en ik dan?quote:Op zondag 7 augustus 2011 13:23 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Als ik met barrie neuk en BDH met tuxxx trouwt wel.
Dus als je met iemand neukt wordt je automatisch familie?quote:Op zondag 7 augustus 2011 13:23 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Als ik met barrie neuk en BDH met tuxxx trouwt wel.
Ja dat klopt nietquote:Op zondag 7 augustus 2011 13:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dus als je met iemand neukt wordt je automatisch familie?
Dan hebben sommige wel een hele grote familie.quote:
KK met z'n rechterhand en z'n huisgenoot Jasperquote:Op zondag 7 augustus 2011 13:27 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dan hebben sommige wel een hele grote familie.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 13:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
KK met z'n rechterhand en z'n huisgenoot Jasper
quote:Op zondag 7 augustus 2011 13:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jammer, ik ben links en geen van m'n huisgenoten heet Jasper. Volgende keer beter.quote:Op zondag 7 augustus 2011 13:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mijn opa was ook links, als enige van z'n broers en zussen, en hij is 10 jaar ouder geworden dan de rest.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:07 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
http://www.medicalfacts.n(...)n-overlijden-eerder/
Oke, ik zal er rekening mee houden.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:07 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
http://www.medicalfacts.n(...)n-overlijden-eerder/
quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:00 schreef FedExpress het volgende:
gaat we lekker vandaag weer hier zeg
Bazenliedquote:
Vrouwen leven weer langer dus daar heb je geluk mee.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oke, ik zal er rekening mee houden.
Dus ik leef langer omdat ik vrouw ben, maar weer korter omdat ik links ben.quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:09 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Vrouwen leven weer langer dus daar heb je geluk mee.
Dan wordt je misschien wel net zo oud als een man die rechts is.quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dus ik leef langer omdat ik vrouw ben, maar weer korter omdat ik links ben.
Nouja ik zie het wel.quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:20 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dan wordt je misschien wel net zo oud als een man die rechts is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |