had geluid niet aan staan en voel al tranen opzetten..quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:40 schreef Dyll het volgende:
Je hart breekt echt als je dat geschreeuw hoort.
ik kan me simpelweg geen scenario voorstellen waarin wat je in dit filmpje ziet gerechtvaardigd zou zijn.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:43 schreef cherrycoke het volgende:
ik weet niet wat er voorgevallen is dus,,,
Welke winkel, wat had hij gestolen? Was je er bij? Wat hadden de wasberen en de hondjes daar gestolen dan? Die maken dat ook mee.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:44 schreef Rijstbal het volgende:
Die had waarschijnlijk iets gestolen.
ik bedoelde er eigenlijk mee, dat ik niet ga oordelen over zo een situatie.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:45 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
ik kan me simpelweg geen scenario voorstellen waarin wat je in dit filmpje ziet gerechtvaardigd zou zijn.
mja weet ik, fair enough, is ook de rationele reactiequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:47 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ik bedoelde er eigenlijk mee, dat ik niet ga oordelen over zo een situatie.
Dat vond ik het ergste van allemaal, volwassen vrouwen zelfs die lachen. Hier in Nederland of andere landen zijn vrouwen juist heel barmhartig naar kinderen toe.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:50 schreef PIETR het volgende:
Zo, hier gaat mn bloed aardig van koken. Wat staan die mensen daar omheen te lachen dan?
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
Gevalletje eigen schuld dikke bult
Dit.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:51 schreef Chule het volgende:
Vind filmpje wel meevallen eigenlijk. Het gehuil van het jochie maakt het vooral zielig.
Eens. Normaal gesproken knuppelen ze met z'n alle de persoon dood of pakken ze een baksteen en slaan ze de handen kapot.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:51 schreef Chule het volgende:
Vind filmpje wel meevallen eigenlijk. Het gehuil van het jochie maakt het vooral zielig.
wel aardig dat je er gelijk vanuit gaat dat hij wel wat gestolen MOET hebben, terwijl dit soort pesterijen in west china schering en inslag is.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:58 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Eens. Normaal gesproken knuppelen ze met z'n alle de persoon dood of pakken ze een baksteen en slaan ze de handen kapot.
quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:00 schreef Antaris het volgende:
Moet dit nou?
Hoe zielig moet je zijn om kinderen te schoppen?
Dit zie ik wel graag
Schitterend iddquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:00 schreef Antaris het volgende:
Moet dit nou?
Dit zie ik wel graag
Omdat China voornamelijk bestaat uit emotioneel gestoorde idiotenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:50 schreef PIETR het volgende:
Zo, hier gaat mn bloed aardig van koken. Wat staan die mensen daar omheen te lachen dan?
Ze vermalen dode baby'squote:Op zondag 7 augustus 2011 00:02 schreef LXIV het volgende:
Ik las vandaag op de FP ook al een bericht dat Chinezen babies vermalen tot potentiepillen!
Misschien wordt er een grote oorlog geplanned met China en zijn dit de inleidende propaganda-beschietingen. Dan moeten we er eerst van overtuigd raken dat de Chinezen puur slecht zijn, anders steunt de bevolking dit niet.
Zelf ben ik tegen zo'n oorlog, want door hun bevolkingspolitiek vormen de Chinezen helemaal geen lange-termijnsbedreiging.
Precies. Het wordt tijd dat we daar eens iets aan gaan doen!!quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:10 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Omdat China voornamelijk bestaat uit emotioneel gestoorde idioten
geweldigquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:00 schreef Antaris het volgende:
Moet dit nou?
Dit zie ik wel graag
Tof verhaal.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:00 schreef Antaris het volgende:
Moet dit nou?
Dit zie ik wel graag
Tja, maar die hebben/hadden echt honger...quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:12 schreef Objection het volgende:
In Duitsland werd er tijdens de oorlog ook honden gegeten en in Afrika eten ze apen.)
Dit is natuurlijk onzin.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:10 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Godverdomme man, dat zegt toch helemaal niemand?quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:12 schreef Objection het volgende:
Ik ben zelf ook Chinees en ik vind dit zeer schokkend. Maar je kunt niet zeggen dat alleen Chinezen dit doen of dat alle Chinezen zoiets doen.
wtf heb je die filmpjes wel niet gezien van die hoeren met hakken aan en lieve konijntjes en puppys en hondjes en poesjes ?quote:
Daarom juist. Maar waarom is daar dan niks ergs aan? Het zijn natuurlijk mensen uit arme streken in China die dat doen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:13 schreef daftme het volgende:
[..]
Tja, maar die hebben/hadden echt honger...
Inderdaad, elk land heeft zo zijn gekken.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:12 schreef Objection het volgende:
Ik ben zelf ook Chinees en ik vind dit zeer schokkend. Maar je kunt niet zeggen dat alleen Chinezen dit doen of dat alle Chinezen zoiets doen. In elke ras zijn er wel mensen die slecht zijn. En over die potentiepillen.. Het kan ook niet waar zijn. Er werd laatst ook gezegd dat Chinezen baby's eten, wat al helemaal onzin is.
(En het is natuurlijk waar dat er mensen zijn in China die honden eten, maar die zijn er ook in Peru. Ik durf te zeggen dat in bijna alle landen er wel een paar zijn. In Duitsland werd er tijdens de oorlog ook honden gegeten en in Afrika eten ze apen.)
Ik zei "waarschijnlijk". maar goed het kan idd ook om wat anders gaan.Bjvoorbeeld zijn etniciteitquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:00 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
[..]
wel aardig dat je er gelijk vanuit gaat dat hij wel wat gestolen MOET hebben, terwijl dit soort pesterijen in west china schering en inslag is.
Maar eh volgens mij heb jij ook wat gestolen, sterker nog ik weet het zeker, kom eens hier met je hand.
En de meeste Chinezen doen dat natuurlijk ook?quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:15 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
wtf heb je die filmpjes wel niet gezien van die hoeren met hakken aan en lieve konijntjes en puppys en hondjes en poesjes ?
Het spijt me, maar helaas:quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:15 schreef vosss het volgende:
[..]
Godverdomme man, dat zegt toch helemaal niemand?
Kutbuitenlanders met hun slachtofferrol overal. Schijtziek word ik er van
quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:10 schreef Nuchterheid het volgende:
quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:11 schreef LXIV het volgende:
[..]
Precies. Het wordt tijd dat we daar eens iets aan gaan doen!!
Als jij op de Albert Cuyp loopt en je ziet een klein kindje geschopt worden door een groepje volwassenen, vraag jij je dan eerst af 'waarom wordt hij toch zo mishandeld? waar zijn de ouders? ' sick.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:16 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Inderdaad, elk land heeft zo zijn gekken.
Overigens zou extra info over dit filmpje wel fijn zijn. Waarom wordt dat kind zo mishandeld en waar zijn zijn ouders.
Klik hier: youtube.com/watch?v=g-BxeA2kKHAquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:19 schreef Arcadia het volgende:
Jongen in het filmpje heeft trouwens een brood gejat ofzo, niet zo erg natuurlijk, maar omdat het een Oeigoers kind betaamt.
Overdreven reactiequote:Op zondag 7 augustus 2011 00:15 schreef vosss het volgende:
[..]
Godverdomme man, dat zegt toch helemaal niemand?
Kutbuitenlanders met hun slachtofferrol overal. Schijtziek word ik er van
Goede mentaliteit, wees er inderdaad trots op.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:22 schreef Rijstbal het volgende:
kk kind moet zn bek houden gvd
rivalo5 5 minuten geleden
Beschrijving klopt niet zo helemaal, als jij mijn commentaar leest, dan weet je dat het rechtvaardig van dat kind is om een brood te stelen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:21 schreef Objection het volgende:
[..]
Klik hier: youtube.com/watch?v=g-BxeA2kKHA
Lees de beschrijving.
De zoveelste nerd met een tekort aan aandacht. Niks meer, niks minder.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:24 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
[..]
Goede mentaliteit, wees er inderdaad trots op.
Misschien zijn ze arm en hebben ze honger?quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:12 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
mensen die huilen om dat filmpjeEr is nauwelijks wat te zien man plus dat ze niet voor niks zn HAND doen dus hij zal wel wat gestolen hebben
boontje komt om zn loontje
Ja, want die beschrijving is natuurlijk sowieso betrouwbaar.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:21 schreef Objection het volgende:
[..]
Klik hier: youtube.com/watch?v=g-BxeA2kKHA
Lees de beschrijving.
Zijn vader en moeder krijgen geen werkgelegenheid, hun eigen grondstoffen worden gestolen, ze moeten verplicht gratis werken.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:26 schreef Antaris het volgende:
[..]
Misschien zijn ze arm en hebben ze honger?
Ja zoiets las ik ook elders. En dat lossen ze blijkbaar zo op, zoals ze dat in talloze landen op die manier doen. Afkomst van 't jongetje of de schoppers lijkt me niet zo relevant.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:19 schreef Arcadia het volgende:
Jongen in het filmpje heeft trouwens een brood gejat ofzo, niet zo erg natuurlijk, maar omdat het een Oeigoers kind betaamt.
Vreemde hobby heb jij.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:27 schreef Biogarde het volgende:
Heb al zoveel van die filmpjes gezien uit China.
Ik heb zelf ook een schijthekel aan mensen die jatten maar in dit soort gevallen knijp je toch een oogje dicht? Die arme jongen steelt puur en alleen om te overleven.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:26 schreef Antaris het volgende:
[..]
Misschien zijn ze arm en hebben ze honger?
Dat maak ik zelf wel uit. Mocht ik ooit twijfelen, dan benader ik je.quote:
Precies een heel groot verschilquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:28 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook een schijthekel aan mensen die jatten maar in dit soort gevallen knijp je toch een oogje dicht? Die arme jongen steelt puur en alleen om te overleven.
Heb je het tegen mij?quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:24 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
[..]
Goede mentaliteit, wees er inderdaad trots op.
Beschrijving klopt wel! Kijk eens bij gerelateerde video's. Talloze video's over Chinezen die Uyghur moslims in elkaar slaan. En die hebben zeker ook brood gestolen?quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:25 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Beschrijving klopt niet zo helemaal, als jij mijn commentaar leest, dan weet je dat het rechtvaardig van dat kind is om een brood te stelen.
Ja, maar dat keuren ze nergens goed hoor. Hier in Nederland ook niet.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:28 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook een schijthekel aan mensen die jatten maar in dit soort gevallen knijp je toch een oogje dicht? Die arme jongen steelt puur en alleen om te overleven.
Ik werk ongeveer 6 maanden in een jaar GRATIS voor de overheidquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:16 schreef Arcadia het volgende:
Met hun politiek gedoe, sturen ze al jarenlang Chinezen naar de regio zodat het aantal Chinezen daar groeit, moeten de Oeigoeren 1 maand elk jaar GRATIS voor de overheid werken onder zware omstandigheden op het platteland.
Nee hoorquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:27 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja zoiets las ik ook elders. En dat lossen ze blijkbaar zo op, zoals ze dat in talloze landen op die manier doen. Afkomst van 't jongetje of de schoppers lijkt me niet zo relevant.
Heb al zoveel van die filmpjes gezien uit China.
Liever niet.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:29 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dat maak ik zelf wel uit. Mocht ik ooit twijfelen, dan benader ik je.
Hier in Nederland hoef je dan ook niet te stelen om te kunnen overleven.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:29 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, maar dat keuren ze nergens goed hoor. Hier in Nederland ook niet.
hoe weet jij dat nou net alsof je hem kentquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:28 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Die arme jongen steelt puur en alleen om te overleven.
De klacht is niet over nationaliteit. De klacht gaat over het feit dat een grote groep volwassenen (waaronder vrouwen) lacht om hoe een klein kindje wordt afgetuigd.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:31 schreef ohjajohh het volgende:
Wat die Oeigoeren met Chinezen doen is ook niet echt lief...
[youtube]http://youtu.be/R2iaBTKy2sc[/youtube]
Bij de anderen kan het vast kloppen, maar heb zelf meermaals gehoord dat het om een brood ging, maar nogmaals, zijn brood was stelen was gerechtvaardigd, zelfs terrorisme is in mijn ogen in dit geval gerechtvaardigd. Maar goed, ik wil geen extreem-rechtse huppelkutjes hier op de tenen trappen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:29 schreef Objection het volgende:
[..]
Beschrijving klopt wel! Kijk eens bij gerelateerde video's. Talloze video's over Chinezen die Uyghur moslims in elkaar slaan. En die hebben zeker ook brood gestolen?
Nou, ik doel dus meer op het stelen oplossen zonder tussenkomst van overheidsdiensten. Daar is zoveel van/over te vinden uit landen als China.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:30 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nee hoor, dit is echt een raciale kwestie, dat jij filmpjes uit China hebt gezien betekend niet dat dit ook hetzelfde is (:')). Je hoeft het natuurlijk niet te geloven, maar het verschil tussen Chinezen en Oeigoeren is makkelijk op te merken, vooral als je zolang in een gebied woont waar Chinezen en Oeigoeren wonen.
Als jij een droog brood steelt (dat is wat ik mee heb gekregen) doe je dat niet uit een behoefde naar luxe of baldadigheid, maar alleen uit overlevingsdrang.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:32 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
hoe weet jij dat nou net alsof je hem kentzo arm en hongerig ziet ie er niet uit
Komt aardig overeen met de TT ja.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:32 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
[..]
De klacht is niet over nationaliteit. De klacht gaat over het feit dat een grote groep volwassenen (waaronder vrouwen) lacht om hoe een klein kindje wordt afgetuigd.
Dus Nederland kent geen daklozen en onder die daklozen lopen geen dieven? Wanneer check je uit, uit het sprookjesbos?quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:31 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Hier in Nederland hoef je dan ook niet te stelen om te kunnen overleven.
Toepasselijke username welquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:34 schreef bijdehand het volgende:
Als het jongetje in de OP Chinees was, en de daders moslim, dan vond TS de actie gerechtvaardigd
Een kind slaan en schoppen? Vriend, wie of wat jij bent maakt niet uit, er is een fenomeen bekend als de onschuldigheid van een kind.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:34 schreef bijdehand het volgende:
Als het jongetje in de OP Chinees was, en de daders moslim, dan vond TS de actie gerechtvaardigd
Het zijn toch Chinezen, mensen moeten wel weten waar het zich afspeelt. Er staat nergens dat alle chinezen slecht zijn.quote:
hey rivalo5quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:34 schreef bijdehand het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |