Ik geloof nooit negers.quote:
Ik ben paars van binnen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
van binnen zijn we allemaal blank
Volgens sommige ben ik zwart van binnen en wit van buiten.quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
van binnen zijn we allemaal blank
quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:38 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Volgens sommige ben ik zwart van binnen en wit van buiten.
Dan doe jij je heel anders voor als we meeten want volgens mij ben je zo blank als watquote:Op zondag 7 augustus 2011 01:38 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Volgens sommige ben ik zwart van binnen en wit van buiten.
Ik snap het ook niet.quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan doe jij je heel anders voor als we meeten want volgens mij ben je zo blank als wat
quote:Doorgaans wordt aangenomen dat vrouwen langer leven omdat ze resistenter zijn tegen infecties en degeneratieve ziekten.
Mannen willen gewoon niet verder leven omdat de tieten van de vrouw na die vele jaren inmiddels drie meter onder NAP zitten.quote:
quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Misschien heb je een dikke piemel
Dat is beter dan over je eigen voorhuid struikelen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mannen willen gewoon niet verder leven omdat de tieten van de vrouw na die vele jaren inmiddels drie meter onder NAP zitten.
Zou ik ook zeggen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat is beter dan over je eigen voorhuid struikelen.
Nou zeg dan.quote:
En de zware boodschappen dou je gewoon in je vagijn.quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:47 schreef BarrieButsers het volgende:
Hangtieten los ik later gewoon op met mijn rollator.
Daar zijn mannen voor, maarja die zijn al dood met hun konijnengewip de hele tijd.quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En de zware boodschappen dou je gewoon in je vagijn.
Vooral van die grote kippen jaquote:Op zondag 7 augustus 2011 01:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En de zware boodschappen dou je gewoon in je vagijn.
En varkens en koeien.quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:51 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Vooral van die grote kippen ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |