Tsk, je fietst gewoon de Laan van NOI helemaal uit, na het viaduct onder de trein door links aanhouden, en dan ben je in dat kleine rare winkelcentrumpje. Echt niet verder dan de Jumbo Scheveningen!quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:05 schreef Viking84 het volgende:
Jumbo Voorburg, weet je wel hoe ver dat is?. Als je de volgende keer ook even voor me kunt checken of ze daar nog wel kriekbier hebben, dan is het miss nog de moeite waard
.
Rozemarijn btw, niet rosemarijn.
Klinkt idd niet als heel verquote:Op zondag 7 augustus 2011 18:10 schreef Laureline het volgende:
[..]
Tsk, je fietst gewoon de Laan van NOI helemaal uit, na het viaduct onder de trein door links aanhouden, en dan ben je in dat kleine rare winkelcentrumpje. Echt niet verder dan de Jumbo Scheveningen!
Verder heb ik met bovenmenselijke wilsinspanning NIET gekocht: Tripel Karmeliet, Thai Chilichips, Heartbreakers, Heksehyl Caramel, Advocaatrepen, Katjang Pedis, Indische cake en Caramecake.
Poezen die uit je armen springen zodra je ze oppaktquote:
Normaal is deze trouwens niet op zondag open, dus ook niet doen vandaag hoor!quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Klinkt idd niet als heel ver. Ik ga wel een keertje kijken. Maar niet vandaag nog
.
Envoor alles wat je níet gekocht hebt!
En beter gesorteerd en goeikopert dan de AHquote:Op zondag 7 augustus 2011 18:18 schreef Viking84 het volgende:
Check net even waar die Jumbo zit en dat is idd heel niet ver!
Alleen jammer dat 'ie niet op zondag open is (alhoewel die op Scheveningen miss wel). Wij doen altijd op zondag onze boodschappen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En beter gesorteerd en goeikopert dan de AH
Scheveningen is wel open op zondag. Nu Mark nog zo ver krijgen dat 'ie met mij naar Scheveningen ipv naar de XL wil fietsen voor de weekboodschappenquote:Op zondag 7 augustus 2011 18:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oja, dat ben ik niet gewend, aangezien je hier gestenigd wordt als je iets op zondag wilt kopen.
Oh, kan jij een beetje optrekken? Doe je dat al lang en hoe vaak enzo?quote:
Nopequote:Op zondag 7 augustus 2011 19:01 schreef sigme het volgende:
Er komen nog steeds Jumbo's bij; wel Super de Boer in de buurt? Dan maak je best kans op een Jumbo..
[..]
Oh, kan jij een beetje optrekken? Doe je dat al lang en hoe vaak enzo?
Jammer voor je. Niet alle SdB's worden Jumbo, helaasquote:Op zondag 7 augustus 2011 19:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nopehier hebben ze de Suoer vervangen door een C1000.
Ik las van onder naar boven en dacht, wut, Shinyfaces die Jumbo worden?quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Jammer voor je. Niet alle SdB's worden Jumbo, helaas.
't Is wel een fijne winkel, de Jumbo. Dat ik dat nog zou moeten zeggen over zo'n Brabantse keten..
quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Jammer voor je. Niet alle SdB's worden Jumbo, helaas.
't Is wel een fijne winkel, de Jumbo. Dat ik dat nog zou moeten zeggen over zo'n Brabantse keten..
Nou, eerlijk gezegd lijkt het nog nergens op. Heb heel weinig armkracht. Ik doe het sinds vorige week en probeer het 3 keer per week te doen. Daarnaast ook nog opdrukken (op mijn knietjes, want weinig kracht) in de hoop wat armkracht te kweken.quote:[b]Op zondag 7 augustus 2011 19:01
Oh, kan jij een beetje optrekken? Doe je dat al lang en hoe vaak enzo?
Oh. Maar kan je jezelf wel optrekken dan? Tot hoever? Je hangt vast niet alleen machteloos te spartelenquote:Op zondag 7 augustus 2011 19:55 schreef Xennia het volgende:
[..]
Nou, eerlijk gezegd lijkt het nog nergens op. Heb heel weinig armkracht. Ik doe het sinds vorige week en probeer het 3 keer per week te doen. Daarnaast ook nog opdrukken (op mijn knietjes, want weinig kracht) in de hoop wat armkracht te kweken.
Had hem ook van masterchef, althans de toevoeging van feta enzo, want bonenstoof maak ik vaak. Maar ja het is net inter buiten dus tjahquote:Op zondag 7 augustus 2011 20:00 schreef MarMar het volgende:
Die zag ik van de week op mastercheflijkt me meer een wintergerecht, maar zag er lekker uit.
'truste uniekhoorn!quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:00 schreef uniekhoorn het volgende:
wij hebben straks 2 Jumbo's...
Dus...
En nu ga ik douchen en slapen, fijne avond
Ik kan mezelf iets optrekken, maar kom nauwelijks met mijn hoofd boven het klimrek uit.quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh. Maar kan je jezelf wel optrekken dan? Tot hoever? Je hangt vast niet alleen machteloos te spartelen.
Hier ook AH walhalla; echt, ik heb nog nooit iets anders gezien dan AH en Jumbo. Het is dat ik een keer richting Scheveningen moest, waardoor ik de Jumbo ontdekte, anders zou ik echt gedacht hebben dat er echt alleen maar AH's zijn in Den Haagquote:Op zondag 7 augustus 2011 19:25 schreef MevrouwPuff het volgende:
Bij mij zit ie ook niet in de buurt. AH walhalla is het hier.
De pizza is prima
Optrekken aan een klimrek in een speeltuin.quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:08 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga trouwens vanaf komende week 2 keer per week hardlopen, 1 keer 5 km op woensdag en 1 keer een duurloop in het weekend, omdat het anders te belastend wordt. Dat betekent dat ik meer tijd heb voor krachttraining, dus ik wil daartoe ook een plan opstellen. Wat zou ik allemaal thuis kunnen doen aan krachttraining?
1) push-ups
2) squats
3) gewichtjes
4) .... vul in aub?
Die is inderdaad verrassend lekker.quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:02 schreef sigme het volgende:
Ik heb witvis met kruidenkaas in bladerdeeg gemaakt uit het Het grote Knierten-en-Krenten-Culi-Topic! (2)
Was lekker. Met broccoli.
En courgettesoep vooraf.
En eerder witlofsalade met tonijn en mayo, 5 krekkers & beleg en vanochtend begonnen met yoghurt & muesli.
Situpsquote:Op zondag 7 augustus 2011 20:08 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga trouwens vanaf komende week 2 keer per week hardlopen, 1 keer 5 km op woensdag en 1 keer een duurloop in het weekend, omdat het anders te belastend wordt. Dat betekent dat ik meer tijd heb voor krachttraining, dus ik wil daartoe ook een plan opstellen. Wat zou ik allemaal thuis kunnen doen aan krachttraining?
1) push-ups
2) squats
3) gewichtjes
4) .... vul in aub?
en via youtube kun je ook echt veel handige oefeningen e.d. vindenquote:Op zondag 7 augustus 2011 20:23 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Situps
Nog beter: een boek met gymoefeningen uit de bieb halen en/of een app met diverse thuistraningen downloaden.
Ik vind dat altijd zo lastigquote:Op zondag 7 augustus 2011 20:24 schreef progje het volgende:
[..]
en via youtube kun je ook echt veel handige oefeningen e.d. vinden
quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:45 schreef Laureline het volgende:
Vik, in de Breitnerlaan (het stuk met de jaren '50-flats) zit ook een 'ander' merk supermarktje! Als je eens wat afwisseling wil![]()
En voor optrekken kan ik het speelkasteel in Clingendael aanradenOf je doet zoals een acrobate waar ik een pakje bij moest passen bij haar thuis: die had in haar keukendeuropening een ijzeren stang gemonteerd. Voor je iets gaat eten, moet je dan bijvoorbeeld 10 x optrekken.
Handig ook voor het doorpassen, konden we gelijk kijken of er geen naadjes sprongen bij bepaalde houdingen
om eerlijk te zijn klinkt dat ook een stuk praktischer dan het gezoek op youtubequote:Op zondag 7 augustus 2011 20:25 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo lastigWeet nooit waar ik op moet zoeken. In een boek staan alle oefeningen gewoon lekker makkelijk allemaal op een rijtje en hoef ik alleen de bladzijde maar om te slaan
Alleen vind ik het wel prettig om te ZIEN hoe iets moet, want anders denk ik dat ik het toch fout doe en stop ik er weer meequote:Op zondag 7 augustus 2011 20:53 schreef progje het volgende:
[..]
om eerlijk te zijn klinkt dat ook een stuk praktischer dan het gezoek op youtube
Ja dat is ook een beetje mijn probleem. Ik ben er ook gewoon niet zo goed inquote:Op zondag 7 augustus 2011 20:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Alleen vind ik het wel prettig om te ZIEN hoe iets moet, want anders denk ik dat ik het toch fout doe en stop ik er weer mee.
Ik raak juist altijd in de war van die filmpjes. Beschrijving lezen + een paar verhelderende foto's vind ik veel praktischer. Duidelijk een kind van voor de digitale revolutiequote:Op zondag 7 augustus 2011 20:55 schreef progje het volgende:
[..]
Ja dat is ook een beetje mijn probleem. Ik ben er ook gewoon niet zo goed in
Daarom is die Xbox Kinect met oefeningen echt ideaal!
De Duitse Lidl heeft het altijd, ben het bij de Nederlandse bijvoorbeeld nog niet niet tegengekojmen. Hebben jullie een markt in de buurt?quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:15 schreef motorbloempje het volgende:
Het was inderdaad wat zoetig, maar had ze ook wel gekruid met wat zout en peper, en de mayo/curry/uitjes deden hun werk ook goed. Ik was in ieder geval aangenaam verrast, maar wil morgen proberen om knolselderij te kopen.. kon het vorige week nergens vinden
Niet gezien maar de hint zegt ook wel wat.quote:
Dat.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:03 schreef sigme het volgende:
[..]
Niet gezien maar de hint zegt ook wel wat.
Zeg vileine vrouw, zou je die moeder van je niet eens op d'r nummer zetten?quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat.
Onderweg naar huis. Stiekem vond ik het niet zo leuk dat mn moeder met haar vinger op mn lovehandle wees toen we net klaar waren met eten en 'ik zie het wel' zei en vervolgens vroeg of ik alweer aan het sporten was.
Meh.
jouw moeder mogen ze imo wel naar de zon schietenquote:Op zondag 7 augustus 2011 22:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat.
Onderweg naar huis. Stiekem vond ik het niet zo leuk dat mn moeder met haar vinger op mn lovehandle wees toen we net klaar waren met eten en 'ik zie het wel' zei en vervolgens vroeg of ik alweer aan het sporten was.
Meh.
Gatver zegquote:Op zondag 7 augustus 2011 22:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat.
Meh.
Ik zou niet weten hoe. Ze overrompelde me ook en ben niet zo adrem.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:08 schreef sigme het volgende:
[..]
Zeg vileine vrouw, zou je die moeder van je niet eens op d'r nummer zetten?
Zal mijn Mr eens lief aankijkenquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:37 schreef sigme het volgende:
Ik heb een rekstang op de deel hangen. Meestal verzamelen we er pakkiestouw over, maar het doel was eigenlijk optrekken en dat doe ik nu ook weer af en toe. Het pakkiestouw kan aan de kant geschoven worden.
En Duvel?quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe. Ze overrompelde me ook en ben niet zo adrem.
Moeilijk is dat. Ik bedenk snedige antwoorden ook meestal de dag erna.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Oh, dat vilein zijn kan ook later. Iets met wraak en zoet en soep en minder heet.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Een adrem antwoord hoeft niet eens, zeggen dat je zo'n opmerking niet op prijs stelt voldoet. Werkt!quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Oeh dat is er 1 in de categorie "is dat nou rot bedoeld of niet?"quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:17 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh, dat vilein zijn kan ook later. Iets met wraak en zoet en soep en minder heet.
"Zeg, mam, hoe is het nu om rimpels te hebben? En wallen? En kipfilets als armen? Ik weet nog wel dat ik je vroeger echt mooi vond.
Ah, nu vertellen kan wel helpen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn moeder is er erg bedreven in. Denk dat Duvel het niet eens gemerkt heeft dat het een vervelende opmerking voor me was.
Herkenbaar. B. zou dat ook niet opmerken. Sterker nog, laatst maakte hij zelf een opmerking over mijn figuur die hij ''als grapje'' bedoelde (hij zei dat hij mijn ''richel'' voeldequote:Op zondag 7 augustus 2011 22:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn moeder is er erg bedreven in. Denk dat Duvel het niet eens gemerkt heeft dat het een vervelende opmerking voor me was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |