Zelfde voor jou. Was dit een mixplaat?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:08 schreef Arcee het volgende:
Nummer van een half jaar geleden, of zo. Opera/klassiek-achtig (Italiaans) gezongen met paars/roze videoclip met blonde vrouw. Beetje parodie-achtig. Giel Beelen was er volgens mij wel fan van.
Wat bedoel jij met een mixplaat?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:28 schreef Skippy_ball het volgende:
Zelfde voor jou. Was dit een mixplaat?
Verdere info?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:58 schreef Bartholomaeus het volgende:
Ik heb het deuntje even snel gefloten, opgenomen en geupload op YouTube.
Kwam uit een reclame. Hoorde het in het reclameblok na de film Shawhank Redemption. Vrolijk, door een vrouw gezongen.quote:
Ik weet welk liedje je bedoelt, het is in een andere taal/misschien wel niet bestaande taal gezongen, het heeft iets zuid-amerikaans/caribbean achtigs ofzo... Heel vrolijk... Was het geen automerk-reclame?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:58 schreef Bartholomaeus het volgende:
Ik heb het deuntje even snel gefloten, opgenomen en geupload op YouTube.
Adya & Geisha - Cherubino's aria?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:08 schreef Arcee het volgende:
Nummer van een half jaar geleden, of zo. Opera/klassiek-achtig (Italiaans) gezongen met paars/roze videoclip met blonde vrouw. Beetje parodie-achtig. Giel Beelen was er volgens mij wel fan van.
Ik heb 'm al:quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:08 schreef Arcee het volgende:
Ja, had dat eerder gezegd. Net m'n hele YouTube-history door zitten spitten en 'm net ook zelf gevonden.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:24 schreef Gambolputty het volgende:
Adya & Geisha - Cherubino's aria?
Automerk dat zou ik niet weten. Maar de bschrijving klopt wel helemaal! We hebben het over hetzelfde liedje.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:04 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
Ik weet welk liedje je bedoelt, het is in een andere taal/misschien wel niet bestaande taal gezongen, het heeft iets zuid-amerikaans/caribbean achtigs ofzo... Heel vrolijk... Was het geen automerk-reclame?
Lijkt er wel op, zal 'm morgen eens goed beluisteren. Bedankt!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:20 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Denk dat je deze bedoeld:
Hij begint trouwens met: "You've got just a pretty smile"
Maar ga ervan uit dat dit hem is
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:02 schreef SpetterpoeperTje het volgende:
Iemand enig idee hoe dit nummerTje heet?
http://k003.kiwi6.com/hotlink/63ape81xik/memo.m4a
Muchas gracias!
Graag gedaan. Was een makkelijkequote:Op zaterdag 20 augustus 2011 17:21 schreef SpetterpoeperTje het volgende:
Thanks gaat snel hier hehe.
Sorry voor de late reactie, bedankt voor je antwoordquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |