Dat weten we nog niet zeker hoor; ze willen misschien wel heul niet bij onsquote:
Hoe kunnen ze nu niet willen bij julliequote:Op zondag 7 augustus 2011 17:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat weten we nog niet zeker hoor; ze willen misschien wel heul niet bij ons
Oh, ik was ongeduldigquote:
Moet je maar eens bij ons in de tuin komen wandelenquote:Op zondag 7 augustus 2011 17:31 schreef Oognip het volgende:
Tijdens de wandeling zagen we allemaal oranje naaktslakkenIk wist niet dat die bestonden
[ afbeelding ]
Ow hahaquote:Op zondag 7 augustus 2011 17:34 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Moet je maar eens bij ons in de tuin komen wandelen
Of in het bos verderop, het barst er hier van.
Yepsquote:Op zondag 7 augustus 2011 17:37 schreef Oognip het volgende:
Yns, ben je wel eens in het savelsbos geweest?
Ja, volgens mij wel. Binnen 4u iig volgens mij.quote:
Nope beroertes volgens de scans en het ziekenhuis.quote:Op zondag 7 augustus 2011 17:25 schreef Oognip het volgende:
Dat is erg QHeeft 'ie 2x een beroerte gehad dan? Er was toch sprake van 2 tia's?
Jeetje wat heftig zeg... Maar het klinkt (tot nog toe) dat hij aardig geluk heeft gehad.quote:Op zondag 7 augustus 2011 17:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nope beroertes volgens de scans en het ziekenhuis.
1x aan tafel en 1x in de boot.
Jaquote:Op zondag 7 augustus 2011 17:43 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jeetje wat heftig zeg... Maar het klinkt (tot nog toe) dat hij aardig geluk heeft gehad.
Oh echt? Wat woon je dan prachtigquote:Op zondag 7 augustus 2011 17:57 schreef oh-oh het volgende:
toffe tekst Qwea, en pfffffff heftig hoor!
Ik woon praktisch in het Savelsbos trouwens, ik zie het vanuit mn raam
dat vind ik zo'n rotbeesten!~quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:01 schreef oh-oh het volgende:
Tis het bos op de heuvel waar ik altijd wandel, ik mijd het in de zomer, laatste keer was met pasen, tekenteken
teken
Teken zijn kut, maar die hebben wij gelukkig niet gezien en we hebben elkaar al helemaal onderzochtquote:Op zondag 7 augustus 2011 18:01 schreef oh-oh het volgende:
Tis het bos op de heuvel waar ik altijd wandel, ik mijd het in de zomer, laatste keer was met pasen, tekenteken
teken
Nee dat is dan inderdaad niksquote:Op zondag 7 augustus 2011 18:05 schreef oh-oh het volgende:
Nou tis echt een heel mooi bos, we lopen er graag , maar dan wel als de vorst er weer overheen geweest is. Want ik ben evenlang bezig met honden op teken checken als met wandelen als ik dr geweest ben, en dat is me de moeite niet
Bovendien heb ik in het veld meer overzicht op de meute
Oooh wat woon je mooiquote:Op zondag 7 augustus 2011 18:07 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja, je hebt toch wel es wandelfoto's van me gezien?
Das hier de straat uit, en het bos wat daar begint, dat is het savelsbos, dus daar loop ik bijna elke dag, ik ga er nu alleen niet in
Zuid Limburg is gewoonquote:Op zondag 7 augustus 2011 18:09 schreef Oognip het volgende:
[..]
Oooh wat woon je mooiIk vind sowieso bijna heel zuid limburg mooi.
Aah zijn dat de grasvelden! Wat leukquote:Op zondag 7 augustus 2011 18:15 schreef oh-oh het volgende:
Dit is hier de straat uit:
[ afbeelding ]
En dat bos in de verte ( nou ja verte, ik loop er dus als ik doorloop in een kwartier naartoe ) dat is het Savelbos al.
Waar waren jullie er in gegaan?
De eeuwige grasvelden waar we altijd gaan chillen, dat ligt ook aan het Savelsbos.
Nog niet geprobeerdquote:
Haha grappigquote:Op zondag 7 augustus 2011 19:35 schreef oh-oh het volgende:
We hebben echt vlakbij elkaar gewandeld vandaag dan Oognip
quote:Op zondag 7 augustus 2011 17:43 schreef Qwea het volgende:
Ik heb iig een semi grappig kaartje gestuurd
Heb erin gezet:
Toen we hoorden wat je was overkomen zijn we ons praktisch een beroerte geschrokken!
Heel veel beterschap en doe het rustig aan!
Groetjes uit Snorkelland,
Michael en Denise.
Druppel je daar de honden niet tegen of helpt dat niet?quote:Op zondag 7 augustus 2011 18:01 schreef oh-oh het volgende:
teken
HOI OH OHquote:Op zondag 7 augustus 2011 19:59 schreef oh-oh het volgende:
Er zijn wel van die hele dure druppeldingen die zouden helpen tegen teken, Karel druppel ik, de rest niet, voorkomen is beter dan genezen, ik hou helemaal niet van die chemische rotzooi op mn honden, en er zijn genoeg mooie plekjes waar we wandelen waar het niet wemelt van de teken!
Volgens mij niet. Hier een linkje naar een pdf-bestand met onze wandelroutequote:Op zondag 7 augustus 2011 20:10 schreef oh-oh het volgende:
Heb je bij dit huisje gewandeld Oognip?
[ afbeelding ]
Een duim is ook een vinger snoesjequote:
Kerstboompjes in augustus?quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:02 schreef tombolafan het volgende:
Oh, ik heb nog spinazie-aardappel-kerstboompjes
Bij gebrek aan chips
Jahaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Ik ook niet!quote:
quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:19 schreef Loveless85 het volgende:
Pas op dat ze niet over de datum zijn Tombo
aan mij? why?quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:25 schreef oh-oh het volgende:
[centraal] Honden met foto's #49
Ik moest aan Ynske denken bij het zien van die foto
Het was een maand over datum, wijfquote:
Dat speeltje ligt daar zo ongelukkigquote:
quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:31 schreef Tha_Erik het volgende:
ik kwam zojuist deze foto's tegen op internet
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:31 schreef Tha_Erik het volgende:
ik kwam zojuist deze foto's tegen op internet
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat klinkt echt héél goorquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:02 schreef tombolafan het volgende:
Oh, ik heb nog spinazie-aardappel-kerstboompjes
Bij gebrek aan chips
Dat is het schuurtje, wat je daar ziet, die foto is van helemaal beneden genomen , die groeve is daar ook ja.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:30 schreef Oognip het volgende:
Volgens mij is dat huisje niet 'De Beuk' oh-oh. Achter 'De Beuk' zou nog een schuurtje moeten staan en volgens mij was ons huisje ook wat groter.
Als je voorbij 'De Beuk' loopt kom je langs de kalksteengroeve, klopt dat ook als je langs dat huisje loopt?
Jaquote:
Net toegevoegdquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:33 schreef Greys het volgende:
![]()
Geniaal!
Erik, heb jij me nou al toegevoegd/goedgekeurd op Facebook?
En zo ja, mag ik onze foto van ons samen bij het NSF in mijn fotomapje aldaar zetten dan?Dan kan ik je taggen.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:25 schreef oh-oh het volgende:
[centraal] Honden met foto's #49
Ik moest aan Ynske denken bij het zien van die foto
Ik snap em nietquote:
Leuke sfeerimpressiequote:Op zondag 7 augustus 2011 21:32 schreef Ynske het volgende:
http://frontpage.fok.nl/s(...)stival-roermond.html
NOUHOUquote:
Het is heel heel lekkerquote:
Jaquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Nu wel![]()
Tenminste, als het om dat roze dingetje gaat
Nu je het zegt, dat is het schuurtje inderdaad! Haha grappigquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat is het schuurtje, wat je daar ziet, die foto is van helemaal beneden genomen , die groeve is daar ook ja.
zo heb ik er nog eentje van gisterquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
![]()
Ach ja, wanneer je je lekker staat uit te schudden maakt het ff niet uit hoe je er uit ziet.
De kerstboompjes zijn heul niet over datumquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik kan al misselijk worden van de wetenschap dat iets overdatum is
De Beuk zelf ligt er naast achter de bomen, wij picknicken daar vaak, met mooi uitzichtquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:40 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nu je het zegt, dat is het schuurtje inderdaad! Haha grappig
Of bijna....quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:41 schreef Ingetje79 het volgende:
quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
zo heb ik er nog eentje van gister
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Ja, dan gaat het hier richting den containertquote:
quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Gewoon even aan ruiken. Als mijn neus het niet vertrouwd, dan doe ik dat ook niet.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:41 schreef Ingetje79 het volgende:
dat ligt er echt aan wat t is, soeppoeder, niet dat dat hier over datum komt, kan best nogquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, dan gaat het hier richting den containert
Precies. Of als het opeens gaat lijken op een camouflagepakquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gewoon even aan ruiken. Als mijn neus het niet vertrouwd, dan doe ik dat ook niet.
Of zelf al naar de vuilbak kruipt.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Precies. Of als het opeens gaat lijken op een camouflagepak
Die datum is toch ook tot wanneer het bedrijf garandeert dat het nog oké is? Dan kan het best zijn dat het na die datum nog goed is, maar als dat dan niet het geval is, of je ziek wordt, dan kan je het bedrijf niet meer aanklagenquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]Nou schijnt walging ook echt tussen de oren te zitten. Het is zelfs zo dat het een uitgestelde emotie is. Je kunt vandaag iets smerigs eten of zien en er nog maanden nadien last van hebben, of zelfs die walging je hele leven voelen.
Maar neem nou bijvoorbeeld rijst. Er staat een datum op de rijst. Moet van de overheid. Da's jammer, want het is best wel gelul. Doorgaans is de rijst op zijn best ongeveer 3 jaar na de datum. Daarna is ie nog steeds goed, maar verliest ie zijn smaak.
Dus veel van dat datum gedoe (behalve dus bij vlees, vis en zuivel en echt houdbare spullen) is aangepraat.
Een aaibaar lammetje is anders heerlijk.quote:
Maar toch niet met huid en haarquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Een aaibaar lammetje is anders heerlijk.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:53 schreef tombolafan het volgende:
Ik geef over de datum dingen altijd aan mn gasten, als die het niet lusten dan laat ik het zelf ook liggen
Wat een geweldige plek om te picknickenquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
De Beuk zelf ligt er naast achter de bomen, wij picknicken daar vaak, met mooi uitzicht
Huid en haar ff wegstrippen en het is heerlijk!quote:
quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:53 schreef tombolafan het volgende:
Ik geef over de datum dingen altijd aan mn gasten, als die het niet lusten dan laat ik het zelf ook liggen
Ik begin die champignonnensoep nu toch een beetje in twijfel te trekkenquote:
Wie zegt dat het als champignonsoep begonnen is.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik begin die champignonnensoep nu toch een beetje in twijfel te trekken
Ik ook niet....ik doe regelmatig een rondje koelkast/voorraadladen met een plastic zakje en wat op of overdatum is, doe ik weg.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:58 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik eet eigenlijk nooit iets wat over de datum is.. ook al zullen veel dingen nog best te vreten zijn.
maar ook dingen als pasta in de verpakking, en kruiden?quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ook niet....ik doe regelmatig een rondje koelkast/voorraadladen met een plastic zakje en wat op of overdatum is, doe ik weg.
Vast iets wat maaaaaaaanden in de koelkast heeft gelegen totdat het grijs uitsloeg...beetje peper en zout en tadaaaaquote:Op zondag 7 augustus 2011 21:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wie zegt dat het als champignonsoep begonnen is.
Ooit was het een helder soepjequote:Op zondag 7 augustus 2011 21:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wie zegt dat het als champignonsoep begonnen is.
Kruiden wel, pasta haalt het hier niet om overdatum te gaan.quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
maar ook dingen als pasta in de verpakking, en kruiden?
Heb jij ook zo'n borrelend buikje nu?quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ooit was het een helder soepje
De paddenstoelen groeiden er vanzelf in.
EN IK HEB HET OOK GEGETEN!
Nog mooie visioenen gehad daarna?quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:00 schreef Greys het volgende:
Ooit was het een helder soepje
De paddenstoelen groeiden er vanzelf in.
EN IK HEB HET OOK GEGETEN!
quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
maar ook dingen als pasta in de verpakking, en kruiden?
quote:
Euhm...ik betaal het zelf, werk er zelf voor enzo.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:02 schreef Ynske het volgende:
[..]sorry maar daar valt me de bek gewoon open van
misschien moraalridderig maareh, wat denk je van al die mensen die geen eten hebben
en jij mikt zaken die nog gewoon te nuttigen zijn weg
quote:Op zondag 7 augustus 2011 21:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik begin die champignonnensoep nu toch een beetje in twijfel te trekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |