quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:41 schreef Creeg het volgende:
Ik zoek een filmpje die ik gister in de trein op een televisiescherm zag. Ik vond het echt leuk in elkaar gezet. Je ziet een man die een oude TV op de grond legt bij oud vuil, en ineens gaat die TV aan en zie je een bom erop die afgaat, beeldscherm klapt en daaruit komen allemaal nja blokjes weet niet hoe je het anders noemt. En die blokjes vormen dan ineens allemaal spelletjes die die stad verprutsen dus: een soort monster gemaakt van blokjes doet van die straaltjes naar beneden en dat gaat op een taxi. Die taxi vergaat in blokjes en dondert dan ineens helemaal uit blokjes in elkaar. Je ziet ook dat een pacman poppetje door de metro gaat van New York. En daar alle stations opeet zeg maar. De ingang van metrostation buiten zie je dan ook vergaan in blokjes. Dan kwamen er van die tetris blokken op een appartement en dat was dan vol zeg maar, en dat vergaat en een deel van dat gebouw stort dan naar beneden op het andere deel wat beneden stond. In het begin zie je ook Pihels staan. Weet iemand toevallig over welk filmpje ik het heb?
Help, ik zoek... #314quote:Op donderdag 11 augustus 2011 10:16 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
Ok, alhoewel ik dat nergens kan vinden... Welke was het?
Geen dank.quote:
Bedankt! Hoezo niet? Is dit topic alleen voor muziek dan?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:50 schreef donroyco het volgende:
[..]
(Ondanks dat dit het topic er niet voor is)
Het staat in MUZ, wat denk je zelfquote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:58 schreef Creeg het volgende:
[..]
Bedankt! Hoezo niet? Is dit topic alleen voor muziek dan?
Oh fack iddquote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:59 schreef BrandX het volgende:
[..]
Het staat in MUZ, wat denk je zelf
in FTR is er net zo'n topic als dit maar dan voor allerhande filmpjes, films enz
Dat was een andere toch? Of word ik nu gek?quote:
Wat BX zegt.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:58 schreef Creeg het volgende:
[..]
Bedankt! Hoezo niet? Is dit topic alleen voor muziek dan?
Big Bad Wolf dubstep noemenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:33 schreef joeftw het volgende:
ik zoek een nummer: house/elektro/dubstep achtig? de beat is in ieder geval gemaakt met een wolven(honden) jank sample. :p hoor hem vooral 'snachts op 3FM...
... en thanksquote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:57 schreef joeftw het volgende:
ja gast weet ik veel.. 't belangrijkste is dat ik hem heb toch. vandaar de slashes /
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:50 schreef bartje01 het volgende:
Hey, ik zoek een nummer maar ik weet alleen de video clip.Zo‘n gast word wakker in een gras veld en dan spuugt die gras uit. Hij heeft een net pak aan en dan zie je hem feesten in een flashback. hij had een bruiloft. ofzo.
Ja dankje. Nu zoek ik ook een nummer die er op lijkt. Hij is best nieuw geloof ik.quote:
Geen dank, en ik denk dat je deze zoekt:quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:04 schreef bartje01 het volgende:
[..]
Ja dankje. Nu zoek ik ook een nummer die er op lijkt. Hij is best nieuw geloof ik.
Yay dankje. Dat is hem.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:05 schreef donroyco het volgende:
[..]
Geen dank, en ik denk dat je deze zoekt:
Geen dank, nogmaals.quote:
Dit blijft zo'n heerlijke festivalplaat hθquote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:45 schreef Trollscience het volgende:
Ik zoek het liedje dat op het begin van dit filmpje; en iedere andere DeathNote episode, gespeeld wordt:
Alvast bedankt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |