Zo goed als.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:14 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat het dezelfde militairen zijn die Osama hebben gedood, is nog nergens bevestigd.
quote:One current and one former U.S. official said that the dead included more than 20 Navy SEALs from SEAL Team Six, the unit that carried out the raid in Pakistan in May that killed bin Laden. They were being flown by acrew of the 160th Special Operations Aviation Regiment. Both officials spoke on condition of anonymity because families are still being notified.
Ach ja, als het zo is..ze hebben hun bijdrage aan een betere wereld geleverd.quote:
Grote Smurf en de kerstman ook.quote:
Oftewel: erg misleidende TT.quote:De meeste Amerikaanse slachtoffers zijn Navy Seals, topmilitairen van het type dat terrorist Osama bin Laden doodde.
Team Six is niet zo groot, nog geen honderd man geloof ik.quote:
ja ok, maar in de TT staat dat de seals die osama doodden zijn omgekomen. Daar is echter nog niets van zeker.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:33 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Team Six is niet zo groot, nog geen honderd man geloof ik.
Toevalstreffer lijkt me, maar idd. Stompzinnige oorlog die geen fuck oplevert. Binnen een maand nadat de Amerikaanse troepen weg zijn heeft de Taliban het complete land weer in handen en is 10 jaar oorlog voeren voor niets geweest.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:01 schreef Oud_student het volgende:
Toevalstreffer of zit er een lek bij het Amerikaanse leger of haar bondgenoten.
Overigens een zinloze oorlog, kan niet gewonnen worden, kost alleen maar geld en levens.
De aanval op Afghanistan was onvermijdelijk. De VS moest wel reageren op de 11 september aanslagen. De Irak-oorlog is wel een stuk minder legitiem.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:04 schreef slashdotter3 het volgende:
In Afghanistan's geval hadden ze het nooit moeten doen. Het terrein is teveel in hun nadeel, de bevolking in hun nadeel, de buurlanden in hun nadeel (Pakistan steunt de Taliban met een schuilplaats, geld, wapens, verse aanvoer van Jihad manschappen uit de Madrassa godsdienst scholen).
We zijn een biljoen+ dollar verder en hebben geen fuck bereikt.
Hetzelfde als een dart pijl raak gooien op een bord dat met 100km voorbij komt vliegen op 10 meter afstand. Echt makkelijk ja!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:58 schreef slashdotter3 het volgende:
[ afbeelding ]
Als dit de hoogte is waarop een Chinook vliegt kan die zeker neergeknald worden door een barrage van simpele goedkope rpg's
Hij steeg net op vanaf een gebouw...quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:03 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Hetzelfde als een dart pijl raak gooien op een bord dat met 100km voorbij komt vliegen op 10 meter afstand. Echt makkelijk ja!
Ik hoorde dat er ook 8 seals gewond waren. Die zijn naar Pieterburen gebracht.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:08 schreef DoveKwal het volgende:
[..]
Hij steeg net op vanaf een gebouw...
Maar goed, militaire slachtoffers. Zo gaat dat in een oorlog. Als je bij de seals gaat kun je wel een beetje incalculeren dat je grote kans hebt om het leven te komen. Dat maakt het ook een spannende baan.
We zullen nooit weten of dat waar isquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:29 schreef zeelied het volgende:
Het zijn er inmiddels 31 en ze hebben niks mee te maken gehad met Osama.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:44 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
We zullen nooit weten of dat waar is
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:30 schreef LXIV het volgende:
[..]
En dan blijkt nu weer dat de verbinding wegviel. Eigenlijk is er dus helemaal niemand die gezien heeft wat er daar gebeurt is, op die SEALS na. Kan toeval zijn natuurlijk, maar het is wel een frappant toeval.
Ja, maar dat wil niet zeggen dan dat zij ook degenen waren die Osama hebben gepakt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 22:50 schreef Marlan het volgende:
Seals Team Six
Maar volgens anonieme bronnen binnen het leger zijn de om het leven gekomen Navy Seals wel degelijk soldaten die ook bij het speciale Seal Team Six zaten.
http://www.volkskrant.nl/(...)ash-helikopter.dhtml
Hij leeft nog!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:48 schreef The_Avatar het volgende:
"Eerdere berichten dat het gaat om de eenheid die Osma Bin Laden in Pakistan doodde, werden later tegengesproken. "
Hun lot is nu echt bezegeld.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:13 schreef zbbrox het volgende:
Waar gehakt wordt vallen helicopterspaanders.
Dom gelulquote:Op zondag 7 augustus 2011 23:27 schreef Nachtjager het volgende:
Conclusie "Seals doden Osama, en nu zijn ze zelf gedood".
Cover up zou ik zeggen.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 00:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
Dit is totaal niet verdacht, geen toeval en heeft geen link met de dood van Osama.
ach zo mooi,quote:Op zondag 7 augustus 2011 23:27 schreef Nachtjager het volgende:
[..]
Conclusie "Seals doden Osama, en nu zijn ze zelf gedood".
Cover up zou ik zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
toen de Chinook in een vallei van twee kanten onder vuur werd genomen door Talibanstrijders met raketwerpers. „De Taliban wisten welke route de helikopter zou nemen”,quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:03 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Hetzelfde als een dart pijl raak gooien op een bord dat met 100km voorbij komt vliegen op 10 meter afstand. Echt makkelijk ja!
Want Afghanistan zat achter 9/11?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:01 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
De aanval op Afghanistan was onvermijdelijk. De VS moest wel reageren op de 11 september aanslagen. De Irak-oorlog is wel een stuk minder legitiem.
De Talibanregering van Afghanistan bood onderdak aan al-qeada leden, waaronder Osama zelf.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 12:49 schreef David1979 het volgende:
[..]
Want Afghanistan zat achter 9/11?
Het geinige was dat de Taliban bereid waren om Osama en co eruit te trappen en bondgenoten van de VS te worden als ze niet hadden aangevallen, kun je nagaan...quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:26 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
De Talibanregering van Afghanistan bood onderdak aan al-qeada leden, waaronder Osama zelf.
Afghanistan kreeg daarop een duidelijk ultimatum: uitleveren of aangevallen worden.
Ook een aantal man Air Force personeel (Combat Controllers en misschien Pararescue Jumpers).quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:01 schreef Northside het volgende:
De Amerikanen waren dan 25 seals, 2 piloten, 2 doorgunners en 1 loadmaster? En die 8 Afghanen? Dat je een paar tolken meeneemt kan ik me voorstellen, maar 8? Iemand enig idee wat het nut van die mannen was daar?
Wat ik nu lees is dat Team 6 een afsplitsing is van de Navy Seals, dus team6 zijn nog grotere bazen dan de Navy seals. De grote van Team 6 is Classified, terwijl dit bij de Navy seals 6 platoons is.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:03 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Iemand enig idee hoeveel lui ongeveer er in die hele Special Warfare Group / Team 6 zitten?
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:10 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik hoorde dat er ook 8 seals gewond waren. Die zijn naar Pieterburen gebracht.
Van Wikipedia:quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:03 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Iemand enig idee hoeveel lui ongeveer er in die hele Special Warfare Group / Team 6 zitten?
Maanlanding is ook nep.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:09 schreef Glazenmaker het volgende:
Het bewijs van Osama's dood in de zee gegooid, een onmogelijk snelle DNA test, neppe Obama live meekijkend propaganda foto's en de getuigen opgeblazen in een helikopter. Net een filmscript.
Tuurlijk.... Dat waren toevallig dezelfde talibanners ...quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:06 schreef slashdotter3 het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)d-crash-chinook.html
VS schieten Taliban dood na crash Chinook
De internationale troepenmacht ISAF in Afghanistan heeft de Talibanstrijders gedood die met raketten een Chinook-transporthelikopter uit de lucht schoten.
Vrijdagavond kwamen daardoor de 38 inzittenden, onder wie 30 militairen uit de Verenigde Staten, om het leven.
De extremisten werden gedood door middel van een bombardement, dat werd uitgevoerd door een
F16-gevechtsvliegtuig.
Dat hebben ISAF en de Amerikaanse generaal John Allen, de commandant van de NAVO-troepen in Afghanistan, woensdag bekendgemaakt. Het incident van vrijdag betekende het zwaarste verlies voor de internationale troepenmacht in Afghanistan sinds het begin van de oorlog in dat land, bijna 10 jaar geleden.
Klopjacht
Na de crash begon ISAF een klopjacht op de daders, onder wie een lokale Talibancommandant in de provincie Wardak. Die werden in de nacht van maandag op dinsdag opgespoord en uitgeschakeld.
Ze hadden een duidelijk signalement. Groezelige baard, kleine kraaloogjes, gekleed in vodden.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:21 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Tuurlijk.... Dat waren toevallig dezelfde talibanners ...![]()
Ik geloof er geen hol van.
Ze hebben wat wat goed nieuws nodig voor hun achterban, dus hebben ze maar wat willekeurige talibanners uitgeschakeld. Genoeg dorpen die volledig 100% in handen zijn van de Taliban waar ze een bom kunnen neerploffen en 'de tegenstander' daarmee treffen.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:21 schreef Anno2012 het volgende:
Tuurlijk.... Dat waren toevallig dezelfde talibanners ...![]()
Ik geloof er geen hol van.
Enig idee hoeveel al qaeda leden er in Saudi Arabie zitten?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:26 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
De Talibanregering van Afghanistan bood onderdak aan al-qeada leden, waaronder Osama zelf.
Afghanistan kreeg daarop een duidelijk ultimatum: uitleveren of aangevallen worden.
Wat is er met die Osama?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:26 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat is niet zoals het uitleveringsrecht werkt. Bovendien is Bin Laden helemaal nooit in staat van beschuldiging gesteld, dus ik zie niet in waarom ze hem uitgeleverd wilden hebben.quote:Afghanistan kreeg daarop een duidelijk ultimatum: uitleveren of aangevallen worden.
Een boel, maar Saudi-Arabie werkt over het algemeen wel mee.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:59 schreef HAKIM_1988 het volgende:
[..]
Enig idee hoeveel al qaeda leden er in Saudi Arabie zitten?
Ik mis een beetje de doden in dat filmpje.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:48 schreef Frutsel het volgende:
Video
http://brekend.nl/2011/08(...)n-helikopter-online/
Zouden de doden al zijn weggehaald voor deze beelden? En als de Taliban het wrak gaan inspecteren, konden ze er dan geen extra bom opgooien? Ze houden toch alles in de gaten?
Het zal vast een complot zijn!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:44 schreef Fingon het volgende:
Ik mis een beetje de doden in dat filmpje.
Weet ik veel wat er van over is, wie weet liggen ze elders.. en krijgen we straks nog zon schokkend Taliban filmpje te zien net als week of twee terug in het AD over die gasten die ze terplekke executeerden.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:44 schreef Fingon het volgende:
Ik mis een beetje de doden in dat filmpje.
Nou waarschijnlijker dat ze ergens helikopter rotzooi vandaan hebben gehaald en verspreid en nu doen alsof het een Chinook wasquote:Op donderdag 11 augustus 2011 16:56 schreef maartena het volgende:
[..]
Het zal vast een complot zijn!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |