Dat vond ik het ergste van allemaal, volwassen vrouwen zelfs die lachen. Hier in Nederland of andere landen zijn vrouwen juist heel barmhartig naar kinderen toe.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:50 schreef PIETR het volgende:
Zo, hier gaat mn bloed aardig van koken. Wat staan die mensen daar omheen te lachen dan?
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
Gevalletje eigen schuld dikke bult
Dit.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:51 schreef Chule het volgende:
Vind filmpje wel meevallen eigenlijk. Het gehuil van het jochie maakt het vooral zielig.
Eens. Normaal gesproken knuppelen ze met z'n alle de persoon dood of pakken ze een baksteen en slaan ze de handen kapot.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:51 schreef Chule het volgende:
Vind filmpje wel meevallen eigenlijk. Het gehuil van het jochie maakt het vooral zielig.
wel aardig dat je er gelijk vanuit gaat dat hij wel wat gestolen MOET hebben, terwijl dit soort pesterijen in west china schering en inslag is.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:58 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Eens. Normaal gesproken knuppelen ze met z'n alle de persoon dood of pakken ze een baksteen en slaan ze de handen kapot.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:00 schreef Antaris het volgende:
Moet dit nou?
Hoe zielig moet je zijn om kinderen te schoppen?
Dit zie ik wel graag
Schitterend iddquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:00 schreef Antaris het volgende:
Moet dit nou?
Dit zie ik wel graag
Omdat China voornamelijk bestaat uit emotioneel gestoorde idiotenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:50 schreef PIETR het volgende:
Zo, hier gaat mn bloed aardig van koken. Wat staan die mensen daar omheen te lachen dan?
Ze vermalen dode baby'squote:Op zondag 7 augustus 2011 00:02 schreef LXIV het volgende:
Ik las vandaag op de FP ook al een bericht dat Chinezen babies vermalen tot potentiepillen!
Misschien wordt er een grote oorlog geplanned met China en zijn dit de inleidende propaganda-beschietingen. Dan moeten we er eerst van overtuigd raken dat de Chinezen puur slecht zijn, anders steunt de bevolking dit niet.
Zelf ben ik tegen zo'n oorlog, want door hun bevolkingspolitiek vormen de Chinezen helemaal geen lange-termijnsbedreiging.
Precies. Het wordt tijd dat we daar eens iets aan gaan doen!!quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:10 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Omdat China voornamelijk bestaat uit emotioneel gestoorde idioten
geweldigquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:00 schreef Antaris het volgende:
Moet dit nou?
Dit zie ik wel graag
Tof verhaal.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:00 schreef Antaris het volgende:
Moet dit nou?
Dit zie ik wel graag
Tja, maar die hebben/hadden echt honger...quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:12 schreef Objection het volgende:
In Duitsland werd er tijdens de oorlog ook honden gegeten en in Afrika eten ze apen.)
Dit is natuurlijk onzin.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:10 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Omdat China voornamelijk bestaat uit emotioneel gestoorde idioten
Godverdomme man, dat zegt toch helemaal niemand?quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:12 schreef Objection het volgende:
Ik ben zelf ook Chinees en ik vind dit zeer schokkend. Maar je kunt niet zeggen dat alleen Chinezen dit doen of dat alle Chinezen zoiets doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |