abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100418574
quote:
10s.gif Op zondag 7 augustus 2011 12:37 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Omdat dat het zijn?
de politie in london is blank ja? Zo leer je nog eens wat. Daar zitten geen jamaicanen,pakistanen en indiers bij?
pi_100418592
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 12:35 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ja vluchtend. Ik zie vooral jurken met baarden en bruinen met capouchons rellen.
Even kijken hoe selectief blind ik ben hoor, ik ga het filmpje nog een keer kijken dan want jurken met baarden???
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zondag 7 augustus 2011 @ 12:41:55 #153
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_100418607
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 12:40 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Oh als ze lichter zijn, zijn het ineens moslimtypjes?
Neen. Omdat ze baarden hebben. :D Leer lezen.

quote:
En nee, niet met die baarden.
Ah. Maak eens een screenshotje voor de gein. Dan kijken we naar hetzelfde.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_100418616
quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2011 12:40 schreef DoveKwal het volgende:

[..]

de politie in london is blank ja? Zo leer je nog eens wat. Daar zitten geen jamaicanen,pakistanen en indiers bij?
Kijk het filmpje eens en luister het commentaar eens. Zomaar een ideetje hoor.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_100418620
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 12:38 schreef EdvandeBerg het volgende:
Waar blijven de lulkoek-argumenten over de voetbalhooligans?

Ik kan me herinneren dat er in dit soort topics altijd een stelletje linkse en allochtone users het hooligans stokpaardje ten tonele werd gevoerd om het grote allochtone misdaadpercentage te bagatelliseren.
Welk hoge misdaadpercentage?
Het gaat hier om een wijk waar helemaal geen misdaad is.
pi_100418627
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 12:38 schreef EdvandeBerg het volgende:
Waar blijven de lulkoek-argumenten over de voetbalhooligans?

Ik kan me herinneren dat er in dit soort topics altijd een stelletje linkse en allochtone users het hooligans stokpaardje ten tonele werd gevoerd om het grote allochtone misdaadpercentage te bagatelliseren.
ik probeer duidelijkheid te krijgen wanneer geweld cultureel is en wanneer niet. Dat lijkt best lastig zo te zien.
pi_100418667
Ben ik nou gek of krijgen jullie allemaal de melding "deze video is privé" als je het filmpje probeert af te spelen? -O-
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_100418685
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 12:42 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Kijk het filmpje eens en luister het commentaar eens. Zomaar een ideetje hoor.
dat is toch geen antwoord?als het aan hun afkomst ligt,waarom werken ze dan ook bij de politie?
pi_100418697
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 12:44 schreef Mwanatabu het volgende:
Ben ik nou gek of krijgen jullie allemaal de melding "deze video is privé" als je het filmpje probeert af te spelen? -O-
Ik kan gewoon kijken. Kijk die via de OP anders eens, op de BBC-site.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_100418779
quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2011 12:44 schreef DoveKwal het volgende:

[..]

dat is toch geen antwoord?als het aan hun afkomst ligt,waarom werken ze dan ook bij de politie?
Wat is dit nu weer voor domme vraag?
  zondag 7 augustus 2011 @ 12:49:24 #161
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_100418816
Eventjes een stukje wikipedia over Tottenham

quote:
Tottenham has the highest unemployment rate in London and the 8th highest in the United Kingdom. It therefore has some of the highest poverty rates within the country.[10] There have also been major tensions between the African-Caribbean community and the police since (and before) the 1985 Broadwater Farm riot which stemmed from major issues of racism and police brutality.[11]

Although Tottenham is well known for its diversity and culture, it has also been one of the main hotspots for gangs and gun crime in the United Kingdom during the past three decades. This followed the rise of gangs and drug wars throughout the area, notably those involving the Tottenham Mandem gang and various gangs from Hackney and all of the areas surrounding Tottenham, and the emergence of an organised crime ring known as the Turkish Mafia was said to have controlled more than 90% of the UK's heroin market.[12][13]
Dat Turkse mafia gedeelte is nieuw voor mij. :D
pi_100418898
quote:
10s.gif Op zondag 7 augustus 2011 12:48 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Wat is dit nu weer voor domme vraag?
domme vragen bestaan niet,domme antwoorden wel. Ik snap ook wel dat je in een spaghaat zit en je de vraag niet kan beantwoorden.
  zondag 7 augustus 2011 @ 12:53:33 #163
117098 Hathor
Effe niet
pi_100418957
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 12:42 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Welk hoge misdaadpercentage?
Het gaat hier om een wijk waar helemaal geen misdaad is.
Ik heb een kennis die daar in de buurt woont en werkt, en die zegt heel iets anders. Me dunkt dat de opinie van iemand die er met zijn neus bovenop zit heel wat relevanter is dan wat nikszeggende statistiekjes die jij ergens van het internet plukt.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zondag 7 augustus 2011 @ 12:54:34 #164
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_100418994
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 12:53 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik heb een kennis die daar in de buurt woont en werkt, en die zegt heel iets anders. Me dunkt dat de opinie van iemand die er met zijn neus bovenop zit heel wat relevanter is dan wat nikszeggende statistiekjes die jij ergens van het internet plukt.
Ook het internet is het oneens met zijn statement. Kingstown verzint het gewoon zelf.
pi_100419050
quote:
10s.gif Op zondag 7 augustus 2011 12:54 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ook het internet is het oneens met zijn statement. Kingstown verzint het gewoon zelf.
Tsja....

Als jij niet verder leest als Tottenham, dan houdt alles op.
Blijkbaar ben je niet geinteresseerd in de achtergrond. Ook goed.
pi_100419054
Ik vind het hilarisch om te zien hoe de usual suspects reageren in dit topique trouwens. Pogen een link met moslims te zoeken... heerlijk.
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 7 augustus 2011 @ 12:58:07 #167
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_100419105
quote:
10s.gif Op zondag 7 augustus 2011 12:56 schreef Mutant01 het volgende:
Ik vind het hilarisch om te zien hoe de usual suspects reageren in dit topique trouwens. Pogen een link met moslims te zoeken... heerlijk.
Muah. Ik vind dat er in dit topic verdacht weinig wordt gerefereerd naar moslims specifiek. Het zou je juist mee moeten vallen, dunkt me.
  zondag 7 augustus 2011 @ 12:59:10 #168
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_100419146
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 12:56 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Tsja....

Als jij niet verder leest als Tottenham, dan houdt alles op.
Blijkbaar ben je niet geinteresseerd in de achtergrond. Ook goed.
Zelfs in die filmpjes van de BBC zegt de journalist dat er de afgelopen jaren steeds meer "gun crime" is.
pi_100419192
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 12:53 schreef Hathor het volgende:

[..]

quote:
But Duggan, a known offender from London’s notorious Broadwater Farm Estate, became aware that he was being followed and opened fire on the officers.

Read more: http://www.dailymail.co.u(...)t.html#ixzz1UL7A6Ltm
Laat maar eens zien hoe erg het wel niet is in Broadwater Farm. :)
Als jouw kennis een heel ander verhaal verteld, dan moet dat vast wel ergens te onderbouwen zijn.
  † In Memoriam † zondag 7 augustus 2011 @ 13:00:53 #170
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_100419202
quote:
10s.gif Op zondag 7 augustus 2011 12:56 schreef Mutant01 het volgende:
Jij maakt je drukker om dat "moslim vs. de rest" dan anderen. Typisch.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_100419215
Bv in glasgow zijn de bendes grotendeels blank. Welk culturele aspect is daarvoor verantwoordelijk? Het zijn geen allochtonen, dus dat zal het niet zijn. Erg multicultureel zijn de wijken ook niet.

Straatgeweld komt in het vk veel voor,misschien is het een engels cultureel iets?

quote:
Glasgow The history of Glasgow gangs can be traced back to the 18th century, although the first media recollection of Glasgow gangs was not until the 1870s with the acknowledgement of the Penny Mobs. It has been suggested that the rise in Glasgow gangs from the 1850s was a result of an influx in Irish immigration [12] which included those from traditional Irish fighting gangs such as the Caravats and Shanavests. By the 1920s many Glasgow gangs were widely viewed as fighting gangs rather than criminal gangs although there were widespread reports of extortion and protection rackets particularly in the cities East End and South Side. [13] By the 1930s Glasgow had acquired a reputation throughout Britain as a hotbed of gang violence [14] and was regarded at the time as Britain's answer to Chicago, the Scottish Chicago. [15] The gangs at this time were also referred to as Glasgow razor gangs, named after their weapon of choice. One of Glasgow's most notorious gangs were the Billy Boys, a sectarian anti-Catholic gang, who were formed in 1924 by William Fullerton after he was attacked by a group of Catholic youths. [16] Many gangs in the East End of Glasgow were both sectarian and territorial whereas in other districts they were primarily territorial.

More recently an Evening Times report in 2008 stated that there were 170 gangs in Glasgow [17] whilst an earlier report in 2006 included a map showing the location and a list of Glasgow gangs. [18] Gangs in Glasgow mark their territory with gang tags or graffiti.
  zondag 7 augustus 2011 @ 13:05:37 #172
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_100419360
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 13:01 schreef DoveKwal het volgende:
Bv in glasgow zijn de bendes grotendeels blank. Welk culturele aspect is daarvoor verantwoordelijk? Het zijn geen allochtonen, dus dat zal het niet zijn. Erg multicultureel zijn de wijken ook niet.

Straatgeweld komt in het vk veel voor,misschien is het een engels cultureel iets?

[..]

Jij snapt het argument niet zo goed zo te zien.

Het gaat juist om het wij/jullie/zij gedachtegoed waar veel groepen zich aan schuldig maken. Of het nou cultuur is wat mensen delen of liefde voor een voetbalclub. Wie zegt hier dat blanken niet/nooit rellen? Dat is het PUNT niet.

Het punt is dat in Londen er bendes rondlopen die (met als bindende factor hun culturele achtergrond) er standaard een zooitje van maken.

En ja sommige culturele achtergronden zijn net eventjes iets sterker bindend dan anderen.

Turken (overal ter wereld) zijn toch ook veel nationalistischer dan bijvoorbeeld Indiers.
  zondag 7 augustus 2011 @ 13:13:49 #173
111528 Viajero
Who dares wins
pi_100419649
Hier in London gaat de discussie meer over het verschil tussen rijk en arm, en de afstand tussen politie en burgers. Echt opvallend dat Nederlanders direct weer hun obsessie met mutlicultureel hierop projecteren. Tottenham is echt niet de enige multiculturele wijk in London.

Multiculturalisme is niet de veroorzaker van alle problemen op deze wereld. Hoe simpel kan je zijn zeg...
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_100420146
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 13:13 schreef Viajero het volgende:
Hier in London gaat de discussie meer over het verschil tussen rijk en arm, en de afstand tussen politie en burgers. Echt opvallend dat Nederlanders direct weer hun obsessie met mutlicultureel hierop projecteren. Tottenham is echt niet de enige multiculturele wijk in London.

Multiculturalisme is niet de veroorzaker van alle problemen op deze wereld. Hoe simpel kan je zijn zeg...
bah,wat een linkse rationele verklaring. We zitten hier niet om daadwerkelijk tot de oorzaak van dit soort problemen te komen.
pi_100420280
quote:
7s.gif Op zondag 7 augustus 2011 13:05 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Jij snapt het argument niet zo goed zo te zien.

Het gaat juist om het wij/jullie/zij gedachtegoed waar veel groepen zich aan schuldig maken. Of het nou cultuur is wat mensen delen of liefde voor een voetbalclub. Wie zegt hier dat blanken niet/nooit rellen? Dat is het PUNT niet.

Het punt is dat in Londen er bendes rondlopen die (met als bindende factor hun culturele achtergrond) er standaard een zooitje van maken.

En ja sommige culturele achtergronden zijn net eventjes iets sterker bindend dan anderen.

Turken (overal ter wereld) zijn toch ook veel nationalistischer dan bijvoorbeeld Indiers.
Ja. Dat is toch heel wat anders dan cultuur verantwoordelijk houden voor het plegen van wandaden?cultuur kan tot groepsvorming leiden,het is niet de reden dat mensen misdaden plegen. Daarom is de multiculti hiervoor verantwoordelijk houden ook zo onzinnig. Mensen hebben altijd wel een excuus om aan groepsvorming te doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')