denk t eigenlijk niet, want met een creditcard kunnen ze je volgens mij nog makkelijk een kapotte game oid in rekening brengen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:02 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
UHm, ja dat is inderdaad wel zo, je hebt wel een CC nodig. Jammer, maar wie weet dat ze het nog eens gaan uitbereiden naar Paypal of zoiets.
De aankoop is account gebonden inderdaad. Maar als ze op een HDD staan kun je ze ook met een ander account bespelen, alleen niet opnieuw downloaden als je een game gewist hebt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
Misschien een noob vraag maar het klopt toch dat gedownloade games (via xbox live) account gebonden zijn en niet hdd gebonden zijn? Dit ivm een kwestie in V&A namelijk
Je moet wel even een license-transfer doen als je de games straks opnieuw wilt kunnen downloaden op een nieuwe 360/HDD.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
Misschien een noob vraag maar het klopt toch dat gedownloade games (via xbox live) account gebonden zijn en niet hdd gebonden zijn? Dit ivm een kwestie in V&A namelijk
Heb me er toch best mee vermaakt. Inderdaad wel erg buggy. Wat ik vaak wel apart vond is dat je vanuit sommige hoeken niet raak kon schieten. Dan zoom je op zo een mannekke in, schiet je 12 keer en raak je hem niet. Ga je een metertje naar links of rechts en raak je hem wel.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:07 schreef badboynova het volgende:
Gisteravond Homefront uitgespeeld, wat een kort spel is dat met veel bugs erin.
"volg Conner" maar Conner blijft op dezelfde plek staan
Als je dingen van MW kopieert moet het wel slecht zijn.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 23:48 schreef Pimsterr het volgende:
gister Homefront uitgespeeld. kunnen lenen van iemand gelukkig, want ik heb er niet langer dan 4 uur over gedaan op normal. echt belachelijk.
verder kopieert die game alles van MW, maar dan slechter met veel mindere graphics
Het is gewoon TNT, want ik heb het ook bij producten die ik van Amazon krijg.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:48 schreef msnk het volgende:
Ik snap er helemaal niets van. Heb minstens 50 games ontvangen van Zavvi en allemaal 100% perfecte staat, helemaal niets mis mee. Waar zou het dan door komen
Misschien moet je eens gaan praten met je postbode... en met 'praten' bedoel ik neerknuppelen en in een waterput dumpen zodat hij vervangen wordt met een competente werknemer...quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:05 schreef speknek het volgende:
Gaat niet eens meer normaal dicht, #^@#$^ TNT
[ afbeelding ]
Hoe kom jij aan kapotte doosjes danquote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:39 schreef jimjim1983 het volgende:
ik heb al zeker 10 van dat soort doosjesals ik een spel ruil met iemand ruil ik t altijd om met een oud kutspel dat ik toch niet kwijt raak maar het is wel irritant ja.
ook door de postquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:52 schreef msnk het volgende:
Ja inderdaad zeg, dit is echt niet normaal![]()
* msnk ineens heel blij is met zijn postbode
[..]
Hoe kom jij aan kapotte doosjes dan?
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:07 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Misschien moet je eens gaan praten met je postbode... en met 'praten' bedoel ik neerknuppelen en in een waterput dumpen zodat hij vervangen wordt met een competente werknemer...
Faalhaas!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:36 schreef badboynova het volgende:
Batman maar weer eens opgepakt, en eindelijk ben ik een stap verder (thank you youtube).
Ik wist echt niet wat ik moest doen op een bepaald puntquote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:36 schreef RudyCarell het volgende:
MS is weer bezig met de Banhammer!
Doe eens linkenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:36 schreef RudyCarell het volgende:
Wat houdt dat in?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:36 schreef RudyCarell het volgende:
Wat toevallig, zie dat je ook bezig ben met batmanquote:
Jep. Nog even snel uitspelen voordat Arkham City uit isquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:10 schreef badboynova het volgende:
[..]
Wat toevallig, zie dat je ook bezig ben met batman
Source?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:36 schreef RudyCarell het volgende:
AQ is lame!quote:
Heb het ook nergens gelezenquote:
Heb nu 2 threads gelezen, en daar ging het over Account temper, en 1tje van MP hacks.quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:02 schreef msnk het volgende:
http://forums.xbox.com/xb(...)&forumoptions=::11::
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |