Donequote:Op zondag 7 augustus 2011 17:44 schreef Poppedein het volgende:
TJ zou je Jelte in t rijtje willen zetten?
Een vriendin van mij die actief is op fok.quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:04 schreef Vicky het volgende:
van de Babyboom site..
J a y d r i a n
en zijn zusje
J a y d e n e y J e n a y a
Dat is voor google! ze weet anders zo wie ik benquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:33 schreef Vanyel het volgende:
Zijn dat echt een nul en een opstaande streep?
ZusjeS dan toch? Hoop ik.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:04 schreef Vicky het volgende:
van de Babyboom site..
J a y d r i a n
en zijn zusje
J a y d e n e y J e n a y a
Die hoop had ik ook, maar het zijn toch echt een jongen en een meisjequote:
Echt? Allemachtig...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:15 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Die hoop had ik ook, maar het zijn toch echt een jongen en een meisje![]()
Ehm....die valt al afquote:
Was dat maar waarquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:05 schreef James-Hetfield het volgende:
Wij (mijn vrouw en ik) hebben een beetje hulp nodig.
Is er ergens een website die alle letters door elkaar gooit en er Nederlandse jongensnamen van kan maken?
Bijna goedquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:17 schreef Kleurdoos het volgende:
waarom niet gewoon een andere roepnaam? en jan douwe als middle names
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:19 schreef Nirak het volgende:
Als je als doopnamen al Jan Egbert neemt, moet je die namen dan ook nog in een roepnaam gaan combineren? Mag t er niet gewoon bij passen!
Dat mag wel, maar het is zo moeilijk om een goed passende naam te vinden.quote:
Die vond ik wel in orde, maar mijn ega nietquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:34 schreef trui het volgende:
wat dacht je van gewoon Jan of Egbert? prima namen! Ik vind dat gehussel met letters een beetje niksig meestal.
Ive is superleukquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:49 schreef SacreCoeur het volgende:
Ja dat doe ik dan weer niet
Sim dan?
Ive is ook wel stoer eigenlijk, voor een jongen.
Manlief is nog niet 100% overtuigdquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:07 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Ive is superleuk
stelde ik hier ook voor maar vond ie niets.
Ik vond Elin & Ture ook zo leuk, maar nadat ie ja zei...zei hij toch maar nee
En onze naam..hoe makkelijk ie ook is.. ik zie m nooit voorbij komen![]()
gisteren bedacht ik nog een mooie 2e naam voor Vlinders jonkje, alleen die is inmiddels al voorzien
Een lange voornaam met een lange achternaam vind ik wel chique klinken. Desondanks hebben kortere namen mijn voorkeur. (Wij hebben een achternaam met 4 lettergrepen)quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:48 schreef Sjeen het volgende:
Even een heel ander onderwerp... Als je een lange achternaam zou hebben, met een voorzetsel erbij. Zou je dan voor een korte naam gaan of juist eentje met meerdere lettergrepen?
Mijn baas wordt binnenkort papa en ik ben heeeeel nieuwsgierig hoe een eventueel jongetje of meisje zou gaan hetenDenk dat ik zelf voor één of max. twee lettergrepen zou gaan.
ik zet mijn cente op Sjente (als Chantal maar dan Chente) Heel bijzonder.quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:17 schreef Brighteyes het volgende:
Kennisje van F heeft een meisje gekregen: C hente.
Gente? Sjente? Tsjente?![]()
Zusje van L orenzo, dus mijn verwachtingen waren niet heel hoog, maar C hente???
Jij wint! Of nou ja, ik geloof dat het zelfs Sjentie is.quote:Op zondag 21 augustus 2011 17:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik zet mijn cente op Sjente (als Chantal maar dan Chente) Heel bijzonder.
OMG what were they thinking...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jij wint! Of nou ja, ik geloof dat het zelfs Sjentie is.
pfff...ok..ik verlies, zij wintquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:43 schreef Kleurdoos het volgende:
Anouk, Marieke, jeroen, martijn, maarten, mark...zo kan een kind toch geen eigen identiteit ontwikkelen
Ligt wel dicht bij elkaar. En het is ook nog eens jouw broer. Lastigquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:38 schreef MrNiles het volgende:
lang geleden hadden we het er al eens over gehad dat als we ooit een meisje zouden krijgen
dat we d'r misschien wel Anouk zouden noemen. Nog steeds vinden we dat beide een superleuke naam..maar
mijn broer heeft, ondertussen al een meisje van 4, een dochter met de naam: Manou
en nu is de discussie...wel of geen Anouk voor ons
graag jullie mening, kan het wel of niet?
Ik zie het probleem niet eigenlijk... gewoon doen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:38 schreef MrNiles het volgende:
lang geleden hadden we het er al eens over gehad dat als we ooit een meisje zouden krijgen
dat we d'r misschien wel Anouk zouden noemen. Nog steeds vinden we dat beide een superleuke naam..maar
mijn broer heeft, ondertussen al een meisje van 4, een dochter met de naam: Manou
en nu is de discussie...wel of geen Anouk voor ons
graag jullie mening, kan het wel of niet?
Vind ik echt een geweldige naam. Komt hier in Zweden regelmatig voor. Stond (staat) ook op mijn lijstje voor een jongensnaam..quote:
't is idd ook een jongetje jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 10:08 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Vind ik echt een geweldige naam. Komt hier in Zweden regelmatig voor. Stond (staat) ook op mijn lijstje voor een jongensnaam..
héél bijzonderquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jij wint! Of nou ja, ik geloof dat het zelfs Sjentie is.
Niet helemaal onze smaak....quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:45 schreef Kleurdoos het volgende:
Noortje en Britt
Noortje en Bente
Noortje en Roosje
Noortje en Merijn
Noortje en Ronja
Noortje en Floor
Noortje en Robin
Noortje en Ramses![]()
![]()
![]()
Noortje en Merel
Lente & Fleure <3quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:48 schreef Ssserpente het volgende:
Floor.Lente dr achternichtje heet Floor. Toch is het een serieuze kanshebber voor een eventueel tweede meisje. Jasmijn ook trouwens.
Wat vinden jullie nog leuk bij Lente?
Heej!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:08 schreef Kleurdoos het volgende:
ik denk 'voordat Groofsken m erin gooit'
ook geen naam voor ons, wel leuk voor een konijn ofzo
Mijn nieuwe nichtje het zo. het is niet mijn smaak. Ik hou van wat meer pit.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:10 schreef Ssserpente het volgende:
Fleur staat op het lijstje. Vind ik iets leuker dan Fleure.
Mijn vader heette Roel (Roelof) en ons dochtertje heeft als tweede naam Roelien. Niet een naam die ik normaal zou kiezen, maar ik vind dat een vernoeming wel zichtbaar moet zijn. Flore (naar Roelof) vond ik mooier, maar dit staat niet bij de eerste naam. Andere opties zijn nog: Roel (met puntjes op de e), Roelle (ook puntjes), Roeline, Roelfien, Roelie.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:02 schreef Rory78 het volgende:
Onze tweede krijgt als peetoom Roel en als peettante Karin. Nou wil ik de doopnamen graag voluit meegeven. Met Karin ben ik gauw klaar; dat wordt Catharina of Carolina in geval van een meisje en Carolus in geval van een jongen. Maar bij Roel wordt het moeilijker: Roeland of Roelof in geval van een jongen, maar wat te doen voor een meisje??
een collega van mij heet r o e l f i n aquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:02 schreef Rory78 het volgende:
Onze tweede krijgt als peetoom Roel en als peettante Karin. Nou wil ik de doopnamen graag voluit meegeven. Met Karin ben ik gauw klaar; dat wordt Catharina of Carolina in geval van een meisje en Carolus in geval van een jongen. Maar bij Roel wordt het moeilijker: Roeland of Roelof in geval van een jongen, maar wat te doen voor een meisje??
Of June! Juun is ui in 't Zeeuws.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:00 schreef trui het volgende:
ja doe dan Pomme! past wel bij Lente! en zeker niet pitloos!
ja, da's dan weer meer pittig dan met meer pit.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 18:37 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Of June! Juun is ui in 't Zeeuws.
Vroeger vond ik dat een prachtige naam!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:35 schreef amaranta het volgende:
zojuist komt op facebook gelezen
s. h a e l y n n
Gelukkig dan dat je op tijd het licht hebt gezien.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:38 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Vroeger vond ik dat een prachtige naam!
En dat ik geen dochters hebquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:39 schreef amaranta het volgende:
[..]
Gelukkig dan dat je op tijd het licht hebt gezien.
briljant tochquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hoe erg ook als het niet meer paste en je zo'n kaartje dan ook gewoon verstuurt![]()
Haha, we zijn er al 2 weken definitief uit. Maar Hasse is inderdaad wel een hele mooie naam.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:19 schreef Kleurdoos het volgende:
nou Wicky als je er nog niet uit was.
ik denk dat Beregd je een mooie voorzet geeft
Mette & Hasse <3
Betekenis van Deirdre: "De betekenis van de naam is niet zeker, misschien is hij afgeleid van Keltisch derdriu 'de woedende' of Gaelisch deoirid 'met een gebroken hart'." aldus Meertens. Leuke betekenissen :-/quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:21 schreef octopussy het volgende:
Gatver![]()
Deidre vind ik wel aardig, maar is volgens mij door het gros van de Nederlanders niet uit te spreken.
Heet dat kind van die tokkie uit babyboom niet zo?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:16 schreef innepin het volgende:
Gespot in het ziekenhuis:
J aydeny S igourney N utley D eirdre
Waarbij ik de laatste naam gok, omdat het stuk vanaf de eerste r niet meer op het geboortekaartje paste en dus gewoon wegviel.
Ik vind het woord binnenwaartse zo raar. Maar het schijnt gewoon te bestaan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:53 schreef Kleurdoos het volgende:
wuahaha
We besloten al snel op ons eigen te gaan wonen, ik was toen 17 jaar(2005). Toen we eenmaal aan kant waren, hadden wij beslote dat als ik 18 jaar zou worde, ik zou stoppen met de pil
Wat een tenenkrommende blogs. werdt, wondere, worde, begonne, moet laten zakken. Brrrrquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:53 schreef Kleurdoos het volgende:
wuahaha
We besloten al snel op ons eigen te gaan wonen, ik was toen 17 jaar(2005). Toen we eenmaal aan kant waren, hadden wij beslote dat als ik 18 jaar zou worde, ik zou stoppen met de pil
Wel makkelijk, hoeft ze alleen maar "Jay" te roepen, luisteren ze allebei niet....quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:48 schreef amaranta het volgende:
De voornaam is inderdaad min of meer hetzelfde
http://babyboom.ncrv.nl/gallerij/geboortekaartjes/jaydeney
Ze is gestopt met school want ze wilde geen opleiding maar kinderen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:03 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Wat een tenenkrommende blogs. werdt, wondere, worde, begonne, moet laten zakken. Brrrr
Jawel. Maar toen was ze altijd in de poppenhoek aan het spelen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:27 schreef SacreCoeur het volgende:
krijg je die niet op de basisschool?
haha, ze gaan later samen tennissen toch??quote:
op het kdv een meisje met de naam Halle. Moest er even aan wennen.... verder zijn daar nog een Jet en een Flynn geboren. Ook niet helemaal mijn namen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:18 schreef Cantare het volgende:
Noortje en Meike
Noortje en Fiene
Noortje en Bregtje
Noortje en Carlijn![]()
Noortje en Chris
Noortje en Ben
Noortje en Stijn
Noortje en Gijs of Guus![]()
je kent Halle berry toch welquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:30 schreef becky27 het volgende:
[..]
haha, ze gaan later samen tennissen toch??
[..]
op het kdv een meisje met de naam Halle. Moest er even aan wennen.... verder zijn daar nog een Jet en een Flynn geboren. Ook niet helemaal mijn namen.
vadertje en moedertje in de pauze bedoel jequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:29 schreef amaranta het volgende:
[..]
Jawel. Maar toen was ze altijd in de poppenhoek aan het spelen.
Volgens het Meertens instituut is de naam niet gegeven in Nederland sinds 2006. Ik denk dus eigenlijk dat het arme schaap in het buitenland geboren is.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:11 schreef Twinkly het volgende:
![]()
![]()
Inderdaad! Hoe kan zou iets goedgekeurd worden!
dat was mn punt juistquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:22 schreef Pvoesss het volgende:
Nee dan moet het Nevaeh zijn..
Maar al je kijkt op sites als babyboom zie je ook neveah's omdat het heaven zou zijn![]()
de que maakt het wel afquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:28 schreef Fannetje het volgende:
Bij mijn zus op het plein woont een M i s s t i q u e
Heb 2 favorieten, maar sta nog wel open voor ingevingen. Maar we hebben nog even dus ik ga me er vooral niet druk over makenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:31 schreef wickie het volgende:
Octo, hoe is het jullie namenzoektocht?
Wij zijn zo blij met onze uiteindelijke keuze![]()
Kan niet wachten het te kunnen gaan gebruiken.
It wasn't me..al lijken die klanken natuurlijk best behoorlijk als je je niet luisterende kleuter wil corrigeren.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:11 schreef Twinkly het volgende:
![]()
![]()
Inderdaad! Hoe kan zou iets goedgekeurd worden!
Gisteren een jongetje in een winkel dat door zijn moeder Dien werd genoemd, echt zoals hoe je Fien uitspreekt. Ik gok dat hij Dean heette
en als ie aangereden wordt 'Gewond':')quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 09:45 schreef Vivi het volgende:
En als ie dood is heet ie dan "Wonderlijk" ?
En als die later van beroep arts wordenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:58 schreef Kleurdoos het volgende:
ik ken wel een paar kindjes die 'wonder' heten
ongelooflijk!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 20:57 schreef octopussy het volgende:
Hier op het KDV een kindje dat Perfect heet
Oh nee die i word zeker geen y. Dat vinden we allebei niet mooi. gaat idd om de loze h en eventueel de t.quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:14 schreef SacreCoeur het volgende:
ah loze letters, hmm een loze h hier of daar vind ik wel mooi.
vind een i die opeens een y wordt veel erger
In het umcg werkt echt een dokter Arts.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:09 schreef PM-girl het volgende:
Ik ken wel iemand met de achternaam Dokter. Dokter Dokter
Of iemand met de initialen D.A.R.M. Dokter D.A.R.M. Jansen!
Rumer Glennquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:39 schreef oh-oh het volgende:
Ja, Scout nog wat toch?
Rumour en Tallulah belle
Aaaaah zit ik hier te verkondigen dat ik Carlijn zo leuk vind, is 50 minuten geleden bij onze beste vrienden een Carlijn geboren! Die valt dus af.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:18 schreef Cantare het volgende:
Noortje en Meike
Noortje en Fiene
Noortje en Bregtje
Noortje en Carlijn
Noortje en Chris
Noortje en Ben
Noortje en Stijn
Noortje en Gijs
ik vond Lenie ipv Liene ook wel leuk eigenlijk... had alleen direct associaties met die zeehondenmevrouwquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:47 schreef mignonne het volgende:
Afgelopen week in de supermarkt, Leiny/Leinie. Ik weet niet of het een koosnaam was of de complete naam. Het klonk heel schattig in ieder geval maar dat kan ook komen doordat het kindje zo'n leuk ding was <3 (meisje dus)
wel grappig; ik noem mijn dochter ook vaak liefkozend Lientjequote:
Ik vind jullie beide namen top, de combi is ook geweldig. Orginele namen, lief, kort, mooie klank.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:53 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ik vond Lenie ipv Liene ook wel leuk eigenlijk... had alleen direct associaties met die zeehondenmevrouw![]()
Liene voelde wel meteen goed.
(en stond bij Evie ook al op het lijstje)
En het klinkt zoooo lief he? Zo'n hompie is ook echt een Lientje. Wij noemen haar bijna nooit bij haar volledige naam.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:57 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
wel grappig; ik noem mijn dochter ook vaak liefkozend Lientjeook al als buikbaby
Ik vind Leni heel lief.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:53 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ik vond Lenie ipv Liene ook wel leuk eigenlijk... had alleen direct associaties met die zeehondenmevrouw![]()
Liene voelde wel meteen goed.
(en stond bij Evie ook al op het lijstje)
Of strikjes, of merkjes, of tekstenquote:Op donderdag 1 september 2011 22:02 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zou het proberen te vermijden. Maar hey, ik heb ook moeite met de Kik-Kid-ster.
Maar Kid-Kid uitsluitend vanwege WO2-associaties!quote:Op donderdag 1 september 2011 22:18 schreef wickie het volgende:
[..]
Of strikjes, of merkjes, of teksten![]()
Ik zag net idd ergens een jasje met zo'n ster op de linkerborst.... ik denk dat ik die ook over zou slaan.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:52 schreef Claudia_x het volgende:
Niet de labeltjes, hoor, maar op sommige plekken zit zo'n logo op de borst. Mijn lief vindt dat ik me aanstel.
Jup, is de achternaam... Milio komt blijkbaar van Emilio, Dylan vind ik vreselijk 90210quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:47 schreef Rewimo het volgende:
Ik neem toch aan dat die laatste twee de achternaam zijnAnders is het wel een tikje over the top
Kleine snor? Bij vrouwen? J-A!quote:Op donderdag 1 september 2011 23:59 schreef Kleurdoos het volgende:
ohjoh
[ afbeelding ]
als deze jasjes en kleine snorretjes weer in de mode komen sla ik over, maar kik-kid enzo,neh, stelletje maffo's
Het is een meisje geworden met een korte naamquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:48 schreef Sjeen het volgende:
Even een heel ander onderwerp... Als je een lange achternaam zou hebben, met een voorzetsel erbij. Zou je dan voor een korte naam gaan of juist eentje met meerdere lettergrepen?
Mijn baas wordt binnenkort papa en ik ben heeeeel nieuwsgierig hoe een eventueel jongetje of meisje zou gaan hetenDenk dat ik zelf voor één of max. twee lettergrepen zou gaan.
Ja? Waarvoor vind jij die handig dan? Zodat je je merchandise kan personaliseren?quote:
Die 2de vind ik maar raar.quote:Op maandag 5 september 2011 14:45 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik kwam er ook nog 2 tegen
W iel (j)
Izab ela (aan elkaar dan he)
quote:Het minst leuke:
Veel mensen schrijfen mijn naam verkeert.
Izabela is de Poolse spelling. Wordt hetzelfde uitgesproken als Isabella.quote:Op maandag 5 september 2011 15:29 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Die 2de vind ik maar raar.
Als in Beela?
alle polen hebben allemaal de zelfde naam zo wat. zal vast wel een zu(zia(verkort) zijn.quote:Op maandag 5 september 2011 20:29 schreef Johannes_Klabanus het volgende:
[..]
Izabela is de Poolse spelling. Wordt hetzelfde uitgesproken als Isabella.
Nog nooit van gehoord.quote:Op woensdag 7 september 2011 11:13 schreef Yellowflower84 het volgende:
Ah, Jonathan is prachtig! Komt door Richard Bach en zijn Jonathan Livingston Seagull bij mij, lol. En Rem is toch een normale naam? Kijk naar Rem Koolhaas bijvoorbeeld.
Nou ja, ik zou het ook niet kiezen, maar het komt dus vaker voor, hoewel niet heel vaak denk ik.quote:Op woensdag 7 september 2011 12:51 schreef tennisster198 het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord.
Ik vind het ook niet echt een 'naam', zoals de 'gebruikelijke' namen dat wel zijn. Bij R e m denk ik aan een manier om tot stilstand te komen, niet aan een jongetje.
dat komt toch wel vaker voor?quote:Op woensdag 7 september 2011 09:44 schreef tennisster198 het volgende:
Gister gehoord:
R e m (jongensnaam)
Niet!quote:Op woensdag 14 september 2011 14:30 schreef milka82 het volgende:
Net de nieuwe mama aan het lezen.... Een gezin met Spijker (2),Splinter (5) en Schroefje (9 maanden)..... Wtf Schroefje?
quote:Op woensdag 14 september 2011 14:30 schreef milka82 het volgende:
Net de nieuwe mama aan het lezen.... Een gezin met Spijker (2),Splinter (5) en Schroefje (9 maanden)..... Wtf Schroefje?
quote:Op woensdag 14 september 2011 15:01 schreef trui het volgende:
wat zielig voor schroefje!![]()
moertje, boutje, plankie, stanley. ik zie nog zat mogelijkheden voor dit gezin.
OMFG!!! Veeg me opquote:Op woensdag 14 september 2011 14:30 schreef milka82 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hehheh ik hoop inderdaad niet dat ze ooit een meisje erbij krijgen..quote:Op woensdag 14 september 2011 16:33 schreef debuurvrouw het volgende:
Het is vast Schanulleke Roelofje, Roepnaam : Schroefje
Zouden ze ook voor Nippeltje gaan?!
Het kan ook Spyker zijn. Die kennen wij weer eenquote:Op woensdag 14 september 2011 16:22 schreef trui het volgende:
zouden 't geen gefingeerde namen zijn?Schroefje is in elk geval niet officieel als naam geregistreerd in 2010 volgens de svb-lijst. Spijker wel 1x in 2008.
Arm kindquote:Op zaterdag 17 september 2011 12:17 schreef Jelief het volgende:
tegengekomen in de lineaushof: geordy
-ja we willen hem wel jordy noemen maar dat staat zo gewoontjes dus dan maar geordy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |