Ik denk dat jij Pizzakoppo niet snapt. Het is toch vrij duidelijk? Er bestaat niet zoiets als een onterechte kampioen. Jij wint je wedstrijden, dat is alles wat je kunt doen. Voor de rest ben je sowieso afhankelijk van je concurrenten en het verliezen van die clubs kun je niet als zwakte aanwijzen van de andere club (Ajax in dit geval). Sterker nog, profiteren van het falen van je concurrenten is juist de bedoeling en dus een sterk punt van een team.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:32 schreef inZanity het volgende:
[..]
Volgens mij snap je m'n punt niet helemaal, het gaat mij er alleen om dat je de Boer in mijn ogen onmogelijk al na een half seizoen kunt bestempelen als goede coach enkel omdat ie de titel heeft gepakt zeker als je kijkt op wat voor
manier.
Oh ik beweer echt niet dat Ajax onterecht kampioen is geworden. Kampioen word je altijd terecht. Echter in dit geval doordat Ajax heel goed geprofiteerd heeft van het falen van Twente en PSV. Bovendien is Ajax toch gewoon in een aantal wedstrijden heel goed weggekomen? Zeker ook in de beslissende fase.
Dat Ajax de allerlaatste wedstrijd thuis tegen Twente moest spelen is voor Ajax toch ook een geschenk uit de hemel geweest? Op die manier hadden ze het immers allemaal in eigen hand als Twente tegen pak m beet Willem 2 had gemoeten had de kans op de titel een hel stuk kleiner geweest voor Ajax denk ik zo. Dat Ajax die wedstrijd uiteindelijk weet te winnen is idd een uitstekende prestatie, echter dat het programma zo was dat Ajax die laatste wedstrijd tegen Twente moest spelen is Ajax heel gunstig geweest. En als Twente thuis had gemoeten had het inderdaad zomaar in voordeel van Twente kunnen vallen zeker in op zo'n moment. Wat wil je zeggen
met die 2-2? Allereerst was dat in een hele andere fase van de competitie, bovendien wil ik je eraan herrineren dat Twente aan een punt genoeg had gehad.
Engelaar was inderdaad de beste man op het veld. En hem er uithalen voor Bakkal was echt een blunder van jewelste. Ojo speelde ook heel behoorlijk, maar ging finaal de mist in bij de eerste tegengoal. Daar stond tegenover dat hij ook de assist voor het enige doelpunt van PSV gaf.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:23 schreef Xaobotnik het volgende:
Trouwens, wat ook gezegd mag worden, is dat Engelaar wel de beste man op het veld was. Marcello lijkt echt een miskoop te zijn geweest. Heeft nu al een flink aantal wedstrijden gespeeld, groeit amper, en Engelaar die normaal gesproken middenvelder is, deed het meteen beter dan hem.
En we zien dat het zonder Engelaar op het middenveld ook totaal niet gaat. Misschien wel minder (aangezien we toch niet zo vaak 3 doelpunten om te oren krijgen).
daarom zeg ik toch ook dat Ajax terecht kampioen is, geworden ?quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:12 schreef ramon83 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij Pizzakoppo niet snapt. Het is toch vrErij duidelijk? Er bestaat niet zoiets als een onterechte kampioen. Jij wint je wedstrijden, dat is alles wat je kunt doen. Voor de rest ben je sowieso afhankelijk van je concurrenten en het verliezen van die clubs kun je niet als zwakte aanwijzen van de andere club (Ajax in dit geval). Sterker nog, profiteren van het falen van je concurrenten is juist de bedoeling en dus een sterk punt van een team.
En in dit geval als Ajax eerder dat seizoen tegen Twente thuis had gespeeld had Twente misschien ook wel verloren en was Ajax 1 wedstrijd voor het eind kampioen geweest.
De discussie ging over het wel/niet onder de indruk zijn van De Boer. Ik ben het met inZanity eens dat een kampioenschap dat op zeer fortuinlijke wijze tot stand is gekomen geen aanleiding is om onder de indruk te zijn van De Boer. Dit staat los van het wel of niet terecht zijn van het kampioenschap. Ik vind (zoals vaker opgemerkt) wel dat je met De Boer iemand hebt die er staat, die wat uitstraalt. Echter, wat De Boer vorig seizoen aan veldspel heeft laten zien was niet meer dan belabberd. Het zal de komende tijd moeten blijken of De Boer zijn ploeg wel goed kan laten voetballen.quote:Op maandag 8 augustus 2011 16:12 schreef ramon83 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij Pizzakoppo niet snapt. Het is toch vrij duidelijk? Er bestaat niet zoiets als een onterechte kampioen. Jij wint je wedstrijden, dat is alles wat je kunt doen. Voor de rest ben je sowieso afhankelijk van je concurrenten en het verliezen van die clubs kun je niet als zwakte aanwijzen van de andere club (Ajax in dit geval). Sterker nog, profiteren van het falen van je concurrenten is juist de bedoeling en dus een sterk punt van een team.
En in dit geval als Ajax eerder dat seizoen tegen Twente thuis had gespeeld had Twente misschien ook wel verloren en was Ajax 1 wedstrijd voor het eind kampioen geweest.
Neequote:
PSV kan dat geld beter besteden aan fatsoenlijke verdedigers. Wat een drama is het achterin zeg.quote:
Dat vind ik een hele geruststelling aangezien jij er eigenlijk áltijd naast zit.quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:48 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hadden ze die ook gewonnen als ze in Enschede hadden gespeeld? Ik moet het nog maar eens zien met de Boer, heb het idee dat hij komend seizoen hard gaat falen. Maar we zullen het zien.
De Boer is van begin af aan veel meer bevlogen. Zijn tijd bij de A1 van Ajax was indrukwekkend en succesvol, en bij Oranje was hij als assistent i.t.t. Cocu dominant aanwezig binnen de groep, en werd daarin ondersteund door Van Marwijk. Vanaf dag 1 was het duidelijk dat De Boer 'het heeft' om trainer te worden. Door omstandigheden is hij wel erg snel Ajax 1 gaan trainen, maar anderzijds past hij perfect in het profiel dat Ajax nodig had als trainer. Cocu lijkt me een type dat veel meer tijd nodig heeft om zo binnen een groep te staan.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat had Frank de Boer laten zien?
twitter:thijsslegers twitterde op maandag 08-08-2011 om 19:34:02Natuurlijk allemaal ff @VITV kijken straks. Zit wel wat nieuws aangaande #PSV in. Wat mij betreft best verrassend reageer retweet
Pieters naar Newcastle en Mokthar naar NEC ? Dan hebben ze achterin nog Manolev, Marcelo, Engelaar en Tamata over.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:42 schreef Einthovuh het volgende:
Kijktip!twitter:thijsslegers twitterde op maandag 08-08-2011 om 19:34:02Natuurlijk allemaal ff @VITV kijken straks. Zit wel wat nieuws aangaande #PSV in. Wat mij betreft best verrassend reageer retweet
Zou een mooie kans zijn voor die jongenquote:PSV'er Mokhtar hoopt verhuurd te worden aan NEC
08/08/2011 19:23
PSV'er Youness Mokhtar (21) hoopt het nog maar net begonnen seizoen op huurbasis af te maken bij NEC. De club uit Nijmegen ziet de talentvolle linksbuiten als een van de opties om de aanval te versterken.
'Het lijkt me een goede stap', zegt de Marokkaanse jeugdinternational, die ook in de belangstelling staat van Helmond Sport en Cambuur Leeuwarden, tegen Voetbal International.
Mokhtar is er niet in geslaagd om een vaste plek in de A-selectie van PSV af te dwingen. 'Bij een club als NEC kan ik ervaring in de eredivisie op doen en dan kan ik volgend jaar gerijpt terugkeren bij PSV.'
Engelaar gaat ook weg. Bouma hebben we ook nog.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
Pieters naar Newcastle en Mokthar naar NEC ? Dan hebben ze achterin nog Manolev, Marcelo, Engelaar en Tamata over.
Ja, de nummer 15 tot en met xx krijgen onder Rutten toch geen seconde speeltijd.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:47 schreef Einthovuh het volgende:
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)e-worden-aan-NEC.htm
[..]
Zou een mooie kans zijn voor die jongen
VI is per definitie al "kijktip!" jonguhquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:42 schreef Einthovuh het volgende:
Kijktip!twitter:thijsslegers twitterde op maandag 08-08-2011 om 19:34:02Natuurlijk allemaal ff @VITV kijken straks. Zit wel wat nieuws aangaande #PSV in. Wat mij betreft best verrassend reageer retweet
quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:49 schreef msnk het volgende:
[..]
VI is per definitie al "kijktip!" jonguh
Dat klopt wel, blijft erg smal allemaal. Een rechtsback, twee centrale verdedigers (waarvan er eentje blessuregevoelig is). Wel twee linksbacks, maar als Pieters vertrekt zal er een nieuwe moeten komen. Tamata komt (nog) tekort.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:47 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Engelaar gaat ook weg. Bouma hebben we ook nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |