Ik weet ook niet of dat goed of slecht is, want ik vier nooit carnavalquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:36 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat een goed of een slecht ding is. Maja carnaval<3. Alhoewel ik het de laatste paar jaren maar een slap gedoe vind.
Aah ok, nou om je een kleine samenvatting te geven en lang nadenken. Kan je van mij aannemen dat met Carnaval. Iedere niet FOK!ker zich verkleed als een, en de gene die het is, die kan zich natuurlijk niet inleven in iets anders zijn. Dus met andere woorden is iedereen zon beetje op zijn FOK!'squote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of dat goed of slecht is, want ik vier nooit carnaval
Dat was dus een nee?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:23 schreef Karina het volgende:
De enige openingszin die ik nog kan bedenken is, heb je MSNGeen spijt van het antwoord tot nu toe.
Hoe oud?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik zeg altijd dat ik 3 kinderen heb, zijn ze zo weg
quote:
Awh de barbaren je moet erbij zeggen dat ze uit de luier tijd zijn! Iedere man vind het beangstigend zon pamper de verschonen!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat vragen ze meestal niet, dan zijn ze echt heeeel snel weg
Ja, maar je moet niet vergeten erbij te vertellen dat er ook nog een vent bij zitquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:04 schreef Argo het volgende:
[..]
[..]
Awh de barbaren je moet erbij zeggen dat ze uit de luier tijd zijn! Iedere man vind het beangstigend zon pamper de verschonen!
Ja toch ? gelijk duidelijkheidquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:54 schreef Karina het volgende:
Wel een goede openingszin FANN: Hi ik ben getrouwd en jij?
Vreemdgaanquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:56 schreef kingtoppie het volgende:
Mja als je afspreekt in een bar die bekend staat om vreemdgaan
ja dan is het weer iets andersquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:56 schreef kingtoppie het volgende:
Getrouwde vrouwen zijn altijd de besten....waar je ook afspreekt.quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:56 schreef kingtoppie het volgende:
ow.... hebben we hier een ervaringsdeskundige?quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Getrouwde vrouwen zijn altijd de besten....waar je ook afspreekt.
Wat wil je weten Fan?quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow.... hebben we hier een ervaringsdeskundige?![]()
vertel?
Is dat echt zo? Maak jij meer kans bij getrouwde vrouwen?quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat wil je weten Fan?
Zeggen dat je getrouwd bent schrikt sowieso niet af en voor de kans op succesvol versieren heb je bij getrouwde vrouwen meer kans dan bij single vrouwen.
Uiteraard niet bij jou, want jij doet dat soort dingen natuurlijk niet.
Wat waren de percentages? 50% ofzo gaat vreemd....nou ja....lijkt me een behoorlijke kans om te scoren, zeker als je bedenkt dat de bejaarden al afvallen.quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Is dat echt zo? Maak jij meer kans bij getrouwde vrouwen?
en waarom dan?
eh... nee ik doe dat inderdaad niet, is natuurlijk niet hip enzo, maar jah... dan maar niet hip
Of 40 % is bejaard, zit jij effe gebakkenquote:Op zondag 21 augustus 2011 14:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat waren de percentages? 50% ofzo gaat vreemd....nou ja....lijkt me een behoorlijke kans om te scoren, zeker als je bedenkt dat de bejaarden al afvallen.
Ik ook hoorquote:Op zondag 21 augustus 2011 13:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Vreemdgaanals ik ergens een hekel aan heb is het dat wel. Ik bedoelde het meer als openingszin om iemand af te schrikken eigenlijk.
Zet een willekeurige vrouw met een relatie op Temptation island en ze gaat vreemd.quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Of 40 % is bejaard, zit jij effe gebakken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |