Ik geloof nooit negers.quote:
van binnen zijn we allemaal blankquote:
Ik ben paars van binnen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
van binnen zijn we allemaal blank
Volgens sommige ben ik zwart van binnen en wit van buiten.quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
van binnen zijn we allemaal blank
quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:38 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Volgens sommige ben ik zwart van binnen en wit van buiten.
Dan doe jij je heel anders voor als we meeten want volgens mij ben je zo blank als watquote:Op zondag 7 augustus 2011 01:38 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Volgens sommige ben ik zwart van binnen en wit van buiten.
Ik snap het ook niet.quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan doe jij je heel anders voor als we meeten want volgens mij ben je zo blank als wat
quote:Doorgaans wordt aangenomen dat vrouwen langer leven omdat ze resistenter zijn tegen infecties en degeneratieve ziekten.
Misschien heb je een dikke piemelquote:
Mannen willen gewoon niet verder leven omdat de tieten van de vrouw na die vele jaren inmiddels drie meter onder NAP zitten.quote:
quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Misschien heb je een dikke piemel
Dat is beter dan over je eigen voorhuid struikelen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mannen willen gewoon niet verder leven omdat de tieten van de vrouw na die vele jaren inmiddels drie meter onder NAP zitten.
Tranny Gang Bang, veel plezier.quote:
Zou ik ook zeggen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat is beter dan over je eigen voorhuid struikelen.
Nou zeg dan.quote:
En de zware boodschappen dou je gewoon in je vagijn.quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:47 schreef BarrieButsers het volgende:
Hangtieten los ik later gewoon op met mijn rollator.
Daar zijn mannen voor, maarja die zijn al dood met hun konijnengewip de hele tijd.quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En de zware boodschappen dou je gewoon in je vagijn.
Vooral van die grote kippen jaquote:Op zondag 7 augustus 2011 01:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En de zware boodschappen dou je gewoon in je vagijn.
En varkens en koeien.quote:Op zondag 7 augustus 2011 01:51 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Vooral van die grote kippen ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |