Shabu?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:59 schreef Qwea het volgende:
We zouden uit eten gaan, maar ik geloof niet dat meneer nog zin heeft
Net doen alsof je gek bent en een restaurant binnen lopenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:59 schreef Qwea het volgende:
We zouden uit eten gaan, maar ik geloof niet dat meneer nog zin heeft
Logisch toch als jij er niet bent op zijn verjaardag?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:00 schreef Oognip het volgende:
Mm was Pingoo chagrijnig ja? Ik ben heel benieuwd hoe dat er uit ziet
Hij liep elke keer weg als ik wilde aaien, en toen kwam Muis eraan en toen gingen ze vechtenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:00 schreef Oognip het volgende:
Mm was Pingoo chagrijnig ja? Ik ben heel benieuwd hoe dat er uit ziet
" wilde je nog uiteten, mike?"quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Net doen alsof je gek bent en een restaurant binnen lopen
Eet smakelijk dan maarquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
" wilde je nog uiteten, mike?"
-neuj! Ben vet chago! Maak wel een broodje!right
En mensen zich maar afvragen waarom ik altijd aan het bier zit
Vraag je dat voor je volgende verjaardagquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:04 schreef Oognip het volgende:
Misschien kun je nog even op zijn broodje pissen Q
Ik zou stiekem ook weleens willen dat mijn vriend een dag voor me verpesttebij ons ben ik altijd degene en mag ik het ook weer goed maken
Ik voel me ook heel schuldigquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:01 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Logisch toch als jij er niet bent op zijn verjaardag?
Ik denk dat MM vindt dat Q zijn dag heeft verpest....en andersom.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:04 schreef Oognip het volgende:
Ik zou stiekem ook weleens willen dat mijn vriend een dag voor me verpesttebij ons ben ik altijd degene en mag ik het ook weer goed maken
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:04 schreef Oognip het volgende:
Ooh nee hoor, ik heb me wel vermaakt in amsterdam. Ik heb iig geen kuthumeur zoals hijquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik denk dat MM vindt dat Q zijn dag heeft verpest....en andersom.
Dat moet wel hele wilde seks worden vanavond![]()
Schuin tegenover elkaar nuquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Zitten jullie wel naast elkaar in de trein?
Even correctie ik heb ook Facebook schijnbaar maar er nooit iets mee gedaanquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:29 schreef indaha het volgende:
[..]
[..]
Ik heb ook hyves en gebruik het alleen voor directe familie die niet in de buurt wonen, om een keertje nieuwjes uit te wisselen, twitter heb ik ook maar ik doe er niets mee
en dinsdag mag ik nog een keertje naar hem gaan kijken om te zien hoe hij met zijn spalkjes looptquote:
Naar elkaar te gluren zeker.quote:
Kitten meet!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:26 schreef indaha het volgende:
[..]
Even correctie ik heb ook Facebook schijnbaar maar er nooit iets mee gedaan, ik heb nu maar een foto van Ollie in mijn profiel daar gezet (is beter dan mijn eigen tronie
)
Kijk deze
[..]
en dinsdag mag ik nog een keertje naar hem gaan kijken om te zien hoe hij met zijn spalkjes loopt
Awww! Moe van een drukke dag.quote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:39 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik ga even bij Oognip de beestjes voeren
En knuffelenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:39 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik ga even bij Oognip de beestjes voeren
Nee!* Oognip rent naar het topic van Catquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:46 schreef indaha het volgende:
Oognip had je het filpje van Ollie met zijn spalkjes al gezien
Dat moet dan wel voor het eten, want als ik het neerzet word ik spontaan genegeerdquote:
Veel beter dan Roosendaal. *tuf*quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:50 schreef ElisaB het volgende:
Wij zijn lekker naar Baarle Nassau geweest; dik bespaard op de shag en de benzine
Volgend jaar gaan we naar de gay parade
Ga je nog een keer vandaag? Wat liefquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:49 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Dat moet dan wel voor het eten, want als ik het neerzet word ik spontaan genegeerd
Pingoo wilde nu wel kroeltjes, Muis ook
vanavond lekker even balkondeur open en nog een keer kroelen
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:52 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ga je nog een keer vandaag? Wat liefIk had me geen betere oppas kunnen wensen
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:53 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]![]()
gisteren was ik alleen voor het voer gegaan omdat ik me rot voelde, maar als het even kan ga ik in ieder geval 2 keer en als het kan 3. ff kroelen, de boel luchten en als de beestjes eten dan vul ik bakjes bij en water enzo
Dat zei beeb ook toen we weer wegredenquote:
WTMIquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:01 schreef Ingetje79 het volgende:
En als ik zo meneer I. heb uitgezwaaid ga ik mezelf toch ff flink doen
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Voor de lurkerts: een Ingetje doen = een tukje doen.
Ik = Ingetje, dus ik doe mezelf
Zoals ikquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:03 schreef Mama_Mia het volgende:
voor het geval de mensen iets anders dachten
Tja als ik niet wist wat een Ingetje was zou ik ook iets anders in gedachten hebben gehadquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:03 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]voor het geval de mensen iets anders dachten
Zet deze even in je sig 4 future reference.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Voor de lurkerts: een Ingetje doen = een tukje doen.
Ik = Ingetje, dus ik doe mezelf
Ik had een beetje hetzelfde toen ik het na las, vandaar de ekspluneesjunquote:
Ik hou van m'n huidige sigquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zet deze even in je sig 4 future reference.
Ik dacht dat ie bewust was, ik vond m wel grappigquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik had een beetje hetzelfde toen ik het na las, vandaar de ekspluneesjun
Ook leukquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:10 schreef indaha het volgende:
Ik heb niemand op mijn face book, want ik wist niet meer dat ik hem had
Ik zal vanavond eens kijken wat ik er mee kan doen en dan eens kijken wie me wil hebbenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:15 schreef Oognip het volgende:
Ik heb zelfs foto's op mijn facebook gezet
Ik heb jou wel een request gestuurdquote:
Je kan een album maken kwam ik net achterquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb jou wel een request gestuurd
En ik snap er nog niet zoveel van
Als ik een foto upload, hoe kan ik dan zorgen in welk album hij moet?
Ha iemand die me wilquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:17 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik wil jou welHoe vind ik je?
En ik wil Indaha ook
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb jou wel een request gestuurd
Mocht de beeb dan het géniale idee krijgen om op zoek te gaan naar een café, dan zou ik haar bij voorbaat al bitchslappenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:50 schreef ElisaB het volgende:
Volgend jaar gaan we naar de gay parade
Ja dan kan ik een album aanmaken, maar dat had ik bij de vorige foto dus al gemaaktquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:19 schreef Oognip het volgende:
Greys, als je op 'profiel' klikt rechtsboven, vervolgens links op foto's en dan op 'meer foto's uploaden'. Als je dan een foto gaat uploaden kun je meteen een album aanmaken
Misschien kan het ook wel simpeler, maar dit werkt iig
I'm lostquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:20 schreef _Multiply86_ het volgende:
Greys, je hebt de verkeerde gedaan, je moet degene doen met de foto van de 2 hondjes.
Op de naam van het album klikken en dat foto's toevoegen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dan kan ik een album aanmaken, maar dat had ik bij de vorige foto dus al gemaakt
En nu wil ik de volgende foto in dat zelfde album, maar hoe
Maar dat deed ik net en dan krijg ik weer 'maak album aan'quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:21 schreef Oognip het volgende:
[..]
Op de naam van het album klikken en dat foto's toevoegen.
Gewoon heel hard in je muis pratenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:17 schreef Greys het volgende:
Dat is bijzonderquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dat deed ik net en dan krijg ik weer 'maak album aan'
Effe klooien nog
Wie zei dat wie geen account hadquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:23 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb Greys allang op mijn Facebook.*kuchFVkuch*
En jij zei dat je geen account had.
Greys zei dat Greys geen account had.quote:
Wat is een LotR-naamquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:26 schreef Mama_Mia het volgende:
Iedereen kan mij vinden via Greys, mocht er interesse zijnik ben die met de LotR naam
Tis nieuwquote:
Mijn eigen naam had geen accountquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Greys zei dat Greys geen account had.
Zover was ik... maar moet ik nu de hele cast gaan opzoekenquote:
Er zijn niet zoveel vrouwen in LotRquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zover was ik... maar moet ik nu de hele cast gaan opzoeken
jaquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:31 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Er zijn niet zoveel vrouwen in LotRik DM je wel ff
Multiply had jij me toegevoegd?
Wordt nog lastig die namenquote:
De Fok!persona, how verry MPD.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn eigen naam had geen account
Greys wel, maar Greys gebruikte dat account alleen om te Farmvillen en deed er verder niets mee, dus albums en foto's etc allemaal nog nooit gedaan hoor, op FB
Kom ik daar ook in?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:34 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Wordt nog lastig die namenik heb maar ff een fok! vriendenlijstje aangemaakt, dan donder ik jullie daar allemaal in
Ja hequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:36 schreef _Multiply86_ het volgende:
Je hebt wel een leuke broer oognip
Tuurlijk, dat zijn de leuke altijd.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:37 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja heEn hij is hartstikke homoooo
Dan ben ik blij dat het Inge geworden is dat is nog enigzins hipquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:38 schreef _Multiply86_ het volgende:
Bij mij was het tussen Inge of Ineke.
Echt hequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:38 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat zijn de leuke altijd.
doen ze niet aan bezorgen?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:42 schreef Qwea het volgende:
godver, kan ik naar nieuw den helder fietsen voor een pizza. Want rijen mag niet meer
Echt, grafhoerig.
Laat MM dat lekker doenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:42 schreef Qwea het volgende:
godver, kan ik naar nieuw den helder fietsen voor een pizza. Want rijen mag niet meer
Echt, grafhoerig.
Fietsen als je dronken bent mag ook nietquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:42 schreef Qwea het volgende:
Echt, grafhoerig.
Ik heb zo'n waardebon omdat het de vorige x vet onbeschoft ging, en die ken je alleen in de vestiging cashenquote:
Ik typ zonder foutenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:43 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Fietsen als je dronken bent mag ook niet
Dat wil nog niet zeggen dat je ook zonder fouten kunt fietsenquote:
heulig welquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:45 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat wil nog niet zeggen dat je ook zonder fouten kunt fietsen
Hèhèquote:
Kweenie, maar het past hem welquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:01 schreef Oognip het volgende:
Zie je dat zo goed op zijn foto Elies?
Ja, goed idee. Als je nu op de trein naar A'dam springt, vind je vast nog wel een neukie voor vannacht (ik weet een leuk cafe ergens... weet niet precies waar, maar als je gewoon gaat lopen, dan vind je het welquote:
Je kunt ook een hele leuke vent zoekenquote:
kutwijfquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, goed idee. Als je nu op de trein naar A'dam springt, vind je vast nog wel een neukie voor vannacht (ik weet een leuk cafe ergens... weet niet precies waar, maar als je gewoon gaat lopen, dan vind je het wel)
Ik vind zelf van niet qua uiterlijk maar jij mag het rustig vinden hoorquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kweenie, maar het past hem wel![]()
Jullie lijken op elkaar (denk ik, of zeg ik nu iets heel doms)
Ik vond het ookquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:05 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik vind zelf van niet qua uiterlijk maar jij mag het rustig vinden hoor
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, goed idee. Als je nu op de trein naar A'dam springt, vind je vast nog wel een neukie voor vannacht (ik weet een leuk cafe ergens... weet niet precies waar, maar als je gewoon gaat lopen, dan vind je het wel)
Ik heb jequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:20 schreef indaha het volgende:
Greys volgens mij heb ik je willen toevoegen op Facebook , maar voor je denkt wie is die gek ik ben die met het oranje katertje in het profiel (ik kan er nog geen jota van)
en ditbericht geldt ook voor ElisaB, Oognip en Multi, als ik tenminste de goede heb aangeklikt en geen vreemden![]()
Hahahhaaaaaaaaaaaaaahaquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:28 schreef Qwea het volgende:
Ik heb even opgezocht hoe we zijn gelopenhiero :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Donkerblauw is hoe het had gemoeten, lichtblauw was MM die het wel wist
Die heb je al als vriend denk ik?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:28 schreef Greys het volgende:
Ik heb je ook Indaha
Vraagje aan de FB kennertttts:
Hoe kan het dat bij sommige mensen die ik ken en vindt op Facebook er helemaal geen knop staat om een request te sturen?Dan kan je er dus nooit vrienden mee worden?
Ja, zeg dat maar tegen mijn enkelquote:
Nee echt nietquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die heb je al als vriend denk ik?
No shitquote:
Nee. Die lul ligt in bed te maffen want "Ik ben bekaf"quote:
Nee, dat snap ik hoor, dat dat erg is!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Da's een hele tippel![]()
Haaaai Tombo![]()
Mijn Ingetje werd bruut verstoord door Zusje; Frummel is doorgestuurd naar de SEH en kinderarts, waar bleek dat ze een fikse keelontsteking heeft.
Hij twijfelde tussen opnemen of een nachtje aanzien, maar toen Zusje me net belde begon er weer iemand keihard te janken en kotsen.
Dus het laatste wat ik nog kon horen was dat Zwagert brulde "we gaan NU weer terug"
Nou ja, dan ben je wel wakker![]()
Sorryvoor m'n Frummelzeurtjes, maar ik vind het gewoon echt echt niet leuk....zo'n klein meisje zo'n pijn en zo ziek
Je kunt een boek over jullie schrijvenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee. Die lul ligt in bed te maffen want "Ik ben bekaf"
Ja, raar he als je fucking 2,5u door Amsterdam gaat lopen.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
No shit![]()
En het dan gek vinden dat ik ergens bij de plantage buurt op de grond ga liggen omdat ik geen stap meer kan zetten
Oh ja gadver....waaraan dan?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik hoor, dat dat erg is!
Wel fijn dat ze dan daar is en in de gaten gehouden wordt![]()
Mn neefje moet geopereerd in oktober, ik kan me er nu al druk om maken
aaah, en het kutte is ook nog dat zo'n kindje er weinig aan kan doen ook.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Haaaai Tombo![]()
Mijn Ingetje werd bruut verstoord door Zusje; Frummel is doorgestuurd naar de SEH en kinderarts, waar bleek dat ze een fikse keelontsteking heeft.
Hij twijfelde tussen opnemen of een nachtje aanzien, maar toen Zusje me net belde begon er weer iemand keihard te janken en kotsen.
Dus het laatste wat ik nog kon horen was dat Zwagert brulde "we gaan NU weer terug"
Sorry voor m'n Frummelzeurtjes, maar ik vind het gewoon echt echt niet leuk....zo'n klein meisje zo'n pijn en zo ziek
No thnxquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je kunt een boek over jullie schrijven
Dat is toch geen zeuren, ik hoop dat het Frummeltje gauw opknaptquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Haaaai Tombo![]()
Sorry voor m'n Frummelzeurtjes, maar ik vind het gewoon echt echt niet leuk....zo'n klein meisje zo'n pijn en zo ziek
Jeetje wat een eikel zeg. Ik zou geloof ik echt zoooo kwaad zijnquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee. Die lul ligt in bed te maffen want "Ik ben bekaf"
Ja, raar he als je fucking 2,5u door Amsterdam gaat lopen.
Dat iddquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Tnx all![]()
Q, ik zou iets van een tosti maken ofzo...of iets laten bezorgen
Heb je wel zin om naar de supermarkt te gaan?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
No thnx![]()
Iemand nog eet suggesties? Want pizza gaat niet door. Immers hoeft meneer niet te eten want geen honger![]()
Dan gaan ik natuurlijk ook niet helemaal fietsen voor mijn voer
Ik zat te denken aan iets simpels, maar ik heb geen idee wat. En ik heb ook geen zin in pizza uit de oven
Ja ik ook en mooi dat hij niet ging slapen hoorquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:38 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jeetje wat een eikel zeg. Ik zou geloof ik echt zoooo kwaad zijn
Haha echt mooi niet dat hij ging slapen inderdaadquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:40 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja ik ook en mooi dat hij niet ging slapen hoor, of ben ik nu echt een kreng
Ik maak me er niet meer druk om. Shit happens. Kan m'n humeur wel laten vergallen maar daar heb ik m'n eigen meequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:38 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jeetje wat een eikel zeg. Ik zou geloof ik echt zoooo kwaad zijn
Ja, die zit 1 min fietsen hier vandaan, dus dat kan welquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:40 schreef Oognip het volgende:
[..]
Heb je wel zin om naar de supermarkt te gaan?
Ik zou gewoon een pizza of iets anders bestellen en die tegoedbon voor een andere keer bewarenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
No thnx![]()
Iemand nog eet suggesties? Want pizza gaat niet door. Immers hoeft meneer niet te eten want geen honger![]()
Dan gaan ik natuurlijk ook niet helemaal fietsen voor mijn voer
Ik zat te denken aan iets simpels, maar ik heb geen idee wat. En ik heb ook geen zin in pizza uit de oven
Tosti... *denkt*quote:
Of broodje knackworstquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:43 schreef Qwea het volgende:
ja, ik maak idd wel tosti. Ik ben echt te lui om nog iets anders te doen. En ik ga gewoon, puur uit motherfucking wraak hier, achter zijn bureau/toetsenbord eten.
En dan tosti met lekker veel ketchup en dan hoop ik dat het hele toetsenbord onder zit
Oeh ja, lekkerquote:
En met aioli, heeeeeeeeeeeeeeel knoflookachtig, dat je in zn gezicht kan ademen vannachtquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:43 schreef Qwea het volgende:
ja, ik maak idd wel tosti. Ik ben echt te lui om nog iets anders te doen. En ik ga gewoon, puur uit motherfucking wraak hier, achter zijn bureau/toetsenbord eten.
En dan tosti met lekker veel ketchup en dan hoop ik dat het hele toetsenbord onder zit
Maoams.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Gedver![]()
Of een flink bord bruine bonen, dan naast em kruipen en het dekbed over z'n hoofd trekken terwijl jij euhm....nou ja
Lekker kruimelenquote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zou de slaapkamer gaan stofzuigen met een Frans Bauer CD op volume 100 en daarna het dekbed van em aftrekken, want dat moet nooooodig in de was
Echt zorgen dat je heel veel ketchup op zijn toetsenbord morst en dan zeggen dat het bloed uit je enkel isquote:
ik eet als een josti, dus het is wachten op de eerste vlekquote:
daar heb ik geen bruine bonen voor nodig met m'n crohnquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Gedver![]()
Of een flink bord bruine bonen, dan naast em kruipen en het dekbed over z'n hoofd trekken terwijl jij euhm....nou ja
Ik zou het doenquote:
Nouhou!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Jaaaaa, geef em nachtje bij Cat cadeau, da's pas echt evil
Hier ging het net compleet los, echt met bakken uit de hemel.quote:
Weet je wel wat je zegt!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:00 schreef indaha het volgende:
Qwea je bent gewoon veelste lief voor hem, of wij zijn hier de bitches dat kan ook
Ze zijn hier alquote:
Ga met zijn autoquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik moet nog naar Rambo en dat had ik willen doen voordat de volgende buienparade hier is, maar meneer I. is nog niet terug met m'n auto.
En ik heb geen zin om te fietsen
Mag ik officieel niet in rijden, is van het werk.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ga met zijn auto
Of laat hem gaan
Toen wij -eindelijk- bij Amsterdam Amstel waren, betrok in ene heel de luch, begon het te onweren, onwijs donker en kwam het belachelijk hard met bakken naar beneequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hier ging het net compleet los, echt met bakken uit de hemel.
En wie had het zonnescherm nog naar beneden?
Nope. Opa viert zijn verjaardag nooit.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Komt er eiks geen visite voor je autistische sjaggo bitch, Q?
Het is ook zo'n end he?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik moet nog naar Rambo en dat had ik willen doen voordat de volgende buienparade hier is, maar meneer I. is nog niet terug met m'n auto.
En ik heb geen zin om te fietsen
Nou, dat niet, maar voordat ik m'n fiets eindelijk tussen de zooi uit het hok weg heb, regent het vast alweer en is meneer I. vast wel weer thuisquote:
Wilde je de auto duwen dan?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou, dat niet, maar voordat ik m'n fiets eindelijk tussen de zooi uit het hok weg heb, regent het vast alweer en is meneer I. vast wel weer thuis![]()
Dan ben ik lopend sneller
Huh? Nou dan kap ik er mee hoor, want ik zie als ik op mijn eigen wall klik die dingen helemaal nietquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:17 schreef _Multiply86_ het volgende:
Je bent er maar druk mee Greys, zie steeds dingen van je voorbij komen op facebook![]()
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Huh? Nou dan kap ik er mee hoor, want ik zie als ik op mijn eigen wall klik die dingen helemaal nietDus ik dacht dat ik veilig zat en alles rustig kon veranderen enzo.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Huh? Nou dan kap ik er mee hoor, want ik zie als ik op mijn eigen wall klik die dingen helemaal nietDus ik dacht dat ik veilig zat en alles rustig kon veranderen enzo.
Ik dacht dat ik het linkje van de foto plakte, maar er zat nog een andere tekst onder mijn ctrl Vquote:
Ja da's toch kutquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:23 schreef _Multiply86_ het volgende:
Dit soort tekstjes dus
.......... added Dog walking and 2 other pages to her activities.
Nee hoor dat zien ze niet, dan komt er niet te staan dat je wat hebt weggehaaldquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja da's toch kut
Dat wil ik helemaal niet. Ik heb alles zes keer zitten wijzigen, dus ze zagen dus ook steeds dat ik iets weghaalde en weer opnieuw er op zetten enzo
Nee maar wel dat ik het daarna wéér heb toegevoegdquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:24 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Nee hoor dat zien ze niet, dan komt er niet te staan dat je wat hebt weggehaald
Stond er niet dat ik drie keer een bepaalde zelfde film heb toegevoegd enzo dan?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:27 schreef _Multiply86_ het volgende:
Als je meerdere dingen doet, bijv. die activiteiten toevoegen nu, komt er niet steeds een nieuw zinnetje te staan hoor. Dan vatten ze het samen voor je, zeg maar
Je hebt twee honden dus dat klopt wel toch?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Stond er niet dat ik drie keer een bepaalde zelfde film heb toegevoegd enzo dan?
En twee keer dog walking?
-edit-quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:20 schreef Greys het volgende:
Bietje maakt een extra entree![]()
[ afbeelding ]
Nou, een kusje op je stomme snuitje hoor.quote:
Die we allemaal willen zoenenquote:
Ik kijk "Ik hou van Qwea"quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:41 schreef tombolafan het volgende:
Greys, kijk je ook ik hou van holland?
quote:
Die ken ik alquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik kijk "Ik hou van Qwea"
Vet goed programma!
Het is maar een klein uurtje rijden naar hier, dat weet je he?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:45 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb een recept voor zoetzure komkommer zoals bij shabu!![]()
Ga ik NU maken
Wij zouden ondertussen al gescheiden zijn. Zé-ker wetenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:40 schreef indaha het volgende:
Ja ik ook en mooi dat hij niet ging slapen hoor, of ben ik nu echt een kreng
Heeft ie al een keet hatsjoe gedaanquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:51 schreef Rewimo het volgende:
Mijn vent ligt ook al in bed. Die was moevan het zwemmen en hij is een beetje verkouden, de ziel.
Wel zo rustig anders moet je de hele avond horen hoe doodziek hij isquote:Tsk, ik heb al een week bronchitis en wat dan nog? Maar goed, als ie niet lekker is kan ie inderdaad beter in bed liggen, heb ik geen last van hem
Ja maar mannen zijn ook veel vatbaarder voor allerlei ziektes, als ze er van horen hebben ze het al bijnaquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heeft ie al een keet hatsjoe gedaan
[..]
Wel zo rustig anders moet je de hele avond horen hoe doodziek hij is![]()
![]()
Hij gaat altijd heel zielig zitten zuchtenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:53 schreef ElisaB het volgende:
Heeft ie al een keet hatsjoe gedaan
Wel zo rustig anders moet je de hele avond horen hoe doodziek hij is![]()
![]()
Jeremiëren!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:41 schreef tombolafan het volgende:
Greys, kijk je ook ik hou van holland?
Jamai, step right up!quote:
Klopt. En zijn verkoudheid is natuurlijk een stuk ernstiger dan mijn bronchitis, dat snap je natuurlijk welquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:56 schreef indaha het volgende:
Ja maar mannen zijn ook veel vatbaarder voor allerlei ziektes, als ze er van horen hebben ze het al bijna
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:58 schreef Qwea het volgende:
Allemaal even zwaaien naar MM de autist, hij zit het topic terug te lezen![]()
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:58 schreef Qwea het volgende:
Mijn mede autistquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:58 schreef Qwea het volgende:
Ik ga hem eerst testenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 20:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het is maar een klein uurtje rijden naar hier, dat weet je he?
Doet hem eens per mail/PM aub?
Variatietip: azijn met honing en dat laten inkoken (zolang je wil). Dat warm over de komkommer doen, laten intrekken en njam.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga hem eerst testenMorgen, want lang intrekken
Heul simpel:
Komkommer, in stukjes (eventueel zonder zaadjes)
3 el suiker
7 el azijn
1 rode peper in kleine stukjes
1 kleine ui in kleine ringen
Alles bij elkaar en dan 4 uur laten trekken in de koelkast
Ja honing kon ook iddquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Variatietip: azijn met honing en dat laten inkoken (zolang je wil). Dat warm over de komkommer doen, laten intrekken en njam.
Waar komt het zure dan vandaan?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:15 schreef oh-oh het volgende:
Beter nog, suiker en zout, geen azijn of andere zooi, dan wordt het vanzelf zoetzuur
Ik wacht wel ff af of ie te vreten is morgenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga hem eerst testenMorgen, want lang intrekken
Heul simpel:
Komkommer, in stukjes (eventueel zonder zaadjes)
3 el suiker
7 el azijn
1 rode peper in kleine stukjes
1 kleine ui in kleine ringen
Alles bij elkaar en dan 4 uur laten trekken in de koelkast
Haha oke, binnenkort maar ff langs een paar rijden. Vind het nu toch wel eng worden met Diaz op het balkonquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:20 schreef Barbaaf het volgende:
Vast wel, of bij een tuincentrum of ijzerhandel.
Hoezoquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:22 schreef Oognip het volgende:
Zo, als ik vannacht niet lekker slaap weet ik het ook niet meer![]()
Bij de Boerenbond hebben wij die de laatste keer gehaaldquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:19 schreef _Multiply86_ het volgende:
Kan je bij de gamma ofzo gewoon kippengaas per meter kopen. Ik zat al online te kijken en dan moet je gelijk super veel nemen.Ik heb 7 meter nodig.
Wij vermoeden (verborgen) reflux ik ga ma even het z-huis bellen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:28 schreef Oognip het volgende:
Ach balen frEnig idee waar ze last van heeft?
Leuk!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:31 schreef Oognip het volgende:
Ik had me vanmiddag verteld; ik heb 5 nieuwe shirtjes ipv 4![]()
Waaronder deze:
(voorkant)
[ afbeelding ]
(achterkant)
[ afbeelding ]
En dit rokje
[ afbeelding ]
O, dat zou vervelend zijn, goed dat je daarnaar laat kijkenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:32 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij vermoeden (verborgen) reflux ik ga ma even het z-huis bellen.
Nee daar zijn we niet geweest en volgens mij gaat dat ook niet meer in onze planning passenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:33 schreef indaha het volgende:
Je hebt dus goed kunnen shoppen in Maastricht, ben je ook al in de outlet in Roermond geweest?
Thanksquote:
Dank jequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:32 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Wij vermoeden (verborgen) reflux ik ga ma even het z-huis bellen.
Leuke kleren zeg
Reageer es op mijn postquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:39 schreef Oognip het volgende:
[..]
Thanks
[..]
Dank je
Reflux is vervelendWel goed te behandelen toch?
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:42 schreef Oognip het volgende:
[..]
Haha
Ik ben nu helemaal ontspannen dus moet ik wel kunnen slapen
Ik heb het zeker naar mijn zin en vriend ookquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:44 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]dat is fijn
ook moe van het shoppen?
Maar je hebt het naar je zin dus?
Gewoon aan de alcohol vanavondquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:46 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik heb het zeker naar mijn zin en vriend ook
Ik ben nogal moe ja, maar dat komt omdat ik hier nog geen nacht goed geslapen heb. De eerste paar nachten heb ik een uurtje of 3 geslapen en vannacht iets meerMaar goed, gaat wel weer over
Jij ook al? Ze hadden erg veel trappen in het zwembad (raar hè als je van de glijbaan wiltquote:
Nee, ik zei vanmiddag al tegen mijn man dat de volgende keer als ons petekind komt logeren we een hotelletje moeten pakken in zuid-limburgquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:44 schreef Oognip het volgende:
Zijn de limburgers van hier wel eens in het Savelsbos geweest?
Ik heb vandaag bij de Hubo twee meter van dat harde donkergroene gaas gehaald om de tuin Bietje proof te makenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:19 schreef _Multiply86_ het volgende:
Kan je bij de gamma ofzo gewoon kippengaas per meter kopen. Ik zat al online te kijken en dan moet je gelijk super veel nemen.Ik heb 7 meter nodig.
Ik heb alcoholquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:47 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Gewoon aan de alcohol vanavond
Hopelijk slaap je wel lekker vannacht
Wat dan?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:59 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik kreeg vandaag van mijn ouders nog wat info van het drama in Noorwegen. Waarom gaat er dan altijd van alles mis ik denk dat het wel wat doden had kunnen schelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |