Waarbij de laatste twee wel de minste prioriteit hebben uiteraard. Ik denk dat het beste wat Rutten nu kan doen, is (naast vertrekken) gewoon een simpel systeem te spelen dat vol op de aanval gaat. Hoeft de verdediging ook niets te doen, en kun je bijv. één verdediger doorschuiven naar het middenveld.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat klopt wel, blijft erg smal allemaal. Een rechtsback, twee centrale verdedigers (waarvan er eentje blessuregevoelig is). Wel twee linksbacks, maar als Pieters vertrekt zal er een nieuwe moeten komen. Tamata komt (nog) tekort.
Isaksson zag er ook weer niet goed uit. Wil PSV het goed doen dan moeten ze twee verdedigers halen, een keeper en een spits. Dat zal er wel niet inzitten.
Matavz moet 7 mio kosten...quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:33 schreef Doublepain het volgende:
Toivonen, Engelaar, Pieters en Bouma weg.
Betekend:
2 verdedigers, LB en Matavz?
1 wedstrijd op de bank, eentje! En meteen weg willen. En Pieters die nog maar nauwelijks fit is begon ook al te miepen. Wij hebben onze eigen El Hamlappenquote:
En dan hebben we Vukovic verhuurd aan Rodaquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:32 schreef Lemming22 het volgende:
6 nieuwe verdedigers nodig straksMijn god wat gaat dit de verkeerde kant op...
Het is gewoon crisis binnen het team en de club.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
1 wedstrijd op de bank, eentje! En meteen weg willen. En Pieters die nog maar nauwelijks fit is begon ook al te miepen. Wij hebben onze eigen El Hamlappen.
Overigens vraag ik me af waar Bouma het lef vandaan haalt, zou die niet eens eerst bij zichzelf ten rade moeten gaan?
Zou me niks verbazen als ze samen in een bed slapen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:43 schreef Doublepain het volgende:
Tijdens de voorbereiding kreeg Engelaar ook vaker de voorkeur. Rutten moet natuurlijk zijn lieveling tevreden houden.
Addo traint toch mee?quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:43 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
En dan hebben we Vukovic verhuurd aan Roda
Ik snap best dat ze hem verkopen. Je kunt het niet maken om hem voor dat bedrag niet te verkopen. Ik wens PSV wel veel succes met het zoeken naar een opvolger. Als een matige back als Pieters al 8 mio moet kosten...quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:44 schreef DeNummer10 het volgende:
8-10 miljoen voor Pieters is best veel.
Dat gaat tegenvallen. Europese markten worden behoorlijk afgeschuimd door allerlei clubs die meer te makken hebben dan PSV.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:46 schreef DeNummer10 het volgende:
Ik denk dat je wel ergens een speler kunt vinden die niet slechter is maar wel cheaper.
Ben bang dat we weer een Strootman/Mertens aankoop krijgen. Vorig jaar voor bijv 1 miljoen gekocht en PSV betaald straks weer 6/7 miljoen ervoorquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:49 schreef DeNummer10 het volgende:
Creatiever zijn in je transferbeleid, beter scouten. Doen ze voorlopig niet geweldig daar.
Wat dat betreft zou het een goede zaak zijn als de overbetaalde miljonairs Bouma en Engelaar vertrokken, alleen is er dan wel een flinke tijdsdruk om fatsoenlijke vervangers te halen....quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:44 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Het is gewoon crisis binnen het team en de club.
Nee, de tijd dat PSV een goed scoutingsapparaat had en een goed netwerk van contacten is door Reker en zijn campingvrienden daadkrachtig afgeslotenquote:Op maandag 8 augustus 2011 21:49 schreef DeNummer10 het volgende:
Creatiever zijn in je transferbeleid, beter scouten. Doen ze voorlopig niet geweldig daar.
Niet bepaald. Lastminute transfers zijn ze ook al niet goed in. Denk ook wel dat het niet meevalt. Goede linksbacks zijn er niet veel van en zowat heel Europa is er naar op zoek. In ZA is de concurrentie ook flink toegenomen. Als er clubs uit de voormalige USSR, het Midden Oosten, de subtop in Spanje, Italië en Duitsland komen, is PSV gewoon kansloos. De echte toppers konden ze op eigen kracht al een hele tijd niet meer halen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:49 schreef DeNummer10 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |