Shabu?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:59 schreef Qwea het volgende:
We zouden uit eten gaan, maar ik geloof niet dat meneer nog zin heeft
Net doen alsof je gek bent en een restaurant binnen lopenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:59 schreef Qwea het volgende:
We zouden uit eten gaan, maar ik geloof niet dat meneer nog zin heeft
Logisch toch als jij er niet bent op zijn verjaardag?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:00 schreef Oognip het volgende:
Mm was Pingoo chagrijnig ja? Ik ben heel benieuwd hoe dat er uit ziet
Hij liep elke keer weg als ik wilde aaien, en toen kwam Muis eraan en toen gingen ze vechtenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:00 schreef Oognip het volgende:
Mm was Pingoo chagrijnig ja? Ik ben heel benieuwd hoe dat er uit ziet
" wilde je nog uiteten, mike?"quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Net doen alsof je gek bent en een restaurant binnen lopen
Eet smakelijk dan maarquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
" wilde je nog uiteten, mike?"
-neuj! Ben vet chago! Maak wel een broodje!right
En mensen zich maar afvragen waarom ik altijd aan het bier zit
Vraag je dat voor je volgende verjaardagquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:04 schreef Oognip het volgende:
Misschien kun je nog even op zijn broodje pissen Q
Ik zou stiekem ook weleens willen dat mijn vriend een dag voor me verpesttebij ons ben ik altijd degene en mag ik het ook weer goed maken
Ik voel me ook heel schuldigquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:01 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Logisch toch als jij er niet bent op zijn verjaardag?
Ik denk dat MM vindt dat Q zijn dag heeft verpest....en andersom.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:04 schreef Oognip het volgende:
Ik zou stiekem ook weleens willen dat mijn vriend een dag voor me verpesttebij ons ben ik altijd degene en mag ik het ook weer goed maken
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:04 schreef Oognip het volgende:
Ooh nee hoor, ik heb me wel vermaakt in amsterdam. Ik heb iig geen kuthumeur zoals hijquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik denk dat MM vindt dat Q zijn dag heeft verpest....en andersom.
Dat moet wel hele wilde seks worden vanavond![]()
Schuin tegenover elkaar nuquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Zitten jullie wel naast elkaar in de trein?
Even correctie ik heb ook Facebook schijnbaar maar er nooit iets mee gedaanquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:29 schreef indaha het volgende:
[..]
[..]
Ik heb ook hyves en gebruik het alleen voor directe familie die niet in de buurt wonen, om een keertje nieuwjes uit te wisselen, twitter heb ik ook maar ik doe er niets mee
en dinsdag mag ik nog een keertje naar hem gaan kijken om te zien hoe hij met zijn spalkjes looptquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |