Lekker zo'n Boossschen Boll.quote:
Niet vergeten een nummertje te trekken he.quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:10 schreef shifto het volgende:
[..]
Yummmmmm binnekort weer eens naar de groot ja!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Dus ik ben minder lelijk dan m'n kloon. Thnxquote:Op zondag 7 augustus 2011 20:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Lelijker dan jouw kloon bestaat niet hoor.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Niet vergeten een nummertje te trekken he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hihi zal ik doen
Thinking about thinking of you. ♫
quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Niet vergeten een nummertje te trekken he.StouterdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
ja ja, dat zijn de betere verkapte complimenten!quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dus ik ben minder lelijk dan m'n kloon. Thnx
I love itquote:Op zondag 7 augustus 2011 20:13 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ja ja, dat zijn de betere verkapte complimenten!
Daar merk ik van zijn kant anders weinig van.quote:
quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Daar merk ik van zijn kant anders weinig van.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:18 schreef shifto het volgende:
Laat elkaar maar weer los en ga maar weer posten hoor
Fuck me!quote:
Ja want er komt iets van jouw kantquote:Op zondag 7 augustus 2011 20:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Daar merk ik van zijn kant anders weinig van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |