Dat weten we nog niet zeker hoor; ze willen misschien wel heul niet bij onsquote:
Hoe kunnen ze nu niet willen bij julliequote:Op zondag 7 augustus 2011 17:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat weten we nog niet zeker hoor; ze willen misschien wel heul niet bij ons
Oh, ik was ongeduldigquote:
Moet je maar eens bij ons in de tuin komen wandelenquote:Op zondag 7 augustus 2011 17:31 schreef Oognip het volgende:
Tijdens de wandeling zagen we allemaal oranje naaktslakkenIk wist niet dat die bestonden
[ afbeelding ]
Ow hahaquote:Op zondag 7 augustus 2011 17:34 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Moet je maar eens bij ons in de tuin komen wandelen
Of in het bos verderop, het barst er hier van.
Yepsquote:Op zondag 7 augustus 2011 17:37 schreef Oognip het volgende:
Yns, ben je wel eens in het savelsbos geweest?
Ja, volgens mij wel. Binnen 4u iig volgens mij.quote:
Nope beroertes volgens de scans en het ziekenhuis.quote:Op zondag 7 augustus 2011 17:25 schreef Oognip het volgende:
Dat is erg QHeeft 'ie 2x een beroerte gehad dan? Er was toch sprake van 2 tia's?
Jeetje wat heftig zeg... Maar het klinkt (tot nog toe) dat hij aardig geluk heeft gehad.quote:Op zondag 7 augustus 2011 17:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nope beroertes volgens de scans en het ziekenhuis.
1x aan tafel en 1x in de boot.
Jaquote:Op zondag 7 augustus 2011 17:43 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jeetje wat heftig zeg... Maar het klinkt (tot nog toe) dat hij aardig geluk heeft gehad.
Oh echt? Wat woon je dan prachtigquote:Op zondag 7 augustus 2011 17:57 schreef oh-oh het volgende:
toffe tekst Qwea, en pfffffff heftig hoor!
Ik woon praktisch in het Savelsbos trouwens, ik zie het vanuit mn raam
dat vind ik zo'n rotbeesten!~quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:01 schreef oh-oh het volgende:
Tis het bos op de heuvel waar ik altijd wandel, ik mijd het in de zomer, laatste keer was met pasen, tekenteken
teken
Teken zijn kut, maar die hebben wij gelukkig niet gezien en we hebben elkaar al helemaal onderzochtquote:Op zondag 7 augustus 2011 18:01 schreef oh-oh het volgende:
Tis het bos op de heuvel waar ik altijd wandel, ik mijd het in de zomer, laatste keer was met pasen, tekenteken
teken
Nee dat is dan inderdaad niksquote:Op zondag 7 augustus 2011 18:05 schreef oh-oh het volgende:
Nou tis echt een heel mooi bos, we lopen er graag , maar dan wel als de vorst er weer overheen geweest is. Want ik ben evenlang bezig met honden op teken checken als met wandelen als ik dr geweest ben, en dat is me de moeite niet
Bovendien heb ik in het veld meer overzicht op de meute
Oooh wat woon je mooiquote:Op zondag 7 augustus 2011 18:07 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja, je hebt toch wel es wandelfoto's van me gezien?
Das hier de straat uit, en het bos wat daar begint, dat is het savelsbos, dus daar loop ik bijna elke dag, ik ga er nu alleen niet in
Zuid Limburg is gewoonquote:Op zondag 7 augustus 2011 18:09 schreef Oognip het volgende:
[..]
Oooh wat woon je mooiIk vind sowieso bijna heel zuid limburg mooi.
Aah zijn dat de grasvelden! Wat leukquote:Op zondag 7 augustus 2011 18:15 schreef oh-oh het volgende:
Dit is hier de straat uit:
[ afbeelding ]
En dat bos in de verte ( nou ja verte, ik loop er dus als ik doorloop in een kwartier naartoe ) dat is het Savelbos al.
Waar waren jullie er in gegaan?
De eeuwige grasvelden waar we altijd gaan chillen, dat ligt ook aan het Savelsbos.
Nog niet geprobeerdquote:
Haha grappigquote:Op zondag 7 augustus 2011 19:35 schreef oh-oh het volgende:
We hebben echt vlakbij elkaar gewandeld vandaag dan Oognip
quote:Op zondag 7 augustus 2011 17:43 schreef Qwea het volgende:
Ik heb iig een semi grappig kaartje gestuurd
Heb erin gezet:
Toen we hoorden wat je was overkomen zijn we ons praktisch een beroerte geschrokken!
Heel veel beterschap en doe het rustig aan!
Groetjes uit Snorkelland,
Michael en Denise.
Druppel je daar de honden niet tegen of helpt dat niet?quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:01 schreef oh-oh het volgende:
teken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |