Gewoon in elk geval nu niet meer doen en dan komt het goed! Haal maar wat games uit de budgetbakken. Of meld je aan bij die huurservice! Alhoewel ze daar ook niet blij mee zijn maar goed daar kunnen ze niets tegen doen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 23:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wat ik moet geloven
Alsof dat helpt. Het kan nu niet eens meer.quote:Op zondag 21 augustus 2011 09:29 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Gewoon in elk geval nu niet meer doen en dan komt het goed! Haal maar wat games uit de budgetbakken. Of meld je aan bij die huurservice! Alhoewel ze daar ook niet blij mee zijn maar goed daar kunnen ze niets tegen doen.
Welke spellen heb je eigenlijk zo gespeeld?quote:Op zondag 21 augustus 2011 09:51 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Alsof dat helpt. Het kan nu niet eens meer.
Black Ops en South park volgens mijquote:Op zondag 21 augustus 2011 09:54 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Welke spellen heb je eigenlijk zo gespeeld?
Dudequote:Op zondag 21 augustus 2011 09:56 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Black Ops en South park volgens mij
Ja inderdaad. Vind het wel wat jammer dat ze niet eerst waarschuwen, of lagere straffen opleggen. Maar goed, eigen schuld.quote:
Ik zou echt niet zo snel opgeven. Microsoft bellen?quote:Op zondag 21 augustus 2011 10:15 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Vind het wel wat jammer dat ze niet eerst waarschuwen, of lagere straffen opleggen. Maar goed, eigen schuld.
Ik haal sowieso games uit de 'budgetbakken'. Zavvi.nl, bee.com, amazon.de en play.com ftwquote:Op zondag 21 augustus 2011 09:29 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Gewoon in elk geval nu niet meer doen en dan komt het goed! Haal maar wat games uit de budgetbakken. Of meld je aan bij die huurservice! Alhoewel ze daar ook niet blij mee zijn maar goed daar kunnen ze niets tegen doen.
Ja zou ik zeker doenquote:Op zondag 21 augustus 2011 17:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik zou echt niet zo snel opgeven. Microsoft bellen?
Dat zou ik vooral doen ja. Lees maar even wat topics, dan zie je wel waarom dat geen nut heeft.quote:Op zondag 21 augustus 2011 17:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
En dan? Ja ik heb een exploit gebruikt waarmee ik illegale games kon spelen sorry! Mag ik nu een unban?...quote:Op zondag 21 augustus 2011 17:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
En dan dit pareltje : http://forums.xbox.com/xbox_forums/xbox_support/f/41/t/59694.aspxquote:Op zondag 21 augustus 2011 17:38 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat zou ik vooral doen ja. Lees maar even wat topics, dan zie je wel waarom dat geen nut heeft.
Zitten wel paar grappige tussen jaquote:Op zondag 21 augustus 2011 19:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En dan dit pareltje : http://forums.xbox.com/xbox_forums/xbox_support/f/41/t/59694.aspx
Het is dan ook algemeen bekend dat 80% die die spellen spelen valsspelenquote:Op maandag 22 augustus 2011 06:05 schreef DJ_ het volgende:
als ik die posts zo lees wordt het merendeel gebanned door dat ze Cod exploiten
quote:
DUKE STRUUK!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:32 schreef badboynova het volgende:
[..]
![]()
Ben bijna klaar met fear 2, daarna ga ik verder met de DUKE.
speciaal voor AQ en SpankmasterCquote:Jurassic Park: The Game is vanaf 15 november verkrijgbaar voor PC en Xbox 360. De PlayStation 3-versie verschijnt een dag later. Dat zijn althans de releasedata waar ontwikkelaar Telltale Games op mikt, zo vertelt het tegenover IGN.
Foto: Gamer.nl
Jurassic Park: The Game verschijnt voor Xbox 360 als retailbundel met met daarin alle episodes van het spel.
Op de PC zullen deze episodes vanaf 15 november gelijktijdig beschikbaar gesteld worden, een dag later ook op de PlayStation Store. Verder is er nog een iPad-versie in de maak, maar deze heeft nog geen concrete releasedatum.
Wel is al vastgesteld dat het spel ook op iPad in losse delen uit wordt gebracht.
Niet alleen voor Tequila, ik heb er ook zin in! (al ga ik het wel op de PC spelen, maar boeiend!)quote:
Ze zouden een manier moeten vinden om mensen met modded controllers te detecteren en te bannenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:08 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Het is dan ook algemeen bekend dat 80% die die spellen spelen valsspelen
Doen ze ookquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ze zouden een manier moeten vinden om mensen met modded controllers te detecteren en te bannen
had! want hij doet het weer, nja je moet de pech hebben dat er iemand van xbox live in de zelfde game zitquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Stoma heeft alleen op zijn oude account een ban
Bedoel je turbo controllers of iets anders?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ze zouden een manier moeten vinden om mensen met modded controllers te detecteren en te bannen
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
speciaal voor AQ en SpankmasterC
Ik bedoel rapid fire bijvoorbeeld. Dus ja een turbocontrollerquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:43 schreef msnk het volgende:
[..]
Bedoel je turbo controllers of iets anders?
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
speciaal voor AQ en SpankmasterC
Dan niet eikelquote:
Bedankt voor de tip Nick!quote:
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 21:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip Nick!![]()
Jij kunt er ook niets aan doen dat TT de boel niet heel tof maakt
Ricko wat was jouw reactie op al die negatieve reacties op die gezichten van Skyrim?quote:
Heb je misschien een link, kan het zelf niet vinden namelijk.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:07 schreef PBateman1978 het volgende:
Bij bartsmit.com een Guitar Hero superbundel gehaald voor 70 euro, was nooit zo van die games, maar na een sessie bij vrienden thuis moesten mijn vriendin en ik ook zo'n set in huis hebben.
Stiekem toch wel erg tof.
http://tweakers.net/nieuw(...)tegenwerking-ea.htmlquote:Racegame Forza Motorsport 4 zal geen Porsches bevatten. Ontwikkelstudio Turn 10 heeft bekendgemaakt dat Electronic Arts, dat exclusieve rechten bezit om Porsches in games te stoppen, niet toestaat dat de studio de auto's verwerkt in Forza 4.
Ook geen RUF?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:58 schreef DJ_ het volgende:
wat lame
[..]
http://tweakers.net/nieuw(...)tegenwerking-ea.html
Erg gayquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:58 schreef DJ_ het volgende:
wat lame
[..]
Wel RUF gelukkig!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ook geen RUF?
Dat was toen in GT ook altijd
Porschequote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:58 schreef DJ_ het volgende:
wat lame
[..]
corvette ??????quote:
Inmiddels uitverkocht geloof ik, zie alleen nog de Wii-versie staan.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:42 schreef badboynova het volgende:
[..]
Heb je misschien een link, kan het zelf niet vinden namelijk.
Gaat tof worden idd!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:54 schreef MacorgaZ het volgende:
Net even Gears of War 3 gespeeld. Vet spel.
Graphics zijn geweldig, Beast-mode is ook vet, en campaign lijkt me ook wel leuk te worden.
Kan niet wachten tot 20 september
Als je een flag hebt, krijg je sowieso een ban.quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:42 schreef robin007bond het volgende:
Ik zit niet meer zo veel op mijn Xbox, omdat ik dus bang ben voor die ban. Nu heb ik killzone 2 uitgespeeld en het kriebelt heel erg om wat potjes Halo te doen.
Dinsdag had ik nog gespeeld. Geen ban, maar wie weet doen ze dat later pas.
Het ding is gewoon te oud alweer we kennen het nu wel. Alleen een nieuwe Xbox kan weer leven brengen!quote:Op zondag 28 augustus 2011 08:30 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
... tja, dat krijg je als MS de focus zo legt bij een waardeloze gimmick zonder toffe games.
Dit dus:quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:42 schreef robin007bond het volgende:
Ik zit niet meer zo veel op mijn Xbox, omdat ik dus bang ben voor die ban. Nu heb ik killzone 2 uitgespeeld en het kriebelt heel erg om wat potjes Halo te doen.
Het maakt niet uit of je nu 2 maanden of 2 jaar niet meer online gaat, als je geflagged bent krijg je de ban gewoon zodra je online komt. Dus jammer maar helaas!quote:Op zondag 28 augustus 2011 09:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Als je een flag hebt, krijg je sowieso een ban.
Klopt ja die Horde mode lijkt me super tof!quote:Op zondag 28 augustus 2011 16:10 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Dit dus:
[..]
Het maakt niet uit of je nu 2 maanden of 2 jaar niet meer online gaat, als je geflagged bent krijg je de ban gewoon zodra je online komt. Dus jammer maar helaas!
Die Horde 2.0-mode in Gears of War 3 is trouwens best vet, ik heb het even gespeeld gisteren omdat ik niet wist dat die vernieuwd was (probeerde alles beetje te vermijden zodat het tijdens het spelen leuker is), maar dat je echt een soort basis met prikkeldraad en turrets kan maken is echt vet
quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 02:42 schreef robin007bond het volgende:
Fo real?quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:08 schreef Lange_Lans het volgende:
Deus Ex is vet. Wat zeg ik, Deus Ex is moddervet!
Bij de vorige banwave kon je daarna gewoon je GT gebruiken op een nieuwequote:Op maandag 29 augustus 2011 17:31 schreef MacorgaZ het volgende:
Hij is vast wel geflagged, misschien dat als hij nu online gaat hij niet eens gebanned wordt maar dat hij in de 2e ban-wave pas gebanned wordt. Gamertag-bans zijn in ieder geval minder belangrijk dan die van je Xbox, als je Xbox gebanned wordt worden alle gamertags op je HDD ook corrupt waardoor je ze niet meer kan gebruiken voor (zover ik weet, ik werk op een andere saaiere afdeling helaas).
Het ging me ook meer om de looks , ben sowieso een liefhebber van Amerikaanse auto's itt Europese auto's.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 01:37 schreef DJ_ het volgende:
[..]
corvette ??????
jij wil hard optrekken om vervolgens niet te kunnen remmen, en geen enkele bocht door te kunnen omdat amerikaanse auto's er alleen voor gemaakt zijn om zo snel mogelijk in een rechte lijn te rijden ??
daarbij vallen die dingen van elende uit elkaar door de cheap-ass onderdelen en constructie...
nee dankje, ik ben niet de grootste porsche fan, heb liever en ferrari.
maar dit vind ik gewoon zielig gedrag vanuit EA.
overigens hier een linkje over je Kwalitatief Uitermate Teleurstellende corvette.
Samen met Fallout 3.quote:
Wessiejjj kun jij mij vertellen hoe het zit met die speelwijze? In meer van die games kun je ook kiezen hoe je het spel speelt alleen als een sneaky gast gaat dan kom je vroeger of later bij een eindbaas waardoor je niets aan die skills hebt en wordt gekilled.quote:
Heb je thuis geen Google ofzo?!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wessiejjj kun jij mij vertellen hoe het zit met die speelwijze? In meer van die games kun je ook kiezen hoe je het spel speelt alleen als een sneaky gast gaat dan kom je vroeger of later bij een eindbaas waardoor je niets aan die skills hebt en wordt gekilled.
Bij Alpha Protocol was dat helemaal erg.
Waar kun je dat vinden dan? Ik wil dat eigenlijk gewoon weten van iemand die de ''Stealth manier'' heeft gedaan. Want opzich is dat wel tof al loop je dan wel vaak tegen dat probleem aan.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heb je thuis geen Google ofzo?!
Ik moet mijn 1e spel deze week even terug sturen. Maar lijkt me wel dat dat een aantal dagen duurt tot dat het helemaal verwerkt is.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:30 schreef jimjim1983 het volgende:
heeft iemand al ervaring met spellen van oneplays omruilen?
heb er donderdag eentje teruggestuurd maar kan daar nog niks over terug vinden.
Ja het is wel zo dat je tegen eindbazen niets met je stealth hebt. Daar heb ik last mee gehad, voor de rest nietquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:02 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Waar kun je dat vinden dan? Ik wil dat eigenlijk gewoon weten van iemand die de ''Stealth manier'' heeft gedaan. Want opzich is dat wel tof al loop je dan wel vaak tegen dat probleem aan.
mja t duurt 2 dagen voordat ze het binnen hebben. mag wel wat sneller gaan, heb nu sowieso voor donderdag geen nieuwe binnen en dan heb ik al een week niks.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:03 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik moet mijn 1e spel deze week even terug sturen. Maar lijkt me wel dat dat een aantal dagen duurt tot dat het helemaal verwerkt is.
Oke jammer!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:04 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ja het is wel zo dat je tegen eindbazen niets met je stealth hebt. Daar heb ik last mee gehad, voor de rest niet
Heb jij onbeperkt wisselen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:06 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
mja t duurt 2 dagen voordat ze het binnen hebben. mag wel wat sneller gaan, heb nu sowieso voor donderdag geen nieuwe binnen en dan heb ik al een week niks.
Gamespot heeft het er sowieso al over, en vind het ook 1 van de min puntenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:02 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Waar kun je dat vinden dan? Ik wil dat eigenlijk gewoon weten van iemand die de ''Stealth manier'' heeft gedaan. Want opzich is dat wel tof al loop je dan wel vaak tegen dat probleem aan.
Ik vertrouw alleen Wessiej!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Gamespot heeft het er sowieso al over, en vind het ook 1 van de min punten
Ja zag er gister ook iets voor, ook voor de jtag hebben ze weer iets nieuws. Nja als het zoals de oude Xbox gaat en kan, dan gaat de mediaspeler eruit. Heb er toch nog 2 overquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:18 schreef Yi-Long het volgende:
Volgens dit artikel zou de Xbox360 nu echt helemaal 'open' liggen wat homebrew enzo mogelijk zou maken. http://gizmofusion.com/20(...)ht-not-be-patchable/
Als daar dan vervolgens toffe emulators enzo voor uitkomen en regiovrije DVD playback, is het natuurlijk een mooie ontwikkeling. De originele Xbox is, wanneer omgebouwd, voor velen de ideale mediaplayer.
Ik moet juist een mediaspeler hebben, plus ik wil een nieuwe 360 want mijn HDD zit aardig vol met geinstalleerde games en Arcadegames... dus als ik dan van mijn huidige Xbox een leuke mediaplayer kan maken, dan is dat een mooie oplossing.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja zag er gister ook iets voor, ook voor de jtag hebben ze weer iets nieuws. Nja als het zoals de oude Xbox gaat en kan, dan gaat de mediaspeler eruit. Heb er toch nog 2 over
Die update is er toch nog niet geweest?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:12 schreef RickoKun het volgende:
hey penispiemels, xbox live had toch ook Youtube? (moet je vast GOld! hebben?)
Piemels mag je er niet op bekijken Ricko want dan krijg je een ban.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:12 schreef RickoKun het volgende:
hey penispiemels, xbox live had toch ook Youtube? (moet je vast GOld! hebben?)
Er zijn al emulators, bijvoorbeeld de SNES-emulator Snes360 en een andere PS1-emulator. Het nadeel van een Xbox als mediaplayer zou ik in ieder geval het geluid vinden, een PS3 is echt fluisterstil en de Xbox echt niet (al heb ik weinig ervaring met de Slims).quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:18 schreef Yi-Long het volgende:
Volgens dit artikel zou de Xbox360 nu echt helemaal 'open' liggen wat homebrew enzo mogelijk zou maken. http://gizmofusion.com/20(...)ht-not-be-patchable/
Als daar dan vervolgens toffe emulators enzo voor uitkomen en regiovrije DVD playback, is het natuurlijk een mooie ontwikkeling. De originele Xbox is, wanneer omgebouwd, voor velen de ideale mediaplayer.
Ik heb ook een oude Elite, en daar moet je idd geen discs in doen... (of tenminste, niet om de games ervan af te spelen...)quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:08 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Er zijn al emulators, bijvoorbeeld de SNES-emulator Snes360 en een andere PS1-emulator. Het nadeel van een Xbox als mediaplayer zou ik in ieder geval het geluid vinden, een PS3 is echt fluisterstil en de Xbox echt niet (al heb ik weinig ervaring met de Slims).
de slims zijn stiller als de fat ps3, slim ps3 zou ik je niet kunnen vertelen want die heb ik nietquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:08 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Er zijn al emulators, bijvoorbeeld de SNES-emulator Snes360 en een andere PS1-emulator. Het nadeel van een Xbox als mediaplayer zou ik in ieder geval het geluid vinden, een PS3 is echt fluisterstil en de Xbox echt niet (al heb ik weinig ervaring met de Slims).
Alleen als je een jtag hebt hè, en die vind je niet 123quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:08 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Geen idee, hier wel de eerste 20 minuten aan gameplay voor je :quote:Op donderdag 1 september 2011 00:57 schreef Desunoto het volgende:
De 360 slim maakt een heel zacht geluid hier. Enorme vooruitgang sinds de... eh, niet-slim.
Komt er een demo van Dead Island? Ik zou wel een demo willen proberen om te kijken of dit beter is dan die andere zombie troep.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Piemels mag je er niet op bekijken Ricko want dan krijg je een ban.
Grappig iddquote:
Nuttig iddquote:Op donderdag 1 september 2011 21:22 schreef msnk het volgende:
Ik kan je niet helpen sorry, ik wilde alleen even Sniper Ghost Warrior_! zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |