Jij wilt dat we hier allenig over voetbal gaan praten?quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja maar voegt niks toe in dit topic dus achterwege laten.
Nooit geweten dat sfeermakers een synoniem is van hooligansquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:38 schreef Swomp het volgende:
De graafschap heeft wat nieuwe hooligans/sfeermakers ingehuurd?
Wie niet?quote:
Die hebben ze daar altijd, leuk clubje wel.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:38 schreef Swomp het volgende:
De graafschap heeft wat nieuwe hooligans/sfeermakers ingehuurd?
quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jij wilt dat we hier allenig over voetbal gaan praten?
Saaie boel wordt het hier dan.²
idd. zit wel veel fanatiek volk achter het goal daarquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die hebben ze daar altijd, leuk clubje wel.
Deze spanjaard spreekt het uit al poejponquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:39 schreef Morendo het volgende:
Spreek je het uit als Poe-pon of Poep-on?
twitter:Meub69 twitterde op zondag 07-08-2011 om 14:27:26#azpsv PSV overweegt grond onder Fred Rutten te verkopen reageer retweet
wat gebeurde er?quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:42 schreef Caland het volgende:
Tjezus, dat is bijna rood en Blom geeft niet eens geel
Idd, dat houdt nl in dat De Graafschap wintquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:44 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
1-0 in de 90e is genoeg joh toch?
Nee?quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Deed jij gisteren niet 5-0 voor PSV voorspellen?
Kom aaaaaaanquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL
quote:
De 2-0 is onderwegquote:
Krijg je er vanquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Alle aasgieren komen nu naar dit topique!
Zoals een uur geleden?quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Alle aasgieren komen nu naar dit topique!
PSV was slecht en Ajax is nu slecht dus je mag van mij terecht lachenquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Weer? ik heb niemand zien weggaan?
Ajax begint altijd slap tegen dit soort tegenstanders..quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het mooiste is nog, het is nog terecht ook. De Graafschap speelt daadwerkelijk beter
Hursut?quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:48 schreef Caland het volgende:
Room geblesseerd eraf, één of andere Meric komt erin.
Zie PSV wel volgende week winnen. Vooral thuis. Anders zou ik er niet eens heen gaanquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
PSV was slecht en Ajax is nu slecht dus je mag van mij terecht lachen
Zet anders je computer uit. Voor een uurtje of 2.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zet de TV even uit. dat helpt vaak
Slap, misschien. Maar zo slecht?quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:49 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Ajax begint altijd slap tegen dit soort tegenstanders..
Goed idee. Lekker nu mn wc opslot doen en ik ben blijquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Zet anders je computer uit. Voor een uurtje of 2.
Het hielp wel bij Firefox, Ajax werd meteen kampioen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zet de TV even uit. dat helpt vaak
PSV heeft ook verloren héquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:49 schreef Doublepain het volgende:
hahahahahahahahahahahaha
Zo geniaal!![]()
Ajax
Hij werd support af.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het hielp wel bij Firefox, Ajax werd meteen kampioen.![]()
Eerste wedstrijd van seizoen vaak wel jaquote:
It's a disasterquote:
Jullie speelden bijna gelijk tegen Armoeburgquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Van AZ kan je verliezen, maar De Graafschapp.![]()
Goh, tegen Excelsiorquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Idd, de Feyenoord fan is de lachende derde op dit moment![]()
![]()
Andersom geldt dat toch ook?quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:51 schreef Einthovuh het volgende:
Stel Ajax verliest. Hadden we vandaag dus al 3 punten uit kunnen lopen op Ajax. Zonde
Utreg ookquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:51 schreef Einthovuh het volgende:
Stel Ajax verliest. Hadden we vandaag dus al 3 punten uit kunnen lopen op Ajax. Zonde
Wat Feyenoord dan dus ook doetquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:51 schreef Einthovuh het volgende:
Alleen onze tegenstander is een niveau hoger... Hun krijgen die nog...quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:51 schreef Einthovuh het volgende:
haha, hier ookquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:52 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Whehe ik zet m net op EL 1 gelijk doelpunt
quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zei het, Ik doe mn tv uit en alles gebeurt. Ik doe 'm nog een keer uit
Neequote:Op zondag 7 augustus 2011 14:53 schreef Morendo het volgende:
Doet Sulejmani eigenlijk aan de Ramdan?
5 sec geleden iddquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:53 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Alle streamkijkers zien nu het doelpunt
GOL GOL GOL!quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:53 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Alle streamkijkers zien nu het doelpunt
OKquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:54 schreef RvLaak het volgende:
hey zeg, kunnen jullie niet een minuutje wachten met het brengen van de goals? Heeft mijn stream ook kans om bij te komen
Koop eredivisie livequote:Op zondag 7 augustus 2011 14:54 schreef RvLaak het volgende:
hey zeg, kunnen jullie niet een minuutje wachten met het brengen van de goals? Heeft mijn stream ook kans om bij te komen
Ach die spaanse versta ik toch nietquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:55 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Die verhalen ook altijd van die commentator. Boeit toch niemand man!
Het is dan ook een oud opaatjequote:Op zondag 7 augustus 2011 14:55 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Die verhalen ook altijd van die commentator. Boeit toch niemand man!
heb je het via de rattenkrant gedaan?quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, duurt alleen een week (of 2) voor dat het geactiveerd is...
Wel mooi inderdaad. Kleine clubjes beetje hoop geven. Maar dan gewoon genadeloos toeslaan!quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:55 schreef Piebe het volgende:
Blijkt maar weer dat De Boer het goed neer kan zetten.
Bij Utreg straks ookquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:56 schreef Jojoortje het volgende:
Wedstrijd van de blunderende keepers.
Scheelt me wel 25 euroquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
heb je het via de rattenkrant gedaan?
Je hebt nog een tweede helft he?quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
0-6 of 1-7 gaat het niet worden vrienden...
Nee 1-3 zoals ik al eerder vermeld hebquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
0-6 of 1-7 gaat het niet worden vrienden...
1 dag.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Scheelt me wel 25 euroBlijf een Nederlander
Daarbij schijnt het ook een tijdje te duren als je het via je provider doet...
Ach,quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Scheelt me wel 25 euroBlijf een Nederlander
Daarbij schijnt het ook een tijdje te duren als je het via je provider doet...
Echt waar? Alleen tikt de Graafschap Ajax nu helemaal dol...quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je hebt nog een tweede helft he?
Ik zou al voor 1-1 tekenen.quote:
Kattenbakquote:Op zondag 7 augustus 2011 14:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ach,
als je de krant daarna heb weggegooid is alles goed.
Graafschap speelt nu al op 120%, tenzij ze training hebben gehad van verbeek, denk ik dat ze de tweede helft gebroken zijn.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Echt waar? Alleen tikt de Graafschap Ajax nu helemaal dol...
Zijn er serieus nog providers die niet in het weekend werken ja?quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Moet je provider wel in het weekend werekklote Scarlet
Yep & ik heb diequote:Op zondag 7 augustus 2011 14:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn er serieus nog providers die niet in het weekend werken ja?
Weten ze daar in de Achterhoek überhaupt wat een hooligan is dan?quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:00 schreef Swomp het volgende:
Respect voor die ajacied tussen het publiek van de graafschap
Welke van de honderden?quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:00 schreef Swomp het volgende:
Respect voor die ajacied tussen het publiek van de graafschap
Iemand met een hooivork?quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Weten ze daar in de Achterhoek überhaupt wat een hooligan is dan?
Nee Utrecht dan, die hebben het beetje kwaliteit dat ze hadden verkocht. LOL jullie worden 16de.quote:
quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:01 schreef change1000 het volgende:
[..]
Nee Utrecht dan, die hebben het beetje kwaliteit dat ze hadden verkocht. LOL jullie worden 16de.
VVVquote:Op zondag 7 augustus 2011 15:03 schreef Paul het volgende:
Ik heb nu al zin in Utrecht-Ajax
Ajax eraan
Zonder enige twijfel de grootste randdebiel op de Nederlandse velden.quote:
Omdat hij het ook niet kan?quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:04 schreef Ferdii het volgende:
kneus de jong
Waarom janssen niet laten nemen?
quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:04 schreef Ferdii het volgende:
kneus de jong
Waarom janssen niet laten nemen?
Want die had ook gemist.quote:
Omdat die er in de voorbereiding een paar mistequote:
EENS!quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:05 schreef BansheeBoy het volgende:
De Jong, daar win je de oorlog niet mee.²
dat dusquote:Op zondag 7 augustus 2011 15:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Na 2 minuten nog 1-2 gaan roepenWat wil je ermee bereiken?
Ach gossiequote:
Neehoorquote:Op zondag 7 augustus 2011 15:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jou Twente gaat straks onderuit door Alex Schalk
Duurder dan 18 seizoenskaarten? Lijkt me sterk...quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:06 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ach gossie. EL bij ziggo is nog bijna duurder dan een seizoenskaart. Dat is gewoon debiel.
Tuurlijk. maar om nou 2 minuten later nog GOAL te roepen..quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:07 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het roepen heeft idd weinig nut... Maar goed, ook wij mogen meepraten... Neem ik aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |