Shabu?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:59 schreef Qwea het volgende:
We zouden uit eten gaan, maar ik geloof niet dat meneer nog zin heeft
Net doen alsof je gek bent en een restaurant binnen lopenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:59 schreef Qwea het volgende:
We zouden uit eten gaan, maar ik geloof niet dat meneer nog zin heeft
Logisch toch als jij er niet bent op zijn verjaardag?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:00 schreef Oognip het volgende:
Mm was Pingoo chagrijnig ja? Ik ben heel benieuwd hoe dat er uit ziet
Hij liep elke keer weg als ik wilde aaien, en toen kwam Muis eraan en toen gingen ze vechtenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:00 schreef Oognip het volgende:
Mm was Pingoo chagrijnig ja? Ik ben heel benieuwd hoe dat er uit ziet
" wilde je nog uiteten, mike?"quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Net doen alsof je gek bent en een restaurant binnen lopen
Eet smakelijk dan maarquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
" wilde je nog uiteten, mike?"
-neuj! Ben vet chago! Maak wel een broodje!right
En mensen zich maar afvragen waarom ik altijd aan het bier zit
Vraag je dat voor je volgende verjaardagquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:04 schreef Oognip het volgende:
Misschien kun je nog even op zijn broodje pissen Q
Ik zou stiekem ook weleens willen dat mijn vriend een dag voor me verpesttebij ons ben ik altijd degene en mag ik het ook weer goed maken
Ik voel me ook heel schuldigquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:01 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Logisch toch als jij er niet bent op zijn verjaardag?
Ik denk dat MM vindt dat Q zijn dag heeft verpest....en andersom.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:04 schreef Oognip het volgende:
Ik zou stiekem ook weleens willen dat mijn vriend een dag voor me verpesttebij ons ben ik altijd degene en mag ik het ook weer goed maken
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:04 schreef Oognip het volgende:
Ooh nee hoor, ik heb me wel vermaakt in amsterdam. Ik heb iig geen kuthumeur zoals hijquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik denk dat MM vindt dat Q zijn dag heeft verpest....en andersom.
Dat moet wel hele wilde seks worden vanavond![]()
Schuin tegenover elkaar nuquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Zitten jullie wel naast elkaar in de trein?
Even correctie ik heb ook Facebook schijnbaar maar er nooit iets mee gedaanquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:29 schreef indaha het volgende:
[..]
[..]
Ik heb ook hyves en gebruik het alleen voor directe familie die niet in de buurt wonen, om een keertje nieuwjes uit te wisselen, twitter heb ik ook maar ik doe er niets mee
en dinsdag mag ik nog een keertje naar hem gaan kijken om te zien hoe hij met zijn spalkjes looptquote:
Naar elkaar te gluren zeker.quote:
Kitten meet!quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:26 schreef indaha het volgende:
[..]
Even correctie ik heb ook Facebook schijnbaar maar er nooit iets mee gedaan, ik heb nu maar een foto van Ollie in mijn profiel daar gezet (is beter dan mijn eigen tronie
)
Kijk deze
[..]
en dinsdag mag ik nog een keertje naar hem gaan kijken om te zien hoe hij met zijn spalkjes loopt
Awww! Moe van een drukke dag.quote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:39 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik ga even bij Oognip de beestjes voeren
En knuffelenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:39 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik ga even bij Oognip de beestjes voeren
Nee!* Oognip rent naar het topic van Catquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:46 schreef indaha het volgende:
Oognip had je het filpje van Ollie met zijn spalkjes al gezien
Dat moet dan wel voor het eten, want als ik het neerzet word ik spontaan genegeerdquote:
Veel beter dan Roosendaal. *tuf*quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:50 schreef ElisaB het volgende:
Wij zijn lekker naar Baarle Nassau geweest; dik bespaard op de shag en de benzine
Volgend jaar gaan we naar de gay parade
Ga je nog een keer vandaag? Wat liefquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:49 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Dat moet dan wel voor het eten, want als ik het neerzet word ik spontaan genegeerd
Pingoo wilde nu wel kroeltjes, Muis ook
vanavond lekker even balkondeur open en nog een keer kroelen
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:52 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ga je nog een keer vandaag? Wat liefIk had me geen betere oppas kunnen wensen
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:53 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]![]()
gisteren was ik alleen voor het voer gegaan omdat ik me rot voelde, maar als het even kan ga ik in ieder geval 2 keer en als het kan 3. ff kroelen, de boel luchten en als de beestjes eten dan vul ik bakjes bij en water enzo
Dat zei beeb ook toen we weer wegredenquote:
WTMIquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:01 schreef Ingetje79 het volgende:
En als ik zo meneer I. heb uitgezwaaid ga ik mezelf toch ff flink doen
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Voor de lurkerts: een Ingetje doen = een tukje doen.
Ik = Ingetje, dus ik doe mezelf
Zoals ikquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:03 schreef Mama_Mia het volgende:
voor het geval de mensen iets anders dachten
Tja als ik niet wist wat een Ingetje was zou ik ook iets anders in gedachten hebben gehadquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:03 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]voor het geval de mensen iets anders dachten
Zet deze even in je sig 4 future reference.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Voor de lurkerts: een Ingetje doen = een tukje doen.
Ik = Ingetje, dus ik doe mezelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |