Het is een grote hoerentent.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 03:36 schreef Gaoxing het volgende:
Wrom niet?
Er zit trouwens een smakelijke Belg (maar wij zijn in BKK niet erg verwend wat bier betreft, dat kan de herinnering wat gekleurd hebben) in het straatje naar KL Tower toe.
Ohh balen, ga je dat doen?quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:27 schreef static het volgende:
Ik wist he hè, of ik langer kan blijven.
MBAquote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:56 schreef static het volgende:
Anyway, was net in de hotelbar met wat collega's waar ik ze vertelde over de bech club, en opeens zijn ze allemaal master of business administration Married but Available.
Guess where I'm going tonight.
http://en.wikipedia.org/wiki/Operating_expensequote:
Ze vragen je vast zondagmiddag of je maandagochtend weer netjes om 8:00 in KL wilt zijnquote:Op vrijdag 2 september 2011 00:05 schreef static het volgende:
Rare jongen hoor, die Chinezen.
Vraag nu al een paar dagen waar ze me willen hebben volgende week, maar geen énkele reactie.
regelen ze eigenlijk de vluchten voor je of moet je dat zelf doen? zeker als het last minute is, kan dat lijkt me best wel gedoe zijnquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:20 schreef static het volgende:
Dat zit er dik in.
Zal wel Vienna worden denk ik.
En als je niet zelf je tickets boekt, kun je ook gewoon je assistente vertellen hoe laat je wilt vliegen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:04 schreef Light het volgende:
[..]
Als je zelf je ticket boekt, kun je ook bepalen hoe laat je gaat vliegen...
Het nieuwe Sofitel in Luxemburg heeft ook zulke kamers, maar dan heeft die douche dus ook nog rood/blauw LED verlichting. Ik kan je vertellen dat het er 's avonds wat "apart" uit ziet...quote:Op woensdag 7 september 2011 13:32 schreef static het volgende:
Zit iig weer in dat hotel met de douche midden in de kamer. Soort aquarium.
Yes sir. Everything electric sir. Even chairs electric sir.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:05 schreef static het volgende:
Zit ik ruim een week te kloten met de rolgordijnen in mijn hotelkamer, zwaar, moeilijk, irritant. Blijkt dat er een knop naast mijn bed zit om ze automatisch te bedienen.
Echt hè.
Ik heb twee assistenten die binnen drie minuten precies weten welke knopjes in een hotelkamer waarvoor dienen. Lenen?quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:05 schreef static het volgende:
Zit ik ruim een week te kloten met de rolgordijnen in mijn hotelkamer, zwaar, moeilijk, irritant. Blijkt dat er een knop naast mijn bed zit om ze automatisch te bedienen.
Echt hè.
Langham is erg goed. Ik durf zelfs te zeggen beter dan het Hyatt.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:12 schreef Drive-r het volgende:
Nee, die had volgens mij ook nog plek. Is die goed? Zit er niet eentje bij TST en eentje bij Mongkok?
Top, proberen we die een volgende keer!quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:18 schreef static het volgende:
[..]
Langham is erg goed. Ik durf zelfs te zeggen beter dan het Hyatt.
quote:Technician xxxxx is on his way to xxxxx but has to walk on foot for up to 30 mins because the road is blocked by snow.
Is de locatie in de bergen ofzo?quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:28 schreef static het volgende:
Het sneeuwfestijn is hier alweer begonnen:
[..]
Lees terug, hij heeft het een keer verteldquote:Op woensdag 28 september 2011 12:44 schreef EngineerA het volgende:
Static we willen je baan weten! Jaloezie heerscht
Is dat dan alles inclusief?quote:15/20 eur PP wanneer je vertrekt van tafel. Ligt er dus echt aan waar je heen gaat, bij een local restaurant met chinese gerechten, bestel je meestal kleine losse gerechtjes.
"Security risk blocked for your protectionquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:08 schreef static het volgende:
Ik kijk met angst en beven uit waar ik volgende week toch weer terecht kom.
http://www.sc-hotel.com/index.aspx
Fijne gouden tent aan de buitenkant, daar houden die Chinezen wel van...quote:
Als ik van de vpn met webfilter afga kom ik er ook opquote:
Budget?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:07 schreef ik.ben.hier het volgende:
Static, HK kenner
Wat raadt je aan qua hotellocatie voor 2 weken. Het is voor 2 personen. Moet wel beetje comfortabel zijn, want we zijn geen backpackers he....
Hopelijk heb je wat suggesties...
Tuurlijk heb ik die. Wat wil je uitgeven? 30 euro per nacht of 30.000 euro per nacht?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:07 schreef ik.ben.hier het volgende:
Static, HK kenner
Wat raadt je aan qua hotellocatie voor 2 weken. Het is voor 2 personen. Moet wel beetje comfortabel zijn, want we zijn geen backpackers he....
Hopelijk heb je wat suggesties...
Ik weet niet wat gangbaar is, maar is 50¤ per nacht veel? Ik ga ervanuit dat het puur voor het slapen is, alleen is het ook wel fijn als ze misschien wat goede voorzieningen hebben voor die 2 weken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:16 schreef static het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik die. Wat wil je uitgeven? 30 euro per nacht of 30.000 euro per nacht?
Nou laten we dan uitgaan van een "normaal" hotel. Betaal je dan zo 80/90euro?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:21 schreef static het volgende:
50 euro per nacht is niet veel. Beetje hostel-achtig zelfs. Waar in HK?
Lees net dat ze een club hebben, alsin discotheek ofzo, zal wel een Karaoke bar vol met slinkse hoertjes zijn.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:52 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als ik van de vpn met webfilter afga kom ik er ook op
De 'bar' is gewoon een hoerenkot. Met lauw bier.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
"Security risk blocked for your protection
Reason:
This Websense category is filtered: Malicious Web Sites. Sites in this category may pose a security threat to network resources or private information, and are blocked by your organization.
URL:
http://www.sc-hotel.com/index.aspx"
Klinkt veelbelovend inderdaad!
Hoeren mogen i derdaad niet van de bedrijfspolicy, dus het filter had gelijkquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:29 schreef static het volgende:
[..]
De 'bar' is gewoon een hoerenkot. Met lauw bier.
Mhh, goed punt, ik zal het eens navragenquote:
Ik had het laatst in de Sheraton Towers in Singapore. Die kerel was echt bijna beledigd, nooit eerder meegemaakt. Misschien dat het iets voor Singapore is? Ik heb in ieder geval in de andere hotels waar ik daar zit sindsdien niemand meer getiptquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:18 schreef static het volgende:
Ben trouwens nog nooit in een hotel geweest waar roomservice geen fooi accepteert.
Dat is het idd, daar wordt bijna nooit fooi gegeven en ook helemaal niet verwacht.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:27 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ik had het laatst in de Sheraton Towers in Singapore. Die kerel was echt bijna beledigd, nooit eerder meegemaakt. Misschien dat het iets voor Singapore is? Ik heb in ieder geval in de andere hotels waar ik daar zit sindsdien niemand meer getipt
Vrouwtje hier stond me ook heel raar aan te kijken. Ben in veel hotels geweest, maar heb dit nooit meegemaakt. Ook niet in een ander hotel hier in Shenzhen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:27 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ik had het laatst in de Sheraton Towers in Singapore. Die kerel was echt bijna beledigd, nooit eerder meegemaakt. Misschien dat het iets voor Singapore is? Ik heb in ieder geval in de andere hotels waar ik daar zit sindsdien niemand meer getipt
Dat is in heel veel landen in Azië zo, Singapore, China, Japan. Hoewel de duurdere en luxere hotels en restaurants met een westers tintje soms wel anders zijn ja en het wel wordt gewaardeerd, maar het is dus niet raar om fooi te weigeren.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:27 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ik heb het dus gek genoeg niet eerder in Singapore gezien. In Hong Kong, Macau en Bangkok werden tips ook altijd wel gewaardeerd. Maar goed, heb verder niet zo enorm veel gezien van Azie.quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:38 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Dat is in heel veel landen in Azië zo, Singapore, China, Japan. Hoewel de duurdere en luxere hotels en restaurants met een westers tintje soms wel anders zijn ja en het wel wordt gewaardeerd, maar het is dus niet raar om fooi te weigeren.
Dat wordt namelijk geïnterpreteerd alsof dat jij denkt dat ze arm zijn en anders niet rond kunnen komen.
Mag ook wel, de meeste hotels in die steden rekenen toch al 10% "service charge" op alles.quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:55 schreef static het volgende:
Same here. Hong Kong, Macau, Kuala Lumpur en de vorige keer in Shenzen, ze stonden allemaal te knipmessen bij een kleint fooitje, van roomservice tot de bellboy die met mijn bagage zeulde.
Heb het tussen neus en lippen door gevraagd, maar het is de hotelpolicy.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:02 schreef static het volgende:
Het is ook wel een wat vreemde werkomgeving hier hoor.
Om ca. 10:00 vanochtend schalde er opeens een soort marsmuziek met een ritmische stem door het hele gebouw, ging iedereen driftig staan marcheren-op-zijn-plaats naast zijn bureau en wat gymnastiek oefeningen doen.
Heel typisch gezicht kan ik je melden.
En was het al van HK en andere projecten gewend, maar hier gaan om klokslag 13:00 de gordijnen/luxaflex dicht, de verlichting uit, de veldbedjes worden uitgeklapt en men gaat liggen snurken.
wanneer je dit voor het eerst meemaakt weet je toch niet wat je overkomtquote:Op maandag 31 oktober 2011 13:02 schreef static het volgende:
Om ca. 10:00 vanochtend schalde er opeens een soort marsmuziek met een ritmische stem door het hele gebouw, ging iedereen driftig staan marcheren-op-zijn-plaats naast zijn bureau en wat gymnastiek oefeningen doen.
En was het al van HK en andere projecten gewend, maar hier gaan om klokslag 13:00 de gordijnen/luxaflex dicht, de verlichting uit, de veldbedjes worden uitgeklapt en men gaat liggen snurken.
Da's toch een vrij internationale sector?quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:36 schreef Verwerker het volgende:
Jaloers man, ik wou dat ik ook als expat kon werken
Jammer dat ik niet in de telecom zit maar energie
Op zich wel maar ik denk niet dat Nuon of Essent mij zo snel naar het buitenland zal sturenquote:Op dinsdag 1 november 2011 11:39 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Da's toch een vrij internationale sector?
Ach, die zijn ook in buitenlandse handen? Misschien bij KEMA gaan werken, die zijn wel goed internationaal.quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:43 schreef Verwerker het volgende:
[..]
Op zich wel maar ik denk niet dat Nuon of Essent mij zo snel naar het buitenland zal sturen
Stiekem met de camera van je foonquote:Op dinsdag 1 november 2011 09:05 schreef static het volgende:
Daar gaan ze weer, het is net een soort foute slapstick ofzo.
Durf er geen foto van te maken.
Ohh leuk foto's.quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:33 schreef static het volgende:
Aan de ene kant Hong Kong:
[ afbeelding ]
En aan de andere China:
[ afbeelding ]
Gelukkig had ik al een visum, was in een poep en een scheet door de douane. Is wel eens anders geweest.
Maar ben nog steeds wat huiverig om hier foto's te maken. Vraag me niet waarom.
Wat een service om 10 jaar oude munten nog steeds aan te nemen en om te wisselen.quote:
Hoelang mogen ze slapen dan? En wat voor uren maken ze per dag, als je tussendoor mag gaan slapen. Lijkt me overigens echt lekker, alleen wel uitkijken dat je niet per ongeluk bij je leuke collega in bed stapt...quote:Op maandag 31 oktober 2011 13:02 schreef static het volgende:
KL moet ik binnenkort ook doen, nooit eerder geweest ook. Goed, dan moet ik Shanghai dus zelf ontdekkenquote:Op donderdag 3 november 2011 08:57 schreef static het volgende:
Lunch nooit. Nou ja, lunch wel, maar een broodje op de werkplek. Eén keer per week meestal een lunch met de klant.
Ben ook nog nooit in Shanghai geweest, dus geen tips.
Bij mij zijn de plannen ook veranderd; maandag terug naar Amsterdam, dan Budapest, dan naar Kuala Lumpur volgend weekend - daar is een bommetje gebarsten dus worden de Westerlingen opgetrommeld om het op te lossen.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:08 schreef Misstique het volgende:
Dat lijkt mij beter, eerlijk gezegd.
Ongetwijfeld. Zou eigenlijk de hele maand november blijven om mijn team beter te leren kennen en e.e.a. to formaliseren, maar toen het gedonder in Kuala Lumpur kwam moet ik daarnaartoe.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:54 schreef ASSpirine het volgende:
Kom je nog terug naar China, of is dit over en uit?
Wat gaaf!quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:20 schreef static het volgende:
De hotellobby:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Frappant detail is dat het hotel op een mall staat waar enkele weken geleden een grote gasexplosie is geweest, halve hotel lag in puin en de mall is nog steeds niet open.
quote:Op donderdag 17 november 2011 09:38 schreef static het volgende:
Waarom lijken al die Chinezen opelkaar? Sta ik gewoon met de verkeerde te ruzieen.
quote:Op donderdag 17 november 2011 09:38 schreef static het volgende:
Waarom lijken al die Chinezen opelkaar? Sta ik gewoon met de verkeerde te ruzieen.
Denk niet dat hij zit te wachten op jou in dit topic.quote:Op zondag 20 november 2011 19:46 schreef Verwerker het volgende:
Ik wil static vragen hoe hij het tot hier heeft geschopt, maar dan zegt ie vast zoals een rasechte Hollander niets meer als: "hard werken"
quote:Op zondag 20 november 2011 19:46 schreef Verwerker het volgende:
Ik wil static vragen hoe hij het tot hier heeft geschopt, maar dan zegt ie vast zoals een rasechte Hollander niets meer als: "hard werken"
Marina Bay vermijd ik, met 2,200 kamers is dat qua service niet echt top. Wel leuk om een paar baantjes in het zwembad te trekken.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:46 schreef 314 het volgende:
"jullie" zijn de mensen die hier lezen en reageren en die af en toe in Singapore verblijvenzit momenteel hier en bevalt me prima, maar vroeg me gewoon af of jullie betere plekjes hebben (geen Marina Bay, da's weer net te duur). zit nu voor een maandje in Quincy, lekker centraal en prima verzorgd
Bariloche hier in Argentinië staat ook bekend om zijn chocolade, er is zelfs een heus museumpje (waar Maxima nog een kijkje heeft genomen met haar kids). Daar prijkt ook inderdaad de naam van Van Houten op één van de informatieborden. Als ik het me goed kan herinneren (en ik ga niet googlen) zorgt hij ervoor dat de vloeibare chocolade zoals die al bekend was, in vaste vorm bij kamertemperatuur genuttigd kon worden. De chocoladereep zogezegdquote:Op vrijdag 25 november 2011 14:23 schreef Gaoxing het volgende:
Nee hoor, "Dutch chocolate" staat waarschijnlijk voor "Dutch process chocolate", wat een manier van cacao behandelen is, waardoor de cacao zachter van smaak wordt. Zo'n 200 jaar geleden ontwikkeld door Van Houten, als ik het goed heb.
Je weet wat er allemaal nog meer in die Spa's gebeurt hè?quote:Op zondag 11 december 2011 19:10 schreef Coca_Cola het volgende:
Hey Static, als je in KL bent dan raad ik je aan om naar de Kenko Fish Spa te gaan in het Pavilion Mall. Neem foot reflexology en full body fish spa. De voetmassage schijnt op de één of andere manier echt te werken en ik voelde iets wat ik normaal nooit voelde bij een voetmassage. En de full body fish spa is natuurlijk gewoonweg geinig.
Maar als je er geen tijd voor hebt dan laat maar zitten, toch is wel best leuk hoor.
quote:Dear xxxxxxx,
Congratulations! Your article "NOC & Operations_Establishment" has been honored as Best English Document Award in the Annual Best Document Award of Engineering Service Operation Division!
Now would you please send me your acceptance speech and one of your photos to be shown in the coming Awarding Ceremony.
Thanks! Best congratulations again!
10RMB denk ik.quote:
Daar je vast net een biertje van kopenquote:
Sterkte, - om even terug te praten.quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:10 schreef static het volgende:
Fijn. Er breekt me hier toch een onweer uit, daar lusten de honden geen brood van. En ik moet zo het vliegtuig in. Doe het zowat in mijn broek.
Lmgtfy: https://www.google.com/se(...)oAQ&biw=1440&bih=797quote:Op woensdag 21 december 2011 20:56 schreef static het volgende:
Was een paar maanden geleden in Madrid, kan me er niets van herinneren.
Mjah, maar nu die acceptance speech.quote:Op zondag 18 december 2011 04:46 schreef Gaoxing het volgende:
Prijs, vakantie..... het is een goede maand Static. Gefeliciteerd
Boh, jaloezie hier.quote:Op woensdag 21 december 2011 08:06 schreef static het volgende:
De auto met chauffeur stond weer klaar:
[ afbeelding ]
Onderweg:
[ afbeelding ]
KLIA (KL Airport) (durf nooit zo goed foto's te maken op een vliegveld, ben ik ooit bijna eens voor opgepakt)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En weer terug op Schiphol:
[ afbeelding ]
De gemiddelde werknemer doet ongeveer een week niks na CNYquote:Op donderdag 26 januari 2012 05:49 schreef static het volgende:
Er is echt geen hond op het werk; iedereen zit ergens in een grot in China bij te komen van CNY ofzo.
Nooit eerder een gebakken rijst of iets dergelijks me een ei gezien? Zelfs in Nederland krijg je meestal een ei op je nasi...quote:Op maandag 30 januari 2012 13:11 schreef Iwanius het volgende:
Dat ziet er goed uit! Avondhap of ontbijt gezien het gebakken eitje? er bovenop.
Daar denken mijn oud-collega's met 5 vrij opneembare vakantie dagen, en 2x 5 dagen (Oktober en CNY) toch echt heel anders over.....quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:26 schreef static het volgende:
Het is hier wel een paradijs qua vrij dagen zeg, net een stapel achter de rug en volgende week weer twee.
ah!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:24 schreef static het volgende:
Ik bedoel feestdagen.
Zelfs zo dat als een officiele feestdag op een zaterdag valt de vrijdag ervoor vrijgegeven wordt, en op zondag de maandag.
Die heerlijke regel hebben we in Londen ook, alleen krijg je ze altijd na het weekeinde. Dus kerstdagen op za/zo betekent dat ma/di ook vrij zijn.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:24 schreef static het volgende:
Ik bedoel feestdagen.
Zelfs zo dat als een officiele feestdag op een zaterdag valt de vrijdag ervoor vrijgegeven wordt, en op zondag de maandag.
Ben ondertussen alweer een paar weken in KL. Naja, 45 minuten van KL in Subang Jaya.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:35 schreef Xtreem het volgende:
[..]
ah!![]()
Ja, dat dan weer wel ja....
Kun je gezellig met de andere 16mio (?) mensen in de regio Shenzen naar het zelfde strand/winkelcentrum/... gaan...
Het is gewoon niet bij te houden waar jij zit.....!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:16 schreef static het volgende:
[..]
Ben ondertussen alweer een paar weken in KL. Naja, 45 minuten van KL in Subang Jaya.
We lullen een beetje langselkaar heen geloof ik.
woeiiii! Mis je de kou nietquote:Op zondag 5 februari 2012 18:11 schreef static het volgende:
Het was weer feest; kater denk ik. Vooral de security staat erbij te kijken van 'wtf'?
[ afbeelding ]
Wat zit er in die kleine glaasjes?quote:Op zondag 5 februari 2012 18:11 schreef static het volgende:
Het was weer feest; kater denk ik. Vooral de security staat erbij te kijken van 'wtf'?
[ afbeelding ]
Heb ik geen last van...ikquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:35 schreef static het volgende:
Wel irritant dat die bedden in Azie zo klein zijn, al noemen ze het een King Size.
Pas er alleen diagonaal in.
[ afbeelding ]
Geen idee, het was smerig zoet. Soort Tia Maria ofzo,quote:Op woensdag 8 februari 2012 04:20 schreef breaky het volgende:
[..]
Wat zit er in die kleine glaasjes?
Oh, joh.... wat vervelend! Gaat het wel?quote:Op donderdag 16 februari 2012 03:01 schreef static het volgende:
En dan waarschijnlijk een kleinschalig project op...... Fiji.
Ik kreeg het juist in zo'n kleine Embraer. Probeer ik dan ook altijd te vermijden sindsdien.quote:Op donderdag 16 februari 2012 16:00 schreef Bajskorv het volgende:
Drank is zeker kut, helpt nergens mee. Ik slaap beter zonder, heb minder jetlag, etc... Gelukkig heb ik nul vliegangst, ik stap echt voor de lol in kleine vliegtuigjes, helikopters
Zeker businessclass?quote:Op donderdag 16 februari 2012 16:06 schreef static het volgende:
Vraag altijd of er turbulentie verwacht wordt, laatst kwam er een stewardess naast me kwam zitten en zei 'als je bang wordt ga ik een liedje voor je zingen'.
Mja, als ik dat ga vragen schijt ik helemaal 7 kleuren. Want komt er dan wel turbulentie die niet verwacht is, zie ik mezelf al neerstorten. De piloot moet ik ook niet zien, want als hij mijn leeftijd is verdenk ik 'm automatisch al van het worst-case scenario, misschien heeft ie wel een nacht doorgehaald en zit ie nu vol op de coke te vliegen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 16:06 schreef static het volgende:
Vraag altijd of er turbulentie verwacht wordt, laatst kwam er een stewardess naast me kwam zitten en zei 'als je bang wordt ga ik een liedje voor je zingen'.
Ik heb ook vaak een onprettig gevoel bij het opstijgen, niet zo ernstig als jij het beschrijft maar vind het niet heel chill. Als we 5-10 minuten onderweg zijn dan neemt dat gevoel af en voel ik me normaalquote:Op donderdag 16 februari 2012 16:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zeker businessclass?
Ik heb het bij het opstijgen. Zodra ie vaart begint te maken op de landingsbaan heb ik zo'n overweldigend "IK WIL ERUIT!" gevoel, dat ik dan maar probeer te onderdrukken. Zodra het vliegtuig een beetje level is, gaat het meestal wel over. Landen heb ik geen problemen mee, dan is de vlucht voorbij en kan ik naar buiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |