abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 7 augustus 2011 @ 13:43:21 #176
249559 crew  Lavenderr
pi_100420728
Maar goed, rellen dus in Tottenham omdat een agent iemand met een pistool neergeschoten heeft voordat hij zélf werd neergeschoten. Tja, lijkt mij zelfverdediging.
Iig geen aanleiding om dit incident aan te grijpen om te gaan rellen, vernielen en stelen.
  zondag 7 augustus 2011 @ 13:43:30 #177
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_100420739
quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2011 13:31 schreef DoveKwal het volgende:

[..]

Ja. Dat is toch heel wat anders dan cultuur verantwoordelijk houden voor het plegen van wandaden?cultuur kan tot groepsvorming leiden,het is niet de reden dat mensen misdaden plegen.
In de basis wel. Want groepsvorming op basis van culturele achtergrond zorgt er voor dat je je afsluit voor de samenleving. Als je dan vervolgens geen cent te makken hebt omdat je het IQ van een broodtrommeltje en een kloteaccent hebt

quote:
Daarom is de multiculti hiervoor verantwoordelijk houden ook zo onzinnig. Mensen hebben altijd wel een excuus om aan groepsvorming te doen.
Niet echt. Ik ken toevallig een paar mensen met een andere culturele achtergrond die in Londen wonen die zich niet vereenzelvigen met hun zogenaamde cultuurgenoten die wel een leuk leven hebben en goed werk kunnen vinden.

Hoe kan dat nou weer? Ze worden toch links en rechts gedicrimineerd op basis van hun huidskleurtjes in jouw theorie? Jezelf uit de armoede onttrekken doe je op dit continent pas nadat je laat zien dat je wilt deelnemen en je waarde hecht aan je opleiding. Niet door jezelf als Jamaicaan of Nigeriaan te blijven zien en maar zo veel mogelijk tijdens schooltijd met je gang rond gaat lopen.

Men krijgt daar en hier genoeg kansen om deel te nemen aan deze samenleving.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  zondag 7 augustus 2011 @ 13:44:48 #178
341872 spookje-van-het-noorden
eng, maar toch best lief
pi_100420798
quote:
7s.gif Op zondag 7 augustus 2011 12:49 schreef SpecialK het volgende:
Eventjes een stukje wikipedia over Tottenham

[..]

Dat Turkse mafia gedeelte is nieuw voor mij. :D
ik probeer hier al duizend keer uit te leggen, dat werkloosheid een grote rol speelt. En je hebt daar inderdaad turkse gangs

kijk deze serie maar eens

zondag 7 augustus 2011 @ 13:45:12 #179
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_100420812
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 13:43 schreef Lavenderr het volgende:
Maar goed, rellen dus in Tottenham omdat een agent iemand met een pistool neergeschoten heeft voordat hij zélf werd neergeschoten. Tja, lijkt mij zelfverdediging.
Iig geen aanleiding om dit incident aan te grijpen om te gaan rellen, vernielen en stelen.
Dat sowieso. Kan mij ook niet zo veel schelen in dit geval welke cultuur zich misdraagt. Al waren het alleen maar blanken. Van mij mag de politie met scherp schieten bij de volgende rel.
  zondag 7 augustus 2011 @ 13:46:57 #180
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_100420885
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 13:44 schreef spookje-van-het-noorden het volgende:

[..]

ik probeer hier al duizend keer uit te leggen, dat werkloosheid een grote rol speelt. En je hebt daar inderdaad turkse gangs

kijk deze serie maar eens

Oorzaak en gevolg worden hier snel door elkaar gehaald.

Mijn theorie is dat armoede wordt veroorzaakt/in stand wordt gehouden door (cultureel) groepsdenken.

De wat pro-multiculturele figuren in dit topic denken dat groepsdenken in stand wordt gehouden door armoede (wat hen aangedaan wordt)

Ik ga je video kijken.
pi_100421101
quote:
7s.gif Op zondag 7 augustus 2011 13:46 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Mijn theorie is dat armoede wordt veroorzaakt/in stand wordt gehouden door (cultureel) groepsdenken.

De wat pro-multiculturele figuren in dit topic denken dat groepsdenken in stand wordt gehouden door armoede (wat hen aangedaan wordt)

Ik ga je video kijken.
Ehm, dat groepsdenken is er net zo goed in een samenleving die niet gericht is op multicultuur. Dit is alleen al af te leiden uit de denkwijze die vele anti-multicultifiguren er op na houden.
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 7 augustus 2011 @ 14:00:03 #182
eng, maar toch best lief
pi_100421354
quote:
7s.gif Op zondag 7 augustus 2011 13:46 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ik ga je video kijken.
Ja, kan ik het mee eens zijn. Maar dat neemt niet weg, dat als je bent opgegroeid bent in een achterstandswijk, er niet makkelijk uit te komen is. Ik vraag me af wanneer het hier in nederland nog niet zo ver is gekomen tot zulke rellen.

Hij heeft nog meer interessante series (Mcintyre) over andere steden.
  zondag 7 augustus 2011 @ 14:01:20 #183
111528 Viajero
Who dares wins
pi_100421390
quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2011 13:27 schreef DoveKwal het volgende:

[..]

bah,wat een linkse rationele verklaring. We zitten hier niet om daadwerkelijk tot de oorzaak van dit soort problemen te komen.
Het is duidelijk dat je niet daad werkelijk tot de oorzaken van dit probleem wilt komen. Voor jou heeft het een enkele oorzaak, en we gaan niet verder denken, andere factoren beschouwen of luisteren naar andere verklaringen. Multiculti heeft dit gedaan, punt.

Heb je zelf niet door hoe gesloten je bent? Anti-multiculti lijkt wel een religie met hoe fanatiek en dogmatisch de volgelingen zijn...
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
  zondag 7 augustus 2011 @ 14:02:48 #184
198365 Morendo
The Real Deal
pi_100421447
Is Sylvie ongedeerd gebleven?
Die Lebenslust bringt dich um.
  zondag 7 augustus 2011 @ 14:02:54 #185
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_100421452
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 14:01 schreef Viajero het volgende:

[..]

Het is duidelijk dat je niet daad werkelijk tot de oorzaken van dit probleem wilt komen. Voor jou heeft het een enkele oorzaak, en we gaan niet verder denken, andere factoren beschouwen of luisteren naar andere verklaringen. Multiculti heeft dit gedaan, punt.

Heb je zelf niet door hoe gesloten je bent? Anti-multiculti lijkt wel een religie met hoe fanatiek en dogmatisch de volgelingen zijn...
Hij helpt je juist. Leer sarcame herkennen.
pi_100421558
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 11:15 schreef spookje-van-het-noorden het volgende:
Ik ben ook voor integretie, maar met zoveel verschillende afkomsten en culturen kun je niet voor iedereeen dezelfde richtlijnen hanteren.
Besef je zelf wel wat je zegt en wat dit impliceert? Niets meer of minder dan discriminatie!
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_100421569
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 13:43 schreef Lavenderr het volgende:
joh.
pi_100421929
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 14:05 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Besef je zelf wel wat je zegt en wat dit impliceert? Niets meer of minder dan discriminatie!
Uh.ja. discriminatie is niet altijd negatief he? Ik weet niet of een baan hebt maar ik behandel mijn klanten ook niet allemaal op dezelfde manier, net zo goed als ik dat niet doe bij familie of vrienden.

Ik neem aan dat jij een persoonlijke benadering ook op prijs stelt.

Discriminatie op oneigenlijke gronden waar je mensen benadeelt vanwege een vermeende eigenschap is een ander verhaal.
  zondag 7 augustus 2011 @ 14:16:55 #189
eng, maar toch best lief
pi_100422076
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 14:05 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Ja, ik vind het allemaal best. Maar zoals ik zei groeit niet iedereen op in dezelfde leefomstandigheden en culturen. Wat ik bedoel te zeggen is dat je niet iedereen op dezelfde manier kan benaderen, omdat niet iedereen hetzelfde is. En als je dat wel doet, moet je er voor zorgen dat diegene eerlijk en gelijk worden behandelt.

Wederzijds respect begint bij jezelf, een betere en mooie wereld is niet voor de mensheid weggelegd. Dus we moeten het ermee doen zoals het is, en daarom kijk ik hier niet verbaasd van op
  zondag 7 augustus 2011 @ 14:17:31 #190
eng, maar toch best lief
pi_100422094
quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2011 14:13 schreef DoveKwal het volgende:

[..]

Uh.ja. discriminatie is niet altijd negatief he? Ik weet niet of een baan hebt maar ik behandel mijn klanten ook niet allemaal op dezelfde manier, net zo goed als ik dat niet doe bij familie of vrienden.

Ik neem aan dat jij een persoonlijke benadering ook op prijs stelt.

Discriminatie op oneigenlijke gronden waar je mensen benadeelt vanwege een vermeende eigenschap is een ander verhaal.
dat is wat bedoel te zeggen. Ik had het allesbehalve negatief bedoeld
  Moderator zondag 7 augustus 2011 @ 14:29:40 #191
249559 crew  Lavenderr
pi_100422590
quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2011 14:05 schreef DoveKwal het volgende:

[..]

joh.
Ja, jammer he, dat ik me gewoon aan de feiten hou.
  zondag 7 augustus 2011 @ 14:39:19 #192
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_100422947
Ach, zolang iedereen hier nog prima huisvesting, voeding, telecom en gezondheidszorg heeft valt het allemaal wel mee met die rellen. Tijdelijk en plaatselijk. Het gros heeft te veel te verliezen en deze rellen komen hoofdzakelijk uit verveling voort.

Wanneer (als gevolg van de crisis), die zekerheden wegvallen, dan vliegt de boel echt in brand. Dan gaat ook de hardwerkende burger de straat op. Dan ontstaan er massale vechtpartijen en meer tussen verschillende bevolkingsgroepen. Uiteindelijk draait het allemaal om de economie.
The End Times are wild
pi_100423984
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 14:29 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, jammer he, dat ik me gewoon aan de feiten hou.
het was meer een beetje een open deur he. Of denk je werkelijk dat hier mensen zitten die dit goedkeuren?

Maar als vertegenwoordiger van simpelrechts kom je vast nog wel met een snedige opmerking. Vast iets met links ofzo, of multikul.
pi_100425062
http://www.dailymail.co.u(...)Duggan-shooting.html

Hele hoop foto's van de begrijpelijke rellen. :{
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  zondag 7 augustus 2011 @ 15:42:34 #195
8372 Bastard
Persona non grata
pi_100425182
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 15:39 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

Damn...
The truth was in here.
pi_100425214
quote:

er staan nog wat vragen open.
  zondag 7 augustus 2011 @ 15:45:00 #197
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_100425294
quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2011 15:05 schreef DoveKwal het volgende:

[..]

het was meer een beetje een open deur he. Of denk je werkelijk dat hier mensen zitten die dit goedkeuren?

Maar als vertegenwoordiger van simpelrechts kom je vast nog wel met een snedige opmerking. Vast iets met links ofzo, of multikul.
Doe eens niet zo zuigen. Het irriteert me. En het is zondag, dus die breng ik graag blij door.
Laffe huichelaar
pi_100425412
quote:
14s.gif Op zondag 7 augustus 2011 15:45 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Doe eens niet zo zuigen. Het irriteert me. En het is zondag, dus die breng ik graag blij door.
ja,het is prima hele bevolkingsgroepen af te zeiken en als ongewenst te verklaren maar "zuigen" mag niet. Hou toch op.
  zondag 7 augustus 2011 @ 15:49:06 #199
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_100425415
quote:

Wat een puinzooi.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 7 augustus 2011 @ 15:51:12 #200
8372 Bastard
Persona non grata
pi_100425500
quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2011 15:49 schreef DoveKwal het volgende:

[..]

ja,het is prima hele bevolkingsgroepen af te zeiken en als ongewenst te verklaren maar "zuigen" mag niet. Hou toch op.
Inderdaad, hou eens op met zuigen.. je gaat zo voorbij het onderwerp.
The truth was in here.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')