Dat maak ik zelf wel uit. Mocht ik ooit twijfelen, dan benader ik je.quote:
Precies een heel groot verschilquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:28 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook een schijthekel aan mensen die jatten maar in dit soort gevallen knijp je toch een oogje dicht? Die arme jongen steelt puur en alleen om te overleven.
Heb je het tegen mij?quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:24 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
[..]
Goede mentaliteit, wees er inderdaad trots op.
Beschrijving klopt wel! Kijk eens bij gerelateerde video's. Talloze video's over Chinezen die Uyghur moslims in elkaar slaan. En die hebben zeker ook brood gestolen?quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:25 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Beschrijving klopt niet zo helemaal, als jij mijn commentaar leest, dan weet je dat het rechtvaardig van dat kind is om een brood te stelen.
Ja, maar dat keuren ze nergens goed hoor. Hier in Nederland ook niet.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:28 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook een schijthekel aan mensen die jatten maar in dit soort gevallen knijp je toch een oogje dicht? Die arme jongen steelt puur en alleen om te overleven.
Ik werk ongeveer 6 maanden in een jaar GRATIS voor de overheidquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:16 schreef Arcadia het volgende:
Met hun politiek gedoe, sturen ze al jarenlang Chinezen naar de regio zodat het aantal Chinezen daar groeit, moeten de Oeigoeren 1 maand elk jaar GRATIS voor de overheid werken onder zware omstandigheden op het platteland.
Nee hoorquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:27 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja zoiets las ik ook elders. En dat lossen ze blijkbaar zo op, zoals ze dat in talloze landen op die manier doen. Afkomst van 't jongetje of de schoppers lijkt me niet zo relevant.
Heb al zoveel van die filmpjes gezien uit China.
Liever niet.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:29 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dat maak ik zelf wel uit. Mocht ik ooit twijfelen, dan benader ik je.
Hier in Nederland hoef je dan ook niet te stelen om te kunnen overleven.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:29 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, maar dat keuren ze nergens goed hoor. Hier in Nederland ook niet.
hoe weet jij dat nou net alsof je hem kentquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:28 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Die arme jongen steelt puur en alleen om te overleven.
De klacht is niet over nationaliteit. De klacht gaat over het feit dat een grote groep volwassenen (waaronder vrouwen) lacht om hoe een klein kindje wordt afgetuigd.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:31 schreef ohjajohh het volgende:
Wat die Oeigoeren met Chinezen doen is ook niet echt lief...
[youtube]http://youtu.be/R2iaBTKy2sc[/youtube]
Bij de anderen kan het vast kloppen, maar heb zelf meermaals gehoord dat het om een brood ging, maar nogmaals, zijn brood was stelen was gerechtvaardigd, zelfs terrorisme is in mijn ogen in dit geval gerechtvaardigd. Maar goed, ik wil geen extreem-rechtse huppelkutjes hier op de tenen trappen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:29 schreef Objection het volgende:
[..]
Beschrijving klopt wel! Kijk eens bij gerelateerde video's. Talloze video's over Chinezen die Uyghur moslims in elkaar slaan. En die hebben zeker ook brood gestolen?
Nou, ik doel dus meer op het stelen oplossen zonder tussenkomst van overheidsdiensten. Daar is zoveel van/over te vinden uit landen als China.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:30 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nee hoor, dit is echt een raciale kwestie, dat jij filmpjes uit China hebt gezien betekend niet dat dit ook hetzelfde is (:')). Je hoeft het natuurlijk niet te geloven, maar het verschil tussen Chinezen en Oeigoeren is makkelijk op te merken, vooral als je zolang in een gebied woont waar Chinezen en Oeigoeren wonen.
Als jij een droog brood steelt (dat is wat ik mee heb gekregen) doe je dat niet uit een behoefde naar luxe of baldadigheid, maar alleen uit overlevingsdrang.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:32 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
hoe weet jij dat nou net alsof je hem kentzo arm en hongerig ziet ie er niet uit
Komt aardig overeen met de TT ja.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:32 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
[..]
De klacht is niet over nationaliteit. De klacht gaat over het feit dat een grote groep volwassenen (waaronder vrouwen) lacht om hoe een klein kindje wordt afgetuigd.
Dus Nederland kent geen daklozen en onder die daklozen lopen geen dieven? Wanneer check je uit, uit het sprookjesbos?quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:31 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Hier in Nederland hoef je dan ook niet te stelen om te kunnen overleven.
Toepasselijke username welquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:34 schreef bijdehand het volgende:
Als het jongetje in de OP Chinees was, en de daders moslim, dan vond TS de actie gerechtvaardigd
Een kind slaan en schoppen? Vriend, wie of wat jij bent maakt niet uit, er is een fenomeen bekend als de onschuldigheid van een kind.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:34 schreef bijdehand het volgende:
Als het jongetje in de OP Chinees was, en de daders moslim, dan vond TS de actie gerechtvaardigd
Het zijn toch Chinezen, mensen moeten wel weten waar het zich afspeelt. Er staat nergens dat alle chinezen slecht zijn.quote:
hey rivalo5quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:34 schreef bijdehand het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |