quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:34 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee, we waren al bezig en toen vroeg ik dat ineens heel impulsief.Daarna werd het heel erg awkward maar we hebben het nog wel afgemaakt.
Leuk verzonnen, je bent nog maagd.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:34 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee, we waren al bezig en toen vroeg ik dat ineens heel impulsief.Daarna werd het heel erg awkward maar we hebben het nog wel afgemaakt.
Nee.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:35 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Stiekem is ze toen weggegaan, maar logisch dat je dat niet aan ons verteld.
Wat dan? Weet je vriendin van jouw account af?quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat is ook niet de reden dat ik het wil laten wijzigen
Vriendinquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:36 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wat dan? Weet je vriendin van jouw account af?
Nee, je reageert er niet opquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:36 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wat dan? Weet je vriendin van jouw account af?
quote:
Niksquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:38 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja wat moet ik erop reageren?
Ja wat moet je snappen dan?quote:
Daarom willen mensen dus trouwen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Jullie lijken wel getrouwd, zo lekker langs elkaar heen praten.
Het ligt dus niet aan mij.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
En dan zeggen ze dat vrouwen altijd hints geven die mannen niet begrijpen.
Vrouwen geven geen hints, vrouwen gaan raar doen en zeggen achteraf dat het een hint was.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
En dan zeggen ze dat vrouwen altijd hints geven die mannen niet begrijpen.
You are absolutely fucking right.quote:
Oke en nu?quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
De TT. De vraag. Of ja, de opmerking. Ik was toch speciaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |