Het is anders dan andere omroepen. De VPRO heeft een eigen, originele identiteit en dat al vele decennia lang. Iets wat je van de meeste andere omroepen niet kunt zeggen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:42 schreef zetalore het volgende:
Verklaar je nader. (ofwel hoeveel betalen ze je om dat te zeggen?)
Schrijf een boze brief naar de VPRO. Misschien luisteren ze naar je.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:42 schreef zetalore het volgende:
Serieus die gasten hebben alleen bagger door de jaren heen uitgezonden, niemand heeft de VPRO nodig, opdoeken die zooi en weg ermee.
Pro SBS?quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:42 schreef zetalore het volgende:
Serieus die gasten hebben alleen bagger door de jaren heen uitgezonden, niemand heeft de VPRO nodig, opdoeken die zooi en weg ermee.
Een andere smaak Allah, maar belastinggeld verkwisting no thnx. Ik vertrouw het gewoon niet, als de VPRO zo weinig investeert in zijn programma's dan laat het raden waar het geld daadwerkelijk naar toe gaat, jawel, de zakkenvullers van de VPRO, hoeveel geld ontvangen ze wel niet voor de troep die ze uitzenden?quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:44 schreef Kikvors het volgende:
[..]
Het is anders dan andere omroepen. De VPRO heeft een eigen, originele identiteit en dat al vele decennia lang. Iets wat je van de meeste andere omroepen niet kunt zeggen.
Men betaalt mij helemaal niks. Gek he, mensen met een andere smaak dan jij?
Interesseert me niet , uiteindelijk heb ik het toch bij het rechte eind, met zo'n verweer als 'Je schrijft trouwens als een 11-jarige' , ga je het nooit redden. Alleen mensen met weinig hersen capaciteit grijpen naar dat soort argumenten etc, zo lust ik er nog wel een paar.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:48 schreef Tja..1986 het volgende:
VPRO heeft gewoon genoeg leden om PO te blijven. Niet zo zeiken.
Je schrijft trouwens als een 11-jarige.
Dat heb ik al gedaan maar je hebt gefaald blijkbaar om deze volgende aspecten eruit te halen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:18 schreef Saavedra het volgende:
Ik weet dat dit heel vreemd moet klinken, maar zou je misschien ook nog wat eh, argumenten kunnen aandragen bij je.. Gewaagde uitspraken?
quote:Op zondag 7 augustus 2011 04:52 schreef Pietverdriet het volgende:
Ach de vpro, het is net een oude hond. Vroeger was is leuk en speels, blij en deed is geweldig grappige dingen. Nu is het slecht een herinnering. Hij stinkt, laat overal haren slingeren, ligt meestal te pitten en sjagrijnt. Eigenlijk zou je hem in moeten laten slapen, maar hij hoort er gewoon bij. Ja, dementerend en waardeloos, maar de herinnering doet je het vergeven.
Zo klopt iequote:
Blijkbaar heb je toch vaak genoeg zitten kijken en je huiswerk Nederlands laten versloffen...quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:37 schreef zetalore het volgende:
[..]
Gaat het niet om, het gaat erom dat je ervoor betaald.
Gelukkig maak jij nooit foutenquote:Op zondag 7 augustus 2011 10:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Blijkbaar heb je toch vaak genoeg zitten kijken en je huiswerk Nederlands laten versloffen...
Hoewel minder innovatief als ooit durf ik toch nog te stellen dat het slechtste van de VPRO nog altijd boeiender radio of televisie oplevert dan het beste van de TROS, die van de publieke gelden niet meer weet te fabrutselen als wekelijks de grote Volendammer inteeltshow of de zoveelste 'special' omtrent het fenomeen Andre Riool met zijn vieuxquote:Op zondag 7 augustus 2011 10:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zo klopt ie
De VPRO is vergane glorie, ze teren op hun oude succes. Hebben al jarenlang geen nieuw succesvol en goed programma weten te maken. Alles wat ze goed doen zijn concepten die al zeker 20 jaar oud zijn. Ook op de radio.
Je mist het punt een beetje. De VPRO is kwijt wat ze hadden. De Tros doet nog steeds goed wat ze altijd deden, vermaak voor het grote publiek zonder pretenties.quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:07 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Hoewel minder innovatief als ooit durf ik toch nog te stellen dat het slechtste van de VPRO nog altijd boeiender radio of televisie oplevert dan het beste van de TROS, die van de publieke gelden niet meer weet te fabrutselen als wekelijks de grote Volendammer inteeltshow of de zoveelste 'special' omtrent het fenomeen Andre Riool met zijn vieux
Dussssss. Het is meer dan terecht dat er publiek geld wordt uitgetrokken voor het wekelijkse of dagelijkse Volendammer inteeltfeestje of de zoveelste special rond Andre Riool met zijn vieux waarvoor geldt dat zowel die Volendammer artiestenclub als Andre strijkstok zelf meer dan voldoende budget hebben om hun PR te regelen terwijl het onterecht is dat er uit diezelfde pot een budget gaat naar een omroep die ook zijn dingetje doet omdat er op een forum iemand als TS over gaat zitten schuimbekken dat ie 'er niet op zit te wachten'.quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je mist het punt een beetje. De VPRO is kwijt wat ze hadden. De Tros doet nog steeds goed wat ze altijd deden, vermaak voor het grote publiek zonder pretenties.
Verder gaat het hier niet over de TROS maar over de VPRO. Mijn kritiek op de VPRO is zeer terecht.
Wat een onzin.quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je mist het punt een beetje. De VPRO is kwijt wat ze hadden. De Tros doet nog steeds goed wat ze altijd deden, vermaak voor het grote publiek zonder pretenties.
Verder gaat het hier niet over de TROS maar over de VPRO. Mijn kritiek op de VPRO is zeer terecht.
Je hebt het volledig mis. Ik mis kwaliteits TV.quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:39 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Wat een onzin.
De VPRO is alleen in jouw eigen kwijt wat ze hebben omdat hun manier van denken en ideologie jou gewoon niet aanslaat.
WNL of TROS zijn inderdaad goede alternatieven.
Dat is toch wat links altijd wilde, de dictatuur van het proletariaat? Be carefull what you wish for.quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:25 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Dussssss. Het is meer dan terecht dat er publiek geld wordt uitgetrokken voor het wekelijkse of dagelijkse Volendammer inteeltfeestje of de zoveelste special rond Andre Riool met zijn vieux waarvoor geldt dat zowel die Volendammer artiestenclub als Andre strijkstok zelf meer dan voldoende budget hebben om hun PR te regelen terwijl het onterecht is dat er uit diezelfde pot een budget gaat naar een omroep die ook zijn dingetje doet omdat er op een forum iemand als TS over gaat zitten schuimbekken dat ie 'er niet op zit te wachten'.
Nog even afgezien dat er ook nog een vergelijkbare bak poen verdwijnt in bedenkelijke omroepen als de EO die zelfs nog christencensuur in aangekochte documentaires uitvoeren.
Overigens ben ik met je eens dat ik de VPRO wel eens sterker heb gevonden, maar je kunt nou eenmaal niet de ene omroep met inhoudsloze hoempapa wel geld geven uit de publieke middelen en de andere omroep die op zijn minst nog iets probeert te vertellen niet.
Koot en Bie.quote:Op zondag 7 augustus 2011 12:49 schreef Koos_Kansloos01 het volgende:
Ik snap het al: TS kan gewoon niet meekomen in de inhoudelijke programma's van de VPRO (Buitenhof, Zomergasten)
Ik wil niet zeggen dat ik pro-VPRO ben maar wie van de jaren '80 - '90 is er niet opgegroeid met Theo en Thea, Roos en haar mannen, Zaai, Jiskefet.
Als er één veelzijdige omroep is is het de VPRO wel!
Gelulquote:Op zondag 7 augustus 2011 13:08 schreef Disana het volgende:
Het is niet redelijk de VPRO te verwijten dat er mindere programma's gemaakt worden omdat het volk kreeg waar het om vroeg: horizontale programmering zonder uitschieters. De VPRO is vleugellam gemaakt.
Dat is het niet. Het is een bekend feit dat Harmke Pijipers weg moest toen de horizontale programmering werd ingevoerd. Te uitgesproken, paste niet in het zenderprofiel.quote:Op zondag 7 augustus 2011 13:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Gelul
Het is een gebrek aan ambitie, creatief talent en teveel zelfgenoegzaamheid.
Heb je daar aanwijzingen voor of roep je zo maar wat?quote:Op zondag 7 augustus 2011 13:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Gelul
Het is een gebrek aan ambitie, creatief talent en teveel zelfgenoegzaamheid.
Dat zijn geen meningen, dat zijn argumenten.quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:50 schreef Saavedra het volgende:
Dat zijn grotendeels meningen. Ik vroeg om argumenten.
Los dat ik het niet eens met je ben, zijn het ook enorm slechte argumenten, die op niets anders gebaseerd zijn dan jouw gevoelens. Ergo: mening niet serieus te nemen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 01:21 schreef zetalore het volgende:
[..]
Dat zijn geen meningen, dat zijn argumenten.
Ah daar is ie weer, mijn favoriete dooddoener. Mensen die een andere mening hebben zijn dom, tokkie, pvv-er.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:42 schreef Kikvors het volgende:
[..]
Los dat ik het niet eens met je ben, zijn het ook enorm slechte argumenten, die op niets anders gebaseerd zijn dan jouw gevoelens. Ergo: mening niet serieus te nemen.
't Valt me op dat anti-VPRO-mensen juist altijd diegenen zijn die geen normale discussie kunnen voeren of over het algeheel al minder intelligent overkomen.
Toch 's interessant om een keer onderzoek te doen naar het verband tussen opleidingsniveau of intelligentie en de meningen over de VPRO.
Ook leuk, waarom sommige mensen hun vpro boven alle kritiek verheven vinden en die het altijd goed doet. Doet me denken aan de partijtrouwen in de vroegere DDRquote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:42 schreef Kikvors het volgende:
[..]
Los dat ik het niet eens met je ben, zijn het ook enorm slechte argumenten, die op niets anders gebaseerd zijn dan jouw gevoelens. Ergo: mening niet serieus te nemen.
't Valt me op dat anti-VPRO-mensen juist altijd diegenen zijn die geen normale discussie kunnen voeren of over het algeheel al minder intelligent overkomen.
Toch 's interessant om een keer onderzoek te doen naar het verband tussen opleidingsniveau of intelligentie en de meningen over de VPRO.
Mensen die al langer dom zijn gebleken, hebben vaak een mening die ze totaal niet kunnen onderbouwen en in dit geval ook - wellicht niet toevallig - afwijkt. Jij leest het omgekeerde: mening wijkt af, dus dom. Dat bedoel ik niet.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:50 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ah daar is ie weer, mijn favoriete dooddoener. Mensen die een andere mening hebben zijn dom, tokkie, pvv-er.
Ook leuk, hoe sommige mensen overdrijven.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 09:58 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ook leuk, waarom sommige mensen hun vpro boven alle kritiek verheven vinden en die het altijd goed doet. Doet me denken aan de partijtrouwen in de vroegere DDR
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |