Als toetje mihoenpap dus?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:27 schreef Anne het volgende:
De mihoen is mislukt, dus nu hebben we alsnog het hele pak gebruikt.
Vrindlief wist niet dat hij het in kokend water moest doen en direct van het vuur af. Dus het heeft 4 minuten flink staan pruttelen, ipv wellen.
Brrrquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:27 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Als toetje mihoenpap dus?Jammer.
Gewoon extreem laxeren, dat werkte voor mij.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:32 schreef kaasplankje het volgende:
Ik kook zelf ook nooit mihoen, ik vind het wel lekker. Lein maakt 't wel eens.
@Krak: goed dat je wat beter eetik moet er zelf ook nogal op letten de laatste tijd
Dan zou ik niet kunnen presteren. Ik heb een vrij lage bloeddruk en heb dan echt zout nodig.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:35 schreef kaasplankje het volgende:
Ik heb vanwege de warmte nogal weinig gegeten overdag de laatste tijd. Ik ben een paar kg kwijt daardoor.
Het gekke is dat ik wel wil eten maar geen trek heb als 't zo warm is. Ik ben dan geneigd de dag door te komen op wat fruit, blikjes frisdrank en een half pakje tucjes.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:37 schreef krakkemieke het volgende:
Dan zou ik niet kunnen presteren. Ik heb een vrij lage bloeddruk en heb dan echt zout nodig.
ja is ook erg leuk! mijn peetoom heeft een appartement tegenover Carré aan het water dus kon lekker daar relaxen als ik dat wilde.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Spannend
De Gay Pride lijkt me wel een erg leuk feestje
was vroeger zo, vorig jaar was het leuk. maar ongeveer 50% is echt homo op die boot. is gewoon een commercieel maar wel leuk feestje, vooral met het zonnetje erbijquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Ben er 1 keer naartoe geweest. Vond er niet veel aan. 1 grote freakshow.
Ik krijg juist heel veel honger en het gaat alleen om het zout. Na een boterham met kaas en zout is het over.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:38 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Het gekke is dat ik wel wil eten maar geen trek heb als 't zo warm is. Ik ben dan geneigd de dag door te komen op wat fruit, blikjes frisdrank en een half pakje tucjes.
Voorlopig ben ik al blij met alle groenten. Ik vind er niks aan om alleen te eten.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:42 schreef AnneX het volgende:
Hoera voor Krakke en goed eten.![]()
alhoewel de Slankies de sla géen groenten vinden !![]()
Voor een zaterdag vind ik het wel kunnen, hoor !
De kreet 'dagje makkelijk' gebruiken wij hier. Ik dan.
Net weer wat lekkere dingen geprint van Kayotics kitchen voor de volgende
boodschappenlijst.
Ik hou wel van haar messcherpe foto's die illustreren.
Wat!? Schande!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:49 schreef FutureFairytale het volgende:
en ik heb vandaag geen groente gegeten
Geen idee. Maar heb je geen turkse toko in de buurt waar je het kan vragen?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:51 schreef DjinN het volgende:
Hey mensen, ik heb even een vraagje
Ik was vandaag op de markt samen met mijn vriend en daar stond zo'n kraam met allemaal van die Turkse hapjes. Olijven, smeerseltjes etc.
Die man was zo lief om ons een hapje te laten proeven van iets, maar ik ben helemaal vergeten te vragen wat het nou precies wasHet was iets van roomkaas, maar dan oranje, en pittig
Weet iemand toevallig wat dit zou kunnen zijn ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |