ik houd ook niet van tot snot gekookte groente)..
Met potjes en dergelijken heb ik eigenlijk weinig ervaring.
Hey tofquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:17 schreef _Calimero_ het volgende:
Oeh en de taart is gemaakt, naar recept van MarMar.
Vanavond om 12,.00 wil ik hem proeven, want dan is vriendje officieel jarig(en langer wachten dan noodzakelijk kan ik niet
) Maar het beslag aflikken beloofde veel goeds
quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:54 schreef MarMar het volgende:
[..]
Hey tofleuk dat ik je ermee kon helpen en ben benieuwd hoe die smaakt vanavond
Ik heb een donker brood en een pompoenbrood in de oven en scones met rozijntjes, kaneel en sinaasappelrasp ready to go, lekker lunch/brunch straks
ok dan ga ik die eens proberen. Ben echt een fan van alle donen. Witte, lima, bruine, kapucijners, kidney, zwarte, flageolets, kikkererwten, jummm. En koop zo altijd gedroogd zodat ze kunnen weken en dan hebben ze nog bite. Gisteren voor door de stoof had ik uit blik van la bio Idea maar die warem bijna moes :Squote:Op maandag 8 augustus 2011 11:54 schreef motorbloempje het volgende:
Hm, daar heb ik geen/weinig ervaring mee, al vond ik de kidneybonen van de Lidl altijd wel prima voor door chili enzo?
mij ook nietquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bruine bonen met rijst en spekkiesHelaas doe ik Mister Vriendje daar geen plezier mee
BB+Rquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bruine bonen met rijst en spekkiesHelaas doe ik Mister Vriendje daar geen plezier mee
Hehehe, ik dacht dat je het recept voor chocoladetaart postte en ik vond het er al zo raar uit zien.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:03 schreef MarMar het volgende:
scones basisrecept:
360 gr bloem
3 theelepels gist
2 dikke eetlepels suiker
1 ei
150 ml room
150 ml melk
mijn toevoegingen:
ipv verhoudingen hierboven 200 ml room, 100 ml melk
sinaasappelrasp
rozijntjes
ongeveer 1 eetlepel kaneel
klein snufje zout (die vind ik tamelijk onmisbaar bij het basisrecept)
glazuur van poedersuiker met een drupje melk (ik gok ongeveer 1 eetlepel poedersuiker op een halve eetlepel melk) waarmee je de scones even insmeert voor je ze de oven in doet.
Eerst bloem, zout, gist, suiker, sinaasappelrasp, kaneel mengen
Room melk en ei door elkaar kloppen
Dan bij elkaar en lichtjes kneden, het is wel een plakkerig deegje dus be prepared voor vieze handen
Niet te lang kneden; het moet luchtig blijven!
Op het laatst de rozijntjes er een beetje door kneden.
Beslag is een beetje tussen cakebeslag en deeg in.
Werkblad goed bestuiven met bloem, deeg erop leggen, handen ook goed in de bloem. Deegbol uittrekken tot een vierkant van ongeveer 2 cm dik, met een ronde uitsteker scones uitsteken. Op een bakplaat met bakpapier leggen, veel ruimte ertussen hoeft niet, 2 a 3 cm is genoeg, dan bestrijken met het poedersuikermengseltje en ongeveer 15 tot 20 minuten in het midden van de oven op 220 graden tot ze goudbruin zijn.
lol, nah chocoladescones zijn vast ook lekkerquote:Op maandag 8 augustus 2011 12:05 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Hehehe, ik dacht dat je het recept voor chocoladetaart postte en ik vond het er al zo raar uit zien.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:19 schreef V1z0R het volgende:
Met Sint-Maarten een sinaasappel doen i.p.v. snoep, zie je hem nooit weer!
Ik zou het niet weten eigenlijk
De Vizor, wut? (struisvogeltje?)quote:
Because she is a little horsequote:
^^quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:49 schreef V1z0R het volgende:
[..]
De Vizor, wut? (struisvogeltje?)
p.s. dit soort dingen NOOIT, echt NOOIT op internet zetten!
Ohai!quote:
En ik maar denken dat de Vizor een pashokje was.quote:
In de mijne zit:quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:20 schreef loveli het volgende:
Zink en selenium voor weerstand, selenium is een goede anti-oxidant. In Zweden voegen ze het toe aan brood, in NL helaas niet. NL heeft in voeding relatief gezien erg weinig selenium vergeleken met de rest van de wereld. Selenium zit in noten, paranoten geloof ik op 1.
Magnesium is voor heel veel dingen goed. Het is krampwerend/ontspannend (zou je nek goed kunnen doen), goed voor de darmfunctie, als je gevoelig bent voor geluid kan magnesium ook helpen, goed voor de balans met calcium, gebrek aan magnesium wordt met insulineresistentie in verband gebracht, etc.
De gemiddelde mens krijgt met voedsel te weinig magnesium binnen (groene groente is een goede bron, noten). Als je een supplement slikt, let dan op welke vorm magnesium erin zit. Magnesiumoxide is een goedkope, slecht opneembare vorm, andere verbindingen zijn citraat, ascorbaat (vitamine c), pidolaat en nog veel meer. Afhankelijk van waarvoor je magnesium gebruikt kun je beter de ene of de andere vorm nemen.
Komt dus op alle plaatsen waar je het hebben wilt.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
In de mijne zit:
Ingrediënten:
Magnesiumcarbonaat
Magnesiumhydroxide
Magnesiumacetaat
Van alles dus
Geen idee, in Nijmegen hadden ze't ook!quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik lees echt overal over bootcamp. Is dat het nieuwe zumba ofzo? Qua rage?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |