Donequote:Op zondag 7 augustus 2011 17:44 schreef Poppedein het volgende:
TJ zou je Jelte in t rijtje willen zetten?
Een vriendin van mij die actief is op fok.quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:04 schreef Vicky het volgende:
van de Babyboom site..
J a y d r i a n
en zijn zusje
J a y d e n e y J e n a y a
Dat is voor google! ze weet anders zo wie ik benquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:33 schreef Vanyel het volgende:
Zijn dat echt een nul en een opstaande streep?
ZusjeS dan toch? Hoop ik.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:04 schreef Vicky het volgende:
van de Babyboom site..
J a y d r i a n
en zijn zusje
J a y d e n e y J e n a y a
Die hoop had ik ook, maar het zijn toch echt een jongen en een meisjequote:
Echt? Allemachtig...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:15 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Die hoop had ik ook, maar het zijn toch echt een jongen en een meisje![]()
Ehm....die valt al afquote:
Was dat maar waarquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:05 schreef James-Hetfield het volgende:
Wij (mijn vrouw en ik) hebben een beetje hulp nodig.
Is er ergens een website die alle letters door elkaar gooit en er Nederlandse jongensnamen van kan maken?
Bijna goedquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:17 schreef Kleurdoos het volgende:
waarom niet gewoon een andere roepnaam? en jan douwe als middle names
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:19 schreef Nirak het volgende:
Als je als doopnamen al Jan Egbert neemt, moet je die namen dan ook nog in een roepnaam gaan combineren? Mag t er niet gewoon bij passen!
Dat mag wel, maar het is zo moeilijk om een goed passende naam te vinden.quote:
Die vond ik wel in orde, maar mijn ega nietquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:34 schreef trui het volgende:
wat dacht je van gewoon Jan of Egbert? prima namen! Ik vind dat gehussel met letters een beetje niksig meestal.
Ive is superleukquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:49 schreef SacreCoeur het volgende:
Ja dat doe ik dan weer niet
Sim dan?
Ive is ook wel stoer eigenlijk, voor een jongen.
Manlief is nog niet 100% overtuigdquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:07 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Ive is superleuk
stelde ik hier ook voor maar vond ie niets.
Ik vond Elin & Ture ook zo leuk, maar nadat ie ja zei...zei hij toch maar nee
En onze naam..hoe makkelijk ie ook is.. ik zie m nooit voorbij komen![]()
gisteren bedacht ik nog een mooie 2e naam voor Vlinders jonkje, alleen die is inmiddels al voorzien
Een lange voornaam met een lange achternaam vind ik wel chique klinken. Desondanks hebben kortere namen mijn voorkeur. (Wij hebben een achternaam met 4 lettergrepen)quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:48 schreef Sjeen het volgende:
Even een heel ander onderwerp... Als je een lange achternaam zou hebben, met een voorzetsel erbij. Zou je dan voor een korte naam gaan of juist eentje met meerdere lettergrepen?
Mijn baas wordt binnenkort papa en ik ben heeeeel nieuwsgierig hoe een eventueel jongetje of meisje zou gaan hetenDenk dat ik zelf voor één of max. twee lettergrepen zou gaan.
ik zet mijn cente op Sjente (als Chantal maar dan Chente) Heel bijzonder.quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:17 schreef Brighteyes het volgende:
Kennisje van F heeft een meisje gekregen: C hente.
Gente? Sjente? Tsjente?![]()
Zusje van L orenzo, dus mijn verwachtingen waren niet heel hoog, maar C hente???
Jij wint! Of nou ja, ik geloof dat het zelfs Sjentie is.quote:Op zondag 21 augustus 2011 17:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik zet mijn cente op Sjente (als Chantal maar dan Chente) Heel bijzonder.
OMG what were they thinking...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jij wint! Of nou ja, ik geloof dat het zelfs Sjentie is.
pfff...ok..ik verlies, zij wintquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:43 schreef Kleurdoos het volgende:
Anouk, Marieke, jeroen, martijn, maarten, mark...zo kan een kind toch geen eigen identiteit ontwikkelen
Ligt wel dicht bij elkaar. En het is ook nog eens jouw broer. Lastigquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:38 schreef MrNiles het volgende:
lang geleden hadden we het er al eens over gehad dat als we ooit een meisje zouden krijgen
dat we d'r misschien wel Anouk zouden noemen. Nog steeds vinden we dat beide een superleuke naam..maar
mijn broer heeft, ondertussen al een meisje van 4, een dochter met de naam: Manou
en nu is de discussie...wel of geen Anouk voor ons
graag jullie mening, kan het wel of niet?
Ik zie het probleem niet eigenlijk... gewoon doen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 08:38 schreef MrNiles het volgende:
lang geleden hadden we het er al eens over gehad dat als we ooit een meisje zouden krijgen
dat we d'r misschien wel Anouk zouden noemen. Nog steeds vinden we dat beide een superleuke naam..maar
mijn broer heeft, ondertussen al een meisje van 4, een dochter met de naam: Manou
en nu is de discussie...wel of geen Anouk voor ons
graag jullie mening, kan het wel of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |