abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 23:58:13 #31
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_100407984
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 23:51 schreef Chule het volgende:
Vind filmpje wel meevallen eigenlijk. Het gehuil van het jochie maakt het vooral zielig.
Eens. Normaal gesproken knuppelen ze met z'n alle de persoon dood of pakken ze een baksteen en slaan ze de handen kapot.

:r
#FreeTrapz #FreeFreire #FreeOzz #FreeRollsreus
pi_100408067
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 23:58 schreef Rijstbal het volgende:

[..]

Eens. Normaal gesproken knuppelen ze met z'n alle de persoon dood of pakken ze een baksteen en slaan ze de handen kapot.

:r
wel aardig dat je er gelijk vanuit gaat dat hij wel wat gestolen MOET hebben, terwijl dit soort pesterijen in west china schering en inslag is.

Maar eh volgens mij heb jij ook wat gestolen, sterker nog ik weet het zeker, kom eens hier met je hand.
pi_100408078
Moet dit nou?
Hoe zielig moet je zijn om kinderen te schoppen?
Dit zie ik wel graag
  zondag 7 augustus 2011 @ 00:02:43 #34
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_100408182
Ik las vandaag op de FP ook al een bericht dat Chinezen babies vermalen tot potentiepillen!

Misschien wordt er een grote oorlog geplanned met China en zijn dit de inleidende propaganda-beschietingen. Dan moeten we er eerst van overtuigd raken dat de Chinezen puur slecht zijn, anders steunt de bevolking dit niet.

Zelf ben ik tegen zo'n oorlog, want door hun bevolkingspolitiek vormen de Chinezen helemaal geen lange-termijnsbedreiging.
The End Times are wild
pi_100408426
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 00:00 schreef Antaris het volgende:
Moet dit nou?
Dit zie ik wel graag
_O_
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_100408514
Wat doen uyghuren dan in china..
  zondag 7 augustus 2011 @ 00:10:03 #37
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_100408551
quote:
Moet dit nou?
Dit zie ik wel graag
Schitterend idd :Y :)
pi_100408575
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 23:50 schreef PIETR het volgende:
Zo, hier gaat mn bloed aardig van koken. Wat staan die mensen daar omheen te lachen dan? :N
Omdat China voornamelijk bestaat uit emotioneel gestoorde idioten :r
pi_100408581
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 00:02 schreef LXIV het volgende:
Ik las vandaag op de FP ook al een bericht dat Chinezen babies vermalen tot potentiepillen!

Misschien wordt er een grote oorlog geplanned met China en zijn dit de inleidende propaganda-beschietingen. Dan moeten we er eerst van overtuigd raken dat de Chinezen puur slecht zijn, anders steunt de bevolking dit niet.

Zelf ben ik tegen zo'n oorlog, want door hun bevolkingspolitiek vormen de Chinezen helemaal geen lange-termijnsbedreiging.
Ze vermalen dode baby's
  zondag 7 augustus 2011 @ 00:11:01 #40
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_100408595
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 00:10 schreef Nuchterheid het volgende:

[..]

Precies. Het wordt tijd dat we daar eens iets aan gaan doen!!
The End Times are wild
  zondag 7 augustus 2011 @ 00:11:18 #41
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_100408613
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 00:10 schreef Dientje12 het volgende:

[..]

Ze vermalen dode baby's
Dus?
The End Times are wild
pi_100408617
quote:
Moet dit nou?
Dit zie ik wel graag
geweldig ^O^ _O_
signatuurloos
  Forum Admin zondag 7 augustus 2011 @ 00:12:12 #43
35723 crew  GGMM
pi_100408658
quote:
Moet dit nou?
Dit zie ik wel graag
Tof verhaal. ^O^
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_100408663
Ik ben zelf ook Chinees en ik vind dit zeer schokkend. Maar je kunt niet zeggen dat alleen Chinezen dit doen of dat alle Chinezen zoiets doen. In elke ras zijn er wel mensen die slecht zijn. En over die potentiepillen.. Het kan ook niet waar zijn. Er werd laatst ook gezegd dat Chinezen baby's eten, wat al helemaal onzin is.

(En het is natuurlijk waar dat er mensen zijn in China die honden eten, maar die zijn er ook in Peru. Ik durf te zeggen dat in bijna alle landen er wel een paar zijn. In Duitsland werd er tijdens de oorlog ook honden gegeten en in Afrika eten ze apen.)
Justice is blind.
pi_100408671
mensen die huilen om dat filmpje :') Er is nauwelijks wat te zien man plus dat ze niet voor niks zn HAND doen dus hij zal wel wat gestolen hebben ;) boontje komt om zn loontje
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_100408679
Die gevangenen verdienen strafvermindering voor zo'n actie :)
Football. Glorious football. Dont care what it looks like.
pi_100408680
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 00:11 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dus?
Ze zijn al dood, als het levende waren dan is het anders..
pi_100408732
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 00:12 schreef Objection het volgende:
In Duitsland werd er tijdens de oorlog ook honden gegeten en in Afrika eten ze apen.)
Tja, maar die hebben/hadden echt honger...
Football. Glorious football. Dont care what it looks like.
pi_100408758
quote:

[..]

Dit is natuurlijk onzin.
Justice is blind.
pi_100408790
quote:
Ik ben zelf ook Chinees en ik vind dit zeer schokkend. Maar je kunt niet zeggen dat alleen Chinezen dit doen of dat alle Chinezen zoiets doen.

Godverdomme man, dat zegt toch helemaal niemand? }:|

Kutbuitenlanders met hun slachtofferrol overal. Schijtziek word ik er van :X
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_100408800
Niet persoonlijk bedoeld overigens :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_100408818
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 00:14 schreef Objection het volgende:

[..]

Dit is natuurlijk onzin.
wtf heb je die filmpjes wel niet gezien van die hoeren met hakken aan en lieve konijntjes en puppys en hondjes en poesjes ?
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
pi_100408834
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 00:13 schreef daftme het volgende:

[..]

Tja, maar die hebben/hadden echt honger...
Daarom juist. Maar waarom is daar dan niks ergs aan? Het zijn natuurlijk mensen uit arme streken in China die dat doen.
Justice is blind.
pi_100408836
quote:
Ik ben zelf ook Chinees en ik vind dit zeer schokkend. Maar je kunt niet zeggen dat alleen Chinezen dit doen of dat alle Chinezen zoiets doen. In elke ras zijn er wel mensen die slecht zijn. En over die potentiepillen.. Het kan ook niet waar zijn. Er werd laatst ook gezegd dat Chinezen baby's eten, wat al helemaal onzin is.

(En het is natuurlijk waar dat er mensen zijn in China die honden eten, maar die zijn er ook in Peru. Ik durf te zeggen dat in bijna alle landen er wel een paar zijn. In Duitsland werd er tijdens de oorlog ook honden gegeten en in Afrika eten ze apen.)
Inderdaad, elk land heeft zo zijn gekken.

Overigens zou extra info over dit filmpje wel fijn zijn. Waarom wordt dat kind zo mishandeld en waar zijn zijn ouders.
signatuurloos
  zondag 7 augustus 2011 @ 00:16:08 #55
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_100408837
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 00:00 schreef WorldPeaceLeader het volgende:

[..]

wel aardig dat je er gelijk vanuit gaat dat hij wel wat gestolen MOET hebben, terwijl dit soort pesterijen in west china schering en inslag is.

Maar eh volgens mij heb jij ook wat gestolen, sterker nog ik weet het zeker, kom eens hier met je hand.
Ik zei "waarschijnlijk". maar goed het kan idd ook om wat anders gaan.Bjvoorbeeld zijn etniciteit
#FreeTrapz #FreeFreire #FreeOzz #FreeRollsreus
pi_100408882
Met hun politiek gedoe, sturen ze al jarenlang Chinezen naar de regio zodat het aantal Chinezen daar groeit, moeten de Oeigoeren 1 maand elk jaar GRATIS voor de overheid werken onder zware omstandigheden op het platteland. Toeristen en fotografen zijn verboden om buiten de steden te gaan richting het platteland, waarom? Juist, zodat de buitenlandse media hier geen verslag van kan doen. Waar hoor je de VN in dit allemaal, niet, helemaal niet. Er is namelijk geen olie gevonden op dat stuk grond, dus waarom zou het de buitenlandse politiek interesseren. In 1949 hadden ze de hele gebied met zwaar geweld ingelijfd en worden zij sindsdien behandelt als 2de rang burgers. Na de gebeurtenis van 9/11 gingen die honden ook nog eens "War on terror" als excuus gebruiken, om de Oeigoeren harder aan te pakken. Er werden oeigoeren opgepakt omdat zij post verstuurden naar het buitenland, met als reden "lekken van staatsgeheimen". Ze sluiten ALLE dissidenten op en gooien de sleutel weg, pas als de gevangen trouw zweren aan het communistisch reich, dan mogen "de criminelen" naar buiten. Heb ik al gesproken over de etnische zuivering die de Chinezen uitvoeren? Jonge meisjes en jongevrouwen worden gestuurd naar de Chinese steden waar zij gedwongen worden om te trouwen met Chinese mannen, als een Oeigoer met een Chinees trouwt, dan is het altijd een Chinees kindje, NOOIT een Oeigoer. Oeigoeren krijgen tevens een veel zwaarder bestaan als zij bij hun geboorteplaats blijven, daar is namelijk geen werkvoorziening en als zij trekken naar de grote steden, dan komen zij in een onbekend gebied waar zij amper aan werk zullen kunnen komen, waardoor zij een deal moeten sluiten met de overheid. Elke Oeigoer die trouwt met een Chinees krijgt "geld", dat is zo'n 500 euro, maar als je gaat scheiden, dan gaat je dat 5000 euro kosten. Heb ik al de behandeling van de Oeigoeren door de Chinezen al laten zien? Zij zien hun altijd als "minder". En zij worden op zijn minst net zo erg behandelt als zwarten tijdens slavernij. De groei van China is heel erg mooi, vooral een groei van 6-8% per jaar, niet wanneer je weet dat de grondstoffen worden gejat van Oeigoers grondgebied, waarbij zij er NIKS voor terugkrijgen.

Hoop er zelf ooit naartoe te gaan, hoewel het huidige beleid van China niet zo "gevaarlijk" is zoals vroeger. Maar hun economisch politiek is zó aggressief dat ze de laagste sociale groep (ongeschoolde kinderen en vrouwen) totaal uitbuiten in hun fabrieken, er zijn zelfs Chinezen die als exportproduct worden gebruikt. De overheid stuurt ze dan naar fabrieken, die ze bezitten in Amerika, zodat ze daar goedkoop dingen kunnen bouwen, maar kunnen verkopen voor het honderdvoudige. Die fabrieken zijn dan ook nog eens omheind met muren en prikkeldraad, net gevangenissen. En het is echt droevig dat mensen niet eens de kans krijgen om te ontwikkelen. Dit is slavernij van je eigen volk. Ze leven niet lang dankzij verschillende aandoeningen als longziektes en oogproblemen, maar de vraag is dan, gun je iemand een lang leven als slaaf. Deze zogenaamde "shadow contracts", zorgen ervoor dat deze Chinese arbeiders niet mee mogen doen in andere religieuze en politieke activiteiten wanneer ze verblijven in het land waar ze naartoe worden gestuurd.
pi_100408885
oja moet je trouwens niet van een gebouw afspringen? heeft meeste zelfmoorden
pi_100408907
Waar zijn de echte revolutionairen van het tianenman plein? Waar zijn die helden gebleven.
pi_100408918
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 00:15 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

wtf heb je die filmpjes wel niet gezien van die hoeren met hakken aan en lieve konijntjes en puppys en hondjes en poesjes ?
En de meeste Chinezen doen dat natuurlijk ook?
Justice is blind.
pi_100408952
quote:
7s.gif Op zondag 7 augustus 2011 00:15 schreef vosss het volgende:

[..]

Godverdomme man, dat zegt toch helemaal niemand? }:|

Kutbuitenlanders met hun slachtofferrol overal. Schijtziek word ik er van :X
Het spijt me, maar helaas:
quote:
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2011 00:11 schreef LXIV het volgende:

[..]

Precies. Het wordt tijd dat we daar eens iets aan gaan doen!!
Justice is blind.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')