quote:Op maandag 8 augustus 2011 02:02 schreef stijn_ het volgende:
Best bekend nummer maar kan er niet op komen:
In dit filmpje, begint op 18.05
linkje
Nee die is wel redelijk bekend maar in dat nummer had ze een nog hogere stem.quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:49 schreef einschtein het volgende:
[..]
Is het toevallig; Bingo Players - Cry (Just a little)?
Kwam daarna 'oooh boy, not gonna let you down ohohoooh'?quote:Op zondag 7 augustus 2011 22:30 schreef hatsjoe91 het volgende:
Ik zoek een house/dance nummer die ik in Kroatië heb gehoord maar die vast ook wel hier bekend is. Heb m daar een paar keer gehoord dus neem aan dat die redelijk nieuw is / van dit jaar.
Probleem is dat die stem in het liedje redelijk hoog was dus ik de tekst niet echt goed kon verstaan.
Is een hoge vrouwen stem en enige wat ik er van kan maken (zonder zekerheid):
Oooh boy, not gonna give you up ohohoooh
Zoek maar niet op de tekst want ben daar dus eigenlijk niet zeker over, was een catchy nummer maar kan m nergens in de huidige hitlijsten vinden. Iemand een idee?
quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:42 schreef Merino96 het volgende:
Ik ben op zoek naar het nummer helemaal aan het eind(bij de credits) van Sjon en Hans 4.
Ik heb Shazam even laten luisteren en die meldt: Arrival Of The Birds door The Cinematic Orchestra & The London Metropolitan Orchestraquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:22 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wie kan mij vertellen welke muziek onder dit filmpje hangt?
http://www.zie.nl/video/o(...)-minuut/m1ezsdgflo80
Volgens http://www.muziekinderecl(...)reclame_muziek.phpis het van Dorine Dorado en is het speciaal voor de commercial gemaakt.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:57 schreef Perquisite het volgende:
Een moeilijke...
En het is niet die in de reactie onder het filmpje staat!
In dat geval weet je zeker dat het dus niet origineel van Guetta isquote:Op maandag 8 augustus 2011 22:15 schreef Cylvia het volgende:
Het eind doet me ook wel een beetje denken aan 'memories' van David Guetta en kid Cudi
Superbedankt!!!!!!quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:31 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik heb Shazam even laten luisteren en die meldt: Arrival Of The Birds door The Cinematic Orchestra & The London Metropolitan Orchestra
Deze nog niet beantwoord? Ik weet precies welke je bedoelt maar ik weet de artist zo ook niet. Is toch een erg bekend nummer...quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:35 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik zoek een dance-achtig nummer dat 5 tot 10 jaar geleden een hitje was op de muziekzenders. Het refrein ging van 'in the beginninnnnnnng (en dan wat niet te verstane woorden)' tweemaal, en daarna van die oehoehoehoehoehoehoe-kreten, alles gezongen door een vrouw.
Doe het dan eens neuriën via vocaroo.com.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:51 schreef ranja het volgende:
[..]
Deze nog niet beantwoord? Ik weet precies welke je bedoelt maar ik weet de artist zo ook niet. Is toch een erg bekend nummer...
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:29 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Ik zoek een liedje met animal in de titel of als artiest.
Onehitwonder.
Ik gok dat ie tussen 1995 ern 2011 is verschenen, beetje poppy.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:29 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Ik zoek een liedje met animal in de titel of als artiest.
Onehitwonder.
Ik gok dat ie tussen 1995 ern 2011 is verschenen, beetje poppy.
Ik weet al aan welke ik dacht. Zat met de naam Roger Sanchez in m'n hoofd maar het was Roger Goode.quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:35 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik zoek een dance-achtig nummer dat 5 tot 10 jaar geleden een hitje was op de muziekzenders. Het refrein ging van 'in the beginninnnnnnng (en dan wat niet te verstane woorden)' tweemaal, en daarna van die oehoehoehoehoehoehoe-kreten, alles gezongen door een vrouw.
In de clip zie je een vrouw die danst met op de achtergrond steden en gebieden, zoals een kruispunt in de nacht versneld afgespeeld. Doet een beetje denken aan Madonna - Ray of light: http://www.dailymotion.co(...)a-ray-of-light_music
Ik dacht dus dat de titel 'in the beginning' was, maar daar kan ik niks op vinden.
Anybody?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |