abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100409616
Heb je ooit wel eens naar de VPRO gekeken? Ik vraag me af met welk lul excuus ze een omroep hebben gevormd om de Nederlandse televisie te vervuilen met hun traumatizerende low-budget rotzooi en vervolgens de rest van de subsidie op te strijken en zelf in een Villa te wonen terwijl wij hun bagger in onze bek gegooid krijgen. Kan iemand mij zeggen in wat voor een huis de VPRO directeur woont van ons belastinggeld? Van mij mag ie in een doos gaan wonen en ons belastinggeld met terugwerkende kracht teruggeven.
  zondag 7 augustus 2011 @ 00:36:10 #2
300818 Aneurysma
What a whore I am.
pi_100409677
Heb jij nog een TV dan?
Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef gogosweden het volgende:
Jij bent geil
pi_100409714
quote:
11s.gif Op zondag 7 augustus 2011 00:36 schreef Aneurysma het volgende:
Heb jij nog een TV dan?
Gaat het niet om, het gaat erom dat je ervoor betaald.
pi_100409733
VPRO is tof. ^O^ Niet zeiken.
pi_100409861
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 00:37 schreef Kikvors het volgende:
VPRO is tof. ^O^ Niet zeiken.
Verklaar je nader.
pi_100409894
Serieus die gasten hebben alleen bagger door de jaren heen uitgezonden, niemand heeft de VPRO nodig, opdoeken die zooi en weg ermee.
pi_100409991
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 00:42 schreef zetalore het volgende:

Verklaar je nader. (ofwel hoeveel betalen ze je om dat te zeggen?)

Het is anders dan andere omroepen. De VPRO heeft een eigen, originele identiteit en dat al vele decennia lang. Iets wat je van de meeste andere omroepen niet kunt zeggen.
Men betaalt mij helemaal niks. Gek he, mensen met een andere smaak dan jij?

quote:
Serieus die gasten hebben alleen bagger door de jaren heen uitgezonden, niemand heeft de VPRO nodig, opdoeken die zooi en weg ermee.
Schrijf een boze brief naar de VPRO. Misschien luisteren ze naar je. :')
pi_100410143
VPRO heeft gewoon genoeg leden om PO te blijven. Niet zo zeiken.
Je schrijft trouwens als een 11-jarige.
pi_100410515
quote:
Pro SBS?
Hier staat niets.
pi_100410528
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 00:44 schreef Kikvors het volgende:

[..]

Het is anders dan andere omroepen. De VPRO heeft een eigen, originele identiteit en dat al vele decennia lang. Iets wat je van de meeste andere omroepen niet kunt zeggen.
Men betaalt mij helemaal niks. Gek he, mensen met een andere smaak dan jij?
Een andere smaak Allah, maar belastinggeld verkwisting no thnx. Ik vertrouw het gewoon niet, als de VPRO zo weinig investeert in zijn programma's dan laat het raden waar het geld daadwerkelijk naar toe gaat, jawel, de zakkenvullers van de VPRO, hoeveel geld ontvangen ze wel niet voor de troep die ze uitzenden?
pi_100410833
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 00:48 schreef Tja..1986 het volgende:
VPRO heeft gewoon genoeg leden om PO te blijven. Niet zo zeiken.
Je schrijft trouwens als een 11-jarige.
Interesseert me niet , uiteindelijk heb ik het toch bij het rechte eind, met zo'n verweer als 'Je schrijft trouwens als een 11-jarige' , ga je het nooit redden. Alleen mensen met weinig hersen capaciteit grijpen naar dat soort argumenten etc, zo lust ik er nog wel een paar.

Die VPRO leden zijn er alleen nog maar uit medelij en nostalgie, die zooi heeft geen poot meer om op te staan. Ik weiger 1 cent aan die afvalzakken uit te geven, naar het gft met die bagger.
pi_100411200
Ik weet dat dit heel vreemd moet klinken, maar zou je misschien ook nog wat eh, argumenten kunnen aandragen bij je.. Gewaagde uitspraken?
pi_100412167
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 01:18 schreef Saavedra het volgende:
Ik weet dat dit heel vreemd moet klinken, maar zou je misschien ook nog wat eh, argumenten kunnen aandragen bij je.. Gewaagde uitspraken?
Dat heb ik al gedaan maar je hebt gefaald blijkbaar om deze volgende aspecten eruit te halen.

-belasting geld verspilling
-lage kwaliteit
-nooit om deze om(t)roep gevraagd
-traumatiserend
-vermoeden dat de VPRO leden echt in Villa's wonen (aka zakkenvullers) en ons met afval opschepen.
-ze dragen niks bij aan de samenleving (het leven is nog nooit beter geworden door de VPRO)
-geen richting, deze omroep gaat helemaal nergens over. Inhoudloos op en top.

En zo kan ik nog wel een half jaar door gaan. Deze omroep moet beslist verdwijnen.
pi_100412187
Dat zijn grotendeels meningen. Ik vroeg om argumenten.
pi_100412481
Zomergasten O+
Op zondag 5 februari 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
Welk sprookjespompoen kom jij uitgestapt?
pi_100412799
TS kan beter het Tros Muziekfeest gaan bekijken.
  zondag 7 augustus 2011 @ 04:52:12 #17
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_100414044
Ach de vpro, het is net een oude hond. Vroeger was is leuk en speels, blij en deed is geweldig grappige dingen. Nu is het slecht een herinnering. Hij stinkt, laat overal haren slingeren, ligt meestal te pitten en sjagrijnt. Eigenlijk zou je hem in moeten laten slapen, maar hij hoort er gewoon bij. Ja, dementerend en waardeloos, maar de herinnering doet je het vergeven.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_100415207
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 04:52 schreef Pietverdriet het volgende:
Ach de vpro, het is net een oude hond. Vroeger was is leuk en speels, blij en deed is geweldig grappige dingen. Nu is het slecht een herinnering. Hij stinkt, laat overal haren slingeren, ligt meestal te pitten en sjagrijnt. Eigenlijk zou je hem in moeten laten slapen, maar hij hoort er gewoon bij. Ja, dementerend en waardeloos, maar de herinnering doet je het vergeven.
_O-
  zondag 7 augustus 2011 @ 10:24:34 #19
272649 Louis22
Exil im Salon
pi_100415694
Beste omroep van Nederland.
  zondag 7 augustus 2011 @ 10:28:16 #20
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_100415736
De VPRO is een goede omroep. Ik was er nog lid van geworden als BNN zijn fusieplannen met de VARA had doorgezet.

Ga anders lekker de TROS kijken
  zondag 7 augustus 2011 @ 10:41:22 #21
45206 Pietverdriet
pi_100415963
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 10:28 schreef Hexagon het volgende:
De VPRO was een goede omroep.
Zo klopt ie
De VPRO is vergane glorie, ze teren op hun oude succes. Hebben al jarenlang geen nieuw succesvol en goed programma weten te maken. Alles wat ze goed doen zijn concepten die al zeker 20 jaar oud zijn. Ook op de radio.
  zondag 7 augustus 2011 @ 10:43:32 #22
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_100416000
quote:
8s.gif Op zondag 7 augustus 2011 00:37 schreef zetalore het volgende:

[..]

Gaat het niet om, het gaat erom dat je ervoor betaald.
Blijkbaar heb je toch vaak genoeg zitten kijken en je huiswerk Nederlands laten versloffen...
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  zondag 7 augustus 2011 @ 10:51:08 #23
45206 Pietverdriet
pi_100416148
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 10:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Blijkbaar heb je toch vaak genoeg zitten kijken en je huiswerk Nederlands laten versloffen...
Gelukkig maak jij nooit fouten
  zondag 7 augustus 2011 @ 11:01:01 #24
45206 Pietverdriet
pi_100416336
http://www.vpro.nl/overdevpro/14049645/missie

Kijk eens naar het missiestatement, en de illustratie er naast. Innovatief? LOL
pi_100417668
quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2011 10:41 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Zo klopt ie
De VPRO is vergane glorie, ze teren op hun oude succes. Hebben al jarenlang geen nieuw succesvol en goed programma weten te maken. Alles wat ze goed doen zijn concepten die al zeker 20 jaar oud zijn. Ook op de radio.
Hoewel minder innovatief als ooit durf ik toch nog te stellen dat het slechtste van de VPRO nog altijd boeiender radio of televisie oplevert dan het beste van de TROS, die van de publieke gelden niet meer weet te fabrutselen als wekelijks de grote Volendammer inteeltshow of de zoveelste 'special' omtrent het fenomeen Andre Riool met zijn vieux
  zondag 7 augustus 2011 @ 12:19:47 #26
45206 Pietverdriet
pi_100417979
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 12:07 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Hoewel minder innovatief als ooit durf ik toch nog te stellen dat het slechtste van de VPRO nog altijd boeiender radio of televisie oplevert dan het beste van de TROS, die van de publieke gelden niet meer weet te fabrutselen als wekelijks de grote Volendammer inteeltshow of de zoveelste 'special' omtrent het fenomeen Andre Riool met zijn vieux
Je mist het punt een beetje. De VPRO is kwijt wat ze hadden. De Tros doet nog steeds goed wat ze altijd deden, vermaak voor het grote publiek zonder pretenties.
Verder gaat het hier niet over de TROS maar over de VPRO. Mijn kritiek op de VPRO is zeer terecht.
pi_100418140
quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2011 12:19 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Je mist het punt een beetje. De VPRO is kwijt wat ze hadden. De Tros doet nog steeds goed wat ze altijd deden, vermaak voor het grote publiek zonder pretenties.
Verder gaat het hier niet over de TROS maar over de VPRO. Mijn kritiek op de VPRO is zeer terecht.
Dussssss. Het is meer dan terecht dat er publiek geld wordt uitgetrokken voor het wekelijkse of dagelijkse Volendammer inteeltfeestje of de zoveelste special rond Andre Riool met zijn vieux waarvoor geldt dat zowel die Volendammer artiestenclub als Andre strijkstok zelf meer dan voldoende budget hebben om hun PR te regelen terwijl het onterecht is dat er uit diezelfde pot een budget gaat naar een omroep die ook zijn dingetje doet omdat er op een forum iemand als TS over gaat zitten schuimbekken dat ie 'er niet op zit te wachten'.
Nog even afgezien dat er ook nog een vergelijkbare bak poen verdwijnt in bedenkelijke omroepen als de EO die zelfs nog christencensuur in aangekochte documentaires uitvoeren.

Overigens ben ik met je eens dat ik de VPRO wel eens sterker heb gevonden, maar je kunt nou eenmaal niet de ene omroep met inhoudsloze hoempapa wel geld geven uit de publieke middelen en de andere omroep die op zijn minst nog iets probeert te vertellen niet.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 07-08-2011 12:28:46 ]
pi_100418535
quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2011 12:19 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Wat een onzin.

De VPRO is alleen in jouw eigen kwijt wat ze hebben omdat hun manier van denken en ideologie jou gewoon niet aanslaat.

WNL of TROS zijn inderdaad goede alternatieven.
Op zondag 5 februari 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
Welk sprookjespompoen kom jij uitgestapt?
  zondag 7 augustus 2011 @ 12:43:49 #29
45206 Pietverdriet
pi_100418658
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 12:39 schreef De_Nuance het volgende:

[..]

Wat een onzin.

De VPRO is alleen in jouw eigen kwijt wat ze hebben omdat hun manier van denken en ideologie jou gewoon niet aanslaat.

WNL of TROS zijn inderdaad goede alternatieven.
Je hebt het volledig mis. Ik mis kwaliteits TV.
  † In Memoriam † zondag 7 augustus 2011 @ 12:43:57 #30
137949 Disana
pi_100418664
De VPRO heeft zijn sporen ruimschoots verdiend en doet dat ondanks de lichte aftakeling door zendercoòrdinatie en horizontale programmering nog steeds. Op allerlei vlakken hebben ze door de jaren heen prijzen gekregen, van onderzoeksjournalistiek tot kinderprogramma´s.

Vanochtend nog een uitmuntend programma op de radio: Het spoor terug. Radio maken kan de VPRO als geen ander.

In de ´villa´ zitten ze al jaar en dag, er zitten veel meer omroepen in een villa.
pi_100418690
Sommige mensen lijken het echt niet te snappen!

De NPO krijgt gewoon een budget van de overheid en wat de VPRO (of welke omroep dan ook) daarmee doet moeten ze lekker zelf weten, zolang ze mij maar niet lastigvallen om lid te worden.
Komen ze bij jou soms langs te deuren voor een VPRO-heffing o.i.d?

Btw Villa VPRO is het kantoorpand van de VPRO in Hilversum
pi_100418804
Ik snap het al: TS kan gewoon niet meekomen in de inhoudelijke programma's van de VPRO (Buitenhof, Zomergasten)

Ik wil niet zeggen dat ik pro-VPRO ben maar wie van de jaren '80 - '90 is er niet opgegroeid met Theo en Thea, Roos en haar mannen, Zaai, Jiskefet.

Als er één veelzijdige omroep is is het de VPRO wel!
  zondag 7 augustus 2011 @ 12:49:52 #33
45206 Pietverdriet
pi_100418835
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 12:25 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Dussssss. Het is meer dan terecht dat er publiek geld wordt uitgetrokken voor het wekelijkse of dagelijkse Volendammer inteeltfeestje of de zoveelste special rond Andre Riool met zijn vieux waarvoor geldt dat zowel die Volendammer artiestenclub als Andre strijkstok zelf meer dan voldoende budget hebben om hun PR te regelen terwijl het onterecht is dat er uit diezelfde pot een budget gaat naar een omroep die ook zijn dingetje doet omdat er op een forum iemand als TS over gaat zitten schuimbekken dat ie 'er niet op zit te wachten'.
Nog even afgezien dat er ook nog een vergelijkbare bak poen verdwijnt in bedenkelijke omroepen als de EO die zelfs nog christencensuur in aangekochte documentaires uitvoeren.

Overigens ben ik met je eens dat ik de VPRO wel eens sterker heb gevonden, maar je kunt nou eenmaal niet de ene omroep met inhoudsloze hoempapa wel geld geven uit de publieke middelen en de andere omroep die op zijn minst nog iets probeert te vertellen niet.
Dat is toch wat links altijd wilde, de dictatuur van het proletariaat? Be carefull what you wish for.
Ik ben groot fan van de BBC, en heb veel bewondering voor de vlaamse publieke omroep die met een zeer minimaal budget geweldige programmas maakt.
Het probleem is dat men de lat zo laag legt, het zou mooi zijn als men programmas zou maken die en erg goed zijn, en een groot publiek aanspreken. Maar men kiest de weg van weinig weerstand.
  † In Memoriam † zondag 7 augustus 2011 @ 12:54:55 #34
137949 Disana
pi_100419003
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 12:49 schreef Koos_Kansloos01 het volgende:
Ik snap het al: TS kan gewoon niet meekomen in de inhoudelijke programma's van de VPRO (Buitenhof, Zomergasten)

Ik wil niet zeggen dat ik pro-VPRO ben maar wie van de jaren '80 - '90 is er niet opgegroeid met Theo en Thea, Roos en haar mannen, Zaai, Jiskefet.

Als er één veelzijdige omroep is is het de VPRO wel!
Koot en Bie.
  zondag 7 augustus 2011 @ 13:05:36 #35
45206 Pietverdriet
pi_100419358
Ja, de VPRO had geweldige programmas
HAD Jiskefet, Jonge Helden, Koot&Bie, Theo thea, achterwerk en nog veel meer.
Maar dit niveau halen ze al jaren niet meer. De Vara had vroeger Sonja Barend en zeg eens aaa, is de Vara daarom nu nog geweldig? Nee, heeft er geen fuck mee te maken. Op houden in het verleden te kijken en in oude glorie te zwelgen en mooie dingen gaan maken. Dat doet men veel te weinig.
Jaren geleden zijn ze hun tanden al kwijt geraakt. Maken een sitcom over hoe een commerciele omroep werkt.. Als ze kloten hadden gehad had men niet zelfgenoegd haha die anderen gemaakt maar een zwarte comedie over hoe de publieke omroep werkt met veel insidergrappen en vingers op de pijn leggen.
Dat was dapper, knap en innovatief geweest.
  † In Memoriam † zondag 7 augustus 2011 @ 13:08:10 #36
137949 Disana
pi_100419437
Het is niet redelijk de VPRO te verwijten dat er mindere programma's gemaakt worden omdat het volk kreeg waar het om vroeg: horizontale programmering zonder uitschieters. De VPRO is vleugellam gemaakt.
  zondag 7 augustus 2011 @ 13:12:57 #37
45206 Pietverdriet
pi_100419605
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 13:08 schreef Disana het volgende:
Het is niet redelijk de VPRO te verwijten dat er mindere programma's gemaakt worden omdat het volk kreeg waar het om vroeg: horizontale programmering zonder uitschieters. De VPRO is vleugellam gemaakt.
Gelul
Het is een gebrek aan ambitie, creatief talent en teveel zelfgenoegzaamheid.
  † In Memoriam † zondag 7 augustus 2011 @ 13:15:45 #38
137949 Disana
pi_100419718
quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2011 13:12 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Gelul
Dat is het niet. Het is een bekend feit dat Harmke Pijipers weg moest toen de horizontale programmering werd ingevoerd. Te uitgesproken, paste niet in het zenderprofiel.
pi_100419751
quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2011 13:12 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Gelul
Heb je daar aanwijzingen voor of roep je zo maar wat?
  zondag 7 augustus 2011 @ 13:16:36 #40
45206 Pietverdriet
pi_100419752
Oh, en dat is trouwens waar voor vrijwel de hele PO en de journalistiek in Nederland. Met zijn allen in het midden gaan zitten en zesjes scoren.
pi_100422873
Wat opgeruimd en een schopje naar Film TV en Radio. Het gaat heel erg over de omroep en niet echt over politiek.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_100537506
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 01:50 schreef Saavedra het volgende:
Dat zijn grotendeels meningen. Ik vroeg om argumenten.
Dat zijn geen meningen, dat zijn argumenten.
pi_100541578
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 01:21 schreef zetalore het volgende:

[..]

Dat zijn geen meningen, dat zijn argumenten.
Los dat ik het niet eens met je ben, zijn het ook enorm slechte argumenten, die op niets anders gebaseerd zijn dan jouw gevoelens. Ergo: mening niet serieus te nemen.

't Valt me op dat anti-VPRO-mensen juist altijd diegenen zijn die geen normale discussie kunnen voeren of over het algeheel al minder intelligent overkomen.
Toch 's interessant om een keer onderzoek te doen naar het verband tussen opleidingsniveau of intelligentie en de meningen over de VPRO.
pi_100541771
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 09:42 schreef Kikvors het volgende:

[..]

Los dat ik het niet eens met je ben, zijn het ook enorm slechte argumenten, die op niets anders gebaseerd zijn dan jouw gevoelens. Ergo: mening niet serieus te nemen.

't Valt me op dat anti-VPRO-mensen juist altijd diegenen zijn die geen normale discussie kunnen voeren of over het algeheel al minder intelligent overkomen.
Toch 's interessant om een keer onderzoek te doen naar het verband tussen opleidingsniveau of intelligentie en de meningen over de VPRO.
Ah daar is ie weer, mijn favoriete dooddoener. Mensen die een andere mening hebben zijn dom, tokkie, pvv-er.
  woensdag 10 augustus 2011 @ 09:58:30 #45
45206 Pietverdriet
pi_100541943
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 09:42 schreef Kikvors het volgende:

[..]

Ook leuk, waarom sommige mensen hun vpro boven alle kritiek verheven vinden en die het altijd goed doet. Doet me denken aan de partijtrouwen in de vroegere DDR
pi_100543978
quote:
17s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 09:50 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Ah daar is ie weer, mijn favoriete dooddoener. Mensen die een andere mening hebben zijn dom, tokkie, pvv-er.
Mensen die al langer dom zijn gebleken, hebben vaak een mening die ze totaal niet kunnen onderbouwen en in dit geval ook - wellicht niet toevallig - afwijkt. Jij leest het omgekeerde: mening wijkt af, dus dom. Dat bedoel ik niet.

quote:
1s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 09:58 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ook leuk, waarom sommige mensen hun vpro boven alle kritiek verheven vinden en die het altijd goed doet. Doet me denken aan de partijtrouwen in de vroegere DDR
Ook leuk, hoe sommige mensen overdrijven.
pi_100933947
Maar goed als de VPRO toch een oude tandeloze tijger is geworden is hij dus nutteloos en kunnen we hem net zo goed weg doen, he de VPRO is net als ouwe troep op zolder het ligt er maar, en had better afgedankt kunnen worden, maar in dit geval zowieso want ze kosten alleen geld en deze tandeloze tijger levert niets meer op, wegdoen dus!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')